*Και όλα τελείωσαν....*


Και όλα τελειώσαν...Δίχως συγγνώμη... Δίχως μια γνώμη φιλική....

Εεεε....Ώπα!!!

Μπορεί όλα να τελειώσαν, μπορεί να μη ζήτησαν συγγνώμη, αλλά όχι και δίχως μια γνώμη φιλική...Εμείς τι κάνουμε εδώ; 

Ναι, όπως καταλάβατε, ήρθε η ώρα των empties! Και ήρθε η ώρα να σας πω τη γνώμη μου για όλα αυτά τα αχάριστα πραγματάκια που τέλειωσαν έτσι στυγνά και αδίστακτα, που κάποια τα αγάπησα πραγματικά και με άφησαν στα κρύα του λουτρού να μένω με το παράπονο,  ενώ κάποια άλλα όχι και τόσο, όποτε κάπως τα πατσίσαμε... 

Και όλα τελειώσαν λοιπόν, οπότε καθίστε να σας πω τον πόνο μου! :-P

- LE PETIT MARSEILLAIS / LAIT HYDRATANTE
-VALLEY/ BODY BUTTER CARAMEL
-SHIMMER BODY CREAM H&M/ BLACK VANILLA
-GARNIER BODY / OIL BEAUTY


Είναι μεγάλος ο πόνος κάθε φορά που τελειώνει μια κρέμα σώματος, μιας και είναι από τις μεγάλες μου αδυναμίες... Πόσο μάλλον τέσσερις! Τέσσερις υπέροχες κρέμες σώματος, που θα έχω για πάντα στην καρδιά μου και ας με άφησαν μόνη!

Η petit marseillais είναι αγαπημένη εταιρία σε ότι αφορά τα προϊόντα σώματος! βρίσκω τις κρέμες και τα λάδια της πολύ θρεπτικά και ενυδατικά! Έτσι και αυτό,που περιέχει βούτυρο καριτέ, εκχύλισμα χαμομηλιού και γάλα σύκου! Είναι πολύ ενυδατική, καθόλου λιπαρή, και είναι πραγματικό βάλσαμο για τις ξηρές επιδερμίδες! Όμως, η αλήθεια είναι πως προτιμώ την κίτρινη λόγω μυρωδιάς, μιας και αυτή τη βρήκα λίγο βαριά, για την οποία μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ !

Μια μυρωδιά πραγματικά εθιστική είναι αυτή από το body butter τη ελληνικής εταιρίας valley, καραμέλα βουτύρου! Μμμμ !!! Επίσης έχει εκχύλισμα ροδιού, βούτυρο καριτέ και βιταμίνη Ε. Δεν έχει λιπαρή υφή, η μυρωδιά έχει ικανοποιητική διάρκεια, και ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα! Επίσης η κρέμα είναι χωρίς parabens, σιλικόνη, και παραφίνη ! Τέλος, ένα ακόμη συν είναι ότι μπορείτε να τη βρείτε σε πακέτο με προσφορά 1 συν 1 δώρο στην τιμή των 5 ευρώ! (στο περίπου!) 

Άλλη μια κρέμα που τελείωσα, είναι μια μικρούλα από τα h&m με μυρωδιά βανίλιας! Ήταν από ένα πακετάκι που μου είχε κάνει δώρο η αδερφή μου, που ξέρει τι θέλει η αδερφή της! Οι κρέμες των h&m έχουν ωραία μυρωδιά, αλλά δεν είναι πολύ ενυδατικές, οπότε εάν προτιμάτε το άρωμα από την ενυδάτωση είναι μια καλή και οικονομική επιλογή! Η συγκεκριμένη είχε και shimmer, και αυτός είναι ο λόγος που δεν τη χρησιμοποιούσα πολύ, μιας και δεν μου πολύ αρέσει να λαμπυρίζω!

Η τελευταία κρέμα- αγάπη- λατρεία- έρωτας που μου στόιχισε πολύ η...απουσία της είναι η κρέμα σώματος από τη garnier και τη σειρά oil beauty! Με 4 πολύτιμα έλαια, argan, macadamia, αμύγδαλο και τριαντάφυλλο νομίζω πως μπορεί κάποιος να αντιληφθεί πόσο πολύ έθρεφε την επιδερμίδα και την ενυδάτωνε σε βάθος. Απορροφούνταν μέσα σε δευτερόλεπτα, ενώ το διακριτικό της άρωμα έμενε για ώρες στο δέρμα! Σίγουρα θα την αναζητήσω ξανά! ( Επίσης, πολύ ωραίο είναι και το scrub της σειράς, που μπορείτε να μάθετε πληροφορίες για αυτό εδώ !!!

BODY LUXURIES /DARK KISS /HAND CREAM AND BODY SPLASH

AVON NAIL EXPERTS/ FREH ALOE CUTICLE GEL 


Ας συνεχίσουμε με μυρωδιές, και πιο συγκεκριμένα με όμορφες μυρωδιές! Δύο προϊόντα που μου τελείωσαν είναι από την εταιρία body luxuries, και το ένα είναι κρέμα χεριών και το άλλο body splash! Γενικώς σας έχω μιλήσει ξανά και για τα δύο, εδώ και εδώ, οπότε δε θα πω πολλά! Τα χρησιμοποίησα ως τέλους, και σίγουρα οι δρόμοι μας θα βρεθούν ξανά στο μέλλον!

Αντιθέτως, ένα προϊόν που δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα ήταν αυτό το gel από την avon, που είναι για να μαλακώνει τα πετσάκια στα νύχια. Δε μπορώ να πω πως έκανε πολύ καλή δουλειά, και η μορφή gel δε με βολεύει για τα νύχια, γιατί δεν είναι εύκολο να απορροφηθεί και είναι πολύ λιπαρή. Οπότε δε νομίζω να το προτιμήσω ξανά!

JOHNSONS FACE CARE
BEDTIME BEAUTY/RICH NOGHT CREAM
BRIGHTEN UP/INDULGING MOISTURISER


Αυτές είναι δύο κρέμες, μια ημέρας και μια νύχτας από τη σειρά face care της johnsons ! Πλούσιες υφές, και ενυδάτωση μεν,χωρίς να είναι λιπαρές, όμως δε θα τις επέλεγα ξανά, καθώς πιστεύω πως είναι για μικρότερες ηλικίες, (16-20) και θα προτιμούσα κάτι πιο δραστικό!

GARNIER FRUCTIS/ GOODBYE DAMAGE
SICURA PROFESSIONAL/ CRISTALLI LIQUIDI


Πάμε στα προϊόντα μαλλιών που μου τελειώσαν, το ένα είναι λαδάκι, και το άλλο σιλικόνη! Το λάδι της εταιρίας garnier είναι για την καταπολέμηση της ψαλίδας!Δε μπορώ να πω με σιγουριά, ότι δεν εμφάνισα ψαλίδα από τη χρήση του, μιας και προσπαθώ να κόβω τα μαλλιά μου πριν εμφανιστεί, ωστόσο ήταν ένα λάδι που μαλάκωνε τα μαλλιά, τα άφηνε λαμπερά και λεία,και το άρωμα διαρκούσε για αρκετή ώρα!

Η σιλικόνη από την εταιρία sicura ήταν εξαιρετική! Αν και είναι σχετικά ακριβό προϊόν  (περίπου 20 ευρώ) ,  έκανε φοβερή δουλειά στα μαλλιά! Έδινε μια απίστευτη λάμψη, καθώς και φόρμα όταν χρησιμοποιούσα το πιστολάκι, και παρατήρησα ότι μετά τα μαλλιά μου ήταν πιο λεία και χωρίς να φριζάρουν! Έμεινα πολύ ικανοποιημένη!

FLORMAR/ TURBO BOOST VOLUME MASCARA/ FASCINATING VIOLET
GIORGIO ARMANI / EYES TO KILL
MISS MANGA / MEGA VOLUME/ BLACK


Μετά από αρκετό καιρό, κατάφερα και τελείωσα όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία προϊόντα μακιγιάζ, και πιο συγκεκριμένα μάσκαρες!
Η πρώτη, είναι από τη flormar στην απόχρωση fascinating violet, ένα γλυκό καφέ-μοβ, και ενώ στην αρχή δε με ενθουσίασε, στη συνέχεια με εξέπληξε πολύ ευχάριστα, αφού ίσως το γεγονός πως στέγνωσε την έκανε καλύτερη στην εφαρμογή αλλά και στο αποτέλεσμα! Ίσως να την αγόραζα, μόνο και μόνο για το χρώμα, γιατί κατά τα άλλα δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα!

Το ίδιο ισχύει και τη miss manga της loreal! Στην αρχή δε μου άρεσε καθόλου, στην πορεία έγινε λίγο καλύτερη, σίγουρα έχω δοκιμάσει πολύ καλύτερες, και δε θα την επέλεγα ξανά, αφού μπορώ να βρω πολύ καλύτερες, χωρίς να περιμένω να περάσουν κάποιες μέρες!

Μια τελευταία μάσκαρα από τα empties που ήταν μια μεγάλη απώλεια ήταν αυτή από giorgio armani! Η eyes to kill έκανε τις βλεφαρίδες γιγάντιες, με πολύ όγκο και μήκος! Με έπεισε και κάποια στιγμή θα την πάρω και σε μεγάλο μέγεθος, για θανατηφόρο βλέμμα, με μόλις ένα δύο περάσματα!!!

SEPTONA DAILY CLEAN/ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΕΜΑΚΓΙΑΖ
GARNIER SKIN NATURALS/ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ MICELLAIRE


Με τόσα προϊόντα να με αφήνουν μόνη και έρημη το κλάμα πήγε κορόμηλο, οπότε να και δύο άδειες συσκευασίες με μαντηλάκια ντεμακιγιάζ!

Και τα δύο μου άρεσαν αρκετά, πράγμα περίεργο, γιατί συνήθως τα μαντηλάκια δεν είναι στις προτιμήσεις μου! Ανάμεσα στα δύο, προτιμώ αυτά της garnier με νερό micellaire, αφού ούτε τραβούσαν τη επιδερμίδα, αφαιρούσαν τα πάντα, αλλά το συν τους ήταν ότι ένιωθα μετά την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και όχι στεγνή και ξηρή!

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τέλειωσαν δίχως συγγνώμη! Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Εσείς πως νιώθετε αν σας τελειώνει ένα προϊόν που σας αρέσει; Εγώ στεναχωριέμαι αρχικά, αλλά ο έρωτας με έρωτα περνάει, και πάμε τώρα για νέες beauty περιπέτειες!!!!

Σας φιλώ!!!


25 σχόλια:

  1. έχω την κρέμα της garnier και μυρίζει σούπερ!!! τη μυρωδιά του την έχω συνδυάσει με το καλοκαίρι οπότε αναμένω να το χρησιμοποιήσω ξανά ^^. έχει και ελάχιστο shimmer και καταλαβαίνεις :Ρ χαχα!! κάποια στιγμή θα δοκιμάσα και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από garnier! φαίνονται πολλά υποσχόμενα ;) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι υπέροχη όντως!!!!! να τα δοκιμάσεις ναι!!!! φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει, μου αρέσει το χιουμοριστικό σου ύφος! Είσαι φοβερή!
    Με τις κρέμες σώματος δεν το είχα ΠΟΤΕ! Έχω δοκιμάσει τόσες αλλά καμία κρέμα σώματος δεν έχει ταιριάξει με την επιδερμίδα μου. Αντιθέτως, με τα λάδια σώματως... Εγώ και η επιδερμίδα μου έχουμε άριστη σχέση! Τα λατρεύω!
    Τα μαντηλάκια της Garnier, είναι ό,τι μα ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε μαντηλάκια ντεμακιγιάζ! ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Τα μαντηλάκια της SEPTONA πάλι, όσες φορές τα έχω χρησιμοποιήσει (προσπάθησα να τους δώσω παραπάνω από 2-3 ευκαιρίες) είναι ότι χειρότερο (τα συγκεκριμένα) μου δημιούργησαν ερεθισμούς και σπυράκια.
    Καλό Σαββατοκύριακο Φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ευχαριστώ κοριτσάκι μουυυυυ!!!!!!!!!είναι τι ταιριάζει στον καθένα σίγουρα!!!κρίμα για τα μαντηλάκια, και εγω γενικώς είμαι περίεργη, μου έκανε εντύπωση που όχι μόνι δε με ερέθισαν αλλά μου ταίριαξαν κιόλας!!!καλό Σου Κου φίλη μουυυυ!!!! <3

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία empties! Αυτά τα μαντηλάκια της Garnier πρέπει να τα αγοράσω, πρέπει να είναι πολύ καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαντηλακια της garnier θα τα παρω οπωςδηποτε ειναι νομιζω και οικονομικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εκτός αυτού εχει και πολλα το πακέτο μεσα. !!!

      Διαγραφή
  5. την κρέμα σώματος της garnier την έχω βάλει στο μάτι, οπότε δε νομίζω να μου γλυτώσει!
    Πάντως η κίτρινη le petit marseillais μοσχοβολάει. ¨Ειναι η αγαπημένη μου μυρωδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω η κίτρινη ηταν απλα τελεια, αυτη εμενα μου φάνηκε αρκετα βαριά, ίσως έφταιγε το σύκο που εχει μεσα !!! Της garnier ειναι πιο διακριτική οποτε φαντάζομαι πως θα σου αρεςει !!!

      Διαγραφή
  6. Τη σειρά oil beauty θέλω να τη δοκιμάσω, την τσεκάρω κάθε φορά που πάω για ψώνια και μόλις την πετύχω σε προσφορά θα τα σηκώσω όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τελεια σειρά, εγω πραγματικά στεναχωρήθηκα που μου τελείωσε η κρεμα !!! Θα την ξαναπάω σιγουρα !!! Αρκετές φορές μπαίνει σε προφορά , οποτε μην ανησυχείς !!!

      Διαγραφή
  7. Ωραία παρουσίαση την miss manga είχα δοκιμάσει και εχω την ίδια γνώμη με σένα , μεγάλη ανάρτηση ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ και χαίρομαι που συμφωνούμε !!!!

      Διαγραφή
  8. έχω δοκιμάσει το gel για τα πετσάκια της Avon, εμένα προσωπικά μου έκατσε καλά.. αφού το εφάρμοζα περίμενα λίγο να μαλακώσουν και στην συνέχεια έσπρωχνα τα πετσάκια με το ειδικό εργαλείο και έκανε δουλειά! Εννοείτε πως μετά σκούπιζα η έπλενα τα χέρια μου για να φύγει το υπόλοιπο προιόν αλλά και πάλι ήταν μαλακά τα πετσάκια ...
    φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε ; Εμενα δυστυχως δεν μου έκατσε καλα, και εγω την ίδια διαδικασια εκανα, βεβαια εχω βρει ενα λαδακι απο Peggy sage που νομίζω πως μου εχει κάτσει καλα ! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  9. Η κρέμα της johnson δεν μου άρεσαν καθόλου ! Δεν με ενυδάτωνε καθόλου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμενα δε με ενθουσίασαν, ναι μεν είχαν μια ενυδάτωση σε εμενα, αλλα δε μου ηταν αρκετή, για αυτο θεωρω πως ειναι ισως για πιο νέες κοπέλες και πιο μικρές ηλικίες !!!

      Διαγραφή
  10. Ποσό διασκεδαστική και όμορφη παρουσίαση!Υπεροχη!!!
    Δοκιμάζω αυτό τον καιρό την κρέμα σώματος από Garnier(την είχα βρει σε προσφορά με 1+1 δώρο).
    Η ενυδάτωση και απαλότητα που αφήνει στο δέρμα,είναι φανταστική,αλλά η μυρωδιά της(προσωπικά)με ενοχλεί λίγο.
    Θα ήθελα να δοκιμάσω και τα μανταλάκια ντεμακιγιάζ από Garnier :)

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ !!! Εισια τυχερή που την πέτυχες σε προςφορα !!! Ειναι ωραια και τα μαντήλακια !!! Φιλακια !!! :-)

      Διαγραφή
  11. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω γιατί αλλά το παθαίνω κι εγώ αυτό με τις μάσκαρες! Στην αρχή δε μ' αρέσουν αλλά μετά ναι :/
    Νομίζω πως έχει να κάνει με τη σύστασή τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κοραλλία μου! Ναι, ίσως να είναι αυτό!!!

      Διαγραφή
  13. Πολυ καλο το ποστ σου!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Φυσικά και θα γίνω! σε ευχαριστώ για το σχόλιο! :-)

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!