24 Μαΐ 2013

*ΣΠΙΤΙΚΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ BOUNTY ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ*

  
 Σας αρέσουν τα γλυκά!Είναι γεγονός!Σε ποιόν δεν αρέσουν;
Όμως παχαίνουν τα άτιμα!Ας πούμε ότι το ξεπερνάμε αυτό!Διαβάζεις τα συστατικά,και δε γνωρίζεις ούτε ένα...
Τι βάζω στον οργανισμό μου,σκέφτεσαι...
Ειδικά όσες έχετε παιδάκια,έχετε έναν παραπάνω λόγο να ανησυχείτε!Σας έχω όμως εγώ τη λύση!
Μπορείτε να φτιάξετε πεντανόστιμα σπιτικά bountys-αυτά τα υπέροχα με την καρύδα και τη σοκολάτα!
Εύκολα-γρήγορα-και οικονομικά!Και φυσικά πεντανόστιμα!
Εγώ όσες φορές τα έχω φτιάξει δεν έχουν μείνει ποτέ πάνω από δυό -μετα βίας- μέρες!!!χιχιχ!!!





Πάμε να δούμε πόσο εύκολο είναι!




Θα χρειαστούμε-


500 γραμμάρια κουβερτούρα     
300 γραμμάρια ινδική καρύδα τριμμένη
350ml ζαχαρούχο γάλα     

Τι κάνουμε;Είναι πολύ απλό!


Ανακατεύουμε καλά την καρύδα με το ζαχαρούχο μέχρι να σφίξει το μίγμα!
Έπειτα τα πλάθουμε στο σχήμα της επιλογής μας!
Παίρνουμε ένα ταψί,στρώνουμε μια λαδόκολλα!
Λιώνουμε την κουβερτούρα,βουτάμε τα bountys στη σοκολάτα,και τα απλώνουμε στη λαδόκολλα!
Τα βάζουμε στο ψυγείο για περίπου 20 λεπτά,και είναι έτοιμα!!!!




Καλοφάγωτα!!!!!!! <3

Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

16 σχόλια:

  1. Χα!!Μας κολάζεις!!
    Εύκολο και γρήγορο!!
    Με πρόλαβες!! Σήμερα θα ανεβάσω κι εγώ κάτι με ζαχαροπλαστική!! Τι μας έχει πιάσει??Μιαμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaaaaaaaaaa teleio!latreuw ta bounty!!!!tha to dokimasw opwsdipote!!!extes eftiaxa keik karuda..tha anevasw meta suntagi!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα τέλεια κορίτσια άντε να ανταλλάξουε και συνταγές!τα μεγάλα πνευματα επικοινονύν και εγώ τρελαίνομαι για γλυκά!!!!!! Θα μπω να τσεκάρω και τις δικές σας συνταγές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραία και εύκολη συνταγη ευχαριστούμε τα μικρά μου θα ξετρελαθουν , και εγω βέβαια όπου σοκολατα και εγω , φιλια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμ πεντανοστιμα και εύκολα , ευχαριστούμε ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νίνα μου,ναι σίγουρα θα ξετρελαθούν,εμείς πάντως τα τσακίζουμε όποτε τα φτιάχνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωπωωωω, φαίνονται εύκολα και νόστιμα! Θα τα βάλω στη λίστα για να τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και έχω καιρό να τα τιμήσω!Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι η καλύτερη συνταγή που έχω πλέον στις συλλογή μου!Συγχαρητήρια!Πεντανόστιμα.Τα έχω κάνει πολλές φορές και φυσικά μας έχουν ξετρελάνει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι παρα πολυ ωραια.
    τα δικα σου.
    τα δικα μου ειναι σα σκατουλες.
    Με το μπαρδον κιολας αλλα ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΛΕΣ ΓΑΜΩΤΟ;;;!!!
    απεκτησα κομπλεξ εδω μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα είσαι απλά θεά!!!!και μόνο για το χιούμορ σου ξεπερνάς το κόμπλεξ για την μαγειρική!!! :-P :-p που κακώς το έχεις κιόλας!!!!

      Διαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design