23 Ιαν 2017

*21ο Bazaar βιβλίου 2017 & βιβλιοhaul !!!! *


Βιβλιό-φίλοι και βιβλιό-φίλες μου, γεια και χαρά σας!!!!
Όπως θα είδατε και από τον τίτλο σήμερα έχουμε haul, και μάλιστα βιβλιοhaul !!! 

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, πραγματοποιείται στην πλατεία Κοτζιά, το 21ο παζάρι βιβλίου, με εκατοντάδες τίλτους, εκδόσεις και συγγραφείς, και τιμές που ξεκινάνε από 1 ευρώ!!! Ενδεικτικά να σας πω, ότι μια μέση τιμή, είναι τα 2,50- 3 ευρώ! Εγώ αγόρασα 11 βιβλία με 33 ευρώ!

Αν θέλετε να δείτε τι είχα αγοράσει στο προηγούμενο παζάρι βιβλίου πατήστε εδώ !!!






Προσωπικά, στα παζάρια βιβλίου,προτιμώ να αγοράζω πιο κλασικά βιβλία, που είναι και μεγάλη μου αγάπη, και που ίσως δε θα τα αγόραζα τόσο εύκολα στην κανονική τους τιμή! Εάν λοιπόν είστε συλλέκτες, είναι μια καλή ευκαιρία να βρείτε σπάνια και παλιά βιβλία και περιοδικά! Αν έχετε παιδιά μπορειτε να βρείτε πολλά, μα πάρα πολλά παραμυθια σε πολύ χαμηλές τιμές! Αν απλώς αγαπάτε τα βιβλία κάθε είδους, φαντάζομαι έχετε ήδη πάει, οπότε απλά πάμε να σας δείξω τα βιβλία που αγόρασα για φέτος!!!






Αρχικά, επέλλεξα να εμπλουτσω τη συλλογή μου, με κάποια βιβλία του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, τα οποία έλειπαν από τη συλλογή μου, τα οποία είναι τα εξής:

Μια γλυκιά γυναικα, εκδόσεις Κοροντζή (2,50 ευρώ)
Λευκές Νύχτες, εκδόσεις Κοροντζή (2,50 ευρώ)
Νιέτοτσκα Νιεζβάνοβα, εκδόσεις Ζαχαρόπουλος (3,50 ευρώ)
Φτωχοί Άνθρωποι, εκδόσεις Ζαχαρόπουλος (3,50 ευρω)

  
Στη συνέχεια, επέλλεξα να αγοράσω δύο βιβλία που περιλαμβάνουν διηγήματα του αγαπημένου μου Εντγκαρ Άλαν Πόε,

Μη στοιχηματίζεις το κεφάλι σου με το διάβολο
και
Ο άγγελος του παράξενου (εκδόσεις αιγόκερως λογοτεχνία, 2,00 ευρώ/ βιβλίο).


Ένας ακόμη αγαπημένος μου συγγραφές είναι ο Άλμπερ Καμύ, ωστόσο δεν είχα διαβάσει το- για πολλούς- μεγαλύτερο έργο του, Ο Μύθος του Σίσυφου, (εκδόσεις Δαμιανός, 5,00 ευρώ), οπότε μόλις το εντόπισα το άρπαξα δίχως δεύτερη σκέψη! 

Ένα ακόμη βιβλίου του που δεν είχα διαβάσει και αγόρασα, είναι Η πτώση (εκδόσεις Ζαχαρόπουλος/ 3,50 ευρώ)!


 Συνέχισα με ένα βιβλίο του Νικολάι Γκόγκολ, Η μύτη (εκδόσεις Κοροντζή/ 2,50 ευρώ) ! Έχοντας διαβάσει το Ημερόλόγιο ενός τρελού, του ιδίου, και έχοντας συγκλονιστεί από αυτήν την μικρή ιστορία, ήθελα να διαβάσω και άλλα βιβλία του Γκόγκολ, οπότε δεν το σκέφτηκα καν για να το αγοράσω, αλλά δυστυχώς δε βρήκα άλλα βιβλία του στο συγκεκριμένο παζάρι!


Συνέχισα με ένα βιβλίο που απλά δεν ήθελα να λέιπει από τη συλλογή μου, Ο ηγεμόνας, του Νικολό Μακιαβέλι (εκδότης Κυριακάτικη ενημέρωση/ 4,00 ευρώ)

 Τέλος, αγόρασα μια συλλογή με δέκα διηγήματα του Γκι Ντε Μοπασάν, με τίτλο Φανταστικές Ιστορίες, (εκδόσεις αιγόκερως λογοτεχνία/ 2,00 ευρώ)!

Αυτές ήταν οι αγορές μου από το φετινό παζάρι βιβλίου στην πλατεία Κοτζιά! Τώρα, απλά ανυπομονώ να βρω το χρόνο για να τα διαβάσω!!!

Εσείς ποιο βιβλίοαγοράσατε τώρα τελευταία ;


Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

4 σχόλια:

  1. Καλά δεν υπήρχε περίπτωση να μην πας εσύ! Εγω πηγα,πήρα 3 βιβλία και θα ξανά πάω συντομα. Επέλεξες εξαιρετικά βιβλία, κάποια απο αυτά τα θελω κι Εγω. Το τελευταίο δεν το ειχα δει αλλα θα το ψάξω σιγουρα. Καλοδιαβαστα!♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω λέω να ξαναπάω άλη μια βόλτα, όλο και κάτι ακόμα σιγουρα θα βρω!!!! καλοδιάβαστα και τα δικά σου κορίτσι !!! <3

      Διαγραφή
  2. μεχει ποτε ειναι το παζαρι?εχει παιδικα η για γονεις κλπ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα! ως τις 5 Φλεβάρη είναι, ναι έχει πολλά παιδικά βιβλία!

      Διαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design