*Ο στόχος μου για το 2017!!!/ blogmas #11 *


Το "άχρηστο" βιβλίο του μήνα, ή αλλιώς το βιβλίο "πήγα μια βόλτα στα public,με έτρωγε η τσεπη μου, και ήταν το μόνο βιβλίο που δεν είχα αγοράσει"
- εντάξει έπαιξε ρόλο και ο μεγάλος μου ΕΡΩΤΑΣ στο εξώφυλλο, κάτι που αγαπώ και τον κινηματογράφο ,και κάπως έτσι τώρα πρέπει να κατεβάσω 501 ταινίες!



Το βιβλιο αυτό, περιλαμβάνει 501 ταινίες, χωρισμένες σε κατηγορίες ανά είδος! Έχει φωτογραφίες , και αναλυτική περιγραφή της ταινίας, μαζί με ενδιαφέροντα στοιχεία, καθώς και όσα χρειάζεται να ξέρει ένας cinema freak !


Αν και έχω δει αρκετές από τις ταινίες που γράφει, είναι μια καλή ευκαιρία να ξεσκονίσω τις γνώσεις μου, να ξαναδώ κλασικές και αγαπημένες ταινίες, να ανακαλύψω καινούριες, να μάθω όσα χρειάζεται για να κερδίζω τριγωνάκι στην κατηγορία κινηματογράφου στο trivial pursuit, και φυσικά,  να περνάω ένα ωραίο απόγευμα στον καναπέ τρόγωντας ποπ κορν!


 Έτσι λοιπόν, στα ξαφνικά, βρήκα το νέο μου στόχο για το 2017!!! Να δω 501 must see movies!!! Ποια είναι για σας η πιο must see movie???

Σας φιλώ!!! Πάω να ψήσω ποπ κορν και τα λέμε αύριο!!! <3




1 σχόλιο:

  1. Wow!Εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το βιβλίο! Όταν κάνω βόλτα στα Public θα το ξεφυλλίσω! Κοίτα να δεις! Ένα από τα αστεία παράπονά μου προς τον εαυτό μου είναι ότι το 2016 δεν είδα τόσες πολλές ταινίες όσο θα ήθελα, μιας και λατρεώ είτε στο cinema είτε στο σπίτι με συνοδεία pop corn. Χθε βράδυ μετά από μήνες έφτιαξα popcorn και είδα δυο σερί. Και το απόλαυσα γιατί μου είχε λείψει. Οπότε και δικός μου στόχος για την νέα χρονιά. Ήδη έχω κάνει την λίστα μου με όσες θέλω να δω!
    Άντε βρε εύχομαι να δεις και τις 501 must see movies!
    😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!