*EMPTIES!!!*


Γεια σας κοριτσάρες μουυυυ!!!! Και ναι, έχουμε το πρώτο post για τη νέα χρόνια, αν και καθυστερημένα!!! 

Και επειδή ξέρω πως σας αρέσουν τα empties, είπα να σας κάνω το χατίρι και να κάνω ένα ακόμη post με αυτά!!! Τι λέτε; Πάμε να ξεκινήσουμε;




Και θα ξεκινήσω με τα προϊόντα που τελείωσα για τα μαλλιά μου!

Αρχικά, τελείωσα ένα σαμπουάν από την sunsilk για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. Προσφέρει πλήρη αναδόμηση μαλλιών, τα αφήνει απαλά, και έχει ένα όμορφο άρωμα! 

Επίσης, τελείωσα ένα conditioner από την αγαπημένη μου εταιρία για τα μαλλιά που δεν είναι άλλη από τη gliss. To συγκεκριμένο, είναι για ταλαιπωρημένα μαλλιά, τα αφήνει σούπερ απαλά και ευκολοχτένιστα, μυρίζει πολύ όμορφα και το καλύτερο; Μπορείτε να το βρείτε στα oggi! Τι σημαίνει αυτό; Ό,τι θα το πληρώσετε πολύ πιο οικονομικά από ότι στα υπόλοιπα καταστήματα!

Τα επόμενα δύο προιόντα δυστυχώς δεν είναι από την Ελλάδα, όμως αξίζει να αναφερθώ, σε περίπτωση που βρεθείτε στην Ιταλία, και επισκεφτείτε τα tigota (ας πούμε πως είναι τα ιταλικά hondos center). Είναι και τα δύο μάσκες μαλλιών. Η μια μάσκα είναι μιας χρήσεως, αν και η ποσότητα ήταν αρκετή για 3-4 χρήσεις! Η εταιρία ονομάζεται vitalcare , και η συγκεκριμένη μάσκα θρέφει τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά, ενώ τα ενυδατώνει και τα αφήνει απαλά και λαμπερά! Η δεύτερη μάσκα, είναι με κερατίνη , όμως δεν πρόσφερε κάτι σούπερ ουάου στα μαλλιά ούτως ώστε να δω κάποια φοβερή αλλαγή!


Συνεχίζοντας, πάμε στα προιόντα σώματος, τα οποία είναι και τα δύο τρελές επιτυχίες, και σίγουρα θα βρεθούν ξανά κάποια στιγμή μελλοντικά στα ντουλάπια μου! Το ένα πρόκειται για πολυδοκιμασμένη και χιλιοφορεμένη κρέμα σώματος από την εταιρία tommy g !!!! Η μυρωδιά που τελειώσα - και - αυτή τη φορά είναι βανίλια ζάχαρη! Σούπερ βουτυρένια υφή, τέλεια εφαρμογή, δεν είναι λιπαρή, δεν κολλάει, απορροφάται αμέσως, και το άρωμα έχει πολύ καλή διάρκεια! Καταλαβαίνετε πως είναι μεγάλη αγάπη!!!

Για το δεύτερο προιόν, που είναι ένα shower scrub από την εταιρία beauticology σας έχω μιλήσει ξανά! Είναι ένα ελαφρύ scrub, στην ουσία ένα αφρόλουτρο με μικρούς κόκκους, που απολεπίζει ελαφριά την επιδερμίδα, και ενδείκνυται για συχνή χρήση! Για τσεκάρετε περισσότερα εδώ !!!


Σειρά έχει το πρόσωπο, που κατάφερα και τελείωσα δύο προϊόντα!

Το πρώτο προιόν είναι από την εταιρία johnson's και τη σειρά face care! Ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή mousse! Το χρησιμοποιούσα καθημερινά μετά το ντεμακιγιάζ, όπου καθάριζε την επιδερμίδα μου, και την άφηνε φρέσκια, και με υπέροχη μυρωδιά, αφού περιέχει νερό από άνθος γιασεμιού και γάλα παπάγιας! Βέβαια, πιστεύω πως αυτή η σειρά απευθύνεται σε πιο νεαρές ηλικίες (16-20), και δε ξέρω αν θα το αγόραζα ξανά, καθώς δεν ένιωθα κάποια ιδιαίτερη ενυδάτωση! 

Και μιας και μιλάμε για καθαρισμό προσώπου, δε θα μπορούσαν να έλειπαν τα μαντηλάκια καθαρισμού από την εταιρία pom pon! Κάτι ένα ταξίδι, κάτι οι γιορτές και τα ξενύχτια, τα μαντηλάκια με έσωσαν κυριολεκτικά! Τα συγκεκριμένα έχουν argan oil και 98% συστατικά φυτικής προέλευσης. Σε γενικές γραμμές δε χρησιμοποιώ μαντηλάκια, καθώς δε μου ταιριάζουν, τα συγκεκριμένα όμως μου ταίριαξαν, αφού απομάκρυναν το μακιγιάζ σε μεγάλο ποσοστό, ενώ ήταν αρκετά υγρά και απαλά, δεν τραβούσαν την επιδερμίδα μου, και δεν έτσουζαν τα μάτια μου! Εάν ποτέ χρειαστώ και πάλι μαντηλάκια, θα είναι η πρώτη μου επιλογή!


Για το τέλος, άφησα ένα ακόμη αγαπημένο προϊόν,  και είναι μια κρέμα χεριών από την εταιρία panthenol extra! To μικρό της μέγεθος (25 ml) την κάνει ιδανική για ταξίδια ή μεταφορά σε τσάντα που ασφυκτιά! Η συγκεκριμένη κρέμα χεριών δεν περιέχει parabens, έχει πανθενόλη, 5% ουρία, και είναι πραγματικά σωτήρια για ξηρά και ταλαιπωρημένα χέρια, ή για ακραίες καιρικές συνθήκες! Εγώ τη χρησιμοποίησα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, και με έσωσε αφού κάθε φορά που την έβαζα τα χέρια μου γινόντουσαν απαλά χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και χωρίς να γλιστράει μετά! Το άρωμά της είναι ελαφρύ και διακριτικό, και σίγουρα θα την πάρω ξανά στο επόμενο μου ταξίδι!

Αυτά ήταν τα empties μου! Περιμένω τα σχόλια σας, και τη γνώμη σας για τα προιόντα που τελείωσα! Έχετε δοκιμάσει κάτι; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Αν όχι, ποιό θα δοκιμάζατε; 

Σας φιλώ, και τα λέμε στο επόμενο post!!! Smouch!!!!

18 σχόλια:

  1. Ωραία empties Χαρά :)
    Έχω την κρέμα αναδόμησης της ίδιας σειράς του Gliss αλλά σίγουρα θέλω να δοκιμάσω όλη την σειρά!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ τη λατρεύω και την κρέμα!!! για μένα η gliss είναι η καλύτερη, όσες σειρές και αν έχω δοκιμάσει καμία δεν με έχει απογοητεύσει!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραία είναι και η κρέμα από sunsilk, να τη δοκιμάσεις! Από την εταιρία panthenol extra θέλω πολύ να δοκιμάσω μια κρέμα προσώπου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να τη δοκιμάσω την κρεμα !!! Φαντάζομαι πως και η κρεμα προσώπου της panthenol θα ειναι εξίσου καλή !!!

      Διαγραφή
  3. απο την gliss έχω το κόκκινο conditioner για βαμμένα μαλιά και μου αρέσει αρκετά και τα μαντηλάκια είχα παρει παλιά Μόνο που τα παίρνω σπάνια γιατι προτιμώ το γαλάκτωμα bye ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω σπάνια τα χρησιμοποιώ , σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης χεχε !!!! Φιλια!!!!

      Διαγραφή
  4. κι εγω ειμαι gliss addict!! Latrevw th murwdia ths kremas tommy g!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gliss for ever χαχαχα !!!! Μα πραγματικά δε σου έρχεται να τη φας ;;;;

      Διαγραφή
  5. To shower scrub θα το ψάξω γιατί πολλές φορές βαριέμαι να χρησιμοποιώ άλλα πιο βαριά scrub και με κάτι τέτοιο δεν θα είχα δικαιολογία αχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι τ ρα δε θα έχεις χεχε !!!! Φιλακια γλυκιά μου !

      Διαγραφή
  6. το καθαριστικό από τη johnson's μου φαινόταν ενδιαφέρον, αλλά τώρα που αναφέρεις ότι είναι για 16-24 σίγουρα δε θα το δοκιμάσω! πόσο μάλλον αφού δεν ήταν ιδιαίτερα ενυδατικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ηπροςπωικη μου άποψη παντα !!! Αλλα η αλήθεια ειναι πως δεν υπέρ ενθουσιάστηκα !

      Διαγραφή
  7. Τα συγκεκριμένα pom pon κι εμένα μου αρέσουν πολύ για τους λόγους που είπες για τις "δύσκολες" ώρες... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ωραια σε σχέση με ολα τα υπόλοιπα ! Φιλακια !

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω Gliss! Ειδικά η μαύρη σειρά είναι καταπληκτική! Τα Pom pon είναι σωτήρια για κάτι βράδια που λες "Ποιος ξεβάφετε τώρα?"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και για τη μαύρη σειρά, καθως και για τη χρυσή !!!! Ναι ειναι οτι πρεπει για αυτα τα βραδιά !

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!