*Everybody loves somebody-shop! *

Γεια σας γεια σας! Το post που όλες περιμένατε είναι εδώ! Ακολουθεί μυρωδάτο review που ενδέχεται να σας προκαλέσει τεράστια θέληση απόκτησης προιόντων! Από εδώ και πέρα προχωράτε με δική σας ευθύνη!

 


Τι θα κάνατε για να αποκτήσετε τέλεια επιδέρμιδα; Να έχετε απαλό δέρμα όλο το χρόνο, χωρίς ξηρά σημεία και σκασίματα;... Μέχρι που θα φτάνατε για να μένετε ενυδατωμένη όόόόλη μέρα; Και πόσο θα στοίχιζε να μυρίζετε όμορφα, γλυκά, δροσερά ή φρουτένια και όλοι να θέλουν να σας....''φάνε''; 

Στον πλαστικό χειρούργο;
Στην αισθητικό;
 Για μασάζ;
Σε υπερπολυτελή σπα;
Στα The Body Shop 


 Τα Body Butters της The body shop βρίσκονται εδώ και πολλά χρόνια στις σταθερές μου αξίες! Ξέρω πως πάντα θα μου αρέσουν, πάντα θα με ικανοποιήσουν και πάντα θα τα αγαπώ! 

Το Moringa έχει την τέλεια καλοκαιρινή μυρωδιά, ενώ το smoky poppy είναι ιδανικό για τις πιο χειμερινές μέρες, και νύκτες! Το almond και το sweet lemon είναι πιο ουδέτερες, αλλά και ιδιαίτερες μυρωδιές, είτε σας αρέσουν τα ιο γλυκά ή τα γλυκόξινα αρώματα!

 Οι μεγάλες συσκευασίες των body butters κοστίζουν 15,00 ευρώ και έχουν 200ml, όμως πολλές φορές γίνοντια εκπτώσεις έως και -30%, οπότε η μια βγαίνει στα 10,50. 

 Βέβαια υπάρχουν και αυτές οι μικρούλες συσκευασίες, που έχουν 50 ml και κάνουν γύρω στα 5,00 ευρώ! Με μια πρώτη σκέψη δεν είναι τόσο συμφέρουσες, όμως για μια κοπέλα που δεν έχει δοκιμάσει ξανά, που δεν έχει ή που δε θέλει να διαθέσει τόσα πολλά χρήματα, ή έστω για μια κοπέλα που θέλει ποικιλία τότε ναι αξίζουν και με το παραπάνω! 

 Από τις πιο αγαπημένες μου μυρωδιές είναι το shea butter και το honeymania που πραγματικά σου έρχεται να το φας! Μυρίζει σαν ολόφρεσκη κερύθρα!


 Φυσικά υπέροχες είναι και οι φρουτένιες μυρωδιές, όπως τα strawberry και clementine !

Και για το τέλος άφησα το olive και fuji green tea, που δε με ενθουσίασαν ιδιαίτερα σα μυρωδιές, όμως είναι ότι πρέπει για βραδυνή περιποίηση!

Everybody loves somebody - shop! Τα έχετε δοκιμάσει; Ποιο είναι το αγαπημένο σας;  
 

18 σχόλια:

  1. Ποπο... τι ωραια να τα βλεπεις ολα μαζιι.... εμενα μου φανηκε τελιοοοο το honeymania ... πολλα φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπεροχο, το λατρευω!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  2. Το shea butter και το almond που βγαίνει κατά διαστήματα είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι λήξεις, μακαρι το αμύγδαλο αν ηταν στη μόνιμη συλλογή !

      Διαγραφή
  3. Εγώ έχω λατρέψει τη φράουλα, αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω και το λεμόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ ωραίο λεμονι, γλυκαίνει λιγο η μυρωδιά του, πιστεύω αν σου αρεσε η φράουλα θα σου αρεςει και αυτο !

      Διαγραφή
  4. Εχω αυτο με το mojito το καλοκαιρινο που ειχε βγαλειπου ειναι τελειο αλλα σε περιοριζει στο να το φορας μονο Καλοκαιρι!Επισης εχω δοκιμασει και θελω καποια στιγμη να παρω το white musk στη ροζ συσκευασια!!!
    Γενικα ομως 15 ευρω ειναι παρα πολλα στις μερες μας για μια κρεμα σωματος ειδικα οταν βρισκεις στο oggi πχ με 1-2-3-5 ευρω !!!!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφνωνώ μαζί σου, όμως με το -30 βγαίνουν γύρω στα 10, ενώ οι μικρούλες γύρω στα 3! το mojito δεν το έχω δοκιμάσει από body shop, αλλά από fresh line και είναι όντως καλοκαιρινό! φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Είμαι Body Shop maniac! Έχω αγοράσει τόσα πολλά και ποτέ δεν μου φτάνουν! Θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω το μέλι! Πρέπει να είναι τέλεια μυρωδιά για το φθινόπωρο! Πολύ ωραίο post!

    Marylooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, το μέλι είναι υπέροχο, το λατρεύω απλά!!!η αλήθεια είναι οτι ποτέ δε φτάνπυν και με τοσες τέλειες μυρωδιές πως να αντισταθείς;;;σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Εχω χρονια να αγορασω body shop"s body butters.ετσι οπως τα βλεπω στο ποστ σου,μου"ρχετε να ψαξω "διανυκτερευον" body shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, και τώρα βγήκαν και τα χρστουγεννιάτικΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίο άρθρο βρε Χαρά! Μου άρεσε που είδα όλα τα body butters μαζί!Το moringa, ενώ στο βαζάκι μυρίζει τέλεια, πάνω στο δέρμα μου αλλάζει τελείως η μυρωδιά του και δεν είναι καλή δυστυχώς :( Άτιμη χημεία! Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω τη φράουλα, έχω το αντίστοιχο body sorbet και μυρίζει θεϊκά! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια; κρίμα γιατί μυρίζει πολύ όμορφα!το έχω πάθει και εγώ αυτό με άλλα αρώματα...και η φράουλα ειναι πολύ καλή!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. έχω το μέλι σε έκδοση lip balm των 10 ml και δεν τελειώνει με τίποτα! Κι έκανε και ο τεστ του σκύλου. Το έβαλα δίπλα σε άλλα ενυδατικά και ήθελε να το φάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !!!! Ε, τα σκυλακια εχουν ένστικτο !!!! 😉😉😉😉😉

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!