*Summer empties*



Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!! Ελπίζω να είστε όλες τέλεια και να απολαύσετε τις αυγουσιάτικες ημέρες, αλλά και νύχτες!Ακόμα και αν δεν πάτε κάπου είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε τρόπο να εκμεταλλευτείτε τα πάντα και να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!Γιατί τα jiubilo girls τα καταφέρνουν πάντα!

Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω με ένα beauty post και πιο συγκεκριμένα με empties!!! Τα άδειασα, τα συγκέντρωσα και ήρθε η ώρα να τα αναλύσουμε!!! 

Πάρτε ένα κρύο καφεδάκι ανά χείρας και πάμε να ξεκινήσουμε!!! 



 *ΣΩΜΑ*


 Πολλά τα προιόντα σώματος που τέθηκαν σε εφαρμογή τις ημέρες που μας πέρασαν, ή μάλλον τους μήνες!!! Τα περισσότερα μου άρεσαν πάρα πολύ και σίγουρα θα σας τα πρότεινα! Θα ξεκινήσουμε με τα αντηλιακά μιας και είναι καλοκαιράκι και θα συνεχίσουμε με τα υπόλοιπα!

ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ
 - Garnier ambre solaire/ golden protect medium spf20
-Nivea sun protect & refresh spf 20
- Clarins sun care cream 20

 
 Μου άρεσε αρκετά το λάδι της Garnier! Βρήκα τη συσκευασία σε σπρεί πολύ βολική, καθώς και πολύ θετικό το γεγονός ότι για λάδι έχει σχετικά μεγάλο δείκτη προστασίας! Σαν λάδι ήταν αρκετά λιπαρό, όπως όλα, όμως είναι πολύ καλύτερο από αυτά που βγαίνουν σε βαζάκια!

Το αντηλιακό της Nivea σε μορφή σπρέι έχει και αυτό δείκτη προστασίας 20! Μου άρεσε που ήταν σε αυτή τη μορφή, γιατί μπορούσα να βάζω ακόμα και στην πλάτη! Επίσης ήταν αρκετά δροσιστικό! ότι πρέπει για να το φοράς πριν ρίξεις μια βουτιά μετά από αρκετή ηλιοθεραπεία!

Τέλος, μου τελειώσε και ένα από τα ''κλασικά'' αγαπημένα μου αντηλιακά, αυτό της clarins με δείκτη- και αυτό- 20! Είναι πολύ πολύ ενυδατικό, σε μορφή κρέμας, και με την έκπτωση που κάνουν κατά καιρους τα καταστήματα πραγματικά αξίζει, αφού βγαίνει περίπου στην ίδια τιμή με τα ευρείας! Επίσης είναι αντιγηραντικό και αδιάβροχο!

ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΑ
-Original source coconut
-The Body Shop sweet lemon shower gel


 Τα αφρόλουτρα της εταιρίας original source τα γνώρισα από το zampple και με το που τα χρησιμοποιήσα αποφάσισα ότι τουλάχιστον για τους επόμενους μήνες θα είναι τα αγαπημένα μου! Δοκίμασα τρεις μυρωδιές, την καρύδα, το rasberry και βανίλια και τη μέντα! Αρχικά έχουν πολύ ωραία και μοντέρνα συσκευασία και κατά δέυτερον η μυρωδιά τους απλά δεν υπάρχει! Η καρύδα για μένα είναι η top καλοκαιρινή μυρωδιά, και από όσα αφρόλουτρα έχω δοκιμάσει αυτό έχει την πιο γλυκιά και με διάρκεια μυρωδιά! Κάνουν πλούσιο αφρό και ενυδατώνουν την επιδερμίδα!

*Το άρωμα με rasberry και μέντα δε μου έχουν τελειώσει ακόμα! Όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι εξίσου τέλεια! Το πρώτο μυρίζει σα γρανίτα φράουλα και ειλικρινά σου ανοίγει την όρεξη, ενώ η μέντα είναι πολύ ιδιαίτερη και αν είστε τολμηρές θα αναζωογωνήσει πλήρως τις αισθήσεις με το δροσερό άρωμα της!

Όσο για τα shower gel της Body shop όλες γνωρίζουμε πόσο ωραία είναι! Οι συσκευασίες είναι πολύ βολικές για ταξίδια ενώ το άρωμα γλυκό λεμόνι είναι από τα πιο ''δροσερά'' ελαφριά και καλοκαιρινά αρώματα! 

BODY SCRUBS
-Fresh line grape
-Ventus Sugar cream & pistachio 

 
 Η fresh line είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου εταιρίες! Το scrub με σταφύλι επιβεβαίωσε το γιατί!Ένα scrub σε διαφορετική υφή, πιο κολλώδη και παχύρευστη (σαν το φλάμπερ ένα πράγμα :-P) , με κόκκους από αμύγδαλα και κομμάτια λούφας δε θα μπορούσε να μην αφήνει την επιδερμίδα πεντακάθαρη, και τόσο απαλή σαν δέρμα μωρού! Με ένα υπέροχο άρωμα, ''κολλάει'' στην επιδερμίδα και χωρίς να τραυματίζει το δέρμα απολεπίζει αποτελεσματικά! Υπέροχο προιόν που σίγουρα θα αγοράσω ξανά!

Το scrub της εατιαρίας ventus είχε πιο κρεμώδη υφή και πολλούς κόκκους! Είναι πιο ελαφρύ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και 2-3 φορές μες στην εβδομάδα! Με πολύ γλυκιά μυρωδιά αποτελεί μια πολύ καλή οικονομική επιλογή!

ΚΡΕΜΕΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
-Ventus body butter sugar cream & pistachio
 -Burberry The beat
-Perlier Caribbean vanilla
-Ventus body milk vanilla musk & silk


Σιγά που δε σας άφηνα χωρίς κρέμες σωματος! Χα!!!!

Ας ξεκινήσουμε με ττο body butter της ventus, που είναι το αντίστοιχο του scrub που είδαμε πιο πάνω! Απλά υπέροχο! Τέλεια μυρωδιά, απαλή υφή, απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα και η μυρωδιά διαρκεί για αρκετές ώρες! Πολύ αγαπημένο!!!!

Επίσης αγαπημένο είναι το άρωμα The beat από τον οίκο burberry. Δε θα μπορούσα να αφήσω το σετ με την αντίστοιχη κρέμα! Γλυκόξινη μυρωδιά, απαλή υφή το χρησιμοποιήσα μέχρι και την τελευταία σταγόνα! :-P

Μια ακόμη κρέμα σώματος που μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ είναι αυτή από την εταιρία Perlier με άρωμα βανίλιας! Μυρίζει πολύ γλυκά και σικάτα, έχει πολύ ωραία υφή και εξαιρετική διάρκεια! Είναι πολύ ενυδατική και η συσκευασία είναι σκέτο στολίδι για το μπουντουάρ! Βέβαια τώρα θα στολίζει ωραία την ανακύκλωση αλλά δεν πειράζει !

Η συγκεκριμένη κρέμα από την εταιρίας ventus έχει τελειώσει προ πολλού, αλλά τώρα ευκαίρησα να σας τη δείξω! Και αυτό γιατί έχει πιο βαριά μυρωδιά και δεν ενδύκνειται για καλοκαίρι αλλά για χειμώνα! Μυρίζει βανίλια με ένα spicy touch που αφήνει ένα πολύ αισθησιακό αποτέλεσμα! Η αντλία είναι πολύ βολική, και σου δίνει τόσο προιόν, όσο χρειάζεσαι! Είναι μια σειρά που έχω δοκιμάσει πολλές φορές και θα συνεχίσω, αφού εκτός των άλλων αφήνει την επιδερμίδα πολύ απαλή!

ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ
-Rexona motion sense shower fresh

Αυτό το αποσμητικό της rexona το πήρα από το zampple και δεν το έχω τελειώσει! Είναι ένα από τα αποσμητικά που δε θα έπαιρνα ποτέ, και αυτό γιατί έχει πολύ έντονη μυρωδιά! Προτιμώ κάποιο άοσμο ή κάποιο με ουδέτερο άρωμα! Αν όμως αποζητάτε ένα αποσμητικό με δροσερό και φρέσκο άρωμα τότε είναι ότι πρέπει για σας!
 
*ΜΑΛΛΙΑ*


 Συνεχίζουμε με το κεφάλαιο μαλλιά, που ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες θέλει ιδιαίτερη φροντίδα! Όπως θα δείτε σχεδόν όλα τα προιόντα μαλλιών που τέλειωσα έχουν να κάνουν με την περιπόιηση κυρίως μάσκες και μαλακτικά δηλαδή, που ειδικά τα δικά μου μαλλιά τα θεωρούν απαραίτητα!

ΜΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ 

-Gliss hair repair million gloss conditioner
-Aussie 3 minute miracle frizz remedy deep treatment  



 Νομιζω πως όσες παρακολουθείτε το blog μου γνωρίζετε πως η gliss είναι από τις αγαπημένες μου, αν όχι η αγαπημένη μου εταιρία στη φροντίδα και στην περιποίηση μαλλιών! Ποτέ κανένα προιόν της δε με έχει απογοητεύσει! Το μόνο που με απογοητεύει είναι πως οι τιμές στην Ελλάδα είναι διπλάσιες και τριπλάσιες σε σχέση με έξω, οπότε όταν πηγαίνω κάπου ή όταν τα βρίσκω σε προσφορά στοκάρω! *Στα oggi μπορείτε να βρείτε αρκετά προιόντα της gliss σε πιο χαμηλές τιμές!

Πάμε στο δια ταύτα! Ένα τέλειο conditioner σε σούπερ καλοκαιρινό χρώμα συσκευασίας που σε προκαλεί να το δοκιμάσεις! Ξεμπλέκει τα μαλλιά και αφήνει μια ελαφριά λάμψη στα μαλλιά! Τέλειο με λίγα λόγια!!!!!

Η aussie ήταν μια εταιρία που απέφευγα, και αυτό γιατί δεν πήγαινε η καρδιά μου, ή μάλλον το χέρι στο πορτοφόλι εύκολα ούτως ώστε να δώσω δέκα ευρώ για ένα μαλακτικό μαλλιών! Το zampple όμως φρόντισε το να δοκιμάσω ένα μαλακτικό της εταιρίας aussie, με αποτέλεσμα να με κάνει να μπω σε σκέψεις! Αρχικά το συγκεκριμένο, αλλά και όσα μαλακτικά έχω δοκιμάσει μυρίζουν τσιχλόφουσκα! Το άρωμα παραμένει και για τις επόμενες 1-2 ημέρες! Όσο για τη δράση του, σε μόλις τρία λεπτά επανορθώνει τα μαλλιά αφήνοντας μια όψη υγείας, λάμψη και απαλότητα! Επίσης δε χρειάζεται μετά ούτε μάσκα, ούτε λάδι, ούτε κρέμα ούτε τίποτα!!!
*Πολλές φορές η aussie βγάζει προσφορές -30% ή 1+1 δώρο! Εγώ με τις φίλες μου εκμεταλλεύομαστε το 1+1 όποτε το βρίσκουμε παίρνοντας το ένα στη μισή τιμή!

 ΜΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-Dove hair therapy nourishing oil care
-Wellness exclusive with green tea oil 


Όπως είδατε εδώ έκανα ένα γρήγορο ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη! Επομένως οι συσκευασίες ταξιδίου ήταν απαραίτητες! Στα oggi και στα sephora μπορείτε να αγοράσετε με ένα πολύ μικρό κόστος συσκευασίες ταξιδιού, οπότε να γλιτώσετε πολύ χώρο στο νεσεσέρ σας! Για μαλακτικό αγόρασα από τα oggi ένα μικρό της dove που περιέχει και θεραπεία για λάμψη! Μου άρεσε και σίγουρα θα το αναζητήσω σε κανονική συκσευασία! Ήταν δίχρωμο, από τη μια μεριά ήταν το λευκό conditioner και από πάνω χρυσό, η θεραπεία που περιέχει μικροσφιαρίδια λάμψης!
Στο δωμάτιο που έμενα όμως, μας είχαν προιόντα της εταιρίας wellness exclusive που δεν είχα δοκιμάσει, οπότε είπα να το εκμεταλλευτώ! *παίρνετε και εσείς τα σαπουνάκια από τα δωμάτια των ξενοδοχείων;;; :-P
Βέβαια δε μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα, δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο και δεν ήταν τόσο απαλό όσο θα ήθελα να είναι!

ΜΑΣΚΕΣ ΜΑΛΛΙΩΝ

-Gliss ultimate color 
-Ventus luxury nourishing hair mask 

 
Ακόμα και αν βάζω μαλακτικό δε μπορώ χωρίς μάσκα μαλλιών!!!! Προσπαθώντας να επαναφέρω τα μαλλιά μου στο φυσικό τους χρώμα- κάτι που απέτυχε παταγωδώς, πάμε από Σεπτέμβρη πάλι!!!- μόλις τα έβαψα αγόρασα τη μάσκα της gliss που προστατεύει και κλειδώνει το χρώμα των μαλλιών! Βέβαια κάτι τέτοιο δε συνέβη, αφού τα μαλλιά μου άνοιξαν και πάλι!!! Θα την ξαναδώ ίσως από χειμώνα, γιατί κατά τα άλλα ήταν πολύ καλή!

Η μάσκα που με εξέπληξε πάρα πολύ ήταν αυτή της εταιρίας ventus που προορίζεται γαι επαγγελματική χρήση! Όντως μυρίζει κομμωτήριο! Έχει moroccan oil, κερατίνη και προβιταμίνη Β5, αφήνοντας τα μαλλιά απαλά, υγιή,λαμπερά και ευκολοχτένιστα!!!

*ΠΡΟΣΩΠΟ*

 Συνεχίζουμε με το πρόσωπο! Όπως βλέπετε, χρησιμοποίησα αρκετές μάσκες προσώπου, και αυτό κυρίως γιατί τον Ιούλιο νομίζω είχε μια προσφορά στα h&m όπου έπαιρνες 3 καλλυντικά και πλήρωνες τα 2! Έτσι είπα να δοκιμάσω κάποιες μάσκες! Ας τις δούμε λοιπόν!

ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ & ΣΕΡΟΥΜ & LIP BALM

-H&M Face mask olive oil deep cleansing mud mask
H&M Face mask manuka honey peel off mask
- H&M Face mask dragon fruit polishing mask


 Στο παρελθόν ειχα δοκιμάσει τη μάσκα των h&m με την καρύδα, η οποία μου άρεσε πάρα πολύ! Δεν την ξαναβρήκα όμως, και επειδή θυμόμουν πόσο μου άρεσε είπα να δοκιμάσω τις υπόλοιπες! Η πρώτη μάσκα με την ελιά ήταν καταπληκτική! Έχει άργιλο και καθαρίζει σούπερ την επιδερμίδα, για 1,99 που κοστίζει βάζει κάτω πολύ πιο ακριβές!

Η δεύτερη μάσκα είναι peel off! Αρχικά, με το που την ανοίγεις μοσχομυρίζει μέλι! Η υφή είναι κολλώδης επίσης σαν μέλι! Θα μπορούσε κάποιος να πει με σιγουριά πως μέσα έχει μόνο μέλι! Πίστευα πως θα μου άρεσε πάρα πολύ, ώσπου ήρθε η στιγμή να τη βγάλω! Δυστυχώς δε βγήκε καθόλου εύκολα, αφού δεν τραβιόταν ομοιόμορφα για να αφαιρεθεί με ευκολία, και έμεναν πολλά κομμάτια στο πρόσωπο μου, τα οποία στο τέλος αναγκάστηκα να τα τραβήξω με τσιμπιδάκι φρυδιών! Δεν ξέρω αν ήταν καλή σαν αποτέλεσμα, αφού μόλις κατάφερα και την έβγαλα όλη- καμιά ωρίτσα δηλαδή μετά!- όπως είναι λογικό ήμουν κόκκινη! Οπότε ήταν ψιλοαποτυχία! Δεν τη προτείνω και δε θα την αγοράσω ξανά!

Η τρίτη μάσκα είναι με dragon fruit και έχει κόκκους για απολέπιση! Είναι αρκετά δυνατή μάσκα , που όμως δε θα αγοράσω ξανά γιατί μου προκάλεσε ερεθισμό και ερυθρότητα! Λέτε να είμαι αλλεργική στο dragon fruit;


- The body shop vitamin e sink-in moisture mask
- Apivita express beauty with sea lavender 

 Η συγκεκριμένη μάσκα της The Body Shop με απογοήτευσε γιατί ήταν πολύ αδιάφορη, και δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα! Τι την έβαλα τι όχι, το ίδιο πράγμα! Ήταν σαν να είχα κάνει ένα καλό ντεμακιγιάζ με έναν καθαρισμό, τίποτα περισσότερο!

Η apivita από την άλλη μεριά είναι η μόνη εταιρία που δε με απογοητεύει ποτε, και όποια μάσκα και αν έχω δοκιμάσει έχει φοβερά αποτελέσματα! Έτσι και αυτή με τη θαλάσσια λεβάντα ενυδάτωσε και άφησε το πρόσωπό μου λαμπερό και καθαρό!


- Korres natural clay mask deep cleansing
- victoria silk touch coconut lip balm
-L'oreal age perfect extraordinary facial oil


Μια ακόμη μάσκα σε μεγαλύτερη συσκευασία αυτή τη φορά, που όμως δεν είχε ούτε και αυτή τα επιθυμητά αποτέλσματα ήταν αυτή από τη νέα σειρά του Korre. Λόγω της μεγάλης διαφήμισης και προβολής είχα πολύ μεγάλες προσδοκίες! Αρχικά παρόλο που είναι σε συσεκυασία η ποσότητα δε φτάνει για πάνω από τριες φορές. Όσο για τον βαθύ καθαρισμό, δε θα έλεγα ότι το πρόσφερε, τουλάχιστον στη δική μου επιδερμίδα! Έχω δοκιμάσει πολλές μάσκες με άργιλο, και αυτή δεν ήταν μια από αυτές που μου άρεσαν! Αυτή των H&m για παράδειγμα είχε πολύ πιο ωραίο αποτέλεσμα! Γενικώς και άλλες μάσκες από αυτή τη σειρά μου άφησαν αυτή την εικόνα, το μόνο που μου άρεσε είναι το scrub! Δυστυχώς δε θα τις αγοράσω ξανά!

Το lip balm της εταιρίας victoria silk touch είναι πολύ οικονιμικό και μπορείτε να το βρείτε στα jumbo! Μυρίζει πολύ καλοκαιρινά, αλλά δε θα το αγόραζα ξανά για το λόγο ότι προτιμώ τα lip balm σε μορφή κραγιόν, παρά αυτά στο βαζάκι, γιατί τα θεωρώ δύσχρηστα! Παρόλα αυτά, το είχα στο μπάνιο μου και το άπλωνα στα χείλη με μια μπατονέτα μετά το scrub!Τα άφηνε απαλά, ενυδατωμένα και μαλακά! Αν σας βολεύουν αυτού του είδους τα lip balm είναι μια πολύ καλή επιλογή!

Για το τέλος σας άφησα ένα λαδάκι προσώπου της εταιρίας l'oreal που με άφησε ψιλοαδιάφορη! Περιέχει 8 έλαια, και μυρίζει πολύ φυσικά! Έχει δοσομετρητή και κομψή γυάλινη συσκεαυσία! Το απόκητσα μέσω του zampple και το χρησιμοποιούσα καθημερινά μετά τη βραδινή μου περιποίηση! Όμως δεν έβλεπα κάποια ιδιαίτερη διαφορά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι καλό! Θεωρώ πως ίσως ταιριάζει καλύτερα σε πιο ώριμες επιδερμίδες, μιας και ανήκει στη σειρά age perfect! 

Και είναι γεγονός πως κάπου εδώ, αυτό το μικρό post τελείωσε!!!!!! Περιμένω τα σχόλια σας και τις γνώμες σας για τα προιόντα που έχετε δοκιμάσει ή για αυτά που θα θέλατε να δοκιμάσετε!
 

15 σχόλια:

  1. Καλο Μηνα!!!Τελεια τα empties σου!!!Θελω να δοκιμασω τη μασκα με ελια με εψησες χεχε!!!
    Φιλακια Πολλα!!!
    Αθανασια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα!!!!!!! ναι να τη δοκιμάσεις!!!! φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα πολυ ωραία όλα μόνο το lip balm απο jumbo έχω δοκιμάσει , και ναι μαζεύω και εγώ τα σαμπουαν αφρόλουτρα των ξενοδοχείων καλα να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω...μα πόσα empties; Χορταστική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεεε, μπολικούτσικα χαχα!!!! ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  4. Απολαυστικά τα empties σου! Τα original source δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά τα έχω μυρίσει άπειρες φορές και μπορώ να πω πως ξεχωρίζω κατά πολύ την καρύδα. Σίγουρα θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή. Το scrub της ventus σούπερ για μένα. Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει και όπως λες κι εσύ πολύ καλή οικονομική λύση. Μου άρεσαν πολύ οι κόκκοι του. Για τα Aussie κι εγώ το ίδιο με σένα σκεφτόμουν αλλά το μικρόβιο μπήκε μέσα μου και ευτυχώς που τα δοκίμασα γιατί όντως κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά. Κρίμα όμως που δεν σου έκανε δουλειά η μάσκα από The body shop. Εμένα μου έκανε πολύ καλή ενυδάτωση. Σίγουρα θα την ξαναπάρω το χειμώνα που είναι πιο ξηρό το δέρμα μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα αφρόλουτρα είναι υπέροχα, γεμίζει όλο το μπάνιο με τη μυρωδιά!!!απίστευτο!!!!τελικά πολλές σκεφτόμαστε έτσι, όπως είναι λογικό, αλλά είναι μέχρι να πειστούμε για κάτι!!!!!εντάξει, δε με πειράζει τόσο πολύ, η μάσκα της body shop δεν ήταν πολύ ακριβή οπότε και που δε μου έκατσε καλά δε με πειράζει!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου χαρά μου ! Ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση μήπως ξέρεις... Ειμαι 18 χρόνων. Και πήρα ρνα προϊόν. Της. Γκαρνιερ π με βοήθησε πολύ να εξαφανιστούν τα λίγα σπυράκια π είχα.. ! Αρκετά καλό προϊόν.. Το έχω δυο μήνες νομίζω . Όπως κοιτούσα στα ράφια του σούπερ μαρκετ είδα μπιοτεν τζελ καθαρισμού με κυδώνι. 1+1 κ με τιμή 3,65 ε και όπως ήταν. Λογικό το πήρα.. Αν σταματήσω. Να χρησιμοποιώ το καθαριστικό γκαρνιερ κ αρχισω της μπιοτεν λες να πειράζει; γτ που το συζητήσαμε. Με την μητέρα μ μ έλεγε πως δν κάνει να τα μπερδεύω κ εφόσον άρχισα την γκαρνιε να χρησιμοποιώ αυτό.. ! Να επισημάνω πως τα μπουκαλάκι της γκαρνιερ έμεινε στον πάτο έχει πολύ λίγο. ! Κ μια άλλη ερώτηση.. Χρησιμοποιώ. Επίσης μια κρέμα της γκαρνιερ την πήρα. Σε προσφορά 1+1 δώρο μου τελειώνει κ σκεφτικα μόλις μ τελειώσει. Να χρησιμοποιήσω. Κάτι δειγματακια κρεμας π έχω κ όταν μ τελειώσουν τα δειγματακια να αρχίσω την δεύτερη κρέμα της γκαρνιερ.. Η μητέρα μ κ εδώ διαφωνεί γτ θα τα μπερδεψω λέει κ θα δημιουργήσω πρόβλημα στο προσωπο μ.. Από όσο ξέρω όμως πρέπει να αλλάζουμε κρέμες κ καλλυντικ; γτ το δέρμα τα συνηθίζει... ! Εσένα πια είναι η γνώμη σ ; αα και να επισημάνω πως τώρα. Είχα γκαρνιερ . Μ τελείως κ έχω σκοπό να αρχίσω μπιοτεν κ όταν τελειώσει η μπιοτεν πάλι γκαρνιερ κ πάει λέγοντας. Περιμένω την γνώμη σου όμορφη ! Φιλάκια 😘

      Διαγραφή
    3. Και κάτι ακόμα που ξέχασα να σε ρωτήσω.. Έχω ένα απλειστικο της γκαρνιερ για το πρόσωπο. Όπως. Κατάλαβες με βόλεψε πολύ αυτή η εταιρία αλλά είπα να δοκιμάσω κ την μπιοτεν εμ αν πρωί βράδυ ξεπλένομαι με το τζελ της μπιοτεν και κάθε τέλος. Εβδομάδας κάνω απολέπιση με προϊόν της γκαρνιερ πειράζει? επειδή είναι άλλη μάρκα το λέω . Πάντως από όσο ξέρω και οι δυο μάρκες έχουν φυσικά συστατικά ....

      Διαγραφή
    4. καλησπέρα!!!!η αλήθεια είναι πως επειδή είσαι μικρούλα καλό είναι να μη χρησιμοποιείς πολλά προιόντα παρά μόνο όσα χρειάζεσαι! δεν θεωρώ πως είναι κακό να αλλάζεις κρέμα, εφόσον είναι και οι δύο για την επιδερμίδα σου δε θα ε΄χεις κάποιο πρόβλημα! το να χρησιμμοποιείς κρέμα και καθαριστικό πό άλλες εταιρίες επίσης δεν είναι κακό,εξάλλου πολλές φορές έχει τύχει από μια σειρά να μην λειτουργούν όλα τα προιόντα καλά σε μια επιδερμίδα!όσο για τα δειγματάκια πιστεύω πως δεν τα χρειάζεσαι! όμως μπορείς να συμβουλευτείς και έναν δερματολογό ή ένα φαρμακοποιό για να λυθούν όλες σου οι απορίες και ναμην ανησυχεί ούτε και η μητέρα σου! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστω πολύ για την άμεση απάντηση ! Οσο για τις κρέμες απλά επειδή το δέρμα μ ερεθίζεται με μαντιλάκια
    Χρησιμοποιώ τζελ συνήθως και λόγο του ότι φοβάμαι μην ξεραθεί η επιδερμίδα. Μου βάζω μια κρεμουλα μετά ! Τα δειγματακια είναι για νεανικό δέρμα για αυτό και σκέφτομαι να τα βάλω.. Αλλιώς. Δν φοράω κάτι που δεν ταιριάζει στην ηλικία μου ! Και πάλι ευχαριστώ. Πολύ και να ξέρεις. Οτι έχω πάθει την πλάκα μου με το μπλοκ σου ! Love you �� είσαι Υπεροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτα μακάρι να μπορέσω να σε βοηθήσω!!!! η γνωμη μου είνα πως αφού έχεις νεαρή ηλικία, δε χρειάζεται να ταλαιπωρείς την επιδερμίδα σου με πολλά πράγματα, παρά μόνο με όσα πραγματικά χρειάζεσαι!!! σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσει, και εύχομαι να βρίσκεις ενδιαφέρουσες προτάσεις και συμβουλές!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!