*2 εβδομάδες μετά.... blogmas #15*



Με αυτά και με εκείνα, πανε ήδη 2 εβδομάδες που μπλογκάρω ασταμάτητα!!! Και ορίστε τι έμαθα από αυτό !!!


1. Πόσο δύσκολο είναι να γράφεις κάθε μέρα και από  ένα νέο θέμα, μετά από αρκετές ώρες δουλειάς και τρεξίματος!

2. Πόσο ωραία νιωθεις αφού το κάνεις!!!! Το μπλόγκινγκ μου είχε λείψει πολύ, και τελικά αυτό φάνηκε !!!

3. Οι μπλογκοφίλες μου είναι ακόμα εδώ, όσο καιρός και αν περάσει!!! Σας αγαπώ !!!

4. Το γράψιμο, οποιουδήποτε θέματος δε θα σταματήσει ποτέ να με γεμίζει!

5. Όταν θέλεις κάτι πολύ,θα το κάνεις!!! όσο κουρασμένος και αν είσαι, όσο και αν σου φαίνεται αδύνατο, όσο και αν νομίζεις πως δε θα τα καταφέρεις!!! Θα το κάνεις, γιατί  το θέλεις, και αν το θέλεις το μπορείς!!!

Αυτά τα ολίγα!!! Σας φιλώ,και τα λέμε άυριο ξανά!!! <3

 

2 σχόλια:

  1. Αχ σε νιώθω! Εγώ είχα καιρό να ανεβάσω ανάρτηση και γενικά να καθίσω να γράψω blog post και είδα πόσο μου είχε λείψει ρε! Αισθάθηκα υπέροχα και ηρέμησε το μυαλό μου και έφυγε η κακή μου διάθεση!
    😘😘😘

    Υ.Γ.: Κι εμείς σ' αγαπάμεεεεε!!!💛💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!