*Βιβλιοhaul !!! blogmas #16*


To να είσαι βιβλιοφάγος συνεπάγεται πολλά πράγματα! Ένα χαρακτηριστικό μας είναι πως όσα βιβλία και να έχουμε ποτέ δε μας φτάνουν!!! Όσα βιβλία και αν έχουμε διαβάσει πάντα θα υπάρχει χόρος (χόρος όχι χρόνος!)  για τα επόμενα, και στο κάτω κάτω σε βιβλιοπωλείο μπάινεις, θα φύγεις με άδεια χέρια; Προσβολή!!!

Έτσι λοιπόν, ενώ έχω εκατοντάδες βιβλία στη βιβλιοθήκη μου, συνεχίζω να την εμπλουτίζω ακόμα και αν έχω άλλα προς ανάγνωση, περιμένοντας όλα αυτά τα βιβλία να βρουν τη σειρά τους στο πρόγραμμά μου!!!

Έτσι αγόρασα τρια ακόμη βιβλία για τις φετινές γιορτές, ένα πιο ανάλφρο και δύο όχι και τόσο!!! Πάμε να σας τα δείξω!!!




Δύο βιβλία που ήθελα πολύ να διαβάσω, είναι το "στρίψιμο της βίδας" και τον "αναρχικό τραπεζίτη". 
Για το πρώτο, έχω διαβάσει πολλές κριτικές που το κατατάσσουν στα διαμάντια τηε λογοτεχνίας, και πολλοί το περιγράφουν ως ιδιαίτερο βιβλίο με πολλές προεκτάσεις. Νομίζω πως θατο ξεκινήσω άμεσα!

Όσο για το δέυτερο , έεε, και αναρχικός κα τραπεζίτης πως να μην σου κινήσει το ενδιαφέρον! Το κοίταζα καιρό, όμως τώρα αποφάσισα να το πάρω και να το διαβάσω!!!

Για να χαλαρώσω ύστερα από αυτά τα δύο βιβλία, αγόρασα το βιβλίο "Πως να είσαι Παριζιάνα όπου και αν βρίσκεσαι". Γενικά δε μου αρέσουν τα βιβλία με συμβουλές του τύπου πως να... Αλλά θαυμάζω πολύ το παριζιάνικο στυλ και τρόπο ζωής, οπότε είπα να το αγοράσω και αυτό!!!

Μόλις τα διαβάσω θα σας ενημερώσω φυσικά για τη γνώμη μου!
Εσείς αγοράσατε κανένα βιβλίο για τις γιορτές; 

8 σχόλια:

  1. Εδώ επίσης βιβλιοφάγος!!! Ωραίες επιλογές! Παρεμπιπτόντως, κι Εγώ θαυμάζω το παριζιάνικο στυλ και η πλάκα είναι αρκετές φορές με έχουν περάσει για Γαλλίδα. (πως είπατε; ούτε καν! "Ελληνίδα είμαι βρε παιδιά" τους λέω! Αχαχαχα!!!😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα !!! Εμένα συνήθως με περνάνε για Ιταλίδα ή Τουρκάλα !

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έτσι κάνω! Έχω ήδη δέκα βιβλία που δεν πρόλαβα ποτέ να διαβάσω και μόλις μπω σε βιβλιοπωλείο αγοράζω άλλα δύο τρία έτσι να υπάρχουν! Τα συγκεκριμένα δεν τα έχω διαβάσω και δνε μου φαίνονται του στυλ μου αλλά ίσως η γνώμη σου μου κινήσει το ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε και εγώ διαβάζω μανιωδώς !!!! Και όσα.και να παίρνω ποτέ δεν είναι αρκετά !!!.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου! Αυτό με την Παριζιάνα... μόλις το διαβάσεις για δώσε μερικές λεπτομέρειες! χο χο χο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χαρείς και τα τρία και φυσικά περιμένω review και για τα 3.αλλος ένας βιβλιοφάγος speaking!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!