14 Φεβ 2018

*ΔιαβάΖω : Οι Κούφιοι Άνθρωποι / John Connolly *

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ !!!
14 Φλεβάρη, η ημερα των "ερωτευμένων " και εγώ είμαι εδώ να την γιορτάσω με τη μεγαλύτερη μου αγάπη !!!! Τα βιβλία !!! ❤

Σήμερα λοιπόν, έχουμε βιβλιοpost, για ένα βιβλίο που διάβασα το καλοκαίρι, και η αλήθεια είναι πως με δίχασε αρκετά !!!

Τον John Connolly τον γνώρισα τον Αύγουστο, πάνω σε μια ξαπλώστρα, και η πρώτη μου επαφή μαζί του ήταν Το Βιβλίο των Χαμένων Πραγμάτων, ένα βιβλίο που σίγουρα με έκανε να τον αναζητήσω ! 

Και έτσι συνέχισα με το δεύτερο βιβλό του που έπεσε στα χέρια, μου, Οι Κούφιοι Άνθρωποι , από τις εκδόσεις Bell!




Ο Ντάνιελ Κλέι, ένας ψυχίατρος που ασχολούνταν με κακοποιημένα παιδιά αγνοείται, έπειτα από ένα σκάνδαλο που τον ήθελε μπλεγμένο σε κύκλωμα κακοποίησης των ασθενών του ! Ο Μέρικ, ένας δολοφόνος που η κόρη του αγνοείται, αρχίζει να παρακολουθεί την κόρη του ψυχίατρου, Ρεβέκκα, και γίνεται απειλητικός απέναντί της.

Η Ρεβέκκα, θέλει να απαλαχτεί από το παρελθόν, και θεωρεί τον πατέρα της νεκρό. Σε μια προσπάθεια να ηρεμήσει από τις απειλές του δολοφόνου, προσλαμβάνει τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Τσάρλι Πάρκερ! 

Ο Τσάρλι βρίσκεται αντιμέτωπος σε έναν κύκλο από τον οποίον δεν μπορεί να ξεφύγει! Σκοτεινά μυστικά, άνθρωποι από το παρελθόν και ένα κύκλωμα κακοποίησης κάνουν την εμφάνιση τους σε μια ιστορία εκδίκησης και προσπάθειας αποκάλυψης της αλήθειας...

 ''Οι Κούφιοι Άνθρωποι έχουν έρθει " .... 

Ο John Connolly, έχει χαρακτηριστεί από τον Τύπο, ως ο Ιρλανδός συγγραφέας που γράφει σαν Αμερικανός. Οι φανς του, έχουν προσπαθήσει να τον κατατάξουν σε ένα είδος, όμως αυτό είναι πραγματικά δύσκολο !

Γράφει horror, sci, mystery, drama , όλα αυτά μαζί θα έλεγα, χωρίς να έχω διαβάσει άλλα βιβλία του. Στο ύφος μου θύμησε λίγο Stephen King αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό.

Για το συγκεκριμένο βιβλίο η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι να πω ! Σε κάποια σημεία κρεμόμουν από τις σελίδες και δεν έπαιρνα ανάσα από την αγωνία, σε άλλες βαριόμουν αφόρητα από τις μακρόσυρτες περιγραφές. Κάποια σημεία ήταν υπερβολικά και χωρίς σκοπό, ενώ υπήρχαν και πολύ καλές ανατροπές ανάμεσα σε πολύ προβλέψιμα σημεία! Οι χαρακτήρες ήταν αρκετά σωστά δομημένοι, και μπορούσες να διαλέξεις ''στρατόπεδο'' και να πορωθείς με την μεριά που έχεις διαλέξει! 

Φυσικά, πραγματεύται ένα πολύ λεπτό και ευαίσθητο ζήτημα, αυτό της παιδικής κακοποίησης, έχοντας μέσα το στοιχείο του τρόμου, της αγωνίας και της εκδίκησης !

Για μένα ήταν ένα από τα βιβλία που δεν ξέρω αν μου άρεσαν ή όχι, και αυτό είναι ενδιαφέρον από μόνο του ! Πάντως σίγουρα ο συγγραφέας μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον για να τον ψάξω περισσότερο, και να αποκτήσω ολοκληρωμένη άποψη για το έργο του !
Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design