*ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΡΤΙΟΥ 2015!*



Βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στην άνοιξη! Ή μήπως όχι; Λέτε αυτή η ξαφνική καλοκαιρία να είναι μια πρωταπριλιάτικη φάρσα; Όπως και να έχει, δεν πτοούμαστε, μια φάρσα είναι και η ζωή εξάλλου, ας γελάσουμε και ας τη ζήσουμε χωρίς να την παίρνουμε πολύ στα σοβαρά! 

Και μετά από αυτή τη μικρή εισαγωγή, ας πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου για το μήνα Μάρτη, που ήταν ένας πολύ περίεργος μήνας, δε μπορώ να πω! Είχε όμως και κάποιες στιγμές ομορφιάς, και ας τις μοιραστώ μαζί σας!



ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Ventus Creamy body butter
Sugar cream & pistachio


Μπορεί ένα τόσο μικρό κουτάκι να σου θυμίζει ένα ολόκληρο νησί; Και όμως, αυτή η ενυδατική κρέμα σώματος απ΄την εταιρία ventus, με μυρωδιά ζάχαρης και φιστικιού, μου φέρνει στο νου τα αγαπημένα σοκάκια της Αίγινας που μυρίζουν παγωτό φιστίκι! Αγαπημένη μυρωδιά, από αγαπημένη εταιρία! Όσο για την υφή και την αποτελεσματικότητα του body butter; Περνάει την τάξη με άριστα!!!! Καθόλου λιπαρή, καθόλου βαριά, με ενυδάτωση ακόμη και στις πιο ξηρές περιοχές του σώματος!

The body shop
Honeymania
Eau de toilette




Το να είσαι γλυκατζού σημαίνει πως δε σου αρέσει μόνο η γεύση των γλυκών, αλλά και οι μυρωδιές που παραπέμπουν σε αυτά! Το αγαπημένο μου άρωμα, που λάτρεψα να φοράω και θα συνεχίσω, έχει μια γλυκιά μυρωδιά που σε κάνει να λιώνεις! Honeymania από The body shop, η απόλυτη μανία!!!

Too Faced
Chocolate soleil
Medium/deep matte bronzer


Το ξέρω πως θα καταντήσω γραφική, (ή θα πάθω ζάχαρο στο τέλος!) αλλά πως να γυρίσω την πλάτη σε ένα bronzer που μυρίζει σοκολάτα; Με τι καρδιά; Ποια είμαι εγώ στην τελική που θα τολμήσω να απαρνηθώ το πιο τέλειο και το πιο ματ bronzer από την Too Faced;  Πως θα τολμήσω να αφήσω στην άκρη αυτόν το μικρό θησαυρούλη, με την πιο βελούδινη υφή και την υπέροχη απόδοση, και την απίστευτη διάρκεια; Εεεε όχι δα!!!! Θα το αγαπώ! Για πάντα!!!! Και πάντα θα βγάζω καρδούλες στα μάτια μόλις το αντικρύζω!

H&M
Blusher
Spring Flower


Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, αυτό το ρουζ από H&m όμως τη φέρνει στο νενεσέρ μας, μας φτιάχνει τη διάθεση, και μας κάνει να έχουμε ροδαλά μαγουλάκια! Είτε σε έκαψε ο Μάρτης, είτε όχι, αυτό το λουλουδένιο pattern, θα δώσει ένα φυσικό ροζουλί αποτέλεσμα στα μάγουλα, με καλή διάρκεια, όχι όμως και την τέλεια! Όμως με την βολική του συσκευασία που περιλαμβάνει καθρεφτάκι και πινελάκι ποιος νοιάζεται; Ανά πάσα στιγμή μπορείς να ανανεώνεις το μακιγιάζ και τη διάθεση σου όπου και αν βρίσκεσαι!

Maybelline
Color drama
110 pink so chic
210 keep it classy


Όπως είχατε δει και τον προηγούμενο μήνα εδώ, αυτά τα μολυβοκραγιόν της maybelline είναι άκρως ερωτεύσιμα, και έτσι η συλλογή μου άρχισε να μεγαλώνει! Υπέροχα χρώματα, απίθανη διάρκεια, φοβερή απόδοση! Αν και τα περισσότερα χρώματα είναι πιο καλοκαιρινά και έντονα, ομολογώ πως ένας λόγος που ανυπομονώ να ανοίξει ο καιρός, είναι για να μπορέσω να φορέσω και τα υπόλοιπα χρώματα!

Και ω, ναι! Αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς του Μαρτίου! Όμως δε θα σας άφηνα έτσι, γιατί έχω να μοιραστώ και άλλες ιδέες και προτάσεις μαζί σας, από πράγματα και όχι μόνο που αγάπησα πραγματικά το μήνα που μας πέρασε!

Αγαπημένο βιβλίο
Μεγάλο συγγραφείς γράφουν τις πιο μικρές ιστορίες του κόσμου


Μια τέλεια συλλογή διηγημάτων, ή μάλλον μικρών ιστοριών, που κυριολεκτικά δεν ήθελα να τελειώσει! Σε αυτή τη συλλογή, περιλαμβάνονται 140 ιστορίες, από τους μεγαλύτερους συγγραφείς παγκοσμίως! Το ιδιαίτερο με αυτές τις ιστορίες είναι το μέγεθος τους! Όπως έχει πει και ο Άντον Τσέχοφ, <<Η συντομία είναι η αδερφή του ταλέντου>>, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα σε αυτό το βιβλίο!  

Η έκταση των ιστοριών είναι από μια πρόταση(!) έως πέντε σελίδες! Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για κάποιον να έρθει σε επαφή με μεγάλους κλασικούς συγγραφείς, και να περνάει ευχάριστα την ώρα του καθώς περιμένει σε κάποια ουρά,στο λεωφορείο ή και οπουδήποτε! Κάποιες ιστορίες είναι χαρούμενες, άλλες κωμικές, άλλες πολιτικές, άλλες συγκινητικές! 

Μια σύντομη μικρή και έξυπνη ιστορία που μου άρεσε πολύ είναι η εξής :

Ντόροθι Πάρκερ
Η αναμονή

Όταν το τηλέφωνο δε χτύπησε, ήξερα πως ήσουνα εσύ.

Αγαπημένη σειρά
Pretty little liars


Ε ναι, μετά από πολλές καθυστερήσεις, κατάφερα και είδα όσα επεισόδια είχα χάσει από τη σειρά Pretty little liars! Το υπέρτατο κόλλημα, που ταυτόχρονα σε ξενερώνει! Για να μη μαρτυρήσω τίποτα, μάθαμε και ποιος/α είναι ο Α, και είναι σαν να μη μάθαμε! Ελπίζω μόνο να μην καταντήσει σαν το lost στο τέλος , γιατί θα είναι πραγματικά κρίμα! Άντε τώρα να περιμένουμε τα επόμενα επεισόδια! (να και άλλο ένας σοβαρός λόγος να περιμένω το καλοκαίρι!) Όσες το βλέπετε, ελάτε να κάνουμε κους κους και pretty little liars theories!!!! :-P


Άγαπημένο μαγαζί
Τα σερμπέτια στου Ψυρρή


Είπαμε, είμαι γλυκατζού, μην επαναλαμβανάμοστε! Για όλους τους... μερακλήδες των γλυκών απολαύσεων είναι απλά must!!!Με τέλεια γλυκά, ακόμη και ποικιλίες γλυκών για 2 , 4 ή 6 άτομα, μόνο ευχαριστημένοι θα φύγετε από τα Σερμπέτια! Εεεεε, και φουσκωμένοι!

 Υ.γ. Δοκιμάστε φουντουκόπιτα και θα με θυμηθείτε!!!!

Αγαπημένη παράσταση
Disney's Fantasia live in concert



Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, παρουσίασε για λίγες παραστάσεις στο θέατρο Badminton το Fantasia live in concert, που περιλάμβανε αποσπάσματα από τη Fantasia και Fantasia 2000 του Disney σε ζωντανή μουσική, ενώ ταυτόχρονα προβάλλονταν τα αντίστοιχα αποσπάσματα σε οθόνη! Ήταν πραγματικά απίστευτο, κομμάτια κλασικής μουσικής σε συνδυασμό με τις φαντασμαγορικές εικόνες του Disney σε ταξίδευαν σε έναν άλλον κόσμο! Θα ξαναπήγαινα, και θα το πρότεινα σε όλους!!!

Αγαπημένη συνήθεια/μουσική!
Spotify


TO ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΟΛΩΝ!!! Ναι, όπως καταλάβατε μιλάω για το spotify, μια πλατφόρμα που περιλαμβάνει τη μουσική όλου του κόσμου! Χωρίς να είσαι παράνομος, μπορείς να βρεις τα πάντα από μουσική! Είτε σε αναζήτηση, είτε σε έτοιμες λίστες, έχει τόσες κατηγορίες και τόσα τραγούδια που μακάρι να μπορούσα να το εξερευνούσα όλη τη μέρα! Μετά τη δοκιμαστική περίοδο, αποφάσισα να το αγοράσω και δε μετάνιωσα καθόλου! Μπορείς να το έχεις σε όποια συσκευή θέλεις, να αποθηκεύεις τραγούδια/λίστες ή καλλιτέχνες, να τα ακούς χωρίς διαφημίσεις, ακόμη και χωρίς σύνδεση στο ιντερνετ! Πραγματικά είναι τέλειο, και απορώ πως ζούσα χωρίς αυτό!

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ !!!!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα, και οι προτάσεις μου! 
Το καλύτερο μου όμως, σας το άφησα για το τέλος! Μια γρήγορη απόδραση, με την καλύτερη παρέα, μετά από μια δύσκολη περίοδο, είναι το καλύτερο κλείσιμο του μήνα!
 Μια αγκαλιά από τον άνθρωπο που αγαπάς είναι το καλύτερο φάρμακο! 
Μια αυθόρμητη εξόρμηση, ακόμη και χωρίς πολλά χρήματα, είναι εμπειρία, και τίποτα δε θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτό ειδικά όταν έχεις να κρατάς ένα χέρι! Να περπατάτε μαζί, να πέφτετε και να σηκώνεστε παρέα, και να γελάτε με τα δικά σας αστεία!


Και ένα χαμόγελο από καρδιάς είναι αυτό που θα σε κάνει ομορφότερη από ποτέ! 
Καλό μήνα όμορφες!


32 σχόλια:

  1. Καλό μήνα.. τι να πω για τα αγαπημένα σου, όλα είναι εξαιρετικά! μου άρεσε πολύ το ρουζ από h&m και εννοείτε το βιβλίο! Το τελευταίο όμως ήταν το καλύτερο να είσαι πάντα χαρούμενη και σε κάθε σου δυσκολία εύχομαι να έχεις πάντα κάποιον δίπλα σου για να σε στηρίζει .. καλό βραδύ και πολλά φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα κοριτσι μου !!!! Σε ευχαριστω παρά πολυ και εύχομαι και σε σένα το ιδιο !!! Όλοι μας έχουμε διπλα μας ανθρωπους που ειναι εκει για εμας, αλλα κάποιες φορές δεν τους βλέπουμε .... Μα για όλους υπαρχει ενα ζευγάρι χέρια !!! :-) καλο βραδυ !!!

      Διαγραφή
  2. Έχω και εγλω το ρουζ από τα h&m στα λίγο πιο σκούρα χρώματα όμως και το λατρεύω! Τα μολύβια της Maybelline τα θέλω όλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τέλειο και το ρουζακι και τα μολύβια !!!!! Το χειμώνα θα παρω σιγουρα και την πιο σκούρα απόχρωση !!!

      Διαγραφή
  3. Όμορφο και καλογραμμένο ποστ :)
    Είμαι στον δεύτερο κύκλο του PLL και δεν ήθελα να μάθω ποιος είναι ο A, αλλά και τώρα που το έμαθα, τίποτα δεν έχει αλλάξει :P
    Είναι κόλλημα... Και αγαπάω τον Ezra :P
    Είχα κι εγώ στα αγαπημένα του Μαρτίου το PLL ^.^

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Μας πως το έμαθες ;;;; Ειναι αγαπημένη σειρά πως να το κάνουμε ! Φιλια !!!

      Διαγραφή
    2. Ενδιαφέροντα αγαπημένα όπως πάντα για πολλές αναγνώσεις!!!Εγώ ξενέρωσα με τη τελευταία σεζόν pll και με το τελευταίο επεισόδιο!!!Δεν λέω περισσότερα για να μην κάνω spoil αλλά πολυ άκυρο αυτό που υπονοείται για τον Α😞

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω κοριτσακι μου !!!! Τι νομίζεις ; Εγω δεν εχω καταλάβει ακομη ποιος μπορει να ειναι !

      Διαγραφή
  4. Τέλειο, τέλειο, τέλειο post! Το χάρικα πάρα πολύ και με συγκινήθηκα στο τέλος. Έτσιε ίναι όπςω τα λες και αισθάνεσαι βρε Χαρά μου!
    Αυτό το βιβλίο πρέπει να το διαβάσω οπσωδήποτε!
    Όπως επίσης μια βόλτα από "Τα σερμπέτια στου Ψυρρή" πρέπει να πάω, Εγώ που είμαι γλυκατζού και να δοκιμάσω και την φουντουκόπιτα που προτείνεις.
    Για το Spotify δε το γνώριζα και ευκαιρία είναι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα !!!! Ναι να το διαβάσεις !!!!! Οσο για τη βόλτα στου Ψυρρη μην τη χάσεις ποτε !!! Ειναι απο τα νοστιμότερα πραγματα στον κοσμο !!! :-) φιλακια !!!!

      Διαγραφή
  5. Τα Colordrama θέλω πολύ να τα δοκιμάσω αλλά αρνούμαι αν δεν τελειώσω πρώτα μερικά απο τα κραγιόν και μολύβια που ήδη έχω. Με σκότωσες με τα γλυκά και ήταν και η ώρα δύσκολη που τα είδα!!! Όσο για τις αποδράσεις και τα μίνι αλλά και κανονικά ταξιδάκια, δεν υπάρχει τίποτα ωραιότερο και πιο χαλαρωτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγω δε θελω να αγοράζω πλέον καλλυντικά, αλλα μερικές φορές δεν κρατιέμαι !!! Πραγματικά, συμφωνω και εγω για τι; Μίνι αποδράσεις, ειναι οτι καλύτερο !!!! Φιλακια !

      Διαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΑ αγαπημένα Χαρά!!!
    και με συγκίνησες και στο τέλος!αχ! <3
    όσο για το pll ξενέρωσα και γω!!να δεις που κάποια φάση στο τέλος,θα ξυπνήσουν όλες πάλι στον αχυρώνα και θα ναι ΟΛΑ όνειρο!!το υπέρτατο ξενέρωμα!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κουκλάκι μου !!! Ααα μωρε !!! <3 οσο για το όνειρο το σκέφτηκα και εγω το υπέρτατο ξενέρωμα ομως !!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Δεσποινακι κου, χαίρομαι οου σου άρεσαν !

      Διαγραφή
  8. τι φωτογραφια ειναι αυτη με τα γλυκα??ξελιγωθηκα..πω πω..δεν δινω σημασια στα υπολοιπα αγαπημενα..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πρωτοπω? θα αφήσω στην άκρη τα προϊόντα και θα ασχοληθώ με τα Spotify και PLL! Σίγουρα και δικά μου αγαπημένα γι' αυτό το μήνα και κάθομαι με τις ώρες και ψάχνω θεωρίες για τον Α :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, ποσο χαίρομαι που έχουμε κάποια κοινά !!!! Φιλακια γλυκούλα μου ! :-)

      Διαγραφή
  10. την κρέμα σώματος την έβαλα και εγώ στα αγαπημένα :D μυρίζει όοονειρο!!!!! καλό μήνα χαρά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειναι πραγματικά υπέροχη !!!! Καλο μηνααααααα !!!!!! :-)

      Διαγραφή
  11. Τι ωραια ολα, τα color drama τα πηρα και εγω προχθες και ειναι φανταστικα!!! Αχ η παρασταση πρεπει να ηταν τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι υπέροχα μολυβοκραγιόν!!!!όσο για την παράσταση απλά υπέροχη!!!

      Διαγραφή
  12. Και εγώ!!!!!!! απο τότε που το πήρα έχω βάλει στην άκρη το Hoola και όταν τελειώσει θα το πάρω σίγουρα στην κανονική συσκευασία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ το bronzer από too faced πρέπει να είναι φανταστικό.Τα μολύβια από την maybelline θέλω να τα δοκιμάσω.Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου.Φιλιά πολλά :*
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι και τα δύο αγαπημένα μου!!!!φυσικά και θα ρίξω!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!