*ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ!*





Γεια σας κοριτσάκια μου!!!! Μεταξύ ηλιοφάνειας και βροχών, ήρθε και ο Μάρτης!!!Αλήθεια εσείς βάλατε τον πατροπαράδοτο Μάρτη στον καρπό σας;  

Δε θα μπορούσα λοιπόν να σας αφήσω χωρίς τα αγαπημένα του κουτσοΦεβρουαρίου, που όντως πέρασε γρήγορα, μας άφησε για τα καλά, και οδεύουμε δυναμικά προς την άνοιξη!!! Πρώτα θα δούμε τα αγαπημένα μου προϊόντα που έχουν να κάνουν με τα καλλυντικά και την περιποίηση και μετά άλλες αγαπημένες συνήθειες και πράγματα! Για πάμε!!!



*ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ/ TOP 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ!!! *

-  Christian Lacroix/ Ambre
- Essence/ 24h hand protection balm/ cookies & almond


Το άρωμα που δε σταμάτησα να φοράω όλο του Φεβρουάριο δεν είναι άλλο από το Ambre από Christian Lacroix. Έχει ένα αισθησιακό άρωμα, και περιέχει βανίλια Ανατολής, ενώ οι νότες κορυφής είναι  mandarine orange και κόκκινα μούρα, και οι μεσαίες τριαντάφυλλο, παλλίσανδρος, γιασεμί. Τέλος, οι νότες βάσης είναι βανίλια και καραμέλα! Με πιο απλά λόγια, έχει υπέροχη μυρωδιά, και πολύ καλή διάρκεια! Το συγκεκριμένο μπορείτε να το βρείτε σε κατάλογο της Avon

H κρέμα χεριών της essence είναι αυτή που έκλεψε την καρδιά μου, αρχικά από τη συσκευασία και έπειτα από τη μυρωδιά! Cookies και αμύγδαλο! Όταν τη βάζεις στα χέρια σου δε μυρίζει, η μυρωδιά αποκαλύπτεται όταν την απλώνεις και είναι πραγματικά μαγική!!!! Δυστυχώς δεν έχει διάρκεια! Σαν κρέμα χεριών είναι ενυδατική, δεν είναι λιπαρή, και απορροφάται εύκολα! Αν την πετύχετε κάπου να τη δοκιμάσετε σίγουρα!!!!

- Erre due/ cheek2cheek/21


Το συγκεκριμένο ρουζ από erre due δεν είναι αγαπημένο μου μόνο για το Φεβρουάριο, αλλά και γενικότερα! Το έχω επιλέξει στην απόχρωση 21, που είναι αρκετά ουδέτερη, και έτσι μπορώ να το φοράω πολύ συχνά, και πρωί και βράδυ. Η υφή του είναι πολύ απαλή, απλώνεται ομοιόμορφα, και έχει σούπερ διάρκεια! Ξέρω πως όταν το βάλω, θα μείνει στη θέση του για πολλές ώρες! Επίσης η βολική συσκευασία του με το μικρό καθρεφτάκι και πινελάκι είναι ότι πρέπει για το νεσεσέρ!

- Clinique/ butter shine lipstick/ 37 pick-a-boo
-Maybeline ny- color drama- velvet lip pencil- 210 keep it classy


Λόγω μιας ακόμη αλλεργίας στα μάτια, δε χρησιμοποίησα κανένα προϊόν ματιών , οπότε ''ξέδωσα'' στα χείλη! Τα δύο αγαπημένα και χιλιοχρησιμοποιημένα σε σχεδόν καθημερινή βάση προϊόντα χειλιών είναι τα εξής δύο! 

Ένα σούπερ ενυδατικό κραγιόν από clinique που αφήνει το αποτέλεσμα lip gloss χωρίς όμως να κολλάει και να αφήνει υπερβολική γυαλάδα στα χείλη! Έχει πολύ καλή διάρκεια και η συγκεκριμένη απόχρωση (pick-a-boo) είναι ότι πρέπει για πρωινό μακιγιάζ! Ένα γλυκό ροζ που φωτίζει τα χείλη διακριτικά χωρίς να δείχνει υπερβολικό και άσχημο! Φυσικά, είναι και πολύ ενυδατικό! 

Μιας και είπαμε για ενυδάτωση, ένα ακόμη ενυδατικό κραγιόν, σε μορφή μολυβιού που κυριολεκτικά έχω λιώσει, και θέλω να αποκτήσω ΟΛΕΣ τις αποχρώσεις, χωρίς υπερβολές, είναι από maybelline και από τη σειρά color drama! Εφαρμόζει σαν κραγιόν, πολύ σταθερό, βουτυρένια υφή, που δεν ξηραίνει καθόλου τα χείλη, και αφήνει το αποτέλεσμα ενός σταθερού κραγιόν. Είναι τελείως ματ, και έχει πολύ καλή διάρκεια! Το λατρεύω! <3

Τελειώσαμε με τα προϊόντα ομορφιάς, και πάμε να δούμε τα υπόλοιπα!!!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ
 ΑΝΤΥ ΓΟΥΟΡΧΟΛ- Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΥ ΓΟΥΟΡΧΟΛ (ΑΠΟ ΤΟ Α ΣΤΟ Β ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ)
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ


Το αγαπημένο μου βιβλίο για το μήνα Φεβρουάριο, έχει να κάνει με τη ζωή και το έργο ενός από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες, του Άντυ Γουόρχολ! Επειδή παρακολουθώ ένα σεμινάριο για τη ζωή και το έργο του, και έχω ήδη μάθει πολλά, αυτό το βιβλίο ήταν το ιδανικό συμπλήρωμα για να μπορέσω να μπω στο κλίμα γύρω από τη ζωή του ηγέτη της pop art! 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ/ΤΑΙΝΙΑ
THE GRAND BUDAPEST HOTEL


Δε μπορούσα να μη δω την πολυσυζητημένη ταινία The Grand Budapest Hotel, και όσο και αν ήμουν πιεσμένη, κατάφερα και βρήκα λίγο χρόνο, και ήταν και η μόνη ταινία που είδα μέσα στο Φεβρουάριο! Πολύ ωραία φωτογραφία και σκηνοθεσία, μια γλυκιά σουρεαλιστική ιστορία που δείχνει την ιστορία της μεσοπολεμικής Ευρώπης του 20ου αιώνα! Σίγουρα έχω δει και καλύτερες ταινίες, και αν και είχα περισσότερες προσδοκίες, πέρασε ευχάριστα η ώρα, χωρίς όμως να δω κάτι το συγκλονιστικό!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
LIPTON- HERBAL INFUSION WARMING APPLE- APPLE & CINNAMON


Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ μια ζεστή κούπα από το αγαπημένο μου χειμωνιάτικο ρόφημα με μήλο και κανέλα και χωρίς καφεΐνη ήταν το ιδανικό τελείωμα για μια κουραστική ημέρα! Λατρεύω τη μυρωδιά του συγκεκριμένου ροφήματος, και προσθέτω και ένα ξυλαράκι κανέλας και λίγα κομμάτια μήλου όταν βράζω το νερό! Δοκιμάστε το !!! :-)

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
MONICA- YES I DO


Μπορεί να μην είναι καινούριο, όμως δε βγήκε από την playlist μου! Ένα όμορφο τραγούδι, με υπέροχη μουσική που έχει έντονο το ελληνικό στοιχείο, και πολύ γλυκούς στίχους, που σου αφήνει μια γλυκιά μελαγχολία από τη Monica, το Yes i do! Το αγαπώ!!! Και θα συνεχίσω να το ακούω φυσικά!!!!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ
COLLAGE


Μια από τις αγαπημένες μου καφετέριες στο κέντρο της Αθήνας, στην Καπνικαρέας, το collage, με ζεστή και cozy ατμόσφαιρα, είναι ιδανική για μια βόλτα μετά τα ψώνια! Ωραίοι καφέδες, μια μεγάλη ποικιλία με τσάγια, γλυκά, σπιτική λεμονάδα, αλλά και κοκτειλ και απερετιβς, και αλμυρές λιχουδιές, δεν ήθελε πολύ για να γίνει αγαπημένη συνήθεια!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ/ΚΟΥΖΙΝΑ
FALAFELLAS


Μπορεί να μην είναι εστιατόριο, μπορεί να έχει μια τεράστια ουρά, μπορεί να περιμένεις μέχρι και σαράντα λεπτά, μπορεί όμως να είναι τόσο νόστιμο που να αξίζει όλο το ντόρο και όλη την αναμονή! Ο λόγος για το πεντανόστιμο falafel από το Falafellas στην πλατεία Αγίας Ειρήνης! Παίζει να έτρωγα και ένα την εβδομάδα, όμως αν το δοκιμάσεις μια φορά μετά δεν το αφήνεις!!! Επιλέγεις εσύ πόσο καυτερό το θέλεις, είναι πολύ χορταστικό, και όποιος δεν έχει δοκιμάσει χάνει!!! Εγώ πάλι εκεί θα είμαι, αύριο κιόλας!!!    

 Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα Φεβρουάριο!!!! Έχουμε κάποιο κοινό; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;

31 σχόλια:

  1. πόσο μ αρέσει όταν βλέπω σε αγαπημένα και άλα εκτός από καλλυντικά ^^. θα το κάνω και γω στα επόμενα αγαπημένα σίγουρα :) :) καλό μήναααα :* την κρεμούλα για τα χέρια από essence την έχω δοκιμάσει και μυρίζει τόοοσο ωραία ^^. φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελεια, γιατι μου αρεςει και εμενα !!!! Θα περιμένω και τα δικά σου λοιπον !!! Ναί, ειναι τελεια η κρεμούλα να τη φας ! Χιχιχιχι !!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία αγαπημένα!!! Το Grand Budapest Hotel το λάτρεψα!! Έχει τόσο έξυπνο χιούμορ και παίζουν τόσοι γνωστοί ηθοποιοί!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραια αγαπημενα!!!Θελω να σε ρωτησω ποσο εκανε το ρουζακι βρε Χαρα γιατι ψαχνω κατι τετοιο αλλα θελω κατι οικονομικο σχετικα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο έκανε γυρω στα 12 ευρω, αν θες πιο οικονομικό εχω να σου προτείνω απο essence, με 3,5 που ειναι εξίσου ωραίο. Εχω γράψει για αυτο στα αγαπημενα του ορηγουμενουνμηνα αν θες να δεις ! ;-)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω πολυ !Θα παω να τσεκαρω κια τα δυο ρουζακια!

      Διαγραφή
  4. drama maybelline και εγω τα θελω τα δοκμασα τρελαθηκα..αλλα εχω παρα πολλα.....ολα τελεια.................. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με νιώθεις Βασούλα δεν ειναι υπέροχα ;;;;;

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα color drama τα θελω όλα!!! Πολύ ωραίο το χρώμα που επέλεξες! Το έχω ακούσει το Falafellas και την μεγαλη ουρά του, δεν έχει τύχει να φαω όμως..εγώ στράφηκα προς το ινδικό το Φεβρουάριο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μα είναι πραγματικά υπέροχα!!!!ααα για πες για το ινδικό!!!πήγα και εγώ σε ένα!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια όλα τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε! Μου κέντρισε πολύ το ενδιαφέρον το ρουζ. Ωραίο χρωματάκι! Θα το αναζητήσω για να το δοκιμάσω από κοντά!
    Αυτό το τσάι το έχω κι εγώ και το πίνω συνήθως το πρωί! Μου αρέσει το έντονο άρωμα του μήλου και της κανέλας!
    Ένα πάθος με τις χρέμες χεριών το έχω και το ομολογώ! Έχω πολλές και διαφορετικές στο ντουλάπι μου και ενώ λέω ότι δεν θα ξανά αγοράσω άλλη μέχρι να τελειώσει καμιά. πάντα και θα πέρνω καμιά καινούργια.

    Καλή εβδομάδα Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι τελειο το ρουζάκι!!! Όσο για τις κρέμες ποτέ δεν είναι αρκετές!!!! καλή εβδομάδα φίληηη με χαμόγελο!!!! :-))))

      Διαγραφή
  8. Τα Color Drama Lip Pencils δεν τα έχουμε δοκιμάσει ακόμα, αλλά μάλλον πρέπει. Το τσάι υπέροχο. Το ίδιο και το post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει κοριτσια πρεπει !!!! Ειμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψετε !!!! Το τσαι ειναι απο τα αγαπημενα μου!!!! Ευχαριστω !!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! το ίδιο κραγιόν της clinique το έχω συνήθως μέσα στην τσάντα μου. Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφο post γλυκιά μου?!
    Και εγώ λατρεύω τα color drama από maybelline!
    Επίσης έχω και εγώ από erre due το cheek2cheek στην απόχρωση 23 (είναι μια καφετή απόχρωση) και το χρησιμοποιώ απαλά σαν ρουζ αλλά και για κοψίματα και είναι εδώ και χρόνια το αγαπημένο μου!
    Πολύ μου άρεσαν τα αγαπημένα σου!
    Πολλα φιλιά,

    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Ναι ειναι τελεια μολύβι κραγιόν !!! Τα λατρευω !!!

      Διαγραφή
  11. Αυτά τα μολύβια-κραγιόν πρέπει να τα δοκιμάσω επιτέλους!! Την ταινία The Grand Budapest Hotel την είδα και εγώ, μου άρεσε, αν και ήταν περίεργη γενικά! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει ειναι υπέροχα μολύβια !!!! Σιγουρα θα τα παρω ολα κάποια στιγμη χεχε !!!! :-) φιλακια !!!!

      Διαγραφή
  12. Η ταινια ηταν τελεια μου αρεσε και μενα πολυ ^^ αυτο το τσαγακι πως δεν το πηρα χαμπαρι ακομα, τστστ :P!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα, ντροπή πρέπει να το βρεις χιχι!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Το ρουζ της erre due εγώ το έχω στην τσάντα για ενδεχόμενο touch up. Βολεύει πολύ η συσκευασία του. Για τα κραγιόν δεν έχω λόγια... Αγαπημένα και τα δύο! Όπως και το τσάι. Είναι τόσο χειμωνιάτικο. Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ! Γενικά μου αρέσει αυτού του είδους το χιούμορ. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε τοσα κοινά, σε εμπιστευόμουν ηδη, αλλα τωρα ακομη περισσότερο Χιχιχι !!!! Φιλακια !!! :-)

      Διαγραφή
  14. Το συγκεκριμένο άρωμα το είχα βάλει στο μάτι αλλά τελικά δε το πήρα.. Αλλά αυτή η βανίλια, έρωτας μεγάλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα μου το έκαναν δώρο, ομως με ενθουσίασε παρά πολυ, ακομα και αυτο τον μηνα, το φορώ σχεδόν καθημερινά !!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!