12 Δεκ 2018

12 + 1 Ερωτήσεις Στην... Αποστολία Γκιριτζιώτη

Γειά και χαρά, Χαρά εδώ !

Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Εγώ είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, καθώς σήμερα επιστρέφω με μια από τις πιο αγαπημένες μου στήλες, αυτή των συνεντεύξεων! 

Και είμαι διπλά χαρούμενη, γιατί σήμερα στη στήλη αυτή θα φιλοξενήσουμε μια συγγραφέα της λογοτεχνίας του φανταστικού! Έχω λοιπόν τη χαρά σήμερα να... ανακρίνω την Αποστολία Γκιριτζιώτη, συγγραφέα του βιβλίου Ελίζα, για το οποίο σας μίλησα εδώ.

Τι συμβαίνει στο μυαλό ενός ανθρώπου που πλάθει φανταστικές ιστορίες; Που βάζει ζώα και ξωτικά να παλεύουν με ανθρώπους; Που δημιουργεί σχέσεις μίσους αλλά και σχέσεις πάθους μεταξύ αταίριαστων κόσμων; Ναι, και εγώ είμαι περίεργη να μάθω, οπότε πάμε να ξεκινήσουμε!!!

Η συγγραφέας Αποστολία Γκιριτζιώτη!





1. Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.

Ζω συνεχώς σ' ένα παραμυθόκοσμο και πασπαλίζω τα πάντα με γκλίτερ. Αυτό βέβαια δυσκολεύει την καθημερινότητα των άλλων, αλλά μ' αγαπάνε κι έτσι!

2. Ποιό είναι το βιβλίο που σε έχει επηρεάσει περισσότερο και πώς;

Δύσκολο να πω. Κυρίως μια ιστορία που διάβασα παιδί στο "Ανθολόγιο" για ένα μικρό κούκο που βρέθηκε στη φωλιά των κορυδαλλών. Μ' ενθουσίασε ο τρόπος γραφής κι ήθελα να το κάνω κι εγώ.

3. Πότε έγραψες το πρώτο σου κείμενο;

Μόλις έμαθα να γράφω. Ήταν μια ιστορία για ένα κακό παιδί που βασάνιζε τα παιχνίδια του κι εκείνα τον εγκατέλειψαν. Ήμουν περίπου πέντε ετών.

4. Η ενασχόληση με την συγγραφή είναι “ευχή” ή ‘’κατάρα’’ ;

Ευχή, φυσικά. Για μένα τουλάχιστον. Βγάζω την ιστορία από το κεφάλι μου, για να χωρέσει η επόμενη.

5) Πώς φαντάζεσαι την ιδανική –συγγραφική- επιτυχία;

Με νεαρόκοσμο να στριμώχνεται έξω από κινηματογράφους, παγκοσμίως, για να δουν την επόμενη ταινία βασισμένη στο βιβλίο μου.

6) Πώς επιλέγεις τα ονόματα των ηρώων σου ;

Αναλόγως, τον ήρωα, τον κόσμο που βρίσκεται, την κοινωνική του θέση και την τρέλα που περνάω την περίοδο που τον γράφω.



7) Πόσες ώρες την ημέρα γράφεις ; Τι κάνεις όταν μπλοκάρεις ;

Δεν υπάρχει κανόνας. Από ολόκληρο οκτάωρο έως καθόλου. Άλλωστε, όπως σου είπα, όλα βρίσκονται στο μυαλό μου.

8)Τι συμβουλή θα έδινες σήμερα στον εαυτό σου εάν τον συναντούσες την εποχή που έγραφες το πρώτο σου βιβλίο ;

"Γράψε μέχρι να λιώσουν τα χέρια σου", και "Τόλμα"!

9) Πιστεύεις πως η έκδοση ενός βιβλίου επηρεάζει τη δημιουργικότητα ή το έργο ενός συγγραφέα ; Και αν ναι, πώς ;

Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τον άνθρωπο... Δεν ξέρω.

10) Περιέγραψε μας το τελευταίο σου βιβλίο , χρησιμοποιώντας τρία επίθετα! 

Θα πω τρεις λέξεις!  Χτυποκάρδι, έρωτας, τόλμη!

11) Ποιο είναι το μεγαλύτερο ‘’μάθημα’’ που πήρες γράφοντας;

Πως ο ορισμός του "συνώνυμου" είναι η λέξη που γράφουμε όταν δεν ξέρουμε την ορθογραφία μιας άλλης!

12) Ποιός είναι ο πρώτος άνθρωπος που διάβασε το βιβλίο σου;

Ο σύζυγός μου. Πολύ αυστηρός κριτής. Τρέφει μεγάλη απέχθεια στους μελοδραματισμούς και με συμμαζεύει.

Και η έξτρα ερώτηση που επιλέχτηκε κατόπιν κληρώσεως από το instagram από Photo_Tales_Book


+1 Γιατί έδωσε στο όνομα (πιθανότατα της ηρωίδας) και δεν επέλεξε κάποιο άλλο;

Η δική μου πρόταση ήταν "Το Σπαθί Της Ελιζας" λόγω της πλοκής, αλλά εκδότης μου θεώρησε πως είναι πολύ. "Το Βασίλειο Πέρα Απ' Το Δάσος" - "Το Σπαθί Της Ελιζας", θεωρήθηκε φλύαρο.



Ευχαριστώ πολύ την συγγραφέα Αποστολία Γκιριτζιώτη για την συνέντευξη που μου παραχώρησε!

Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design