*My "crazy" bucket list...!!!!!/ blogmas #3 !






     



Γεια και χαρά, Χαρά εδώ!!!

Για σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας, ενα μικρό κομμάτι του εαυτού μου, που περιλαμβάνει 20 από τα άπειρα κομμάτια της λίστας με τις εμπειρίες που (θέλω να) ----->θα<----- ζήσω! 

Επειδή μπροστά σε αυτή τη ζωή πάμε μόνο με το YOLO, και επειδή μόνο με τις εμπειρίες γινόμαστε πιο πλούσιοι (καλά και με το τζόκερ δε λέω) θα επιλέξω 20 τυχαία things to do  από την bucket list μου! Και να ξέρετε, πουθενά δεν έχετε δει τέτοια bucket list!




1. Να κολυμπήσω με δελφίνια!
   Μα τώρα πείτε μου, ποιος δε θα ήθελε κάτι τέτοιο!
2. Να ζήσω μια Πρωτοχρονιά στην Νέα Υόρκη!
    Και πιο συγκεκριμένα στην Times Square μαζί με κάποιον που     αγαπώ!
3. Να κάνω ένα μεγάάάάάλο roadtrip στην Ευρώπη!
    Με βανάκι wolkswagen. Που θα έχει ζωγραφισμένα λουλούδια φυσικά!
4. Να αγκαλιάσω ένα αρκουδάκι panda!
  Και να το ταίσω! Και να παίξουμε! Και να το πάρω μαζί μου!
5. Να πάω βόλτα πάνω σε έναν ελέφαντα!
 Γλυκά ελεφαντάκια, απλά σας αγαπώ!
6. Να δω το βόρειο Σέλας!
 Μέσα σε ένα δωμάτιο με διάφανο θόλο!!!!
7. Να περάσω την 2η πίστα στο pac man!
 Πιο πιθανό είναι να πάω βόλτα με έναν ελέφαντα στην Νέα Υόρκη παρά να περάσω τη 2η πίστα στο pac man!
8. Να διαβάσω το "Αναζητώντας το χαμένο χρόνο" του Μαρσέλ Προυστ.
 Ή αλλιώς να έχω τόσο χαμένο χρόνο για να διαβάσω αυτό το βιβλίο!
9. Να κάνω βόλτα με αερόστατο!
UP! Sky is the limit!!!
10. Να κάνω ιππασία στη θάλασσα!
Αυτό προυποθέτει να κάνω και κανονκή ιππασία,αλλά είπαμε τα επέλεξα τυχαία από τη λίστα μου!
11. Να κάνω έναν αγνωστο να χαμογελάσει!
Έτσι απλά!
12. Να στείλω ένα μήνυμα μέσα σε μπουκάλι!
Αυτό το ονειρευόμουν από παιδί! Αλλά τότε δεν κινδύνευαν οι θαλάσσιες χελώνες..!!!
13. Να παντρευτώ στο Las Vegas!
Μεθυσμένη και χρεωμένη!
14. Να περπατήσω πάνω σε μια παγωμένη λίμνη!
Αρκεί να μην σπάσει!
15. Να ζήσω σε μια άλλη χώρα!
Να ζήσω σε πολλές άλλες χωρές για την ακρίβεια!
16. Να μείνω σε ένα μεσαιωνικό κάστρο!
Όνειρο ζωής!
17. Να γίνω χειμερινή κολυμβήτρια!
Όνειρο χειμερινής νυκτός! Μεταξύ μας, αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ!
18. Να πατήσω το πόδι μου και στις 7 ηπείρους!
Στόχος ζωής!
19. Να αφήσω το αποτύπωμα μου σε αυτόν τον πλανήτη!
Εχω αφήσει μια μασημένη τσίχλα στον τοίχο της Ιουλιέτας, πιάνεται;;;;
20. Να γράψω μηνύματα αισιοδοξίας μέσα σε μπαλόνια και να
αφήσω ψηλά στν ουρανό! 
Όποιος ψήνεται να το οργανώσουμε να επικοινωνησει μαζί μου!!!! 



Για πείτε!!! Ποιος είναι ο πιο τρελός σας στόχος;;;;;;; 

 

4 σχόλια:

  1. Εεεεεεεντάξει έχεις δίκιο τέτοια λίστα κανένας μόνο εσύ ρε Χαρά μου!
    Κάποια από αυτά και δικά μου! Αλλά θα σταθώ στο " 13 Να παντρευτώ στο Las Vegas!
    Μεθυσμένη και χρεωμένη!" το έχω σκεφτεί αλλά ποτέ δεν το έχω πει δυνατά ή το έχω δηλώσει. Αλλά νομίζω θα μου ταίριαζε μαι τέτοια φάση! Αχαχα! Και επίσς, έχω να σου πω ότι μικρή έκανα το Νο. 20 με ένα μήνυμα αισιοδοξίας , μάλλον μια ευχή ήταν μέσα σε ένα μπαλόνι που το άφησα να πάει στον ουρανό για να φτάσει το μήνυμα μου στο Θεό! (ε! μικρή ήμουν και τέτοια σκεφτόμουν, τι να κάνω;!!!!)
    Ο πιο τρελός μου στόχος δεν λέγεται, δε γίνεται με τί-πο-τα- (εκτός κι αν καταστραφεί γύρω μου ο κόσμος, αλλά δεν θέλω) οπότε δεν το αποκαλύπτω!😜
    Εύχομαι και τα 20 να τα πραγματοποιήσεις, γιατί όχι;
    Τα φιλιά μου!😘💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου πόσο χαίρομαι που διάβασα σχόλιο σου!!!! εμείς ταιρίαζουμε το ξέρεις αυτό!!!!! καλά άντε ας μην σε πιέσω τότε !!!!! θα περιμένω να καταστραφεί ο κόσμος για να μάθω χιχι!!!! σε ευχαριστώ και αντέυχομαι!!!! μάκια μούκια!!!

      Διαγραφή
  2. Μετά απο μια κουραστική μέρα το post σου ήταν αυτό που μου έφτιαξε την διάθεση! Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλους σου τους στόχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!