12 Ιουλ 2018

ΔιαβάΖω : Η Ιστορία ενός Σκύλου, & άλλα διηγήματα / Mark Twain

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ !

Να 'μαι και πάλι, με τρίτο post για αυτήν την εβδομάδα! Τι έχουμε να δούμε εδώ και καιρό σε αυτό το blog; Κλασική λογοτεχνία, που ξέρετε πόσο πολύ αγαπώ ! 

Σήμερα λοιπόν, σας έχω μια ακόμη συλλογή διηγημάτων, έναν μικρό τόμο με έξι διηγήματα του αγαπημένου μου Mark Twain με τίτλο Η Ιστορία ενός Σκύλου, & άλλα διηγήματα, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παρά Πέντε




Σε αυτόν λοιπόν το μικρό τομάκο, περιλαμβάνονται τα εξής έξι διηγήματα του Mark Twain :

1) Η Ιστορία ενός Σκύλου
2) Ο Περιβόητος Άλτης βάτραχος της Κομητείας του Καλάβερας
3)Ο Μάυρος Υπηρέτης του Ουάσιγκτον
4)Ο Μακαρίτης Βένιαμιν Φραγκλίνος
5)Το Κακό και Το Καλό Παιδί
6)Η Προσευχή για τον Πόλεμο

Όλα τα διηγήματα είναι γραμμένα με πολύ χιούμορ, σαρκαστικά, απολαυστικά και διασκεδαστικά! Κάποια έχουν και μια δόση τρυφερότητας, ενώ παρόλο που είναι γραμμένα σε μια/για μια άλλη εποχή, νομίζω πως παραμένουν διαχρονικά κα μεταφράζονται με πολλές σημερινές καταστάσεις και ανθρώπινες συμπεριφορές!

Όλα τα διηγήματα μου άρεσαν, ξεχώρισα όμως Το Κακό και το Καλό Παιδί, που το βρήκα πολύ έξυπνο και φυσικά, αστείο, με μια δόση ειρωνίας! 

Όπως έχω ξαναπεί, αυτές οι μικρές συλλογές είναι από τις αγαπημένες μου, ειδικά όταν έχουν τα καλύτερα κείμενα από τους αγαπημένους μου συγγραφέις!

*Το βιβλίο Η Ιστορία του Σκύλου & άλλα διηγήματα του Mark Twain, κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Παρά Πέντε, και μπορείτε ν το βρείτε : εδώ !



Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

2 σχόλια:

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design