*ΝΕΕΣ ΘΗΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ & ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!!*

Καλησπέρα!!! Πως μου είστε;;; Ξέρω, ξέρω, έχουμε καιρό να τα πούμε!!! Αλλά είμαι πολυάσχολο κορίτσι, κοινώς τρέχω και δε φτάνω!!! Για να σας αποζημιώσω όμως, σας έχω έναν μικρό διαγωνισμούλη!!!! 

Πριν το διαγωνισμό όμως, έχω να σας παρουσιάσω, με μεγάλη χαρά, τις νέες χειροποίητες δημιουργίες μου! Δεν είναι άλλες, από χειροποίητες θήκες ακουστικών/ hands free, κατασκευασμένες από θερμαινόμενες χάντρες!!!
 
Έχω φτιάξει τέσσερα cute and unique σχεδιάκια, αποκλειστικά για cute and unique κοριτσάκια!!!! Είναι ένας μοναδικός τρόπος να κρατάτε τα ακουστικά σας ξεμπλεγμένα, όπου και αν είστε! Επιπλέον, είναι μια πολύ όμορφη ιδέα για δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Κάθε θηκούλα, κατασκευάζεται βήμα βήμα, αφού οι χάντρες είναι τοποθετημένες μια μια στο χέρι!

Κάθε θήκη λοιπόν, είναι μια ξεχωριστή χειροποίητη δημιουργία φτιαγμένη με υπομονή αγάπη! 

Δείτε τα σχέδια!!!!

 




Πώς σας φαίνονται;;;;; Δεν είναι πολύ όμορφα;;;

Επειδή όμως σας υποσχέθηκα διαγωνισμό, σε συνεργασία με το φωτογράφο της σελίδας Stam Geo (by the way βγάζει υπέροχες φωτογραφίες!) αποφασίσαμε να σας κάνουμε δώρο μια θήκη! Και μάλιστα ο/η τυχερός/ή θα επιλέξει μόνος του το σχέδιο που επιθυμεί!!!!!



Μπέιτε στη σελίδα των χειροποίητων δημιουργιών μου στο facebook ΕΔΩ  δηλαδή και μάθετε όλες τις λεπτομέρειες!!!!!

Σας γλυκοφιλώ!!!!
 

5 σχόλια:

  1. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & g+? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε ταλαντούχο κορίτσι!
    Υπέροχα όλα είναι! Μέσα στα χρώματα, ξεχωριστές μοναδικές δημιουργίες, όπως είσαι κι εσύ μοναδική και ξεχωριστή. Αυτό το μπισκοτάκι θύκη πολύ μου άρεσε! (γλυκατζού βλέπεις!)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωωωω ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!!!! καλή επιτυχία λοιπόν!!!!!! φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Ao passar pela net afim de encontrar novos amigos e divulgar o meu blog, me deparei com o seu que muito admiro e lhe dou os parabéns, pois é daqueles blogs que gostaria que fizesse parte de meus amigos virtuais.
    Se desejar visite o Peregrino E Servo. Leia alguma coisa e se gostar siga, Saiba porém que sempre vou retribuir seguindo também o seu blog.
    Minhas cordiais saudações, e um obrigado.
    António Batalha.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!