23 Απρ 2018

Έκθεση Vintage Toys 2018

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ !

Πως είστε; Το δικό μου Παρασκευοσαββατοκύριακο ήταν πολύ γεμάτο ! Με μουσικές, βιβλία, χρώματα και αρώματα! Αρώματα μιας άλλης εποχής! Και όλο αυτο το μικρό ταξίδι στο χρόνο πραγματοποιήθηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Τεχνόπολις στο Γκάζι!

Pop κουλτούρα, κονσόλες, BiBi Bo, τρανσφόρμερς, κόμικς ,  φανατικοί συλλέκτες κάθε ηλικίας , λεγκοτουβλάκια, και μικρά πόνυ συστεγάστηκαν για τρεις ημέρες σε μια αξέχαστη έκθεση !



Η Vintage Toys 2018 φιλοξενήθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία, και κατάφερε να μας ταξιδέψει και να μας κάνει όχι να νιώσουμε και πάλι παιδιά, αλλά να θυμηθούμε ότι δε μεγαλώσαμε ποτέ! Και καλά κάναμε δηλαδή !

Πάμε να δούμε όσα μου έκαναν κλικ, άνθρωπους και αντικέιμενα που με κάνουν να ανυπομονώ για την επόμενη έκθεση !




*

Μπαίνοντας στην αίθουσα μπαίνεις και στο κλίμα της νοσταλγίας των 70's , 80΄s και των - δικών μας-  90's !


Καταστήματα που αγοράζουν / πουλάνε παιχνίδια αλλά και ιδιώτες συλλέκτες, έκθεσαν τις εξαιρετικά ''ζηλεύσιμες'' συλλογές τους με περίσσιο καμάρι, και όχι άδικα !



Εγώ πραγματικά εξεπλάγην όταν είδα πόσα μαγαζιά με vintage παιχνίδια υπάρχουν στην Ελλάδα , σίγουρα μέτρησα πάνω απο 10 !
Και σίγουρα στις βιτρίνες τους εντόπισα παιχνίδια τους που κράτησα και εγώ στα παιδικά μου χρόνια !



Οι τιμές των παιχνιδιών έχουν μεγάλη γκάμα, και εξαρτώνται από την παλιότητα και τη σπανιότητα τους !

Το Παιχνοδρόμιο δημιούργησε ένα ολόκληρο δωμάτιο, που σε μετέφερε στο παρελθόν, προσεγμένο μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια !




Όμως το δικό μου αγαπημένο corner δεν ήταν άλλο από το Power Rangers / super sentai gr ! - Πάντα ''ήμουν '' η ροζ ! :-p



Πως να μην ζηλέψεις τέτοια συλλογή !!!

Go Go Power Rangers !!!!


Εκτός από συλλεκτικά και σπάνια κομμάτια, τα παιδιά που έχουν τη συλλογή- τα οποία φορούσαν και στολές !- έχουν και πολλά αυτόγραφα και υπογεγραμμένα κομμάτια! Coolness overload !

Και για τα κορίτσια που δεν ήταν και τόσο αγοροκόριτσα η Memorylicious μας έδειξε τις .... μαγικές της ικανότητες να μεταμορφώνει παλιές και φθαρμένες BiBi Bo και να τις κάνει να φαίνονται νέες!


Αυτά τα χέρια κάνουν μαγικά, δε μπορείτε να πείτε !



Επίσης, είχα τη χαρά να γνωρίσω τους  Gricks ! Ποιοί είναι αυτοί; Είναι η Ελληνική Λέσχη ενηλίκων φίλων της Lego ! Συλλέκτες και μοντελιστές από 18 μέχρι... δεν έχει μέχρι ! 


Μα πείτε μου, σε ποιον δεν αρέσουν τα Lego;


Και φυσικά το ''καμάρι'' του περιπτέρου είναι αυτή η μοναδική δημιουργία του Οβελίξ, που είναι κατασκευασμένη με τέτοιον τρόπο , ούτως ώστε εάν τον δει κάποιος από γωνία 30 μοιρών, μπορεί να δει την έκφραση των ματιών του! Και όλα αυτά με Lego ! Τέλειο; Ναι !!!



Ένα ακόμη corner που μου έκλεψε την καρδιά, ήταν το D-Shirts ! 



Τι το ιδιαίτερο έχει; Μοναδικά oldschool μπλουζάκια και τσαντάκια ζωγραφισμένα από τον ταλαντούχο δημιουργό τους στο χέρι !

*Θέλω τη μπλούζα με τον Kabamaru ΤΩΡΑ !


Το μόνο κακό είναι πως τα θέλεις όλα !


Ο δημιουργός τους Κώστας , ζωγραφίζει όλα τα μπλουζάκια στο χέρι, και οι τιμές είναι πολύ προσιτές! Σίγουρα αξίζει να τον αναζητήσετε !

Από την έκθεση δε θα μπορούσαν να λείπουν τα περιοδικά και comics,



αλλά και πολλές παιχνιδομηχανές και κονσόλες !



Και για το τέλος, σας έχω κάποια παιχνίδια που ξεχώρισα/ζήλεψα/είχα και απλά με γύρισαν αρκετά χρόνια πίσω ! 









Ήταν μια πολύ απολαυστική έκθεση, και αν και εγώ τη βρήκα μικρή- ποιος δε θα ήθελε και άλλο !!!- , έμαθα πως φέτος ήταν αρκετά μεγαλύτερη από τις προηγούμενες! Εύχομαι του χρόνου να είναι και ακόμα μεγαλύτερη, με περισσότερες συμμετοχές, και ακόμη περισσότερους επισκέπτες! 



Ευχαριστώ πολύ τον Stam Georgas για τις φωτογραφίες !
Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

5 σχόλια:

  1. Τέλεια ήταν η περιήγηση που μας έκανες! Και πόσες μνήμες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαρά μου τι όμορφη και νοσταλγική ανάρτηση ηταν αυτή;
    Πραγματικά αυτές οι εκδηλώσεις είναι ένα ταξίδι-βουτιά στο παρελθόν!!
    Με γύρισες πολύ πίσω!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα δεν κατάφερα να πάω αλλά ήταν σαν να πήγα από το Post σου.
    Τα περισσότερα τα θυμάμαι τα είχα ζήσει.
    Άλλες εποχές τότε και σήμερα αυτό το παρελθόν το εκτιμώ περισσότερο.
    Πάντως με τους Power Rangers είχα τρελή αγάπη.
    Κι Εγώ αν θυμάμαι καλά πάντα ήμουν η ροζ, η Κίμπερλι... η κίτρινη ήταν η Τρέισι... από τα αγόρια ο μπλε φυσικά, ο Μπίλυ νομίζω λεγόταν.
    Αχαχαχα τι θυμάμαι η άτιμη;😂😂
    Σε φιλώ Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design