*The Christmas tag/ blogmas #8 *

Γεια σας!!! Τι κάνετε;;; Πως περνάτε την Κυριακή σας; 
Σήμερα αποφάσισα να απαντήσω στο πιο χριστουγεννιάτικο tag και φυσικά, περιμένω και τις δικές σας απαντήσεις!!!
Πάμε να ξεκινήσουμε!!!


 

1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ!

Φαντάζομαι πως δεν μπορώ να πω όλες, σωστά; Εντάξει θα συμβιβαστώ!!! Το Πολικό Εξπρές είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου χριστουγεννιάτικες ταινίες, που βλέπω κάθε χρόνο! Με αγγίζει και φυσικά με κάνω να πιστέυω στο πνέυμα των Χριστουγέννων ξανά και ξανά!!!!


2. ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;

Εν μέρει ναι, πριν από δύο χρόνια όπου πέρασα τα Χριστούγεννα μου στη Βουδαπέστη, αν και ξεκίνησε να χιονίζει την ημέρα που φεύγαμε προλάβαμε να δούμε λίγη άσπρη μέρα!!!

3. ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ;

Στο τραπέζι φυσικά χαχα!!! Τα Χριστούγεννα για μένα είναι οικογενειακή γιορτή, φαγητό, ζεστό κρασί, επιτραπέζια παιχνίδια και δώρα είναι το ιδανικό !!!

4. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ


Απλά το λατρέυω!!! <3 <3 <3 

5. ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΔΩΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ;

Κάθε χρόνο ανταλλάζουμε δώρα με την οικογένεια μου, ανήμερα της Πρωτοχρονιάς! Βέβαια και τα Χριστούγεννα μπορεί να ανταλάξουμε κάποιο μικρό και συμβολικό δωράκι! 

6. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΝΔΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ;

Μμμμ...αν και τρελή με τα Χριστούγεννα, ξέρω μόνο τον Ρούντολφ..Πειράζει;;;

7.ΠΟΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΘΙΜΟ ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ;

Με την αδερφή μου, εδώ και ν χρόνια έχουμε κάποια εθιμα, που δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα κάνουμε! Ένα από αυτά είναι να φτιάξουμε και να στολίσουμε τα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια μας, όπου κάθε χρόνο, με την ίδια συνταγή μας βγάινουν τέλεια! Ένα άλλοέθιμο που έχουμε με την αδερφή μου, είναι ο μαραθώνιος "Home Alone" όπου βλέπουμε και τις 4 ταινίες στην σειρά!

8.ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ Ή ΑΛΗΘΙΝΟ;

Ψεύτικο! Και υπερστολισμένο!!!

9.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΓΛΥΚΟ.

Νομίζω η ερώτηση αυτή είναι ρητορική! Αφού όλοι ξέρουμε την απάντηση!!!
Μελομακάρονα!!!

 
10. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Ή ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΔΩΡΑ;

Εντελώς ειλικρινά το να δίνω δώρα στους ανθρώπους που αγαπώ είναι πιο σημαντικό για μένα από το να παίρνω! Και είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, από το δώρο έως τη συσκευασία, και φυσικά ανυπομονώ για τη στιγμή που ο άλλος θα το ανοίξει! Δεν έχει σημασία το δώρο που θα πάρεις σε κάποιον, το μόνο που αρκεί είναι να είναι κάτι που του αρέσει και το θέλει, κι εγώ γενικά είμαι καλή ακροάτρια, και είναι κάτι που μου αρέσει πολύ! 

11. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ;

Κάθε δώρο από τους αγαπημένους μου ανθρώπους είναι σημαντικό και ξεχωριστό, γιατί ξέρω πως έχει διαλεχτεί  με πολύ αγάπη !
Βέβαια, δε θα ξεχασω ποτέ, πως μια φορά ο Άγιος Βασίλης μου είχε φέρει το εμπορικό κέντρο της Melanie, που κυριολεκτικά το είχα λιώσει!!! Το θυμάται καμία από εσάς;

 
12. ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ;

Μα θέλεια και ερωτημα....;;; New York , New York!!!

13. ΤΥΛΙΓΕΙΣ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ή ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙΣ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ;

Όχι απλά επαγγελματίας, αλλά έχω και διδακτορικό!

14. ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΣΟΥ ΑΝΑΜΝΗΣΗ!

Γενικά από τις γιορτές, έχω μόνο όμορφες αναμνήσεις! Αλλά κάτι που έζησα πρόσφατα και έχει ήδη χαραχτεί μέσα μου, ήταν όταν ανήμερα των Χριστουγένων παρακολύθησα μια λειτουργία στον καθεδρικό ναό της Ουγγαρίας. Ήταν απλά συγκλονιστικά... Ακόμα και αν δεν ήξερα τι έλεγαν- ποιος ξερει Ουγγρικά;;;- το όλο περιβάλλον ήταν μαγικό! Το μουσικό όργανο που ακουγόταν δυνατά, ο κόσμος που έψελνε συγχρονισμένα, το τοπίο έξω και μέσα από την εκλησία...Ήταν απλά κάτι το απερίγραπτο και πρωτόγνωρο!

15. ΠΟΤΕ ΕΜΑΘΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ;

Πάντα την ήξερα!!! Ο Άγιος Βασίλης υπάρχει!

16. ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ;

Πλέον όχι δεν βάζω! Ο μόνος στόχος που έχω, είναι κάθε μέρα που περνάει να είμαι καλά, να έχω μάθει κάτι καινούριο και να νιώθω χαρά και ευγνωμοσύνη! Εάν πετύχω αυτά τα τρια μπορώ να κατακτήσω το οτιδήποτε! 

17.ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;

Το όλο κλίμα των Χριστουγέννων, η θαλπωρή, η ζεστασία, και η αγάπη που δίνεις και λαμβάνεις! Ε, και τα μελομακάρονα!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!