*ΑΣ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ!!!*



Είναι στη φύση του ανθρώπου να κρύβεται πίσω από μάσκες...Πόσα ''είμαι καλά'', ''δεν έχω τίποτα'', ''θα περάσει και αυτό'' έχουμε κρύψει πίσω από στεναχώρια, θλίψη και νεύρα... Η μάσκα για άλλους είναι άμυνα, για άλλους ο τρόπος να κρύψουν μια εικόνα που δε θέλουν να δείξουν στους άλλους... Όμως ο καθρέφτης της ψυχής αντικατοπτρίζει πάντα την πραγματικότητα, και όσες μάσκες και αν βάλεις,όσο και αν προσπαθήσεις να δείξεις μια εικόνα διαφορετική από τη δική σου, ο πραγματικός σου εαυτός θα είναι πάντα εκεί, να σου θυμίζει ποια πραγματικά είσαι!... Τότε, ίσως καταλάβεις, πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, πως η διαφορετικότητα είναι προνόμιο, πως είναι ωραίο να αγαπάς τον εαυτό σου, πως όλοι οι άνθρωποι έχουν ελαττώματα και πως αυτό είναι απολύτως  φυσικό! Και τότε ίσως να καταλάβεις πως η μόνη μάσκα που πρέπει να φοράς είναι η μάσκα ομορφιάς σου! 


Ώρα να πέσουν οι μάσκες λοιπόν, ή μάλλον να βγουν από τα ντουλάπια! Η μάσκα ομορφιάς, είναι η μόνη μάσκα που μπορείς να φοράς, και να δείχνεις πιο όμορφη, αφού καθαρίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα! Μια φορά την εβδομάδα, μετά τον καθαρισμό, μια μάσκα θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να διώξεις την ένταση της εβδομάδας, με όμορφη και λαμπερή επιδερμίδα!

Πάμε να σας δείξω κάποιες μάσκες προσώπου και ματιών που αγάπησα και εγώ και η επιδερμίδα μου!

VENTUS

1. Soothing Hydrahug Re 3 
2. Firming DSM mask


Η εταιρία ventus είναι μια από τις αγαπημένες μου drugstore εταιρίες, αφού έχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ οικονομικές τιμές! 

Δοκίμασα τις δύο αυτές μάσκες, οι οποίες με άφησαν πολύ ικανοποιημένη! 

Η πρώτη είναι μια ενυδατική και καταπραυντική μάσκα προσώπου με ανανά και παπάγια. Μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί άφησε το πρόσωπο μου καθαρό, με μια αίσθηση φρεσκάδας, σφριγηλότητας και λάμψης που φαινόταν ! 

Η δεύτερη μάσκα, είναι μια συσφιγκτική μάσκα με λάσπη νεκράς θάλασσας και βιταμίνες A, E, F, και Η. Δεν είναι η πρώτη φορά που τη δοκιμάζω, και σίγουρα όχι η τελευταία! Εκτός από την ενυδάτωση που προσφέρει, αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και φανερά πιο ξεκούραστη και καθαρή!

L'ACTION
Monoi face mask


Τα κριτήρια επιλογής μου για αυτή τη μάσκα, από τη γαλλική εταιρία L'action ήταν πολύ σοβαρά! Κάτι η καρύδα, κάτι το monoi, κάτι η ακτή της πανέμορφης παραλίας, εεεε πείστηκα και εγώ για να την αγοράσω!!!!!

Μόλις την άνοιξα η μυρωδιά της καρύδας και της γαρδένιας με ταξίδεψαν σε αυτήν την παραλία με το παραπάνω! Όσο για την αποτελεσματικότητα της μάσκας; Σε 12 λεπτά η επιδερμίδα μου ενυδατώθηκε, ήταν πιο απαλή και φρέσκια, και εγώ αρκετά δελεασμένη να κυκλοφορήσω χωρίς μακιγιάζ για τις επόμενες 2-3 ημέρες!

VENTUS
Firming & moisturizing eye cream gel mask

APIVITA
Express beauty with ginkgo biloba


Οι μάσκες ματιών δε μπορούσαν να λείπουν από την καθιερωμένη ρουτίνα καθαρισμού! Κάτι τα ξενύχτια, κάτι η κούραση και η ταλαιπωρία, κάτι η ευαισθησία μας και το κλάμα, όλες έχουμε λόγο να κυκλοφορούμε με πρησμένα μάτια που και που!

Όμως μια μάσκα ματιών μπορεί να απομακρύνει το πρήξιμο, τις κοκκινίλες και την κούραση από την περιοχή των ματιών, και να ανανεώσει το πρόσωπο αλλά και τη ψυχολογία μας άμεσα!

Δύο μάσκες ματιών που χρησιμοποίησα και μου άρεσαν πολύ, ήταν αυτές οι δύο, από την εταιρία ventus και apivita, με βασικό συστατικό αυτό που με τίποτα δεν μπορώ να προφέρω! Το ginkgo biloba! (τζίνκγκο μπίλομπα; Γκίνγκο μπίλομπα; Τζίντζο μπιλόμπα; Μπτμφξσνδκναδαν;;;; Χέιιιι Μακαρέέένα!!! )

Ότι και αν είναι αυτό, όπως και αν λέγεται κάνει θαύματα για τα μάτια μας!!! Και οι δύο αυτές μάσκες ματιών έχουν πολύ καλά αποτελέσματα, αφού ανακουφίζουν και απαλύνουν την ευαίσθητη περιοχή των ματιών μας!

Φαντάζομαι πως τώρα ξέρεις πως η μόνη μάσκα που σου επιτρέπεται να φοράς είναι αυτή που δείχνει τον εαυτό σου, και όχι αυτή που δείχνει μια άλλη! Γιατί η πραγματικότητα δεν είναι και τόσο σκληρή... Όταν έχεις τη δύναμη να υποστηρίζεις τον εαυτό σου και τις επιλογές σου, τότε και μόνο τότε θα μπορέσεις να γνωρίσεις την πραγματική σου ομορφιά! Άντε, και όταν βάλεις και μια μάσκα ! Ομορφιάς όμως, ε;;;;


39 σχόλια:

  1. Τι όμορφες προτάσεις.. Δεν τις ήξερα τις περισσότερες αλλά θα τις τσεκάρω σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χέιιιι μακαρέναααα! ;)
    Λατρεύω τις μάσκες & ας μην κάνω τις κάνω με "σταθερό πρόγραμμα".
    Αυτή με την καρύδα & το monoi tiki της L' action, πού μπορούμε να τη βρούμε?

    Καλό βραδάκι Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) :-) στα Oggi τις εχω βρει στην Πατησίων !!! Φιλακια και καλο βραδυ !

      Διαγραφή
  3. Γεια κι απο μενα Χαρα!Για μια ακομη φορα εγραψες χεχε!!!Ηθελα να ρωτησω τιμουλες για τη μασκα απο oggi και τη μασκα ματιων apivita αν θυμασαι!!!Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κουκλιτσα μου !!!! Ευχαριστω για το σχολιο !!! Η μασκα απο Oggi σιγουρα δεν έκανε πάνω απο δυο ευρω !!!! Η μασκα τη; apivita ειναι διπλή συςκευαςια , εχει δηλαδή δυο φακελάκια και κανει φυγω στα τρια ευρω, ο,ως σε κάποιο ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεις να τις βρεις φτηνότερα σιγουρα ! Καληνύχτα !!! :-)

      Διαγραφή
  4. Ωραίες μάσκες και καταπληκτική εισαγωγή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Νινα μου, σε ευχαριστω πολυ !!! :-)

      Διαγραφή
  5. Θα ηθελα να δοκιμάσω την πρώτη μάσκα , πολυ ομορφο post ..
    Φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Ειναι πολυ καλή και η πρώτη ! Πολλα φιλια !!!

      Διαγραφή
  6. Οι μάσκες της Gaia, οι Ventus που πήρα κι εγώ πρόσφατα είναι πολύ καλές. Είναι ελαφρυές στη σύνθεσή τους και δεν με ενόχλησαν καθολου (έγω και ιδιότροπο δέρμα τι να κάνω). Καλά.. apivita... αγαπώ!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι καλο σημάδι αυτο !!!! Οι apivita ειναι σταθερή αξία ! Πολλα φιλια !!!

      Διαγραφή
  7. Μου θύμισες όλα τα beaute που έχω να κάνω... με το πάσο μου εγώ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε, κάλλιο αργά παρά ποτε που λενε !!! :-ρ

      Διαγραφή
  8. μάσκες,μάσκες μάσκεεες!!! :)
    Τι ωραίο ποστ Μακαρένιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχεδόν όλες τις μάσκες τις γνωρίζω και τις έχω δοκιμάσει.
    Ειδικά αυτή την μάσκα ματιών της VENTUS με αγγούρι την αγαπώ! Πάντα την έπαιρνα σε απόθεμα, όμως δυσκολεύομαι να τη βρίσκω, γιατί πολλές φορές είναι σε ελλειψη.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω τη βρίσκω πολλές φορές στα galleries de beaute αλλα και σε κάποιον ´´μεγαλό´´ Σκλαβενιτη ! Ειναι πολυ καλή ! Φιλακια κοριτσι μου !!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ομορφο ποστ!
    Μου αρεσε ιδιαιτερα ο επιλογος!
    Απο τις μασκες που αναφερεις εχω δοκιμασει της apivita, ομως εχω και για δοκιμη τις μασκες ventus!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Ειναι πολυ ωραίες και οι ventus πιστεύω πως θα σου αρεςουν πολυ ! Φιλακια !

      Διαγραφή
  11. Τελειες ολες και ειδικα της l'action την εβαλα στο ματι +_+ αγαπαμε σπα στο σπιτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ καληηηηη !!!!!! Ναι εννοείται πως το αγαπάμε !!!

      Διαγραφή
  12. εχω πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω μάσκα και όταν λέω πολύ καιρό εννοώ χρόνια! αυτή τη μάσκα όμως με την παραλία την θέλω και την θέλω σύντομα αφού συνδυάζει τις δύο αγαπημένες μου μυρωδιές! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μυρίζει πραγματικά υπέροχα !!!! :-) πολλα φιλια !!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ έξυπνος τίτλος, τελευταία έχω γίνει κι εγώ λίγο mask maniac και προσπαθώ να αγοράζω καινούργιες μασκούλες!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα !!!! Ευχαριστω !!!!! Και εγω ειμαι σε αυτη τη φαση, ειναι ωραίο να δοκιμασεις καινούριες μάσκες !!! :-) :-)

      Διαγραφή
  14. πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές,έχω δοκιμάσει μόνο αυτήν της apivita για τα μάτια, αλλά δε θα παραλείψω να πάρω και μία της ventus με την πρώτη ευκαιρία για να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δοκίμασε τες με την πρώτη ευκαιρία, δε θα το μετανιώσεις !!! :-)

      Διαγραφή
  15. Τρελαίνομαι για μάσκες! Ποτέ δεν είναι αρκετές και πάντα θέλω να δοκιμάζω νέες!
    Πολύ καλές προτάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κοριτσακι μου, ποτε δεν ειναι αρκετές !!! :-)

      Διαγραφή
  16. It’s a really great post! Thank you for sharing!
    Can’t wait to see the next one!)
    Like your blog very much!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο αγαπάω τις μάσκες! Αγαπημένες μου είναι από Apivita αυτή με πρόπολη και αυτή με πράσινη άργυλο!
    Έχω την Soothing Hydrahug Re 3 και την Firming DSM mask και πολύ σύντομα θα αρχίσω δοκιμές!
    Πολύ ενδιαφέρον post!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις δοκιμασεις, ειναι και οι δυο πολυ καλες και αποτελεσματικές !!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  18. "τζίνκγκο μπίλομπα; Γκίνγκο μπίλομπα; Τζίντζο μπιλόμπα; Μπτμφξσνδκναδαν;;;; Χέιιιι Μακαρέέένα!!!"

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα κλαίω!!!! Και οι 2 μασκούλες για τα μάτια ακούγονται ενδιαφέρουσες! Δεν έχω θέμα με μαύρους κύκλους, πρηξίματα κτλ, αλλά και μόνο να τις κρατάς στο ψυγείο και να τις εφαρμόζεις μετά από ώρες χρήσης υπολογιστή νομίζω θα είναι τέλειο! Φιλιά Χαρά μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πες μου πως προσφέρεται και θα σου δώσω νόμπελ!!! χαχα!!!!!!!!! όντως αυτό με το ψυγείο είναι πολύ ενδιαφέρον, θα το κάνω από την επόμενη!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω, νομίζω όμως πως είναι γκίνγκο μπιλόμπα! Καλά εγώ με το που ανέβει η θερμοκρασία μεταφέρω όλο το skincare και τα body lotions/body butters στο ψυγείο, το ανοίγεις και βλέπεις το μισό ψυγείο με μπουκαλάκια και βαζάκια χαχαχα! x

      Διαγραφή
  19. Μπτμφξσνδκναδαν;;;; Χέιιιι Μακαρέέένα!!!
    Κλαιιιιιω φίλε... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα αμα κλαις απο τα γελια ειναι καλο αυτο Χιχιχι !!! :-ρ φιλακια !!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!