23 Φεβ 2018

*ΔιαβάΖω: Το στρίψιμο της Βίδας / Χένρι Τζείμς *

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ!

Σήμερα (σήμερα που γράφω, όχι σήμερα που διαβάζετε!) βρέχει! Έχω μια κούπα ζεστό αχνιστό καφέ που μοσχομυρίζει, και μια σοκολάτα με μπισκότο oreo! Έχω μια ζεστή κουβέρτα που με ζεσταίνει (όσο μπορεί) και όμως... κάτι λέιπει για να συμπληρώσει αρμονικά το απόγευμα μου!

Τι είναι αυτο που θα ταίριαζε τόσο ωραία στην παρέα μου; Που θα με έκανε να νιώσω ολοκληρωμένη; Μετά από λίγη σκέψη,και ψάξιμο στη βιβλιοθήκη μου, νομίζω πως βρήκα το τέλειο και ιδανικό ταίρι μου! Ένα βιβλίο, μα τι βιβλίο! Ένα κλασικό ''θρίλερ'' φυσικά ! Ένα σκοτεινό, υπαινικτικό και τρομακτικό βιβλίο ! Ναι λοιπόν, τώρα ολοκληρώθηκα! Και η παρέα μου για απόψε δεν ειναι άλλη από Το στρίψιμο της Βίδας, του Χένρι Τζέιμς !





Το στρίψιμο της βίδας είναι ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο. Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση , όπου μια φτωχή γκουβερνάντα πάει σε μια αγγλική εξοχική κατοικία γύρω στον 18ο με19ο αιώνα, να προσέξει δύο μικρά, αθώα (;), ορφανά παιδάκια, ξαφνικά αρχίζει να της... στρίβει η βίδα και να βλέπει φαντάσματα ! Τα ύπουλα και μοχθηρά φαντάσματα ανήκουν στην νεκρή πρώην γκουβερνάντα Τ'ζεσελ, και στον νεκρό πρώην υπηρέτη Κουίντ! Και φυσικά η πρωταγωνίστρια προσπαθεί με νύχια και με δόντια να προστατέψει τα δύο μικρά παιδιά!  

Το παράδοξο με το συγκεκριμένο κείμενο είναι ότι τα πάντα υπονοούνται! Ενώ ο φόβος και το στοιχείο του τρόμου είναι διάχυτα σχεδόν σε όλη την διάρκεια ανάγνωσης του βιβλίου και η ένταση και η αγωνία στο τέλος κορυφώνονται, τελικά δεν μαθαίνουμε τίποτα ξεκάθαρα !

Είναι η γκουβερνάντα τρελή ή όντως έβλεπε φαντάσματα; Ο δεκάχρονος Μάιλς έχει αποβληθεί από το σχολείο του, και προσπαθούμε να μάθουμε το γιατί ! Η πρώην γκουβερνάντα και ο υπηρέτης έχουν πεθάνει με έναν αναιγματικό τρόπο, όμως πως έγινε αυτό; Υπονοούμενα σχετικά με τη σχέση των δύο νεκρών αλλά και στον τρόπο με τον οποίον συμπεριφερόντουσαν στα παιδιά! Ποιοι είναι οι αθώοι και ποιοί οι ύποπτοι; Ποιοί είναι οι ζωντανοί και ποιοί τα φαντάσματα; 

Πολλές οι απορίες! Καμία η απάντηση! Εκεί που κορυφώνεται η αγωνία και έχει φτάσει στο κατακόρυφο, εκεί που λες άντε να μάθουμε τι παίζει...το βιβλίο τελειώνει! Και σε αφήνει μετέωρο, με ένα σωρό ερωτήματα και υπονοούμενα, κάνοντας το συγκεκριμένο βιβλίο ακόμη πιο σκοτεινό, ακόμη πιο τρομακτικό και ακόμη πιο ιδιαίτερο ! Αυτό ακριβώς που ταίριαξε ιδανικά στο απόγευμά μου !
Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design