5 Φεβ 2018

*ΔιαβάΖω : Η Ενηλικίωση είναι μούφα / Sarah Andersen *

Γειά και χαρά,  Χαρά εδώ!!!  

Με αφορμή τα πρόσφατα γενέθλια μου,  όπου άλλος ένας ακόμη χρόνος προστέθηκε στην πλάτη μου, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα!  

Το να μεγαλώνεις είναι χάλια!!!  Όχι τόσο για τα χρόνια που περνάνε,  όχι για τις επερχόμενες ρυτίδες και τις ύπουλες άσπρες τρίχες αλλά για το γεγονός ότι "μεγαλώνεις "! Ευθύνες...  Λογαριασμοί....  Δουλειές....  Σκέψεις...  Πολλές σκέψεις !!! 

Όσο και να τα αγνοείς...  Όσο νιάτο άγριο και αν νιώθεις...  Όσο και αν είσαι μέγας πρεσβευτής του κινήματος ΕΟΝ  (Είμαι Όσο Νιώθω!!! ) ... Όσο και αν δε θες να το παραδεχτείς...

Κάπου θα βρεθεί ένα δεκαπεντάχρονο να σε αποκαλέσει " κυρία " ! Κάποιο club χωρίς σκαμπό θα σε κάνει να μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που βγήκες...  Κάποια ΔΕΗ θα στοιχειώνει το ψυγείο σου...  Και εκεί που κάθεσαι αμέριμνη ξαφνικά σκέφτεσαι : 

"Η Ενηλικίωση είναι Μούφα " 

Το ίδιο ακριβώς που σκέφτηκε και η Sarah Andersen! Και ποια είμαι εγώ να μην συμφωνήσω μαζί της;;; 





Γνωστή webcomist από την πολύ πετυχημένη της σελίδα στο facebook Sarah's Scribbles , διακωμωδεί τη σύγχρονη καθημερινότητα και όλα τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει η σημερινή γυναίκα της καθημερινής πόρτας!  Δηλαδή εγώ... Δηλαδή εσύ !!! 

Πως θα μπορούσα να μην την αγαπώ και να κλαίω από τα γέλια,  αφού τις περισσότερες φορές βλέπω τον εαυτό μου στα σκιτσάκια της;  

Και πως θα μπορούσα να μην ξεζούμισω μονομιάς το απολαυστικό αυτό comic...;;;

Μπορεί να έγινα και εγώ 28... Και σιγά σιγά να προετοιμάζομαι για τον κόσμο των... Μεγάλων....  Όμως ήδη μπορώ να αναφώνησω πως ναι!!! 

Η Ενηλικίωση είναι μούφα !!!!

Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design