*Να βάλω τα δερμάτινα και να φυσάει...!!!/ blogmas #10*

Γεια σας και πάλι!!! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά!!!

Όπως γνωρίζετε αγαπώ κάθε τι χειροποίητο και είμαι άνθρωπος της λεπτομέρειας! Το να έχεις στην κατοχή σου κάτι μοναδικό που έχει φτιαχτεί από έναν άνθρωπο, δύο χέρια, μια ψυχή και ένα μυαλό είναι από μόνο του μαγικό! Και σαν δημιουργός και σαν καταναλώτρια ενθουσιάζομαι μόλις βλέπω ανθρώπους με όρεξη και φαντασία που δημιουργούν όμορφους θησαυρούς! Πόσο μάλλον όταν αυτοί οι άνθρωποι είναι φίλοι σου!

Έτσι λοιπόν, η φίλη μου Μαρία, συνάδελφος blogger αποφάσισε να μας δείξει την καλλιτεχνική της πλευρά με τις χειροποίητες δερμάτινες ομορφιές της!


Κατασκευάζει σχεδόν τα πάντα, και καθε τι είναι προσεγμένο ως το τέλος! Μιας και αποφάσισα να δείξω τη δουλειά της, θα σας δείξω κάποια λίγα αντιπροσωπευτικά κομμάτια που θεωρώ πως αξίζουν μια και δύο και τρεις ματιές!

Αρχικά, τα γουράκια από δέρμα είναι μοναδικά, και μπορείτε να βρείτε μεγάληποικιλία σχεδίων! Εγώ, σαν πιο...boho ψυχή ξεχώρισα τα ματάκια!! !



Εκτός από διακοσμητικά στο σπίτι ή και στο δέντρο, 



μπορούν να γίνουν όμορφα δωράκια για φίλους!

Το μεγάλο αττού της Μαρίας βέβαια δεν είναι τα γουράκια αλλά η μεγάλη μου αδυναμία, οι τσάντες!!!

Μια από τις αγαπημένες μου είναι αυτή, και δε χρειάζεται να ρωτήσετε το γιατί, έχει φιόγκο και αυτό αρκεί!!!


Επίσης αυτό το σακίδιο είναι πανέμορφο, τόσο εξωτερικά,


όσο και εσωτερικά!!!


Και επειδή οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, κοιτάξτε εδώ τι υπέροχες θήκες γυαλών από δέρμα κατασκευάζει!!!


Θα σας έδειχνα και τις κανπνοθήκες, αλλά πέσατε σε αντικαπνίστρια!

Νομίζω πως η δουλειά της Μαρίας είναι μοναδική! Μπέιτε στη σελίδα της στο facebook εδώ και δώστε της λίγη - βασικά πολύ!!!- αγάπη!!!!



2 σχόλια:

  1. Αγάπη μουουουου! Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ απο τα βάθη της καρδιάς μου για το πανέμορφο αφιέρωμα και τα όμορφα σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτα βρε!!!ότι μου αρέσει το μοιράζομαι πάντα στο μπλογκ μου!!! φιλάκια!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!