* DECEMBER & JANUARY FAVORITES! *




Ήρθε και ο Φλεβάρης και μαζί με αυτόν μια γλυκιά μελαγχολία χτύπησε την πόρτα μου! Γιατί; Μα γιατί οι δύο αγαπημένοι μου μήνες, Δεκέμβριος και Ιανουάριος με αποχαιρέτησαν για ακόμη μια φορά, αφήνοντας μου όμορφες ζεστές και χουχουλιάρικες στιγμές!

Ωστόσο, ένας νέος μήνας ήρθε, και σαν καλό κορίτσι θα βάλω το χαμόγελο μου, θα περιμένω τις γιορτές που έρχονται (ειδικά την Τσικνοπέ....εεεε.....τη γιορτή του Αγίου Βαλνεντίνου εννοώ! :-P), θα καρναβαλιστώ, μιας και είμαι για τα πανηγύρια, και θα προσπαθήσω να σκέφτομαι αισιόδοξα και θετικά! Κάτι που εύχομαι φυσικά και σε όλες εσάς! 

Αρκετά όμως με τις ευχές, και πάμε να σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τους δύο προηγούμενους μήνες!!! :-)


GARNIER BODY- INTENSIVE 7 DAYS
LE PETIT MARSEILIAIS- LAIT HYDRATANT


Δύο είναι οι κρέμες σώματος που έκλεψαν τη καρδιά μου τους δύο αυτούς μήνες και πάμε να δούμε αναλυτικότερα γιατί !

Η πρώτη κρέμα σώματος είναι από τη Garnier, έχει shea butter και υπόσχεται ορατά αποτελέσματα ενυδάτωσης σε μόλις 7 ημέρες, για πολύ ξηρές επιδερμίδες! Λόγω του ότι θα έφευγα στο εξωτερικό, και θα βρισκόμουν σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αποφάσισα να την αγοράσω (όχι ότι έψαχνα ευκαιρία για ψώνια!), και με αποζημίωσε και με το παραπάνω! Το άρωμα της είναι αρκετά διακριτικό, και προσφέρει φουλ ενυδάτωση με διάρκεια. Αν και απευθύνεται σε πολύ ξηρές επιδερμίδες, δεν είναι καθόλου λιπαρή, και ο χρόνος απορρόφησης της από την επιδερμίδα είναι πολύ γρήγορος! Σίγουρα στο επόμενο μου χειμωνιάτικο ταξίδι θα την επιλέξω ξανά!

Η επόμενη κρέμα σώματος είναι από την εταιρία Le petit marseiliais και μου άρεσε για τους ίδιους λόγους! Σούπερ ενυδάτωση, άμεση απορρόφηση όμως ένα ακόμη πλεονέκτημα που την κάνει πιο θελκτική, είναι το υπέροχα γλυκό της άρωμα, που οφείλεται στα συστατικά που περιέχει, βούτυρο καριτέ, αμυγδαλέλαιο και αργκανέλαιο! Την είχα προμηθευτεί από το zampple, και κυκλοφορεί και σε ροζ συσκευασία, με διαφορετική μυρωδιά και συστατικά!

GARNIER BODY-OIL BEAUTY-SCRUB


Ένα προϊόν πάλι από την αγαπημένη εταιρία garnier που ήταν κεραυνοβόλος έρωτας! Απαραίτητη εβδομαδιαία συνήθεια, το scrub γίνεται πιο ευχάριστο με το συγκεκριμένο προϊόν! Περιέχει - και αυτό- 4 πολύτιμα έλαια, argan oil, macadamia, έλαιο αμυγδάλου και τριαντάφυλλου! Μπορείτε να φανταστείτε τη μεθυστική του μυρωδιά; Ταξιδεύει πραγματικά τις αισθήσεις!

Όμως αυτό δεν αρκεί! Τι άλλο το έκανε να το αγαπήσω τόσο πολύ; Μα φυσικά η αποτελεσματικότητα του! Έχει πάρα πολλούς και μικρούς κόκκους, και η αίσθηση της απολέπισης είναι αισθητή από την πρώτη κιόλας χρήση. Εκτός όμως από αυτό, προσφέρει και θρέψη στην επιδερμίδα, αφού την αφήνει απαλή και καθαρή, με μια αίσθηση ενυδάτωσης, που σε συνδυασμό με μια κρέμα ''κλειδώνει'' και διαρκεί για μέρες!

THE BODY SHOP-FACE MIST-VITAMINE E


Σας είχα μιλήσει ξανά για το συγκεκριμένο face mist από την εταιρία The body shop σε ένα πιο καλοκαιρινό review που μπορείτε να βρείτε εδώ . Όμως να που το χρησιμοποίησα και το χειμώνα και έχω να πω πως ακόμη και τώρα μου άρεσε πολύ! Το συγκεκριμένο σπρέι δίνει ένα τσακ δροσιάς και ανανέωσης στην επιδερμίδα, απαραίτητο όταν λείπω πολλές ώρες από το σπίτι, ενώ τα βράδια σταθεροποιεί το μακιγιάζ μου!

Πάμε τώρα και στο μακιγάζ!!!

MAC MINERALIZE SKINFINISH NATURAL


Την αγαπώ αυτήν την πούδρα από mac και αυτούς τους μήνες είχε και πάλι την τιμητική της, μιας και είχα καιρό να χρησιμοποιήσω πούδρα! Μια φορά αρκούσε,και μου θύμισε ξανά γιατί υπάρχει πάντα μέσα στο νεσεσέρ μου. 



Καθόλου βαρύ αποτέλεσμα, ματ και φυσικό τελείωμα που διαρκεί, ότι πρέπει για να σετάρω ακόμη και bb ή cc κρέμες που είναι πιο λιπαρές!

ESSENCE-SILKY TOUCH BLUSH


Στην απόχρωση 70-kissable αυτό το γλυκό ρουζάκι από essence αποτελεί την καθημερινή μου συνήθεια και όχι άδικα! Γλυκό χρωματάκι, που ταιριάζει με πολλά μακιγιάζ, πολύ καλή απόδοση και εξαιρετική διάρκεια! Έχει βελούδινη υφή, και ένα όμορφο pattern. Η τιμή του ήταν γύρω στα 3-4 ευρώ! Η essence συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα με αρκετά προϊόντα της, και την αγαπάμε! <3 Σίγουρα θα αγοράσω και άλλες αποχρώσεις!

ESSENCE-EYESHADOW


Εεε, μιας και πήραμε σβάρνα την essence ας συνεχίσουμε με αυτήν! Αυτή η μονή σκιά, στην απόχρωση 78 vanilla milkshake , καθιερώθηκε στην καθημερινή μου ρουτίνα μακιγιάζ, και αν η απόδοση της δεν φαίνεται τόσο καλά, είναι μια καλή επιλογή, για να δώσει μια μικρή και διακριτική λάμψη κατά τις πρωινές ώρες. Έκανε 2 ευρώ περίπου. Η υφή της είναι αρκετά απαλή, και αφήνει μικρά shimmer, όχι σε μεγάλη ποσότητα, και χωρίς να πέφτουν γύρω γύρω και κάτω από το μάτι, κάνοντας σε ντισκομπάλα! 

Μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ στο κέντρο του ματιού για λάμψη και στην εσωτερική γωνία! 

BENEFIT- CREASLESS CREAM SHADOW


Αν και δε συνηθίζω να χρησιμοποιώ σκιές σε αυτή τη μορφή, η συγκεκριμένη αποτέλεσε εξαίρεση! Είναι από την εταιρία benefit στην απόχρωση skinny jeans.

Η σούπερ cute συσκευασία της, αποτελεί στολίδι για το boudoir, και την προστατεύει πολύ καλά!


Επέλεξα το συκγεκριμένο χρώμα, γιατί το θεώρησα αρκετά ουδέτερο,και η αλήθεια είναι πως το βολεύτηκα πολύ, και στις γιορτές αλλά όχι μόνο. Τη χρησιμοποιώ και στην καθημερινότητα μου, αφού αφήνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Η απόδοση της είναι εξαιρετικά εξαιρετική, και η διάρκεια της το ίδιο!


Το swatch που βλέπετε είναι με μια δαχτυλιά, χωρίς κάποια βάση ή κάτι άλλο! Η τιμή της στα 19.90, όμως κατά καιρούς τα sephora βάζουν κάποιες εκπτώσεις ή προσφορές!

Κάτι άλλο που μου άρεσε, ένα χαρτάκι με οδηγίες και συμβουλές που έχει μέσα!


 Έτσι λοιπόν, για ένα απαλό αποτέλεσμα χρησιμοποιήστε τη με το ειδικό πινέλο για σκιές σε αυτή τη μορφή! Για ένα πιο κρεμώδες αποτέλεσμα χρησιμοποιήστε τη με το δάχτυλο, ενώ για μεγαλύτερη ένταση πιέστε με ένα πινελάκι. 

Για περισσότερη διάρκεια ένα primer ή μια σκιά σαν βάση θα δώσει ακόμη περισσότερη ένταση.

Μην ξεχνάτε να κλείνετε καλά το βαζάκι, ενώ με ένα πινέλο με μύτη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως eyeliner!

LOVIE- DIAMOND EYESHADOW-WATERPROOF


Τα συγκεκριμένα μολύβια/σκιές/μολυβοσκιές νομίζω πως είναι ένας λόγος να επισκεφτεί κάποιος κατάστημα της lovie

Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η 303, και αν και έχω και άλλες, είναι αυτή που χρησιμοποίησα περισσότερο τους δύο προηγούμενους μήνες! Ένα χακί χρώμα, ότι πρέπει για το κάτω βλέφαρο. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ως σκιά, αλλά ως μολύβι μόνο και αποτελεί πάντα μια από τις πρώτες μου επιλογές! Επειδή έχω φάει και ένα κόλλημα με τις καφέ αποχρώσεις στα ρούχα, νομίζω πως δένει ιδανικά ως λεπτομέρεια! Η απόδοση είναι φοβερή, ενώ είναι μαλακό και μπορεί να σβηστεί και εύκολα αν θέλετε ένα πιο απαλό αποτέλεσμα. Η διάρκεια επίσης είναι πάρα πολύ καλή, όπως μπορείτε να δείτε και από τη φωτογραφία! Η λεπτομέρεια που ομορφαίνει το προϊόν, το μικρό διαμαντάκι στην κορυφή του πίσω μέρους! Τέλος, η τιμή του στα 3 ευρώ! Πολύ αγαπημένο μολύβι!

TOO FACED-ANTI CREASE EYE SHADOW PRIMER


Τελευταίο αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ για αυτούς τους δύο μήνες ήταν το primer ματιών από την εταιρία too faced ! Πέρα από την πανέμορφη vintage συσκευασία του, είναι ένα προϊόν που κρατάει αναλλοίωτο το μακιγιάζ για ώρες! Όταν λοιπόν θέλετε να ξενυχτήσετε και να παραμείνετε όπως πριν κοιταχτήκατε για τελευταία φορά στον καθρέφτη μια βάση ματιών είναι must!
Η συγκεκριμένη ενδείκνυται για πολύ λιπαρά βλέφαρα, αφού απορροφά τη λιπαρότητα, ενώ χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα ! Επίσης είναι ιδανική για όλες τις μορφές σκιών! Ποτέ ξανά ξενύχτι με κατεστραμμένο μακιγιάζ!

Δεν τελειώσαμε όμως με τα αγαπημένα! Πάμε να δούμε και κάποια άλλα ''πράγματα'' και όχι μόνο που αγάπησα!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ
STEPHEN KING Η ΛΑΜΨΗ


Αγαπημένο βιβλίο για αυτούς τους μήνες, είναι το βιβλίο που ακόμη δεν έχω προλάβει να τελειώσω, και δεν είναι άλλο από την αγαπημένη Λάμψη του Stephen King! Έχοντας δει την ταινία-πολλές φορές, το βιβλίο για ακόμη μια φορά την ξεπερνάει! Σε κρατάει σε αγωνία, ενώ ακόμα και το γεγονός πως ξέρω την υπόθεση, είναι σαν να το βλέπω για πρώτη φορά!

Η υπόθεση λίγο πολύ είναι η εξής! Ο Τζακ Τόρανς, με τη σύζυγο του και το παιδί τους εγκαθίστανται στο ξενοδοχείο Θέα, αφού ο Τζακ έπιασε δουλειά ως χειμερινός επιστάτης.Τίποτα όμως δεν προμηνύεται τόσο απλό, αφού ο μικρός Ντάνι, βλέπει οράματα, τα οποία σύντομα θα αποδειχτούν σκοτεινά, και το ''κακό'' βρίσκεται διάχυτο στο παλιό και απομονωμένο ξενοδοχείο!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ/ΤΑΙΝΙΑ


Η σειρά που είδα και ''κόλλησα'' δεν είναι άλλη από το Fakin it ! Μια μοντέρνα, κωμική σειρά που διαδραματίζεται σε ένα αμερικάνικο λύκειο- ποια δεν αγαπάει ταινίες με αμερικάνικα λύκεια;!! Δύο φίλες, στην προσπάθεια τους να γίνουν δημοφιλείς αποφασίζουν να κάνουν ότι είναι ζευγάρι! Η δημοτικότητα τους ανεβαίνει, και πετυχαίνουν το σκοπό τους! Όμως δεν αργούν να έρθουν και τα προβλήματα, αφού η αντίζηλος της μιας κοπέλας τις απειλεί πως έχει καταλάβει την αλήθεια, ενώ η μια πρωταγωνίστρια αντιλαμβάνεται πως ίσως τελικά αυτό που νιώθει για την κολλητή της είναι κάτι παραπάνω...

Ο λόγος που κόλλησα με αυτή τη σειρά, είναι αρχικά το χιούμορ της, καθώς και οι γρήγορες εξελίξεις των επεισοδίων. Πραγματεύεται με αστείο και κωμικό τρόπο τη σεξουαλικότητα, ειδικά σε μια ευαίσθητη ηλικία, όπως αυτή της εφηβείας, χωρίς να θίγει ή να προσβάλει, και προβάλει μέσα από έναν γλυκό τρόπο κοινωνικά θέματα, σε σχέση με τη διαφορετικότητα των ανθρώπων!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
ΤΣΑΙ- LIPTON



Η γεύση που ξεχώρισα στο τσάι για αυτούς τους μήνες, δεν είναι άλλη από το πράσινο τσάι της lipton με lemon macaroon! Νιώθεις σαν να πίνεις κυριολεκτικά macaroons! Απίστευτη γεύση!!!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

LAST CHANCE- 22:44


Δεν περνάει μέρα που να μην ακούσω το συγκεκριμένο τραγούδι... Υπέροχη μελωδία και η φωνή του τραγουδιστή καθώς και η εκφραστικότητα του, είναι συγκλονιστική! Ακουστικές κιθάρες, τσέλο και φλάουτα σε σύνθεση του Δημήτρη Παπασπυρόπουλου, σε συνδυασμό με τη φωνή του Τόλη Φασόη σε ταξιδεύουν απλά!!! (Και ίσως σε οδηγήσουν σε ελαφριά κατάθλιψη! Ή και βαριά! Για την αγάπη ρε γαμ...!!!)

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ
BUBBLE TALE


Η καφετέρια που βαρέθηκε να με βλέπει τους δύο αυτούς μήνες δεν είναι άλλη από τα bubble tale! Μοναδική και παραμυθένια ατμόσφαιρα, ευγενικό προσωπικό και γεύσεις που εντυπωσιάζουν! Γνωστό για το κρύο τσάι με τις μπίλιες που σπάνε στο στόμα και απελευθερώνουν χυμούς φρούτων, το bubble tale δε σταματάει όμως εκεί! Έχει και υπέροχα ζεστά τσάγια, που μοσχομυρίζουν, αλλά και πεντανόστιμες λιχουδιές ! Βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, και αν το επισκεφτείτε σίγουρα θα μπει και στη δική σας !!!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ/ΚΟΥΖΙΝΑ
KOI SUSHI BAR/ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ


Τρελαίνομαι να δοκιμάζω νέες κουζίνες και να μαθαίνω για διαφορετικούς πολιτισμούς! Το φαγητό είναι μια καλή ευκαιρία να μπεις στη φιλοσοφία ενός ξένου λαού! Μια από τις αγαπημένες μου κουζίνες είναι η Ιαπωνική, η οποία διαφέρει πολύ από τη δική μας, αλλά και από την ευρωπαϊκή κουζίνα γενικότερα. Το sushi είναι από τις αγαπημένες μου λιχουδιές, και δε χορταίνω να το τρώω! Το koi sushi bar που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, έχει γίνει το νέο μου στέκι! Με μια μεγάλη αναμονή βέβαια, αξίζει μια επίσκεψη, αφού μπορεί κανείς να βρει μια μεγάλη ποικιλία σε ρολλάκια sushi με υπέροχους γευστικούς συνδυασμούς!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ/ΜΟΥΣΕΙΟ
3D PRINTING- ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΤΕΧΝΩΝ


Μπορεί κάποτε να φάνταζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας, όμως η τρισδιάστατη εκτύπωση είναι πια γεγονός! Μια μοναδική έκθεση στη Στέγη γραμμάτων και τεχνών με θέμα το 3d printing παρουσιάζει μια μεγάλη συλλογή με αντικείμενα που έχουν εκτυπωθεί! Οι δυνατότητες της τρισδιάστατης εκτύπωσης δε σταματάνε μόνο στα αντικείμενα design αλλά συνεχίζουν ακόμη και σε σπίτια μέχρι και σε ανθρώπινα όργανα. Ήταν η έκθεση που με εντυπωσίασε περισσότερο, μιας και δε γνώριζα πολλά για το συγκεκριμένο θέμα!  

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τους δύο αυτούς μήνες! Θα χαρώ να μου πείτε αν έχουμε κάτι κοινό, και αν θέλετε να βλέπετε και άλλα αγαπημένα εκτός των προϊόντων ομορφιάς! Σας φιλώ! Σμουτσ!

54 σχόλια:

  1. Σπάνια γράφω σχόλια, αλλά αυτό το γεμάτο και ατελείωτο ποστ δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω. Γράφεις πολύ ωραία και οι φωτογραφίες σου επίσης εξαιρετικές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, και για το σχόλιο φυσικά!!! <3 <3 ;-)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου και καλο μηνα!:)Να αρχισω λεγοντας πως με σκωτωσες με το sushi τωρα!χαχα μιαμ μιαμ!Η κρεμα σωματος της Le petit marseiliais μου θυμιζει εκεινα τα βραχιολακια καραμελες που ειχαμε μικρες!:D Επισης εχω στην wishlist μου το scrub το μυριζω παντα αλλα φοβομουν μηπως και δεν εκανε δουλεια...τωρα θα το παρω σιγουρα!Το τσαι τωρα το ειδα και θελω να το παρω αμεσωςςςςς :O!!Εγινα μελος φιλια πολλαααα:) http://ayssland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είναι πεντανόστιμο, τουλάχιστον για μένα χεχε!!!! ναι έχεις ένα δίκιο για τη μυρωδιά της κρέμας!! το scrub είναι υπέροχο το χρησιμοποιώ συνέχεια!!!!! (υ.γ. ήθελα να γίνω μέλος στο μπλογκ σου, αλά δε βρίσκω την επιλογή! ) φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία αγαπημένα.. Μου αρέσουν τα προϊόντα περιποίησης του σώματος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα post γεμάτο αγαπημένα! <3
    Το γαλάκτωμα της Le petit marselles είναι και δικό μου αγαπημένο τους τελευταίους μήνες. Μυρίζει τόσο τέλεια! Και με έβαλες σε πειρασμό για το body scrub της Garnier... Όσο για το eye primer της too faced μαζί με το porefessional της Benefit είναι δύο προϊόντα που βρίσκονται σταθερά στη wishlist μου αλλά ποτέ δεν κάνω το βήμα να τα αγοράσω! :P
    Όσον αφορά στα "events", θέλω τόσο πολύ να πάω σε αυτή την έκθεση για το 3D priting! Επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα για το koi και το bubble tale αλλά ακόμα δεν έχω κατορθώσει να πάω δυστυχώς.
    Πολύ χορταστικό και όμορφο post με τη μεγαλύτερη ποικιλία αγαπημένων! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειναι φανταστική η κρεμα !!! Εγω τη φοραω και χωρις άρωμα και μοσχομύριζω χαχα!!!! Το scrub ειναι πολυ ωραίο, και εχει και μια ίδια κρεμα σώματος ! Η εκθεση ειναι μεχρι το Μάρτιο οποτε αν σε βγαλει ο δρόμος σου να οας, ειναι πολυ ενδιαφέρουσα , καθως και τα μαγαζιά φυσικα ! :-) φιλακια !!!

      Διαγραφή
  5. τι να πρωτοσχολιάσω??? το koi είναι και δικό μου αγαπημένο (πολύ όμως). σε σημείο που πολλά μεσημέρια, μόλις σχολάω από τη δουλειά, περνάω και παίρνω πακέτο για το σπίτι (ooops)! το bubble tale ευτυχώς το έχω περιορίσει τώρα το χειμώνα, διαφορετικά δεν θα χωρούσα να περάσω από την πόρτα (το καλοκαίρι του δίνω και καταλαβαίνει)! την έκθεση 3d printing δυστυχώς την έχασα (λόγω ασθένειας.. άτιμε χειμώνα).. πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσω την πούδρα της mac και την κρέμα σώματος le petite marseiliais! σε χαιρετώ πίνοντας το τσάι μου με γεύση lemon macaroon (το αλλάζω και με το pear chocolate)! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα και εγώ το κάνω αυτό!πως και δε σε έχω πετύχει; θα δουλεύουμε και σχετικά κοντά!!!! το bubble tale ευτυχώς έχει και ζεστά τσάγια χωρίς μπαλάκια/θερμίδες να δοκιμάσεις οπωσδήποτε!!!!επίσης η έκθεση είναι μέχρι τέλος Μαρτίου νομίζω! η κρέμα σώματος φυσικά και είναι υπέροχη, μόλις μπορέσεις να τη δοκιμάσεις! φιλάκια πολλά!!!! υ.γ. αγαπώ και το pear cocolate!!!

      Διαγραφή
  6. πωπω αγαπημένααα!!Το μολυβάκι από Lovie το έχω και γω!!
    Μου άρεσε που είχε και άκυρα (άπό ομορφια) πράγματα,μέσα!!!
    το τσάι αυτό είναι τέλειο αλλά και το BubbleTale!!!(αντε να ξαναπάμε!!)

    και επειδή ήθελα να το γράψω....REDRUM! REDRUM! REDRUM!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι τέλειο μολυβάκι;;; πρέπει να ξαναπάμε ναι δεν το συζητώ!!!!! <3 ευτυχώς δεν έχω φτάσει ακόμα εκεί χεχε!!! μάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Χαρά μου, τρελάθηκα!
    Ειδικά με το καφέ & την έκθεση! :) Εξαιρετικές φωτογραφίες!
    Η αλήθεια είναι πως κόλλησα & εγώ με το fakin' it, αλλά είμαι στο περίμενε των νέων επεισοδίων (αν βγάλουν)! ;)
    Όντως η ενυδατική σώματος από le petit marseiliais μυρίζει θεϊκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!!! ναι εύχομαι να μάθουμε σύντομα τι θα γίνει, γιατί μας άφησαν και σε κρίσιμο σημείο! ναι έχει απίθανη μυρωδιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Το Shadow Insurance της Too Faced είναι το αγαπημένο μου primer ματιών, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Αχ τι ωραίο χρωματάκι η κρεμώδης σκιά της Benefit! Έχω μπανίσει εδώ και καιρό το γαλάκτωμα και το απολεπιστικό σώματος από Garnier, αλλά πρέπει πρώτα να τελειώσω τίποτα για να τα πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και αν φαίνεται σκούρα η σκιά, είναι πολύ ευκολοφόρετη!εγώ έχω πάρει και την κρέμα, αλλά ακόμα συγκρατούμαι να τελειώσω αυτές τις δύο και να την ανοίξω μετά !!αχ τ τραβάμε και δεν το μαρτυράμε!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Και την κρέμα θέλω, απλά δεν την ανέφερα γιατί δεν την έδειξες σ'αυτό το ποστ! Χαχαχαχα! Ναι ρε γαμώτο, έπρεπε να μπορούμε να έχουμε 5-6 γαλακτώματα σώματος ταυτόχρονα ανοιχτά χωρίς να φοβόμαστε ότι θα χαλάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα σε κατάλαβα για την κρέμα για αυτό το ανέφερα!!!!! έλα μου ντε, η τεχνολογία εξελίσσεται, ας παρατείνουν κι άλλο τη διάρκεια ζωής των κρεμών!!!!!

      Διαγραφή
  10. τι όμορφα αγαπημένα :) :) έχω δοκιμάσει το scrub από garnier και ενώ είναι σούπερ, το μόνο που με χάλασε είναι που έχει κολλήσει στο στόμιο και δε βγαίνει υλικό εκτός και αν το πεθάνω στο ζούλιγμα :Ρ χαχαχ! λατρεύω τέτοιες σκιές σε τέτοια μορφή όπως αυτή από bemefit που έδειξες ^^. καλό μήνα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Εφάκι μου, και καλό μήνα και σε σένα!!!! εγώ όποτε το παθαίνουν αυτό, το αφαιρώ με μια οδοντογλυφίδα! ;-)

      Διαγραφή
  11. Το πηλινκ θελω να το παρω,το ειχα μυρισει ειχα τρελαθει..............και ολα τα αγαπημενα σου τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν είναι απίθανο; πως να μην τρελαθείς! πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το scrub της Garnier το δοκίμασε μια φίλη μου και όταν μου είπε πόσο τέλειο είναι απόρησα που δεν το έχει ανακαλύψει-λατρέψει η μπλογκόσφαιρα! Θα το δοκιμάσω άμεσα! Lipton lemon macaroon? Τι λες τώρα!! Κι αυτό για δοκιμή άμεσα! Να έχουμε ένα υπέροχο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι υπέροχο το scrub και αξιζει να το δοκιμασεις !!!! Φυσικα και το τσαι ειναι τελειοοοοοοο!!!!!!! Καλο μηνα γλυκούλα μου !!! :-)

      Διαγραφή
  13. μία και μία πάλι οι επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ωραια αγαπημενα, μολις πηρα το σπρευ απο το tbs και ειναι πολυ καλο ^_^ το scrub φαινεται τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ ωραία και τα δυο ! Φιλακια !! :-)

      Διαγραφή
  15. Πολυ ωραια ολααα τα αγαπημενα σου!!! Και μ αρεσει π εβαλες κ πραγματακια π δν εχουν σχεση μονο με ομορφια!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι οου σου αρεςει !!! Φιλακια πολλα !!!

      Διαγραφή
  16. πολύ όμορφες & ενδιαφέρουσες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτά είναι super αγαπημένα.
    Πολλά, διαφορετικά.... ωραία!
    Αγαπημένο βιβλίο και γενικά ο Stephen King!
    Αυτό το scrub της Garnier πρέπει να το δοκιμάσω κι εγώ οπωσδήποτε!
    Καλό μήνα Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι απο τους αγαπημένους ο Stephen πως να το κάνουμε !!! Να το δοκιμασεις πιστεύω πως πραγματικά αξιζει ! Φιλακια και καλο μηνα !!!

      Διαγραφή
  18. Κοπέλα μου καλό μήνα! Πολύ μου άρεσαν τα αγαπημένα σου, ειδικά προς το τέλος! (Να ξαναβάλεις έτσι random αγαπημένα, πέρα από ομορφιάς, είναι πολύ ωραία!!) Εγώ που είχα διαβάσει το ''It'' του Stephen King δεν μου άρεσε γιατί έχει πάρα πολύ περιγραφή, δεν ξέρω...δηλαδή για παράδειγμα αναφέρει έναν χαρακτήρα και αφιερώνει 10 σελίδες να λέει την ιστορία του εε και μετά το χάνω το νόημα :/ Και στη ''Λάμψη'' στο ίδιο στυλ γράφει;; Πάντως η ταινία είναι εκπληκτική! Μακάρι να ήξερα έγκαιρα για την έκθεση με το 3D printing, πρέπει να ήταν πολύ ενδιαφέρουσα...Πολλά φιλιά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω και χαίρομαι που σου άρεσαν ! Γενικως ειναι αρκετα περιγραφικός συγγραφέας, αλλα ίσως φταίει και η πλοκή βεβαια δεν το εχω διαβάσει το αυτο οποτε δεν ξερω !!! Η εκθεση ειναι μεχρι το τέλος του Μαρτίου νομίζω ! Φιλακια !

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου. Το shadow insurance της Too Faced και το face mist της Body Shop ανήκουν στα προϊόντα που πάντα αγοράζω ξανά και ξανά. Οι κρέμες σώματος της Le petit είναι υπέροχες και με φανταστικές μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πλέον κλασσικά και αγαπημενα !!! Οσο για τις κρέμες εκτός απο μυρωδιές ειναι και πολυ ενυδατικές ! :-)

      Διαγραφή
  20. Αγαπώ και εγώ τελευταία πολύ την Garnier! Έχω την ίδια ενυδατική, κοντεύει να μου τελειώσει και έχω πάρει ήδη αυτή με aloe vera! Το scrub το έχω βάλει καιρό στο μάτι, περιμένω όμως κάποια προσφορά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την επόμενη λεω να παρω με το μέλι ! Ναι, σιγουρα θα βγει κάποια προςφορα κάποια στιγμή !!!!

      Διαγραφή
  21. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το shadow insurance! πω-πω μας άνοιξες την όρεξη! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Polu wraio kai periektikotato post! Sigoura tha dokimasw to scrub gt epsaxna ena kalo alla oxi panakrino kai epishs me eswses me thn seira gt tis exw dei oooles (kala sxedon oles) kai psaxnomoun! Filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Ασε και εγω με τις σειρές μια απο τα ίδια !!! Φιλακια !!

      Διαγραφή
  23. ξεχωριστά αγαπημένα μπράβο αυτό το μαγαζί με το τσάι πρέπει να είναι τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά τα ρουζ της essence είναι υπέροχα για κάθε μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το face mist διαχρονική αγάπη! Πολύ μου άρεσαν κ οι σκιές! Πάντως αντίθετα με όλες σας -μην με φάτε please- εμένα η μυρωδιά αυτού του scrub δεν μου άρεσε... Sorry ε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως τόλμησες;;; θα σε φάω ζωντανή!!!! χαχα, αστειεύομαι φυσικά!!!

      Διαγραφή
  26. Ααα το νεράκι από TBS είναι απλά τέλειο! Όσο για το sushi... να'χα καμιά δεκαριά τώρα, καλά θα'ταν. #πάνταπεινάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι όντως υπέροχο!!όσο για το σούσι, απλά το λατρεύω!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!