2 Μαΐ 2018

ΔιαβάΖω '' Το Μωρό στην Κούνια '' / Sophie Hannah

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ ! 

Τι μου κάνετε; Πως είστε; Εύχομαι και από εδώ καλό μήνα σε όλους, με αγάπη, υγεία, χαμόγελα και φυσικά πολλά βιβλία !


Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα βιβλίο που τελείωσα μόλις προχτές, και όπως θα είδατε και από τον τίτλο πρόκειται για Το Μωρό στην Κούνια, από την Sophie Hannah !







Η Άλις έχει γεννήσει μια κόρη, και μια μέρα γυρνώντας σπίτι αντιλαμβάνεται ότι το μωρό που βρίσκεται στην κούνια δεν είναι το δικό της . Ο σύζυγος της αρνείται τα λεγόμενα της , και πιστεύει ότι είναι τρελή . Η αστυνομία δεν μπορεί να κανει πολλά ούτε και βρίσκει στοιχεία για το ποια μεριά έχει δίκιο και ποια όχι...

Λοιπόν, μόλις διάβασα την υπόθεση ενθουσιάστηκα αμέσως, μου φάνηκε πολύ ιδιαίτερο βιβλίο, και έτσι ξεκίνησα να το διαβάζω με μεγάλη χαρά ! Όμως, σύντομα απογοητεύτηκα και αυτό γιατί η γραφή της συγγραφέως δεν μου ταίριαξε μάλλον καθόλου...


Προσωπικά, βρήκα την εξέλιξη πολύ αργή, σχεδόν βασανιστική, και μόλις προς το τέλος ξεκίνησε να αποκτάει λίγη δράση. Όμως δεν ήταν αρκετή για να με κρατήσει... Δεν υπήρχαν ούτε και σημεία ανατροπής, ενώ η όλη εξέλιξη δε με γέμισε και μου άφησε κενά... Ενώ η υπόθεση φαινόταν ενδιαφέρουσα, κάπου στην υλοποίηση μας τα χάλασε...

Άλλο ενα κομμάτι που δε μου άρεσε ήταν η αφήγηση που εκτός από φλατ τη βρήκα κλειστοφοβική. Οι χρονικες εναλλαγές επίσης, ενώ άλλες φορές κάνουν τον ρυθμό να κυλάει, στο συγκεκριμένο βιβλίο κούραζαν...


Αυτή φυσικά είναι η δική μου γνώμη, που ίσως εμένα να μη μου ταίριαξε το συγκεκριμένο βιβλίο και η συγγραφέας ! Ίσως σε κάποιον άλλον να ταιριάξει περισσότερο ! 
Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design