*Και δε μου λες...σου αρέσει ο Korres;*



Εμένα πάντως ναι!!! 

Για πολλά χρόνια είχα στο μυαλό μου την εταιρία Korres ως μια αγαπημένη εταιρία σε ότι αφορά τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος. Να όμως που τον τελευταίο καιρό άρχισα να χρησιμοποιώ και προϊόντα μακιγιάζ, και δηλώνω ενθουσιασμένη!!!

Σήμερα θα σας δείξω τρία αγαπημένα μου μολυβάκια από την εταιρία!Πριν όμως γίνει αυτό, δε μπορώ να παραλείψω τις αγαπημένες μου παστίλιες με μέλι και echinacea, που ανακουφίζουν το λαιμό στη στιγμή!



Volcanic minerals
Long lasting eyeliner

02 Brown
08 Blue

Και τα δύο αυτά μολύβια βρίσκονται σχεδόν καθημερινά στο μακιγιάζ μου και όχι άδικα. Είναι πολύ απαλά, και η απόδοση τους είναι εξαιρετική. Έχουν πολύ καλή διάρκεια, και δε μουτζουρώνουν κάτω από το μάτι. Αυτό φυσικά σημαίνει αναλλοίωτο μακιγιάζ για σχεδόν όλη την ημέρα, οπότε αξίζουν το χειροκρότημα μας!!!



Soft eyeliner pencil

Golden




Αν και ξύλινο μολύβι, θα περίμενε κανείς να είναι σκληρό και να γρατζουνάει το μάτι- μη μου πείτε πως δεν το σκέφτεστε και εσείς! Έλα όμως που έχει από τις πιο βουτυρένιες υφές που θα βρείτε ποτέ σε μολύβι για τα μάτια! Και όπως δηλώνει και η ονομασία του, είναι κατάλληλο και για το εσωτερικό του ματιού, και μάλιστα με διάρκεια! Όπως και τα προηγούμενα- καθώς και όλη η φιλοσοφία της εταιρίας δεν περιέχει αρκετά μη κατάλληλα συστατικά! Είναι πολύ σταθερό και η απόδοση του είναι σούπερ! 

SWATCHES

(Without flash)


  Είναι από τα αγαπημένα μου μολύβια ματιών! Και φυσικά σε online φαρμακεία μπορείτε να τα βρείτε σε πολύ χαμηλότερες τιμές! 

Και δε μου λες....Σου αρέσει ο Korres;;;


28 σχόλια:

  1. Φυσικά και μας αρέσει ο Korres!
    Χρησιμοποιώ το πρωί σαπουνάκι με ρόδι και αναρωτιέμαι τόσο καιρό πως δεν το είχα πάρει. Κάνει εκπληκτική δουλειά.
    Έχω και σκιές και Lip gloss και βερνίκι νυχιών και το Soft eyeliner pencil black και είναι ακριβώς όπως τα γράφεις.
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω τις καραμέλες.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που συμφωνούμε λοιπόν!!!!!!! φιλάκια και να περάσεις και εσύ τέλεια!!! <3

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τον Κορρέ!
    Πολύ καλές οι συγκεκριμένες καραμέλες, τις έχω δοκιμάσει.
    Υπέροχες οι αποχρώσεις που έχουν τα μολύβια σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Ειναι τα χρώματα που φοραω συνήθως ! Kisses !!!

      Διαγραφή
  3. Λατρευω τα προιοντα Κορρε! (παρολο που το τελευταιο διαστημα δεν αγοραζω συχνα)
    Ωραια τα χρωματα στα μολυβια, με εντυπωσιασε το χρυσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αλήθεια είναι πως είναι πολύ εντυπωσιακό, και ακόμα και μέσα στο μάτι με ένα απλό μακιγάζ κάνει τη διαφορά!

      Διαγραφή
  4. Τελεια φαινονται, τα μολυβια θελω να τα δοκιμασω πολυ ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές τις καραμέλες τις δοκίμασα και εγώ πρόσφατα το χρυσό μολύβι είναι τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω κανένα μολυβάκι του Κορρέ αλλά τώρα θέλω να πάρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπάμε Κορρέ εννοείται! Τα μολύβια από τη σειρά volcanic minerals τα έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλά! Πόσο ωραίο το χρυσό μολυβάκι;; Και είναι όντως βουτυρένιο ε; Αααα θα το τσεκάρω!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ μαλακό, και δεν το φαίνεται εξωτερικά!!! θέλω οπωσδήποτε ένα λευκό και ένα μαύρο!!!!

      Διαγραφή
  8. latrevoume korre!! na vgalei kai matte kragion an mas apoteleiwsei!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοείται πως μας αρέσει ο Κορρές! Έχει τέλεια βουτυρένια μολυβάκια :) Και μία πουδρίτσα που έχω είναι επίσης πολύ καλή! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω δοκιμάσει πουδρα αλλα ειναι στα άμεσα σχέδια !!! :-)

      Διαγραφή
  10. Ναι ναι μας αρέσει! Σου προτείνω και την πούδρα να δοκιμάσεις. Εμένα μου αρέσει πολύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα τωρα που το λέτε δυο θα τη δοκιμάσω σιγουρα !!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  11. Μας αρέσει θα πω κι εγώ και δοκίμασε κάτι από περιποίηση προσώπου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσουν πολύ τα μολύβια του σε αντίθεση με τις σκιές του, εκεί απογοητεύτηκα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ αλήθεια ;;; Δεν εχω δοκιμάσει σκιές ακομα !!! Φιλακια !!

      Διαγραφή
  13. Από τα soft θέλω να δοκιμάσω το άσπρο για την εσωτερική γραμμή του ματιού! Τέλειο το μπλε που έχεις!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω για αυτον το λογο θελω να το δοκιμάσω και σε ασπρο !!! Το μπλε ειναι σταθερή αξια!!!

      Διαγραφή
  14. Τέλεια μολύβια!!
    Μου αρέσουν ιδιαίτερα αυτά που έχουν βουτυρένια υφή!!
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!