27 Φεβ 2015

*ΜΠΑΖΑΡ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΤΖΙΑ!!!*



Γεια σας!! Πως μου είστε σήμερα; Ελπίζω να είστε όλοι τέλεια!!!

Είναι γνωστό πως μια από τις μεγαλύτερες μου αγάπες, αν όχι η μεγαλύτερη, είναι τα βιβλία!!! Είμαι βιβλιοφάγος με όλη τη σημασία της λέξεως, και έτσι δε μπόρεσα να μη βρω λίγο χρόνο να επισκεφτώ το 19ο Παζάρι Βιβλίου που στεγάζεται στην Πλατεία Κοτζιά, έως τις 6 Μαρτίου!!! Εκεί θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία βιβλίων με τιμές που ξεκινούν από.....0.50 λεπτά!!! Χονδρικά να σας πω μια μέση τιμή βιβλίων πως είναι τα 3 ευρώ! Εγώ επέλεξα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου με κάποια βιβλία της κλασσικής λογοτεχνίας, θεατρικά αλλά και ποιήματα, και αν σας ενδιαφέρει, πάμε να σας δείξω τα βιβλία που αγόρασα!!!


ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 

ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ



Ίσως το πιο γνωστό βιβλίο του Μπρεχτ, βρέθηκε στη συλλογή μου, και με μόλις 2,50 ευρώ!! Η ιστορία είναι γνωστή σε όλους, και ουσιαστικά αποτελεί τη ''σύγκρουση'' δύο μητέρων για ένα παιδί, της βιολογικής και της θετής, ενώ παράλληλα ασκείται αυστηρή κριτική στο θεσμό της δικαιοσύνης και τη δύναμη της εξουσίας. Ανυπομονώ να το διαβάσω και πάλι!!!

ΑΜΠΕΡ ΚΑΜΥ
Η ΕΞΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ



Ο Αλμπέρ Καμύ, είναι ένας από τους αγαπημένους μου Γάλλους συγγραφείς . Το 1957 τιμήθηκε με Νόμπελ Λογοτεχνίας, και τα πιο γνωστά του βιβλία είναι ''Ο Ξένος'', και ''Ο Μύθος του Σίσυφου''. Στα περισσότερα έργα του Καμύ, κύριος άξονας είναι η ανθρώπινη μοναξιά.Το συγκεκριμένο βιβλίο κόστισε μονάχα  2,00 ευρώ, και αποτελεί το τελευταίο του βιβλίο, αφού τρία χρόνια μετά την έκδοση του ο συγγραφέας σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. 

ΕΝΤΓΚΑΡ ΑΛΑΝ ΠΟΕ
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ



Άλλος ένας αγαπημένος μου συγγραφέας, ο Πόε, σκοτεινός, μεγαλειώδης και επιβλητικός σε συνδυασμό με αυτό το υπέροχο εξώφυλλο και με την τιμή των 2.00 ευρώ μόνο ένα πράγμα σήμαινε!!! Ότι έπρεπε απλά να το αγοράσω!!!

ΝΤΙΝΤΕΡΟ
ΤΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ



Χάρηκα τόσο πολύ που βρήκα ένα βιβλίο του Ντιντερό στο μπαζάρ βιβλίου, και έτσι δεν σκέφτηκα ιδιαίτερα την αγορά του! Ένας από τους φιλόσοφους του Διαφωτισμού, ο άνθρωπος που συνέταξε την πρώτη ολοκληρωμένη  Εγκυκλοπαίδεια, Ιατρικό λεξικό και την ιστορία των αρχαίων Ελλήνων! Σα φοιτήτρια Ευρωπαϊκού Πολιτισμού δε θα μπορούσα να μη θαυμάζω το έργο του ''προκλητικού'' για την εποχή φιλόσοφου και συγγραφέα, και να ανυπομονώ να διαβάσω το συγκεκριμένο βιβλίο!

ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ
ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΕΥΑΣ



Αυτό το βιβλίο το αγόρασα τυχαία, αφού μου έκανε ''κλικ'' η υπόθεση! Μια γυναίκα, δύο άντρες, που γράφτηκε το 1839, και όπως φημολογείται ο εραστής του βιβλίου δεν είναι άλλος από τον ίδιο το Μπαλζάκ! Μμμμμ, ενδιαφέρον γκόσιπ δε μπορώ να πω!!!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΘΕΑΤΡΟ

Οι εκδόσεις Δωδώνη, που γνώρισα σήμερα για πρώτη φορά, είχαν μια μεγάλη σειρά με θεατρικά έργα παγκόσμιου ρεπερτορίου, με μόλις 2,50 ευρώ το ένα!!! Με μεγάλη δυσκολία επέλεξα μόνο δύο!!

ΜΠΩΜΑΡΣΑΙ
Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΗΣ



Και...

ΚΑΡΛΟ ΓΚΟΛΝΤΟΝΙ
ΜΟΛΙΕΡΟΣ



Ήθελα καιρό να διαβάσω και τα δύο αυτά θεατρικά, και ελπίζω να αποκτήσω και τα υπόλοιπα!!!

ΠΟΙΗΣΗ/ΠΕΖΑ

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ
ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΖΑ ΤΟΥ



Αγαπώ πολύ το έργο του Καρυωτάκη, και έτσι χάρηκα που βρήκα αυτή τη συλλογή που περιλαμβάνει όλα τα έργα του ποιητή και πεζογράφου, που κόστισε 4,50 ευρώ. Επίσης αγαπώ ότι να κάνει με τη ζωή του, τη θεωρώ πολύ ιδιάζουσα περίπτωση, πραγματικός καλλιτέχνης, αυτοκαταστροφικός κι  μελαγχολικός  και πάντα θα αναρωτιόμαστε για τους λόγους που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία...Η αλήθεια είναι πως κυκλοφορούν πολλοί ''αστικοί μύθοι'' καθώς κανείς δε θα μάθει ποτέ!

ΙΣΤΟΡΙΑ/ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ALBERT DUPRE
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ



Η πιο παρορμητική αλλά και ενδιαφέρουσα αγορά ήταν αυτό το βιβλίο, που περιλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος της παγκόσμιας μυθολογίας! Ελληνική, ρωμαϊκή, αιγυπτιακή, ασιατική, ινδική, μυθολογία τη Άπω Ανατολής, της Σκανδιναβίας, της Γερμανίας και των Γαλατών, καθώς και η μυθολογία των Ιθαγενών της Αμερικής της Αφρικής, της Νέας Ζηλανδίας και της Βραζιλίας περιλαμβάνονται σε αυτό το βιβλίο, με μόλις 5,00 ευρώ!!!

Όλα αυτά τα 9 βιβλία μου κόστισαν 27,00 ευρώ, και για να τα κάνω στρογγυλά πήρα και ένα μικρό τετραδιάκι της unicef, που κλείνει με μαγνητάκι!



Νομίζω πως το συγκεκριμένο μπαζάρ έχει μια τεράτια γκάμα βιβλίων για όλα τα γούστα, και πραγματικά αξίζει τον κόπο να περάσετε μια βόλτα, αφού με μόλις λίγα χρήματα, μπορείτε να πάρετε στον εαυτό σας το καλύτερο δώρο που μπορείτε, ένα βιβλίο!!!

Εσείς πήγατε; Σκοπεύετε να πάτε; Σας αρέσει η κλασσική λογοτεχνία; Ποιο είναι το αγαπημένο σας κλασσικό βιβλίο;

Θα τα πούμε σύντομα!!!




Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

22 σχόλια:

  1. E, καλά βρε συ νιώθω την αγάπη σου για τα βιβλία.
    Πολλά και ωραία βιβλία. Αν και ποτέ ένα βιβλίο δεν είναι αρκετό, θέλεις κι άλλα.
    Έντγκαρ Αλαν Ποε, ιδιαίτερος και φυσικά αγαπημένος Καρυωτάκης για όλα αυτά που προαναφέρεις.
    Εγώ πήγα στο μπαζάρ προχθές. Ήμουν εκεί κοντά για κάποια δουλειά... ήμουν και φορωτμένη με πράγματα κι έτσι πήρα για αρχή 3 βιβλία. Θα ξαναπάω με την φίλη μου και ελπίζω να βρω κι άλλα ωραία βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω.
    Καλό Σαββατοκύριακο Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ετσι είναι πως να σου φτανει ένα; πάντα θα θέλεις και άλλα, και άλλα και άλλα!!!!εγώ τα πήρα όλα μαζί γιατί δε ξέρω αν θα προλάβω να ξαναπάω!!!καλό Σαββατοκύριακο Μαράκι!!!!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά οι επιλογές που έκανες είναι πολύ ιδιαιτερες, θέλω να διαβάσω το
    Καλό Βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν τέτοιου είδους βιβλία! :-) καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Πφφφ! Για κάτι τέτοια ζηλεύω που δε μένω Αθήνα! Όπως και γενικότερα για τους στημένους πάγκους με τα φθηνά βιβλία, για την ποικιλία στα παλαιοβιβλιοπωλεία, για τις καλές βιβλιοθήκες.. :-(
    Έκανες πολύ καλές επιλογές, με γεια και καλό διάβασμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι πως εδω μπορει μα βρεις καποιος οτι μα οτι θελει, και αν ξέρεις οου μα ψάξεις μπορεις να το βρεις και σε πολυ καλή τιμή ! Σε ευχαριστω πολυ. !!!! :-)

      Διαγραφή
  4. Είχα καταλάβει πόσο πολύ τα αγαπάς! Και πάρα πολύ καλές τιμές!
    Αν βρεθώ στο κέντρο (γιατί δεν ανεβαίνω συχνά) θα περάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα bazaar βιβλίων αλλά μερικές φορές κάνω και άκυρες αγορές....Μου άρεσαν πολύ οι επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δέσποινα μου ετσι ειναι, γενικά σε ολα τα μπαζάρ ειτε ειναι βιβλίων ειτε ρούχων κτλ !!! Παρασυρόμαστε εύκολα !!! Κατι ο κοσμος κατι η χαμηλή τιμή δεν πολυ σκέφτεσαι !!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου! :)
    Πόσο μ' αρέσουν τα bazzars βιβλίων, που γίνονται & εδώ πάνω στη Θεσσαλονίκη, δεν λέγεται!
    Βρίσκεις πολλά βιβλία & ξεθάβεις θησαυρούς χωρίς να αναγκαστείς να "σκάψεις" πολύ βαθιά στην τσέπη σου.

    Καλό βραδάκι Χαρά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό είναι αλήθεια,και μπορείς να πάρεις και μια καλή ποσότητα χεχε!!!!καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  7. Θεατρικά έργα και κάριωτακη τα έχω ξεκοκαλίσει. Τελευταία έχω αφήσει την κλασική λογοτεχνία και έχω προχωρήσει σε βιβλία τρόμου, χιχι !πάντως οι επιλογές σου ηταν πολύ ωραίες! Μήπως να αρχίσουμε τα Ποστ για τα βιβλία; Εγώ έχω κάνει ήδη ενα,οκέι δεν πήγε και τόσο καλά σε σχέση με τα αλλα ομως εκανα το κεφι μου.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ και βιβλία τρόμου !!!!! Γενικά τα παντα χεχε !!!! Μακάρι να είχαμε χρόνο να τα διαβάζαμε ολα !!!! Να κανεις ναι, εγω πάντως θα σε διαβαζω !!! ;-) ;-) φιλακια !!!

      Διαγραφή
  8. πραγματικά υπέροχες επιλογές! λατρευω τα βιβλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεςουν ! Ηδη διάβασα δυο χεχε και ειναι υπέροχα !!!! Και εγω τα λατρευω ! :-)

      Διαγραφή
  9. Λατρευω τα βιβλιααα και αυτα τα μπαζαρ εχει υπεροχες τιμες, να τα χαρεις ολα Χαρα μου ^^ το τελευταιο το εχω και εγω αγαπαμε μυθολογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα τέλεια!!!!! δεν το έχω διαβάσει ακόμη!!!ναι είναι τέλεια τα μπαζάρ βιβλίων!!!!

      Διαγραφή
  10. Ενδιαφερουσες οι επιλογες σου Χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design