20 Μαΐ 2015

*Φεύγω! Πάω μια να γυρίσω τον κόσμο και έρχομαι!*

Η στιγμή που ανακάλυψα το νόημα της ζωής!

 Ήταν η μέρα, η ώρα, το δευτερόλεπτο, η μαγική εκείνη στιγμή που ανακάλυψα κάτι μαγικό! Βρήκα το λόγο της ύπαρξης μου, το νόημα της ζωής και τότε όλα έδειξαν να ''δένουν''. 

Τ Α Ξ Ι Δ Ι Α....

Μια λέξη, μια εμπειρία! Ο λόγος που ήρθα σε αυτόν τον κόσμο! Γιατί; Μα για να τον δω φυσικά! Έτσι λοιπόν το πήρα απόφαση! Φεύγω! Πάω μια να γυρίσω τον κόσμο και έρχομαι!


Εάν θέλεις και εσύ να κάνεις αυτή τη γύρα, τότε διάβασε αυτό ο κείμενο! Θα μοιραστώ μαζί σου όλες τις συμβουλές που μπορώ να σου δώσω, μέσα από τις εμπειρίες μου, και ακόμα και αν ανήκεις και εσύ στη γενιά της κρίσης και των 300-500 ευρώ θα σου πω πως θα κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα! Γιατί; Γιατί μπορείς!!!



ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (ΜΟΝΟ) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ!

Ξεκίνησα τα ταξίδια μου στο εξωτερικό, όταν πριν από λίγα χρόνια είδα ότι για μια εβδομάδα σε ελληνικό νησί, ήθελα δύο μισθούς! Τα βάλαμε κάτω με τον φίλο μου, τα φέραμε από εδώ, τα φέραμε από εκεί, και απλά δε μας έβγαινε! Ως τότε, δεν είχα στο μυαλό μου, καν το εξωτερικό ως ιδέα, αφού πίστευα πως τα ταξίδια είναι μόνο για τους ''πλούσιους''! Χα! Πόσο λάθος έκανα, και πόσο χαίρομαι που το ανακάλυψα σε μικρή ηλικία! (Τελικά μαθαίνω από τα λάθη!)



Αεροδρόμιο Βουδαπέστης

Είναι γεγονός πως υπάρχουν άπειροι προορισμοί, στην Ευρώπη, πολύ οικονομικοί, και πραγματικά πανέμορφοι! Μεγάλο ρόλο παίζει και το θέμα τύχη, ιδίως όταν πρόκειται να κλείσεις εισιτήρια! Πλέον εκτός από τις προσφορές, υπάρχουν και πολλές low cost αεροπορικές εταιρίες, ή ακόμη και οργανωμένα ταξίδια από πρακτορεία που σου παρέχουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο! Έχοντας ταξιδέψει με αεροπλάνο, με τρένο, με αυτοκίνητο, με πούλμαν, και με καράβι, έχω να πω πως Το κάθε μέσο έχει τη δική του μαγεία, και πως σε ένα ταξίδι δεν παίζει ρόλο μόνο ο προορισμός, αλλά και η διαδρομή! Γενικώς, μην αποκλείεις τίποτα, ψάξε όλους τους πιθανούς τρόπους και σίγουρα θα βρεις μια συμφέρουσα επιλογή!

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΜΟΝΗ

Σε περίπτωση που επιλέξεις να πας κάπου μόνη, η διαμονή είναι ένα θέμα! Η συμβουλή μου, σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες πάντα είναι η εξής! Απόφυγε τα κεντρικά ξενοδοχεία, που έχουν πολύ αυξημένες τιμές, και προτίμησε κάποιο λίγο πιο έξω από το κέντρο! Πρόσεχε όμως να υπάρχει συγκοινωνία, για να μη βρεθείς στη δυσάρεστη θέση να χαλάσεις όλα σου τα λεφτά στα ταξί!

Εγώ επίσης, προτιμώ να έχω και πρωινό, μιας και πριν ξεκινήσω την εξερεύνηση χρειάζομαι δυνάμεις! Βέβαια, αυτό δε συμφέρει πάντα οικονομικά, οπότε χρειάζεται μια προσοχή!

Αυτό που με απασχολεί σε ένα ξενοδοχείο, είναι να είναι καθαρό, και να έχει ένα κρεβάτι και ένα αξιοπρεπές μπάνιο, μιας και δεν το χρησιμοποιώ για κάτι άλλο! έξτρα παροχές, φαγητά, και πισίνες με αφήνουν παγερά αδιάφορη, όταν έχεις να δεις μια ξένη πόλη, τι να κάνεις όλα αυτά;;;;


Θέα απ΄το ξενοδοχείο στο Τρέμπινιε (Βοσνία Ερζεγοβίνη) κατά το ταξίδι στις Δαλματικές Ακτές


*Οι περισσότερες χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχουν στη νομοθεσία τους τον νόμο περί φόρου διανυκτέρευσης! Ανάλογα με τα αστέρια που έχει το ξενοδοχείο, πληρώνεις ένα ποσό ανά βραδιά, π.χ. 1 ευρώ το άτομο ανά βράδυ για ξενοδοχείο 1 αστεριού, 2 ευρώ για 2 κ.τ.λ. Αυτό το ποσό το πληρώνεις στο ξενοδοχείο, και έχει να κάνει καθαρά με τους νόμους!

ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ;

Αν νομίζεις πως θα περιμένεις σε ξεχασμένες στάσεις λεωφορείων και θα χαθείς μόνη και έρημη κάνεις μέγα λάθος! Αυτό που πρέπει να κάνεις με το που φτάσεις στο αεροδρόμιο/στάση τρένου/ κ.τ.λ. είναι να βγάλεις μια κάρτα για τα μέσα μεταφοράς! Αναλόγως με τις ημέρες που θα καθίσεις, υπάρχουν ειδικά πακέτα! Επίσης εάν έχεις πάσο, δικαιούσαι φοιτητικό εισιτήριο, ενώ με την Ευρωπαϊκή κάρτα νέων δικαιούσαι επιπλέον προσφορές! 


Θαλάσσια ταξί και βαπορέτο στη Βενετία


Απέφυγε τα ταξί, μιας και είναι παγκόσμιο φαινόμενο και μπορεί να δώσεις πραγματικά πολλά λεφτά σε απατεώνα, τα οποία ίσως σου στοιχίσουν και τα έξοδα μιας ημέρας!!!!

Τραμ Βουδαπέστης

Ακόμα όμως και αν βγάλεις κάρτα, και χρησιμοποιείς τα μέσα μεταφοράς για τις μετακινήσεις σου, τουλάχιστον μια ημέρα επιβάλλεται να περιπλανηθείς και ακόμα και να χαθείς μέσα σε στενάκια με ντόπιους και τουρίστες, για να νιώσεις τη πραγματική μαγεία ενός ταξιδιού! Το έχω πάθει! Την πρώτα φορά κατά λάθος! Μετά επίτηδες! 

ΠΩΣ ΝΑ ''ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ'' ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!

Όσο δύσκολο και αν σου φαίνεται τόσο δύσκολο δεν είναι! Ας πούμε ότι βρήκες μια σούπερ προσφορά σε εισιτήρια και ένα πολύ καλό ξενοδοχείο! Έβγαλες και την κάρτα σου και μετά; Πάρε το λιγοστό budget σου ανά χείρας και ετοιμάσου για την καλύτερη εμπειρία της ζωής σου!

Σίγουρα ο καθένας επιλέγει διαφορετικά πράγματα, και δεν έχουν όλοι τα ίδια ενδιαφέροντα! Όμως για εμένα, ένα ταξίδι είναι πραγματικό ταξίδι, όταν το ζεις πραγματικά! Όταν δοκιμάζεις καινούρια πράγματα, φαγητά, ανθρώπους, όταν γίνεσαι για λίγες μέρες κάποιος άλλος!


Θέα από το νησί Λόκρουμ, Από την κρουαζιέρα στην Αδριατική , Ντουμπρόβνικ/ Κροατίας

Έτσι λοιπόν, εγώ δίνω προτεραιότητα σε αυτές ακριβώς τις εμπειρίες! Μουσεία, γκαλερί και άλλες δραστηριότητες είναι πρώτα στη λίστα μου! Εάν πρόκειται να πας σε κάποιον πολύ δημοφιλή χώρο ή μουσείο, π.χ. Βατικανό, Μουσείο Madame Tussauds μπορείς να βγάλεις τα εισιτήρια σου απ΄το ίντερνετ για να μη περιμένεις σε ατέλειωτες ουρές! Ωστόσο ένα ταξίδι στο εξωτερικό έχει πάντα απρόοπτα, οπότε σκέψου το καλά! Επίσης, πολλές χώρες έχουν κάποια εισιτήρια όπου με ένα ποσό δικαιούσαι είσοδο σε πέντε μουσεία για παράδειγμα!


Επίσκεψη σε μεσαιωνικό κάστρο, Φερράρα, Ιταλία

Σε ότι αφορά το θέμα του φαγητού, προτιμώ να δοκιμάζω τοπικές σπεσιαλιτέ, και έχοντας φάει καλό πρωινό στο ξενοδοχείο, το μεσημέρι τρώω κάτι στο χέρι και το βράδυ σε κάποιο εστιατόριο! έχω βρει ότι με αυτόν τον τρόπο, και δε μένω νηστική και δε φοβάμαι μήπως ξεμείνω από χρήματα ! Μέσα στα στενάκια που χάνεσαι περιπλανώμενος είναι τα καλύτερα εστιατόρια, και οι τιμές τους είναι πολύ χαμηλές! Φυσικά, σε όλες σχεδόν τις χώρες, έξω από τα καταστήματα, υπάρχει το μενού, οπότε μπορείς να δεις περίπου τις τιμές και να μη βρεθείς προ εκπλήξεως!


''Βρώμικό'' στους δρόμους της Βιέννης!


Σε ότι αφορά το ποτό και τους καφέδες, εκεί δεν πρέπει να ανησυχήσεις μιας και οι τιμές είναι πραγματικά ασυναγώνιστες!!!!


Aperol Spritz, το κλασικό ιταλικό κοκτειλ!!!

*Σε κάποιες χώρες το πουρ πουμπουάρ είναι υποχρεωτικό, και αναγράφεται στην απόδειξη! Σε κάποιες άλλες είναι δική σου υποχρέωση να αφήσεις ένα ποσό (10%) στο σερβιτόρο! Πριν πας σε μια χώρα μελέτησε αυτές τις μικρές λεπτομέρειες!

ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ...ΝΕΡΑΚΙ!!!

Συνήθως το νερό που πίνουν στο εξωτερικό δεν είναι το κλασικό νεράκι μας, αλλά το ανθρακούχο!!! Πριν λοιπόν παραγγείλεις νερό φρόντισε να ενημερώσεις το σερβιτόρο ότι θέλεις μεταλλικό νερό! Έχε υπόψιν σου, ότι το νερό πολλές φορές είναι πιο ακριβό και από τον καφέ ή το ποτό σου! Όμως δεν είσαι υποχρεωμένος να παίρνεις και από ένα μπουκάλι όπου πηγαίνεις και κανείς δε θα σε αναγκάσει να πάρεις! Εάν σου φέρουν νερό από τη βρύση, καλύτερα να μην το πιεις. 

Ακόμα, η γεύση του νερού διαφέρει από χώρα σε χώρα, κάποια είναι πιο στυφά, κάποια πιο γλυκά!

ΤΟΠΙΚΑ ΗΘΗ!!!

Καλό θα είναι πριν κάνεις ένα ταξίδι να κάνεις μια μίνι έρευνα με τοπικά ήθη αλλά και απαγορεύσεις για να ξέρεις τι να αποφύγεις για να μη βρεθείς σε κάποια δυσάρεστη θέση! Υπάρχουν κάποια πράγματα που ''απαγορεύται'' να κάνει κάποιος γιατί θεωρούνται προσβλητικά, οπότε είναι προτιμότερο να είσαι ενημερωμένη! Επίσης καλό είναι να μη ''θίγεις'' ευαίσθητα ζητήματα (θρησκευτικά, πολιτικά κ.τ.λ.)!


Βομβαρδισμένο κτίριο στο Βελιγράδι, από τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ το 1999


ΣΟΥ-ΣΟΥ-ΣΟΥΒΕΝΙΡ!!!

Μια από τις αγαπημένες μου στιγμές είναι αυτή της αγοράς σουβενίρ και δώρων στους αγαπημένους μου! Προσοχή!!! Μην αγοράζεις από πολύ κεντρικά σημεία, αφού ο τιμές πολλές φορές είναι και τριπλάσιες! Επίσης, πρόσεξε την ποσότητα των πραγμάτων που θα πάρεις, για να μην βρεθείς με... υπέρβαρο!!! 


Παραδοσιακή αγορά στο Μόσταρ, Βοσνία

*Πάντα παίρνω λίγο μεγαλύτερη βαλίτσα! Έτσι στο γυρισμό είναι πάντα γεμάτη χωρίς να ζορίζομαι ιδιαίτερα να την κλείσω!

ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΑΛΙΤΣΑΣ!

Θα πρέπει να θυμάσαι ότι το κλίμα διαφέρει από χώρα σε χώρα!Ακόμα και αν πας κάπου καλοκαίρι μη νομίζεις πως θα συνατήσεις το μεσογειακό μας κλίμα! Ανεξάρτητα από τα ρούχα που θα πάρεις, ακόμη και αν κάνει ζέστη, πρέπει πάντα να έχεις μαζί σου μια ζακέτα- τουλάχιστον! Αθλητικά παπούτσια, κολάν με ριχτά μπλουζάκια ή απλά φορεματάκια είναι συνήθως πιο άνετα, και δε θέλουν σιδέρωμα, αλλά δεν πιάνουν και χώρο στη βαλίτσα! 


-10 Βαθμοί Σκοπίων!!!!

Ακόμη, ένα πολύμπριζο είναι απαραίτητο, για να μην τσακώνεσαι με τον συγκάτοικο σου, ποιος θα φορτίσει τη φωτογραφική/κινητό/τάμπλετ πρώτος! Ίσως χρειαστεί να πάρεις έναν ''μετατροπέα'' πρίζας, γιατί σε κάποια ξενοδοχεία δεν έχουν τις πρίζες που έχουμε εμείς! Εξαρτάται από το κάθε ξενοδοχείο!

Ένα μίνι κινητό φαρμακείο με τα βασικά (είδη προσωπικής υγιεινής, χάπια για τον πονοκέφαλο, τον πυρετό, τις διατροφικές διαταραχές κ.τ.λ.) πρέπει να υπάρχει σε κάθε τσάντα για παν ενδεχόμενο! Η οποία τσάντα καλό θα είναι να είναι σακίδιο πλάτης, για να μη σε ταλαιπωρεί και να μην επιβαρύνει τη μέση σου, και αρκετά ευρύχωρη για να έχεις όλα τα απαραίτητα!

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΟΛΑ

Μην έχεις μαζί σου περιττά είδη, και μην κουβαλάς πράγματα μεγάλης αξίας. Σε ότι αφορά τα χρήματά σου, μην αφήνεις μετρητά στο ξενοδοχείο. Μια ιδέα είναι να έχεις τα χρήματά σου επάνω σου σε κάποια εσωτερική τσέπη, ή σε κάποιο ασφαλές τσεπάκι τσάντας, και να έχεις ένα μικρό ποσό που χρησιμοποιείς καθημερινά εύκαιρο! Εάν αποφεύγεις απόμερα και επικίνδυνα μέρη δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα, αλλά είναι προτιμότερο να είσαι προσεκτική για παν ενδεχόμενο!

Σε ότι αφορά επίσης τα χρήματα, για τις χώρες που δεν έχουν μπει στη ζώνη του Ευρώ, καλό θα είναι να αλλάζεις τα χρήματα σου, μόνο από κεντρικά σημεία και έμπιστα κέντρα συναλλαγών!

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!!!

Εκτός από τις δικές μου!!! Όπου και αν αποφασίσεις να πας, με όποιον και όποτε θες εσύ, δεν θα αφήσεις κανέναν να επέμβει στο πρόγραμμά σου, και να σου δώσει συμβουλές! 

Οι περισσότεροι που θα σου πουν ότι ''δεν αξίζει να πας εκεί'', ''δεν είναι για πάνω από μια μέρα'', ''είναι πολύ ακριβά'', ''είναι σαν την Ελλάδα'', ''Δεν είναι σαν την Ελλάδα'', κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν πάει ποτέ, ίσως να έχουν δει κάτι στην τηλεόραση ή να έχουν ακούσει από φίλο φίλου!!! 


Ποδηλατάδα στο νησί Μαργαρίτα; (Ουγγαρία) Γιατί όχι!!!

Κάθε μέρος της γης είναι όμορφο και μοναδικό! Κάθε τόπος έχει τη δική του ιστορία, τους δικούς του ανθρώπους, το δικό του πολιτισμό και τη δική του κουλτούρα! Μέσα από το ταξίδι, μέσα από τις δοκιμές νέων εμπειριών και πραγμάτων ανακαλύπτεις το νόημα της ζωής! Ακόμα και χωρίς πολλά λεφτά, όταν είσαι νέος (στην ψυχή εννοώ πάντα!) έχεις το θάρρος και το θράσος να βγεις εκεί έξω, να δεις τι υπάρχει, και αυτό που υπάρχει είναι τόσο μοναδικό, τόσο υπέροχο, τόσο απερίγραπτο, που μόνο όταν το δεις θα το καταλάβεις! Και άπαξ και κολλήσεις το μικρόβιο άντε να σου φύγει μετά!


Αφήνοντας το στίγμα μου! Τοίχος στο σπίτι της Ιουλιέτας, στη Βερόνα!


Λοιπόν, εγώ φεύγω! Πάω μια να γυρίσω τον κόσμο και έρχομαι!

Εεεε, ίσως και να μην έρθω!!!! :-) :-)

Μμμμ, και πριν σας αφήσω, να και μερικά inspirational quotes για τα ταξίδια!!!

- Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο, και όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα. 

- Δεν έχω ταξιδέψει ακόμη παντού, αλλά είναι στη λίστα μου!

- Τα ταξίδια είναι τα μόνα που ενώ χαλάς λεφτά για να τα πραγματοποιήσεις σε κάνουν πιο πλούσιο!

- Όποιος ζει βλέπει, όποιος ταξιδεύει βλέπει περισσότερο.

- Μην είσαι τουρίστας. Να είσαι ταξιδιώτης!

- Αγαπώ τις πόλεις που δεν έχω επισκεφτεί και τους ανθρώπους που δεν έχω συναντήσει ακόμα...

- Μην ακούς τι λένε οι άλλοι... Πήγαινε και δες το!


Επόμενος στόχος! Όλη η γη!!!!!


Και φυσικά:

Ονειρέψου το!
Ευχήσου το!
Κάντο!!!!!!!

Για πες!!!!! Πόσο ''ταξιδιώτης'' είσαι; 



Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

37 σχόλια:

  1. Αν σου πω ότι ετοιμάζομαι για ταξίδι και επειδή κάποιες ώρες θα μένω μόνη φοβάμαι να κυκλοφορήσω μόνη μου μη χαθώ χαχαχ
    Ελπίζω να το ξεπεράσω και ετοιμάζω λίστα με τα πράγματα που θέλω να κάνω χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη φοβάσαι βρε!!!! είναι η καλύτερη εμπειρία!!! εύχομαι να περάσεις τέλεια, και να μοιραστείς μετά το ταξίδι σου μαζί μας!!! <3

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο ποστ Χαρά!! Λάτρεψα τα όσα είπες, τα πιο πολλά τα εφαρμόζω ήδη και νομίζω πως ξέρεις πόσο αγαπώ κι εγώ τα ταξιδια!! Καταπληκτικό ποστ και υπερπλήρες απο συμβουλές!! Love it!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα !!!! Ευχαριστω κοριτσακι μου !!!!! Ναι, το ξερω, και χαίρομαι για αυτο !!! Φιλακια !!!!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, Χαρά μου, εμείς τα έχουμε πει εξάλλου! Επιτέλους έκανες και αυτό το post που μου έλεγες!
    Το απόλαυσα και να σου πω και κάτι; Σε κάθε σου λέξη, με βρίσκει σύμφωνη! Σε πολλές λέξεις σου βρήκα ...τον εαυτό μου. Εγώ που τόσα πράγματα/μικρές ή μεγάλες διαδρομές τα κάνω μόνη μου (όταν η παρέα δεν μπορέι ή δεν ακολουθεί. Τι θα κάτσω να κλάιω σε τέσσερις τοίχους ή να είμαι στην αναμονή; No, no, no!!) πόσες φορές καταλάθος ή και επίτηδες έχω χαθεί, έτσι έχω ξεπεράσει τους φόβους μου. Πολλές φορές με λέω: "Καλά είσαι τρελή! Αλλά τα κατάφερες βρε Μαρία!" Όλα είναι μια εμπειρία που γεμίζουν το βογραφικό σου ή το βιβλίο της ζωής σου, λέω πάντα!
    Σου εύχομαι και άλλα ταξίδια, πολλά σε όλη τη Γη!
    Το post σου το βάζω στα αγαπημένα, γιατί θα μου χρειαστεί!
    Σε φιλώ! Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους τα κατάφερα και το ανέβασα !!!! Ετσι, ειναι οπως τα λες ! Γιατι και η ζωή τι ειναι ; Μια περιπέτεια !!!!

      Διαγραφή
  4. Τελεια αναρτηση Χαρα μου για αποθηκευση παει χιχι υπεροχα οσα ειπες και τοσο χρησιμα , δυστυχως δεν εχω παει ποτε εξωτερικο ακομα και θελω τοσο πολυ, λατρευω τα ταξιδια ακομα και την διαδρομη που λες και εσυ χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Μακαρι να μπορέσεις να πας πολυ συντομα !!!! :-)

      Διαγραφή
  5. Wow! Υπεροχο ποστ! Κ εμενα το ονειρο μου ειναι να ταξιδεψω παντου, σε ολα τα μικρα κ μεγαλα μερη της γης! :) Επομενος σταθμος μου ειναι η Βαρσοβια, οπου και θα περασω ολο το καλοκαιρι μου. Εσενα ποιος ειναι ο επομενος προορισμος σου??

    Υ.Γ: Το ποστ σου με βοηθησε απειρα!! :)

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Αχ τελεια, και εγω θα ήθελα να παω Βαρσβοβια!!! Σκεφτομαι η Βαρκελώνη ή Μαλτα !!!! Βασικα όπου κάτσει, και όπου βρω προςφορα στα εισητηρια , εξάλλου οπως και εσυ θελω να παω παντου !!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου, κάποια από αυτά δεν θα περνούσαν ποτέ από το μυαλό μου!Ελπίζω να μου δοθεί και η ευκαιρία να ταξιδέψω σύντομα για να τα εφαρμόσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απόφαση ειναι Δεσποινα μου !! Λίγη θυσία χρειάζεται να μαζέψεις ενα ποσο, ομως πιστεύω πως μπορει να γινει, με δυσκολία μεν, αλλα θα σε ανταμείψει το ταξιδι !!! :-) στο εύχομαι !!!!

      Διαγραφή
  7. Ακριβώς αυτό! Και εγώ κάποτε πίστευα πως τα ταξίδια είναι για τους πλούσιους, πως για να πας ένα ταξίδι θα πρέπει να μείνεις σε ακριβά ξενοδοχεία... και όλα αυτά τα όποια πραγματικά δεν έχουν αξία! Προτιμώ χίλιες φορές να ξοδέψω όλα μου τα λεφτά στα ταξίδια παρά σε οτιδήποτε άλλο... γιατί με τα ταξίδια γνωρίζεις τον κόσμο, μαθαίνεις διάφορα μέρη που δεν ήξερες καν ότι υπήρχαν στον χάρτη Ο θεός μας έστειλε στο πιο όμορφο πλανήτη, είναι κρίμα να μην γνωρίζουμε τι υπάρχει λίγο παραπέρα... Με τα ταξίδια μαθαίνεις να ζεις .. καταλαβαίνεις τι θα πει ζωή και για πιο λόγο είσαι εδώ! Δεν θα συζητήσω καν αυτό που υπάρχουν άνθρωποι που μας κάνουν να νιώθουμε ''ενοχές'' με το που λέμε πως θέλουμε να ταξιδέψουμε και λέγοντας μας πως είναι πεταμένα λεφτά Πετάμενα λεφτά είναι να αγοράζεις το κάθε μοντέλο κινητού που βγαίνει, τα πιο ακριβά παπούτσια γιατί τα πήρε και η άλλη....... Χίλιες φορές προτιμώ να στριμώχνομαι να τα βγάλω πέρα ένα χρόνο για να πάω ένα ταξιδάκι για 10 μέρες .. μέσα στις 10 αυτές μέρες θα κάνω τόσα πράγματα που δεν θα μπορούσα να κάνω μια ζωή! Ναι και εγώ έχω το μικρόβιο αυτό βλέπεις, αλλά δυστυχώς ακόμα δεν έχω κάνει ταξίδια στο εξωτερικό αλλά θα προσπαθήσω πολύ σύντομα και που ξέρεις ίσως συναντηθούμε σε κάποιο σημείο της γης. Πολύ όμορφο Post και πολύ καλές συμβουλές. Καλό Βράδυ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω απόλυτα μαζι σου. !!! Και με βρίσκεις 100% σύμφωνη σε οσα λες ! Ο καθε ένας εχει το δικαίωμα να χαλάει τα χρήματα του όπου θελει ! Τιποτα δεν γινεται στη ζωή χωρις θυσίες, και εγω προτιμώ να στερούμαι αλλα πραγματα, βλέποντας ποσά λεφτά ξοδεύουν άλλοι σε ρούχα η κινητά η εξόδους σκεφτομαι πως θα μπορούσαν να εχουν γυρίσει σχεδόν το μισό πλανήτη, κατα τα αλλα σου την λενε μετα πως αυτοί δεν εχουν ! Εγω πλέον δεν ασχολουμαι με αυτα ! Ο καθε ένας εχει το δικό του δικαίωμα ! Απλα επειδή και εγω ειμαι μια απλή κοπέλα, με εναν μισθό της κρίσης, και εχω καταφέρει να κανω κάποια ταξίδια, θελω πολυ να πείσω και τους υπόλοιπους πως μπορούν ! Ούτε ειμαι πλούσια, ούτε τιποτα ! Αλλα όλοι μπορούν να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα, και αφού μπόρεσα εγω, μπορούν όλοι !!!! Μακαρι δε λες τιποτα, θα χαρώ να σε συναντήσω, εαν έρθω απο τα μέρη σου πάντως θα σε ενημερώσω, κάποια στιγμη θα έρθω που θα παει !!!!!!!! Σε ευχαριστω πολυ, και σου εύχομαι συντομα να μπορέσεις να αποδράσεις σε κάποιον προορισμό !!!

      Διαγραφή
  8. Αγαπώ τα ταξίδια και συμφωνώ στα περισσότερα! Πάρα πολύ ενδιαφέρον post Χαρά και τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελειο!Θα πορουσες σε καποιο αλλο ποστ να κανεις μια λιστα με οικονομικους προορισμους για εξωτερικο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ POST ΣΟΥ, ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ!! Τον τελευταίο χρόνο, αν και είμαι άτομο που δεν ρισκάρω πολύ, θέλω πολύ να ταξιδέψω! Ας είναι οπουδήποτε, δεν χρειάζεται ένα μέρος να είναι κοσμοπολίτικο ή γνωστό για να σου δώσει αναμνήσεις που θα θυμάσε για πάντα, για αυτό θέλω να ταξιδέψω παντού!! Το καλοκαίρι έχουμε κανονίσει με την παρέα μου διακοπές στο Αγκίστρι (εντάξει κοντά είναι αλλά από φωτογραφίες που έχω δει, πρέπει να είναι υπέροχο μέρος!) και είναι η πρώτη φορά που θα πάω διακοπές χωρίς τους γονείς μου και κάπου εκτός από το χωριό μου και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!! Μακάρι να μου κολλήσει το ''μικρόβιο'' και να μην μπορώ να σταματήσω τα ταξίδια!! Πολλά φιλιά και σου εύχομαι να ταξιδέψεις όλο τον κόσμο 2 φορές κιόλας..!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα και ευχαριστω πολυ για το σχολιο !!!! Καταρχήν το Αγκίστρι ειναι τέλειο !!!!! Θα περάσεις σουπερ, μονο που ειναι οι πρώτες σου διακοπές αρκεί !!!! Θα δεις μολις κανεις το ταξιδάκι σου πως τα ρίσκα ειναι ωραια !!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο, εμπνευστικό και υποκινητικό post!! Μας ταξίδεψες! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο το άρθρο σου Χαρά μου, υπέροχο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ αγαπημένο θέμα τα ταξίδια μου αρέσουν πάρα πολύ και παλιά έκανα πολύ περισσότερο.Τώρα λόγω της κρίσης και με 2 μικρά παιδιά κακά τα ψέματα είναι ακόμα πιο δύσκολο!
    Αγαπώ πολύ την Ιταλία,έχω πάει σε πολλές πόλεις της,την Αγγλία,την Αφρική,Πολωνία,Κύπρο,Γερμανία,Ελβετία μάλλον όλες θα έλεγα χαχα.
    Μόλις έγινα μέλος στο όμορφο blog σου,θα χαρώ να επισκεφτείς και εσύ το δικό μου,
    Φιλιά!!!
    http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα και καλως ήρθες στο μπλογκ μου ! Σιγουρα ειναι πολυ πιο δύσκολο με τα παιδάκια, οχι ομως και αδύνατο ! Μα πραγματικά πως να μπορέσεις να ξεχωρίσεις και να συγκρίνεις μεταξύ τους διαφορετικά μέρη ; Το καθε ενα εχει τη δική του χαρη και ομορφια !!! :-)

      Διαγραφή
  14. Χαρά τώρα ανακάλυψα το blog σου και είναι υπέροχο! Καταπληκτικό πραγματικά αυτό το ποστ, μας ταξιδέψες και μας έδωσες ένα κίνητρο για να το τολμήσουμε και εμείς και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα! Ένα μεγάλο μπράβο! Κωνσταντίνα από froufroukaiaromatabykandt.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου! Σε έχω κάνει tag να κάνεις το Fun in the sun tag! Μπες σε αυτό το link για να δεις τους κανονισμούς και τις ερωτήσεις: http://thegirlybible.blogspot.gr/2015/05/summer-tag-fun-in-sun.html
    Ενημέρωσέ με όταν το κάνεις, θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου! Πολλά φιλιά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο post, πολύ όμορφα λόγια!
    Καλά ταξίδια στη ζωή σου! :)
    ...Και να μας χαρίζεις συχνά τόσο όμορφα post!

    Φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συγχαρητήρια για την πανέμορφη ανάρτηση και τις πανέμορφες φωτογραφίες!
    Τα ταξίδια είναι από τα πράγματα στη ζωή που ακόμη κι αν είναι μόνο για 2 μέρες μα γεμίζουν και μας δίνουν ενέργεια και καλή διάθεση!
    Καλά και πολλά ταξίδια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ γλυκιά μου, ναι όντως έτσι είναι!!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Γειά σου, Χαρά μου! Παλιότερο το ποστ σου, βεβαίως - βεβαίως, μα δεν μπορώ να μη σχολιάσω πως πρόκειται για έναν από τους πιο καλούς οδηγούς, προς αρχάριους και μη ταξιδευτές, που έχω εντοπίσει - μπράβο σου!!!
    Θα σταθώ στην τελευταία σου συμβουλή "ΌΧΙ άλλες συμβουλές!!!", πόσο σωστή!
    Μα και στην τεράστια, όντως, διαφορά που υπάρχει μεταξύ τουρίστα & ταξιδιώτη...
    Σου εύχομαι πάντα να συνεχίζεις να ταξιδεύεις σε μέρη μαγικά και ονειρεμένα,
    σε φιλώ γλυκά, σμουτςςςςςς1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design