*ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ- NIGHT EDITION!!!*


Μετά από μια δύσκολη και κουραστική ημέρα το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να μπεις σπίτι, να πετάξεις ρούχα και παπούτσια όπου βρεις (κατά προτίμηση στο κεφάλι του πρώην, του αφεντικού σου κ.τ.λ.), να φας ένα πεντανόστιμο και ζεστό πιάτο φαγητό που σε περιμένει σερβιρισμένο στο ζεστό σου κρεβάτακι, που είναι φυσικά στρωμένο και σε περιμένει και αυτό, και να αποκοιμηθείς στην αγκαλιά του Μορφέα, ή του Σάκη/Μάκη/Τάκη και το πρωί να ξυπνήσεις έτοιμη για μια υπέροχη ημέρα, φρέσκια και δροσερή!!!

Σε έναν ιδανικό κόσμο μπορεί!!! Γιατί σε αυτόν λυπάμαι!!! Ατύχησες!!! Που πας στο κρεβάτι σου χωρίς ντεμακιγιάζ; Χωρίς ενυδατική; Χωρίς τονωτική λοσιόν; Εεεε;;; 

Εάν το πρωί θέλεις να ξυπνάς και να σου αρέσει η εικόνα που αντικρίζεις πριν καν βαφτείς τότε διαβάζεις το σωστό blog! Γιατί θα μοιραστώ μαζί σου την επιχείρηση ''Ολική Επαναφορά'' - night edition, που ακολουθώ πιστά και ευλαβικά κάθε βράδυ! Και ξέρω πως κάθε πρωί θα μου χαμογελάσω! Ακόμα και χωρίς να βαφτώ!



*ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ* 


Απαραίτητο βήμα για όμορφη επιδερμίδα το ντεμακιγιάζ που δεν παραλείπω ποτέ, όσο κουρασμένη ακόμα και όσο μεθυσμένη και αν είμαι!!!

Πρόσφατα γνώρισα την ελληνική εταιρία Gaia και μπορώ να πω πως με έχει ενθουσιάσει! Αυτό το κρεμώδες γαλάκτωμα καθαρισμού με ελαιόλαδο, έλαιο φιστικιού, έλαια αργκάν και αλόε βέρα καθαρίζει αποτελεσματικά το μακιγιάζ του προσώπου, αλλά και των ματιών και χειλιών, χωρίς να ερεθίζει την επιδερμίδα! Χρεάζεται δύο περίπου περάσματα, και αφήνει το πρόσωπο πεντακάθαρο! Έχει μια όμορφη και διακριτική μυρωδιά, και είναι πολύ αποτελεσματικό!

Όμως, κάποιες φορές το μολύβι ματιών ή η μάσκαρα μπορεί να μη θέλουν να φύγουν τόσο εύκολα! Το ντεμακιγιάζ ματιών all mascaras από Helena Rubinstein είναι ένα πολύ καλό συμπλήρωμα! Δυστυχώς, από μόνο του δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό...!

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ


Όσο καλό ντεμακιγιάζ και αν έχω κάνει, χωρίς πλύσιμο προσώπου με τζελ ή σαπουνάκι δε γίνεται!!! Αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ το τζελ καθαρισμού με εκχύλισμα κυδωνιού από τη bioten, που αφήνει την επιδερμίδα φρέσκια και τονωμένη! Στα πλην του η πολύ υγρή υφή του σε συνδυασμό με το μεγάλο στόμιο, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, όχι τόσο για να μη χάνεις άδικα προϊόν, όσο για να μην τα κάνεις όλα χάλια! Παρόλα αυτά, είναι πολύ αποτελεσματικό, και ότι πρέπει για καθημερινή χρήση!

ΤΟΝΩΣΗ!


Άλλο ένα προϊόν από την εταιρία Gaia, μια τονωτική λοσιόν αυτή τη φορά, που είναι για όλους τους τύπους δέρματος, και είναι στην ίδια σειρά με το γαλάκτωμα! Με την ίδια γλυκιά μυρωδιά, βοηθάει στην τόνωση της επιδερμίδας του προσώπου και του λαιμού, και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς, ενώ προσφέρει και ενυδάτωση!

ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΦΡΥΔΑΚΙΑ



Μια μπατονέτα και λίγο καστορέλαιο είναι αυτό που χρειάζεσαι για πλούσιες βλεφαρίδες και πυκνά φρύδια!!! Μπορείς είτε να προμηθευτείς από κάποιο φαρμακείο, είτε από κάποιο κατάστημα! Αρκεί να προσέξεις να είναι 100% φυσικό!

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ


Η εταιρία castalia είναι εγγύηση στην περιποίηση προσώπου και το αποδεικνύει για ακόμη μια φορά!  Ο ορός προσώπου από τη σειρά chronoderm βοηθάει στην κάλυψη των δυσχρωμιών, κάνει την επιδερμίδα πιο ενυδατωμένη και σφριγηλή  αλλά έχει και αντιγηραντική δράση! Είναι εύκολα απορροφήσιμος και νιώθεις πραγμαιτκή διαφορά από τις πρώτες χρήσεις! 

Κίνηση ματ, η ενυδατική κρέμα! Η συγκεκριμένη (σειρά sensial- creme hydratante apaisante) είναι απλά υπέροχη, πολύ ενυδατική, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και με διακριτικό άρωμα! Τη χρησιμοποιώ τη νύχτα, αλλά και ως βάση πριν το μακιγιάζ! Απευθύνεται ακόμη και σε πολύ ξηρές ή ευαίσθητες επιδερμίδες!

ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑ! :-)


Έφτασε η ώρα να πλύνουμε δοντάκια!!!!

Η οδοντόκρεμα της aim white now υπόσχεται λευκά δοντάκια σε ένα μόλις βούρτσισμα! Σίγουρα αυτό δε γίνεται, όμως αφήνει μια αρκετά δροσιστική αναπνοή, και σε συνδυασμό με την αγαπημένη μου ηλεκτρική οδοντόβουρτσα της oral b, professional care, το πλύσιμο των δοντιών περνάει σε άλλο επίπεδο, αφού καθαρίζει ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία των δοντιών, χωρίς να ερεθίζει ή να πονάει τα ούλα, αφήνοντας την αίσθηση ενός επαγγελματικού καθαρισμού!

ΚΙ ΑΛΛΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ!!!


Δεν πιστεύω να νόμισες πως τελειώσαμε έτσι απλά!!! Μόνο πρόσωπο έχουμε; Όχι βέβαια!!!!

Η ενυδατική κρέμα της nivea soft που χρησιμοποιείται σε σώμα-πρόσωπο και χέρια δε λείπει ποτέ μα ποτέ από κανένα ελληνικό σπίτι, εδώ και πολλά χρόνια!!!! Είναι η μόνη κρέμα που μαλακώνει, θρέφει και ενυδατώνει ακόμη και τα πιο ξηρά σημεία του σώματος- αγκώνες, γόνατα κ.τ.λ.!

Και τι γίνεται με τα άκρα; Χμμμμ!!!! Αν σε έχει φάει η ορθοστασία τότε μια κρέμα ποδιών που ανακουφίζει αλλά και ενυδατώνει ενώ ταυτόχρονα μαλακώνει τις ξηρές και σκασμένες φτέρνες ακούγεται λαχείο! Η εταιρία hansaplast φρόντισε για αυτό, αφού εγώ προσωπικά με καθημερινή χρήση της κρέμας ανάπλασης ποδιών, έχω δει μεγάλη βελτίωση στη όψη αλλά και στην υφή των ποδιών μου!

Φυσικά το χειρότερο σου είναι το πρωί που θα ξυπνήσεις τα μαλλιά σου να είναι μπλεγμένα και άγρια σωστά; Και εμένα το ίδιο! Όμως με τη νέα bb cream μαλλιών από τη λατρεμένη gliss δεν ανησυχώ καθόλου! Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, και μια μικρή ποσότητα αρκεί για 11 οφέλη:  απαλότητα, λάμψη, προστασία από τη ψαλίδα, κατά του σπασίματος, ελαστικότητα, μείωση φριζαρίσματος, δύναμη, ακτινοβολία, όγκος, ξέμπλεγμα και θρέψη! Ωωωω ναι τη λατρεύω!!!!

Τελευταίο βήμα χέρια και χείλη, και η panthenol extra συνδύασε τις δύο αυτές ανάγκες σε μια! Στο κάτω μέρος κρέμα χεριών, και επάνω ένα lip balm σε πολύ βολικό σχήμα έτοιμα να προσφέρουν θρέψη και ενυδάτωση στις δύο αυτές δύσκολες περιοχές! Πολύ αποτελεσματικά και τα δύο, και έξυπνη η ιδέα, το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά που δε θυμίζει σε τίποτα βανίλια καραμέλα, όπως αναφέρει!

Και λοιπόν, μετά από όλη αυτή τη διαδικασία είμαι έτοιμη να πάω στο κρεβατάκι μου! Και όσο και αν φαίνεται περίεργο μου παίρνει μόνο δέκα λεπτάκια-η δύναμη της συνήθειας!

Μην αφήνεις τη βραδινή ρουτίνα ομορφιάς, και το πρωί που θα ξυπνήσεις ένα σίγουρο! Θα φτύνεσαι κούκλα!!!! Καληνύχτα!!!

28 σχόλια:

  1. Ο ορός της Castalia βοηθάει και για τυχόν κόκκινα σημάδια;;
    Γενικά μου αρέσει σαν εταιρία γι'αυτό ρωτάω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως για να καλύπτει τις δυσχρωμιες θα βοηθάει κι στα κόκκινα σημάδια !!! :-)

      Διαγραφή
  2. Τελεια αναρτηση Χαρουλακι!!! Τα κανω και εγω οοοοολα αυτα ...... βαρετό? μπα... μαρεσει πολυ!! φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου !!!! Ετσι ακριβώς ειναι χιχιχιχ !!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα τα βήματα τον όρο θα ήθελα να δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα ωραιότερα και πιο χρήσιμα post που έχω διαβάσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι τραβάμε και εμείς οι γυναίκες κάθε πρωί και βράδυ..αλλά αξίζει τον κόπο! Αυτή την BB για τα μαλλιά θα την πάρω σίγουρα, απλά έχεις παρατηρήσει αν σου βγάζει λιπαρότητα? Γιατί έχω λιπαρά μαλλιά οπότε τη φοβάμαι λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνουμε !!!! ενώ οι άντρες τη βγάζουν ανώδυνα χαχα!!!όχι δε βγάζει καθόλου λιπαρότητα, όμως τη χρησιμοποιώ μόνο στις άκρες, και δε χρειάζεται πολύ ποσότητα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία προϊόντα έχεις επιλέξει! Η κρεμα ποδιων μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατι η μανα μου έχει τρελο προβλημα με τις πατουσες τις και ψαχνω να βρω τι θα την βοηθησει!
    Είναι ακριβή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ, είναι τα αγαπημένα μου αυτήν την περίοδο! γύρω στα 8-10 ευρώ έκανε, δε θυμάμαι ακριβώς την τιμή! όμως κρατάει πολύ καιρό, και σίγουρα αξίζει!!!

      Διαγραφή
  7. να κοιμηθώ αγκαλιά με τον ΣΑΚΗ!!!Ω ναι!!
    πολύ χορταστικό ποστ,αλλά άμα τα βάλλω όλα αυτά θα πάω για ύπνο 1 ώρα μετά από την καθορισμένη!!χαχα!!(τα κάνω ανά διαστήματα!χιχι)
    την κρεμούλα Castalia την βάζω και γω τα βράδιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!!! αγαπάμε Σάκη!!!! είναι τέλεια η κρεμούλα!!!!

      Διαγραφή
  8. Ναι ρε γαμώτο, δε θα ήταν τέλειο να μπαίναμε σπίτι και να υπήρχε μηχάνημα που να σου έκανε ντεμακιγιάζ, να σου έπλενε το πρόσωπο και να σου έβαζε και ενυδατικές, ορούς κτλ;; Και εγώ τα κάνω όλα αυτά ευλαβικά, ειδικά το ντεμακιγιάζ δεν το παραλείπω ΠΟΤΕ! Πολύ ωραίο ποστ :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα πιο τέλειο δε θα υπήρχε !!!!εεεμ, για αυτό είσαι κουκλάκι βρε!!! χεχε, σε ευχαριστώ!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Καστορέλαιο ξεκίνησα κι εγώ να χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες και έχω δει διαφορά ήδη. Την κρέμα χεριών της Panthenol extra θέλω πολύ να τη δοκιμάσω. Πρέπει να είναι πολύ πρακτική και για την τσάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάστορελαιο κανει πραγματικά θαυμαστικά ! Ειναι πολυ πρακτικό, μονο να ελέγξεις ποια μυρωδιά να πάρεις !!! :-)

      Διαγραφή
  10. τελικά το καστορέλαιο δουλευει;;;; οσο για τις υπόλοιπες επιλογές ειναι πραγματικά εξαιρετικες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω ! Ναι δουλεύει, εγω το χρησιμοποιώ καθημερινά σε φρύδια και βλεφαρίδες, ομως χρησιμοποιείται και στα μαλλιά και στο πρόσωπο, ομως ειναι λιγο πιο βαρύ και ετσι προτιμώ το αμυγδαλελαιο , αλλα γαι φρύδια και βλεφαρίδες ειναι τέλειο !!! :-)

      Διαγραφή
  11. Τελεια η εισαγωγη χιχι. λατρευω να τα κανω ολα αυτα τα βηματα :P ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι ευχαριστώ!!!!εεε, είμαστε κοκέτες πως να γίνει!!!!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου χαρά μου ! Λοιπόν.. Χρησιμοποιούσα. Για ένα μήνα περίπου γκαρνιερ φρουκτιζ τζελ .. Και τα σπυράκια είχαν εξαφανιστεί... Ενα δυο και αυτά πριν την περίοδο μου έβγαιναν. ! Με το που ξεπλενα το προσωπο μου το εβλεπα να λαμπει . Όταν μου τελείωσε αποφάσισα να χρησιμοποιήσω της μπιοτεν μιας και διάβαζα παντού θετικά σχολεία και μιας. Ιαι η αδερφη του αγοριού μου το χρησιμοποιούσε και είχε. Επιδερμίδα μωρου .. ( ναι σου είχα σχολιασει πριν μέρες χαχα ) χρησιμοποίησα ακριβώς αυτό που χρησιμοποιείς κ εσύ.. Με το που ξεπλένομαι. Βλέπω κοκκινίλες αλλά δεν έδωσα σημάδια.. ! Να σηνιωσω πως δεν ένοιωσα το δέρμα. Μου τελείως. Καθαρό.. ! Την επόμενη μέρα ξυπνάω και όταν κοιτάζομαι. Στο καθρεφτάκι μου βλέπω δυο σπυράκια να έχουν βγει και όλη η αριστερή μ πλευρά να είναι κοκκινη. . ! Πάλι δεν έδωσα σημασία και θεωρισα πως είχα πάρει κάποια παράξενη στάση ύπνου.. Να μην τα πολυλογώ το χρησιμοποίησα 4 μέρες.. ! Το δέρμα μου γέμισε με κοκκινίλες και κοκκινα με μοβ σπυράκια... Κ όχι τπτ άλλο αλλά πάνω π είχε καθαρίσει... ! Εε αυτό ήταν .. Δν το ξανά χρησιμοποιώ.. ! Και φυσικά δν θα το συστήσω. Κ κάπου. ! Πάντως μ έκανε εντύπωση γιατί. Παντού έβλεπα θετικά σχόλια στο γκουγκλ...! Όμως όταν έπαθα αυτήν την αλλεργία.. Γκουγκλαρισα bioten allergies και τότε είδα πως πολλές άλλες είχαν παρόμοιες αντιδράσεις. Στο δέρμα τους. ! Όπως είναι φυσικό ξανά γυρνάω στην γκαρνιερ που εμπιστεύομαι. Και ξέρω πως με βόλεψε ! Και ξεκινάν και τα σχολεία σε λίγες μέρες !!! Με την φάτσα κοκκινη θα εμφανιστώ ? Χαχαα ! Σε φιλώ γλυκιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως έχεις κάποια αλλεργία σε κάποιο συστατικό!!!! καλά θα κάνεις να μην το χρησιμοποιήσεις ξανά!!!! εφόσον βρήκες ένα τζελ που σου ταιρίαζει, καλύτερα μείνε σταθερή σε αυτό!!!! φιλάκια και εύχομαι να καθαρίσεις και πάλι σύντομα!!!! :-)

      Διαγραφή
  13. Χαρά μου η κρεμουλα της nivea απλά υπεροχη ! Κάθε χειμώνα με τα νερά και το κρύο τα χέρια μου ανοίγουν και γίνονται ένα χαλι..! Οτι κρέμα κ αν έβαζα με έτσουζε... ! Όταν δοκίμασα την συγκεκριμένη είδα άμεσα αποτελέσματα και σίγουρα μόλις μου τελειώσει θα ξανά πάρω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τις καλύτερες κρέμες και απλά τη λατρεύω!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!