20 Μαΐ 2019

Book Haul και λίγο Chit Chat

Γειά και χαρά, Χαρά εδώ!

Τι κάνετε; Πώς είστε; Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα, ή αλλιώς the end of an era που λέμε και στο χωριό μου μιας και το Game of Thrones αν και απογοητευτικά, φτάνει στο τέλος του! Ίσως σας κάνω ένα post την Τετάρτη σχετικά με τις σκέψεις μου για τη σειρά, μιας και τώρα που σας γράφω το κείμενο δεν έχει παιχτεί ακόμη το τελευταίο επεισόδιο!

Στα δικά μας τώρα, το σημερινό post είναι λίγο book haul μαζί με κάποιες δικές μου σκέψεις σχετικά με την αγορά νέων βιβλίων! Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε τι εννοώ!



Όσοι με ακολουθείτε στο instagram ίσως να έχετε παρατηρήσει κάποιες μικρές αλλαγές στις συνηθείες μου! Με αφορμή και το #readathon2019 είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να περιορίσω κατά πολύ τις αγορές μου, αφού κυριολεκτικά είχα φτάσει σε σημείο να αγοράζω αλόγιστα βιβλία, τα οποία συγκριτικά με τον χρόνο που διαθέτω θα ήθελα 3-4 ζωές για να μπορέσω να τα διαβάσω!

Φυσικά αυτή η συμπεριφορά δεν περιορίστηκε μόνο στα βιβλία,αλλά και σε άλλους τομείς της ζωής μου, και σίγουρα ένιωσα ένα ξαλάφρωμα, μια ελευθερία, έκανα τη ζωή ου λίγο πιο εύκολη βρε αδερφέ! Είναι δύσκολο και εύκολο ταυτόχρονα να πεις στον εαυτό σου ''Δεν το χρειάζεσαι πραγματικά αυτό'', ή ''Χρησιμοποιήσε πρώτα αυτά που έχεις'' ή ''Δώσε μια δεύτερη ευκαιρία και μην το πετάξεις με την πρώτη''. 

Από τον Ιανουάριο ξεκίνησα δυναμικά και με πολύ περηφάνεια είχα αγοράσει μέχρι πριν το Πάσχα μόνο ένα βιβλίο! Ένα, ναι, ένα! Εκεί γύρω στο Πάσχα όμως κάπου, κάπως λύγισα και εγώ! Και τέλος πάντων να μην τα πολυλογώ έσπασα! Και αγόρασα το κατιτίς μου! Με μια δεύτερη σκέψη και συζήτηση που έκανα με τον εαυτό μου, αναθεώρησα λίγο τον τρόπο σκέψης μου, και είπα να μην είμαι και τόσο αυστηρή! Σίγουρα το να αγοράζεις 10 νέα βιβλία ενώ δεν πρόκειται να βρεις χρόνο να τα διαβάσεις άμεσα δεν συγκρίνεται με το να αγοράζεις που και που λιγότερα μεν βιβλία, που ομως θα είναι πιο σίγουρο πως θα τα διαβάσεις! 

Τα βιβλία για εμένα τουλάχιστον ειναι επένδυση! Ποτέ δε θα μετανιώσω για την αγορά τους, γιατί ακόμα και αν είναι κάτι που δεν μου αρέσει πλέον θα το μοιραστώ, και θα το δώσω σε κάποιον που ίσως έχει περισσότερες πιθανότητες να το εκτιμήσει ή και θα το ανταλλάξω με κάποιο που πιστεύω πως ίσως να κερδίσει την καρδιά μου!

Όχι, η βιβλιόθηκη μου δεν μίκρυνε πολύ! Έδωσα βιβλία που δεν μου άρεσαν καθόλου! Τα χάρισα με αγάπη και τα χαμόγελα που εισέπραξα άξιζαν την - για λίγο- άδεια θέση των ραφιών μου! Ναι, περίορισα τις αγορές μου! Θέλω πολύ να αγοράσω τόσα και τόσα νέα και παλιά βιβλία, όμως θα τα αγοράσω όταν θα ξέρω πως θα βρω τον χρόνο να τα διαβάσω! Ναι, όταν νιώσω την ανάγκη πως θέλω να πάρω ένα βιβλίο που θα μου χαρίσει στιγμές απόλαυσης, γνώσης, χαλάρωσης, συγκίνησης ή θα με ταξιδέψει θα το πάρω. Όχι, δεν με αγαπώ λιγότερο! Με αγαπώ περισσότερο. Για αυτόν τον λόγο μου προσφέρω αυτό που μπορώ, όποτε το μπορώ, όποτε το χρειάζομαι, και όποτε νιώσω πως το έχω ανάγκη!

Και τέλος πάντων, αγόρασα και τρια νέα βιβλία! Το Ντέμιαν του Έρμαν Έσσε, τον Αναγνώστη του Μάξιμ Γκόρκγυ και Το Μαργαριτάρι του Τζον Στάινμπεκ! Δεν τα έχω διαβάσει ακόμη, αλλά σίγουρα δεν έχω μετανιώσει την αγορά τους και νομίζω πως ούτε πρόκειται!


Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

2 σχόλια:

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design