*Αγκαλίτσες και φιλάκια, με όμορφα χειλάκια!!!!*


Γεια σας, γεια σας!!! Διανύουμε επισήμως τον Οκτώβρη! Το πόσο τον αγαπώ δε φαντάζεστε! Ήρθε η εποχή που άρχισαν τα κρύα! Ζακετούλες, ζεστές σοκολάτες, pumpkin spice latte, ταινίες στον καναπέ, χουχουλιάρικες αγκαλιές και φιλάκια! Πολλά φιλάκια! 

Πώς θα δώσεις όμως φιλάκια άμα τα χείλη σου ξηραίνονται από το κρύο και ξεφλουδίζουν; Χμμμ, μια θεραπεία χειλιών είναι αυτό που χρειάζεσαι, και η αγαπημένη μας vaseline φροντίζει να μη χαλάνε οι ρομαντικές μας στιγμές με τον αγαπημένο μας, αφού ενυδατώνει και προστατεύει τα χείλη μας από την ξηρότητα, και τα κρατάει απαλά και καθαρά!

 Vaseline Lip Therapy
Original


Για τις κλασσικές της παρέας, η απλή εκδοχή της vaseline είναι οτι πρέπει! Η αγνή βαζελίνη που περιέχει, κρατάει ενυδατωμένα τα χείλη, και δίνει μια πολύ διακριτική λάμψη!


Χωρίς κάποια έντονη μυρωδιά, κρατάει τα χείλη ενυδατωμένα για ώρες!

 Vaseline Lip Therapy
Rosy Lips


Για τις πιο ρομαντικές της παρέας, αυτό το προιόν είναι ότι πρέπει! Με ένα υπέροχο άρωμα τριαντάφυλλου, και ένα διακριτικό ροδί χρώμα, αφήνει το εφέ των φρεσκοφιλημένων χειλιών, χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας!


Με αγνή βαζελίνη, άρωμα τριαντάφυλλου και αμυγδαλέλαιο τα χείλη σας θα σας ευγνωμονούν!!! 


 Vaseline Lip Therapy
Aloe Vera

Και για τις πιο εναλλακτικές, η βαζελίνη με αλόε βέρα είναι το κατάλληλο προιόν!


Με δροσερή υφή και άρωμα, κάνει τα χείλη απαλά, και η ενυδάτωση διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα!


Φυσικά, οι cute και vintage συσκευασίες είναι ένα μεγάλο ατού, σε συνδυασμό με το όνομα και το κύρος της εταιρίας δεν απογοητεύουν ποτέ!

 Μην ξεχνάτε λοιπόν να ενυδατώνετε τα χείλη σας συχνά και τακτικά, και όλοι οι βάτραχοι που θα συναντήσετε στο δρόμο σας θα γίνουν πρίγκηπες πριν καν τους φιλήσετε!


18 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ποστ!Εγώ για την ενυδάτωση των χειλιών προτιμώ την apivita, αλλά στο μέλλον ίσως δοκιμάσω και κάποιο από αυτά, μάλλον το δεύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!!! έχω δοκιμάσει και apivita,και ήμουν πολύ ευχαριστημένη !

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει το πράσινο, έχω το κόκκινο και το καφέ και μου τελειώσε το μπλε!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ! Και φυσικά οι συσκευασίες είναι τέλειες, που φυσικά δεν τις πετάς αλλά τις ξανά χρησιμοποιείς για άλλα πράγματα.
    Καλή Κυριακή Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να δοκιμάσεις και το πράσινο τότε, χιχιχ!!!!! καλή Κυριακή γλυκιά μου!!! <3

      Διαγραφή
  3. Χμμμ λοιπόν.. Ένα πράγμα έχω να πω...
    Σε λατρεύω..
    Σε εσένα είναι σαν να βλέπω τον εαυτό μου και πάντας όταν θέλω να αγοράσω κάτι τσουπ κανεις σχετικο ποστ... Χεχε.
    Λοιπόν..εμ είδα στα χοντος κάτι λιποζαν της γκαρνιερ κ σκέφτομαι. Μολις τελειώσει το δικό μ να πάρω αυτό..
    Βέβαια αυτά που έγραψες εσύ με δελεάζουν.. Οποτε ίσως τ προτιμήσω..
    Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ από το φαρμακείο.. Είναι ένα μικρούλικο μπουκαλάκι.. Περίπου όσο το μικρό δάχτυλο του χεριού. Κ λίγο πιο μικρό..
    Είναι της oralabs....
    Εσύ σαν καλύτερο για ενυδάτωση .. Ποιο θα πρότεινες ; οχι ότι έχω ξηρά χειλάκια.. Απλά μ αρέσει να είναι βελούδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !!!! Δεν εχω δοκιμάσει της garnier ! Εκτός απο ήρθε Vaseline εξίσου ωραια ειναι και της apivita αλλα και του korres !!! :-)

      Διαγραφή
  4. τυχαία τα πέτυχα πριν κάποιες εβδομάδες στα oggi τα οποία επισκεπτόμουν για πρώτη φορά :Ρ μου κέντρισε το ενδιαφέρον το ροζ γιατί λατρεύω το τραντάφυλλο. θα το αναζητήσω σίγουρα γιατί τις τελευταίες ημέρες αντιμετωπίζω μεγάλο θέμα με την ξηρότητα στα χείλη μου :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει πολυ ωραια, και αφήνει τέλειο χρώματα κι !!!! Στα oggi σιγουρα θα το βρεις και πιο οικονομικά ! Πρεπει να ςιναι η εποχή πάντως ! Και εγω ετσι ειμαι !!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραιο ποστ!
    Ομορφες οι συσκευασιες τους, δυστυχως εδω δεν τα εχω δει πουθενα.
    Καλα να περνας Χαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Ελευθερία μου! αν τα πετύχεις ποτέ να τα δοκιμάσεις! φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Δεν ήξερα ότι η Vaseline είχε βγάλει αυτά τα προϊόντα! Που μπορούμε να τα βρούμε; (δεν τα έχω δει κάπου). Τα ζήλεψααα!

    Marylooo
    Από:http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα!!! αν είσαι στην Αθήνα τα έχει στα oggi στο Μοναστηράκι!

      Διαγραφή
  7. μα τι γλυκούλες συσκευασίες!! κι εγώ λατρεύω το φθινόπωρο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ γλυκούλες!!!είναι από τις καλύτερες εποχές!!! <3

      Διαγραφή
  8. πάρα πολύ ωραία συσκευασία! Δεν την έχω σταμπάρει βέβαια πουθενά ακόμα αλλά την έχω πολύ σε εκτίμηση σαν προϊόν γενικά και για ραγάδες και για όλα τα δερματικά. :) Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερές συσκευασίες, αλλα δεν τι βρίσκεις εύκολα στην Ελλαδα ! Και στην Αθηνα ενα μαγαζι τα φέρνει και αυτα σε πολυ συγκεκριμένη ποσότητα ! Πάντως ειναι γενικά πολυ καλή εταιρία ! Να σαι καλα !!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!