24 Φεβ 2014

*ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΜΠΙΟΥΤΙ...!!!/19*



<<Αλλαγές...!!!>>





-Τον έπιασα Μπιούτι...Τον έπιασα...

Δεν το πιστεύω... Αυτός είναι;

-Ναι αυτός είναι...

Τι στο καλό, δυνατά το είπα; 

-Ξέρω τι σκέφτεσαι... 

Άντε! 

-Πώς τα κατάφερα ε; Το κάθαρμα νόμιζε πως θα μου γλίτωνε... Εκεί που ήμουν αφηρημένη και σε περίμενα, κοίταζα προς το αυτοκίνητο του Πάρη... Και ο κύριος από εδώ προσπαθούσε να σκάσει τα λάστιχα... Μόλις το κατάλαβα έτρεξα προς το μέρος του. Με είδε και έφυγε τρέχοντας. Όμως τον έπιασα και τώρα θα μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή...

-Ποιος είναι; ρώτησα, θαυμάζοντας ταυτόχρονα τη δυναμική της φίλης μου!

- Σε περίμενα να το ανακαλύψουμε μαζί, είπε και τα μάτια της άστραψαν! 

Τον κοίταξα καλά καλά... Είναι αρκετά μικροκαμωμένος , και αδύνατος θα έλεγα. Τα παπούτσια του ναικ μιλένιουμ, σε ασημί χρώμα, και τα πόδια του έτρεμαν.

-Είσαι έτοιμη; ρώτησε η Τίνα που στεκόταν από πάνω του. Τον είχε δέσει στην καρέκλα με το ίδιο κομμάτι κουρτίνας που είχε δέσει τον Πάρη, και ήταν έτοιμη να βγάλει την κουκούλα που φόραγε.

-Ναι... Κάντο εσύ, είπα και απομακρύνθηκα! 

-Με το ένα, με το δύο, με το τρία...

Τράβηξε την κουκούλα.

-Άουτς κοπέλα μου, με ξέρανες, φώναξε ο.... τύπος.

-Τον ξέρεις; με ρώτησε η Τίνα ενώ τον κοίταζα καλά καλά και εγώ και εκείνη.

Ένας πολύ αδύνατος νεαρός, φρεσκοξυρισμένος , καστανός, με μια ξανθιά τούφα στη φράντζα,ένα κόκκινο μπλουζάκι , και μια πράσινη φόρμα, μας κοίταζε σαν να του είχαμε σκοτώσει τη μάνα...

-Όχι, είπα κουνώντας αρνητικά το κεφάλι. 

Η Τίνα τον πλησίασε με αποφασιστικότητα.

-Λοιπόν... Ποιος είσαι το λόγου σου; Και γιατί μας απειλούσες. Λέγε τώρα, είπε και χτύπησε το χέρι της στον τοίχο.

Μπράβο Τίνα! Έμπαινε!

Ο τύπος γύρισε το κεφάλι του πεισματικά και ξεστόμισε ένα <<τσου>>.

-Τσούξινος, είπε η Τίνα και ξαναχτύπησε το χέρι της στον τοίχο.

-Ο.... Τάκης...

-Ο Τάκης λέγοντας;

Κοίταξε προς το μέρος μου αυτή τη φορά.

-Εσύ τα φταις όλα. Μόνο εσύ...

-Γνωριζόμαστε; Ούτε που σε ξέρω... Ποιος είσαι;

-Ο πρώην του φίλου σου... Σας είδα... ώστε για αυτό με άφησε ο Πάρης και δε σήκωνε τα τηλέφωνα; Για σένα; Σαύρα!

-Ε όχι και σαύρα η φίλη μου, φώναξε η Τίνα 

-Τι εννοείς; Εγώ και ο Πάρης είμαστε...

-Ζευγάρι, ούρλιαξε ! Δεν το  χωράει ο νους μου... Σας είδα τα Χριστούγεννα. Και την Πρωτοχρονιά. Και άλλες μέρες... Ξεδιάντροποι, ανώμαλοι! 

-Πας καλά άνθρωπε μου; Μας είδες ποτέ να φιλιόμαστε; Να συμπεριφερόμαστε σα ζευγάρι; Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

-Το κατάλαβα! Έχω ένστικτο εγώ!

-Και επειδή το κατάλαβες απειλούσες τη ζωή της φίλης μου;

-Τι λες και εσύ ; Τι να καταλάβει; Αφού ο Πάρης είναι γκέι! 

-Ναι όντως. Πας καλά; είπε γυρνώντας προς το μέρος του. Είμαι δικηγόρος και θα σε χώσω στη φυλακή. Εκτός εάν... η Τίνα γύρισε προς το μέρος μου. Σώθηκα Μπιούτι ! Σώθηκα!

-Τι εννοείς; 

-Θα τον βάλουμε να πει όλη την αλήθεια στην αστυνομία. Θα δουν ότι όντως υπάρχει κάποιος που μας απειλούσε, και έτσι θα μας αθωώσουν!

-Ναι όντως. Λοιπόν άκου και εσύ Τάκη να μαθαίνεις. Δεν τα έχω με τον πρώην φίλο σου, και ούτε και πρόκειται να φτιάξω ποτέ. Βάλτο καλά στο μυαλό σου! Είμαστε φίλοι και μόνο φίλοι. 

-Αποκλείεται! Σου είπα έχω ένστικτο εγώ! Πάτε να με κοροϊδέψετε για να μη μπει φυλακή η φίλη σου. 

-Μα τι να κάνω για να σε πείσω; Δεν έχω τίποτα με τον Πάρη. 

-Και τότε γιατί με άφησε; 

-Μάλλον για κάποιον άλλον και όχι για τη φίλη μου... είπε η Τίνα. Ή θα κάνεις το συμβιβασμό, ή δε θα φύγεις ποτέ από εδώ!

........

Την επόμενη μέρα καλό μου ημερολόγιο, πήγαμε στην αστυνομία και ο Τάκης είπε όλη την αλήθεια. Δεν του υποβάλαμε καμία μήνυση και έτσι δεν πήγε φυλακή, συμφώνησε όμως να μην μας ενοχλήσει ξανά!

Αμέσως μετά πήγαμε στο νοσοκομείο, και ο γιατρός-Μπέκας μας κοίταζε με μισό μάτι! Του είπαμε και αυτουνού την αλήθεια και έτσι χωρίς να έχουμε τίποτε να κρύψουμε περιμέναμε με αγωνία να δούμε τον Πάρη μας!

Οι γιατροί μας ειδοποίησαν πως μπορεί και να μη μας θυμάται, και να είμαστε προετοιμασμένοι για τα πάντα. 

Έτσι που λες ημερολόγιο μου, μπήκαμε στο δωμάτιο του Πάρη. Προς μεγάλη μου έκπληξη ο Πάρης με θυμόταν! όμως....

Τίποτε άλλο από την προηγούμενη του ζωή... Ούτε την Τίνα αναγνώρισε, ούτε που δούλευε θυμόταν, ούτε καν τι αμάξι οδηγούσε!

Φυσικά για αυτό το λόγο συγκινήθηκα πολύ που θυμόταν εμένα σαν τη μόνη του φίλη! Όμως ο ντουβρουτζάς μου ήρθε όταν με ρώτησε

-Και δε μου λες Μπιούτι... Τη φίλη σου Τίνα την είπαμε; Είναι ελεύθερη; Μου αρέσει!

Ο γιατρός μου είπε πως είναι φυσιολογικό τώρα με την αμνησία να μη θυμάται ότι είναι γκέι!Πως ίσως από το χτύπημα να ταράχτηκαν οι νευρώνες του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη σεξουαλική του ζωή, και άλλα τέτοια ιατρικά...

Ο Πάρης βγήκε από το νοσοκομείο, τον  πήγα σπίτι του, τον βοήθησα και προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα! Έρχεται στη δουλειά κάθε μέρα, όμως δεν του αρέσει καθόλου. Έχει αλλάξει τον τρόπο που ντύνεται και επίσης με έχει ζαλίσει με την Τίνα. Όταν του είπα γιατί η Τίνα γελούσε και δεν έπαιρνε στα σοβαρά το φλερτ του, παρεξηγήθηκε. Θύμωσε και φώναξε πως αποκλείεται να είναι αλήθεια! Πως είναι άντρας 100% και πως του κάνω πλάκα! 

Μια εβδομάδα μετά, συνεχίζει να πολιορκεί τη φίλη μου,η Τίνα ανταποκρίνεται μια χαρά στο φλερτ του, και κατά τα άλλα τίποτα δεν έχει αλλάξει στη ζωή μου. Σήμερα θα κάνουμε το πάρτι για τη μεγάλη επιστροφή του και σε αφήνω τώρα για να ετοιμαστώ!

............

-Τι ωραία που είσαι Μπιούτι, είπε η Τίνα και με φίλησε!

-Και εσύ, δεν πας πίσω!

Διάφοροι συνάδελφοι και λίγοι φίλοι είχαν έρθει στο σπίτι μου να υποδεχτούν την επιστροφή του Πάρη!

Είχαμε στολίσει το σαλόνι, είχαμε βάλει μπαλόνια, και φυσικά είχαμε πάρει μια μεγάλη τούρτα που έγραφε <<Σιδερένιος Πάρη! Σε αγαπάμε!>> Από μουσική φυσικά Μαντόνα!

Μισή ώρα αργότερα, και αφού έμαθα διάφορα κουτσομπολιά από τη δουλειά, χτύπησε το κουδούνι.

Ο Πάρης ήρθε. Μπήκε μέσα. Φορούσε ένα πολύ ωραίο και ακριβό κοστούμι , μια μοβ γραβάτα και κρατούσε μια ανθοδέσμη.

Φιληθήκαμε , και αμέσως αντιλήφθηκα ότι η ανθοδέσμη δεν προορίζεται για μένα, αλλά για την Τίνα που στεκόταν δίπλα μου με μάτια γουρλωμένα.

-Αυτά είναι για σένα, της είπε και της φίλησε το χέρι. Μα ακόμα και η φωνή του είχε αλλάξει...Είχε γίνει πιο αντρουά!

-Ευχαριστώ , είπε η Τίνα, μεταξύ σοβαρού και αστείου.

-Τι θα πιείς Πάρη μου; τον ρώτησα.

-Άρης παρακαλώ. Γκουχου,γκουχου,γκούχου.

-Άρης... Μάλιστα... Είπα προσπαθώντας να μην γελάσω!

-Ξέρεις Μπιούτι ήθελα να σου πω , ότι σταμάτησα να δουλέυω στο σεξ σοπ. Βασικά το αγόρασα. Θα το κάνω μπαρ ρέστοραν.

-Τι εννοείς ; Πως; Πότε; Γιατί;

-Μην αγχώνεσαι Μπιούτι μου! Χρειάζομαι μια κοπέλα για τις δημόσιες σχέεις! Και μόνο εσένα εμπιστεύομαι! Τις προάλλες ήμουν στο σπίτι, και σκεφτόμουν αυτά που είπες για το παρελθόν μου, γκούχου,γκούχου, γκούχου.Είπα να ψάξω, να ρωτήσω και κυρίως ήθελα να δω εάν έχω οικογένεια...

-Και; Τι έκανες;

-Πήγα και τη βρήκα. Δε μου μιλάγανε οι γονείς μου,το ήξερες; όμως τους εξήγησα πως αποκλείεται να είναι αλήθεια αυτά που ΄λέγαν για μένα. Ο Άρης είναι 100% αρσενικό!Και τέλος πάντων συμφιλιωθήκαμε! Και από όλη αυτή τη συμφιλίωση πήρα ένα κομματι της περιουσίας μιας μακρινής θείας μου, και έτσι σε λίγες μέρες το εστιατόριο μου θα είναι έτοιμο!

Είχα γουρλώσει το μάτι! Μα είναι δυνατόν;

-Είσαι σίγουρος Πάρη; Εεεε, Άρη...

-Ναι είμαι σίγουρος. ίσως και η αμνησία να μου έκανε καλό. Απλώς με αυτά που μου περιέγραφες δεν ένιωθα ο εαυτός μου. 

....

Κόψαμε την τούρτα, φάγαμε, κυρίως ήπιαμε , και χορεύαμε διάφορες ντίσκο επιτυχίες!

Ο Άρης χόρευε με την Τίνα και όσο πέρναγε η ώρα δε μου φαινόταν καθόλου αστεία η εικόνα τους ως ζευγάρι! Μια μικρή μελαγχολία μου χτύπησε την πόρτα, αλλά έκανα πως δεν την άκουσα. 'Εκατσα σε μια γωνία και συνέχιζα να παρατηρώ το πλήθος!



Ο Άρης και η Τίνα τώρα φιλιόντουσαν παθιασμένα, και όλοι στο πάρτι χειροκροτούσαν!

-Την προσοχή σας παρακαλώ, είπε ο Άρης. Γκούχου, γκούχου, γκούχου.

Θα ήθελα λίγο την προσοχή σας! Μετά το ατύχημα που είχα, άλλαξαν πολλά πράγματα στη ζωή μου. Θέλω να σας καλέσω στα εγκαίνια του νέου μου ρεστοράν στο τέλος του μήνα!

Ο κόσμος άρχισε να χειροκροτάει και εγώ χαιρόμουν για το φίλο μου!

Επίσης άλλαξαν και άλλα πράγματα στη ζώη μου. Γνώρισα αυτήν εδώ την όμορφη κυρία, είπε και έδειξε την Τίνα που είχε γίνει κατακόκκινη σαν κέτσαπ! Την ερωτευτηκά με το που την είδα. Και επειδή είμαι άντρας 100%, θα πράξω καθώς πρέπει.

Γονάτισε και έβγαλε ένα κουτάκι από την τσέπη του. έστρεψε προς το μέρος της Τίνας, η οποία είχε κοκκινίσει ακόμα περισσότερο!

-Θέλω να σε παντρευτώ! Να περάσουμε μαζί τη ζωή μας. Να κάνουμε παιδιά, και να είμαστε μαζί ευτυισμένοι. Μη μου το αρνηθείς Τίνα. Ξέρω τι φοβάσαι. Όμως δεν ισχύει. Μετά το ατύχημα βρήκα τον πραγματικό μου εαυτό. Και αυτός οδηγεί σε σένα!

Η Τίνα τα είχε χάσει, και ο κόσμος χειροκροτούσε σαν τρελός και φώναζε μπράβο, μπράβο!

-Σκέψου το Τίνα, γκούχου, γκούχου,γκούχου! Εσύ με έκανες έτσι, τώρα θα υποστείς και τις συνέπειες!

Τι λέτε ότι είπε η Τίνα στην πρόταση γάμου του Άρη;

Ναί
ή
όχι !!!!


Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

16 σχόλια:

  1. Λες να είπε το I do? Μας τα αναποδογύρισες όλα με αυτό το επεισόδιο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bravo,bravo,bravo! :)
    Η αλήθεια είναι ότι πριν το αποκαλύψεις μου ήρθε η ιδέα ότι μπορεί να είναι κανένας πρώην του Πάρη..!
    Αν είναι να παραμείνει ετεροφυλόφιλος.τότε να παντρευτούν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ανώμαλοι"!!!χαχαχ!!!
    Ρε...τι ειναι αυτα??εγω θα λεγα όχι...αλλα ειναι και τόσος κοσμος μπροστά...πφφ...δν ξερω..δεν ψηφίζω!!χαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντάξει καλό το ότι ο Πάρης άλλαξε γούστα, αλλά ναι στην πρόταση γάμου δε θα έλεγα εγώ τουλάχιστον. Η Τίνα ας πει. Θα'χει και happy ending το σενάριο. Ομολογουμένως απρόβλεπτη τροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη και ξαφνική ανατροπή!
    Μου αρέσει πολύ η εξέλιξη της ιστορίας :)
    Βέβαια,δεν ξέρω ακόμα τι θα ψηφίσω(θα το σκεφτώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!!! Με τηνν ησυχία σου, ως το Σάββατο έχεις μέρες να το σκεφτείς!!!

      Διαγραφή
  6. χαχα κοιτα να δεις...χμμμ και εγω ναι λεω να πει η Τινα αλλα οπως ειπε και η Μαριαννα εγω ναι δεν θα λεγα ...φαντασου να θυμηθει μετα?! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι δε νομίζω να έλεγε καμία μας ναι, γιατί η ζωή δεν είναι παραμύθι, χιχι!!!

      Διαγραφή
  7. Καλα τι ανατροπες ειναι αυτες!
    Δεν ξερω για την απαντηση ας αποφασισει η πλειοψηφια, διοτι στο ναι ισως κατι γινει και αλλαξει παλι και στο οχι θα στεναχωρηθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design