*Γίνε και εσύ παπαράτσι!!!!/ blogmas #13!!!





Εάν λατρεύεις και εσύ τα βιβλία, τότε βρίσκεσαι στο σωστό μερός!!!
 Σήμερα θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου σελίδα εβερ στο φατσοβιβλίο!!!! ''Τι διαβάζουν οι άνθρωποι στο μετρό και στο λεωφορείο; Ε; " 


 Η ομάδα αυτή, δημιουργήθηκε με σκοπό να....βλέπουμε τι διαβάζει ο κόσμος στα μέσα μεταφοράς ή σε δημόσιους χώρους! Είναι πολύ απλό! Βλέπεις κάποιον να διαβάζει έναν βιβλίο; Γίνεσαι παπαράτσι, τραβάς φωτογραφία, και ανεβάζεις στην ομάδα πληροφορίες για τον τόπο και το βιβλίο! Και είναι πολύ πιο εθιστικό από όσο νομίζετε!!!

Μέσω αυτής της ομάδας, έχω κινδυνέψει πολλές φορές να πιαστώ στα πράσα, μιας και προσπαθώ να τραβάω τις φωτογραφίες στα κρυφα- βέβαια το κάθε μέλος είναι υπέυθυνο για την φωτογραφία που ανεβάζει, και είθιστε να μην φαίνεται το πρόσωπο του αναγνώστη, εκτός και αν έχει τη συγκατάθεση του, είτε να σβήνεται με διάφορα αυτκολητάκια από πάνω, για ευννοητους λόγους! 

Επίσης, εκτός από το ρόλο του παπαράτσι είναι πολύ ενδιαφέρον το να βλέπεις τι διαβάζει ο κόσμος!!! Στη σελίδα φυσικά, δεν κρίνουμε τις αναγνωστικές επιλογές του καθενός, μιας και κάθε αναγνώστης έχει τα δικά του αγαπημένα! Μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον να βλέπω ανα την Ελλάδα- και όχι μόνο- τι διαβάζει ο κόσμος, τι ενδιαφέροντα έχει, τι βιβλία κυκλοφορούν, καθώς επίσης και με έχει βοηθήσει στο να μην κρίνω ποτέ κανέναν άνθρωπο, γιατί όλοι εχουμε δικαίωμα στο μαγευτικό αυτό ταξίδι των βιβλίων!!!!

Η σελίδα του facebook είναι αυτή !!!Για μένα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες ομάδες και αξίζει να γίνετε μέλος !!! <3

 

5 σχόλια:

  1. Δεν την γνώριζα αυτή την σελίδα η αληθεια ειναι αλλα να η ευκαιρια! Πρόσεξε μην πέσεις πανω μου, μια κοκκινομάλλα με ακουστικά στα αυτια να διαβάζει συγχρόνως π.χ.περι Φιλοσοφιας! Θα ζητήσω πνευματικά δικαιωματα για την μούρη μου! Αχαχαχαχα! Τα φιλιά μου αγαπημενη μου Χαρά! ����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά έτσι και σε πετύχω πουθενά σε έχω βγάλει παπαρίτσιστικα επιτόπου να το ξέρεις!!!!!και μετά για αποζημίωση θα σε βγάλω για καφεδάκι!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ααα, πόσο ενδιαφέρουσα σελίδα! Πρώτη φορά την μαθαίνω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!