*NOVEMBER BEAUTY FAVORITES!!!!!*



Γεια σας, γεια σας!!!! Πως μου είστε;
Αν και λίγο καθυστερημένα, πάμε να δούμε τα πέντε αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για το μήνα που μας πέρασε, δηλαδή το Νοέμβρη!



1.Jean Marc
   Dream of love
   Body spray



Αυτό το γλυκό ροζουλί μπουκαλάκι, είναι ένα όμορφο και μυρωδάτο σπρέι σώματος! Το αγόρασα από τα -αγαπημένα- oggi και πραγματικά το λάτρεψα!

Η μυρωδιά του είναι πιο βραδινή, οπότε είναι ότι πρέπει να το έχω στην τσάντα μου, και σε περίπτωση που χρειαστεί να βγω ξαφνικά φσσστ φσσσστ έτοιμη!!!!

Βασικά έτσι ακριβώς το χρησιμοποίησα! Από διάρκεια δε σκίζει αλλά πάντα μπορείς να το ανανεώσεις, με ένα απλό φσσστ φσσσστ!!!!

2. ANNIE
    Eye pencil
    10 royal blue



Άλλη μια αγορά από τα oggi που εξελίχθηκε σε μεγάλο έρωτα, είναι αυτό το μολύβι ματιών από την εταιρία annie. Αν και ξύλινο, είναι αρκετά μαλακό, γράφει άνετα, και στο εσωτερικό του ματιού, χωρίς να τσούζει ή να ενοχλεί. Η διάρκεια του είναι μέτρια προς ικανοποιητική, σε σχέση με την τιμή του (1 ευρώ) καταπληκτική!

Το χρώμα είναι ένα σκούρο και έντονο μπλε, που προτιμώ να συνδυάζω με καφέ σκιά στο επάνω βλέφαρο! Χωρίς αμφιβολία θέλω να δοκιμάσω και άλλα χρώματα!

3. ESSENCE
    The lash curler 
    Volume & curl mascara



Εάν με ακολουθείτε στο instagram - από το οποίο έχω σοβαρή εξάρτηση!!!- θα μάθατε σίγουρα ότι πήρα νέα γυαλιά μυωπίας! Έχω ταλαιπωρήσει αρκετά τα μάτια μου, και με σχεδόν έξι βαθμούς μυωπίας σε κάθε μάτι, επιπεφυκίτιδα, αλλεργία, και τραυματισμένο κερατοειδή κανείς δε μου εύχεται να προσέχω κάποιον ''σαν τα μάτια μου'', και με το δίκιο του κιόλας!

Έτσι με τα νέα μου γυαλιά, άφησα στην άκρη του φακούς, όμως όχι το μακιγιάζ! Η μάσκαρα αυτή της essence, που δεν είναι και η καλύτερη τους, συνδυάζεται ωραία με τα γυαλιά μου, αφού δίνει τόσο όγκο και τόσο μήκος όσο χρειάζομαι για ένα καθημερινό look, και επίσης, στεγνώνει γρήγορα. Όσες φοράτε γυαλιά καταλαβαίνετε πόσο σωτήριο είναι αυτό!

Το μόνο που δε μου αρέσει είναι η μυρωδιά της, όχι ότι κάθομαι και τη μυρίζω, αλλά άμα τύχει απαπαααααα!!!!!

4. ESSENCE
    Stay natural
    Concealer
    02 soft sand



Βέβαια εδώ που τα λέμε με τα γυαλιά που έχουν πιο μεγάλο σκελετό, έχεις άλλα θέματα! Οι μαύροι κύκλοι από τόσοι φαίνονται τόσοι. Επομένως, η χρήση του concealer είναι τουλάχιστον απαραίτητη! Εκτός εάν είσαι αρκουδάκι πάντα και δε σε νοιάζει...Και εγώ δεν είμαι...Κρίμα...Και τα αγαπώ...

Anyway, αυτό το μήνα χρησιμοποίησα αυτό το concealer της essence, το οποίο είναι με στριφογυριστό απλικατέρ, και μου θύμισε τα λυκειακά μου χρόνια, που έπαιρνα μόνο τέτοια concealer... Σε πολύ άσπρο χρώμα... Και το φόραγα... Πάνω από το μαύρο κύκλο...Ναι! Τώρα που το σκέφτομαι, στο λύκειο ήμουν αρκουδάκι πάντα!

Είναι ένα νορμάλ concealer, εντελώς ματ, και εντελώς natural που λέει και το όνομά του! Σε ότι αφορά την υφή, είναι κρεμώδες και απλώνεται εύκολα! Nice! 

5. CALVIN KLEIN
    Lipstick
    Mesmerize



Ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν ever, που είχα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω, βρέθηκε ξανά στο προσκήνιο το Νοέμβρη που μας πέρασε!

Αρχικά, αυτό το κραγιόν με είχε κάνει πολύ χαρούμενη, αφού βρισκόταν στην πρώτη παραγγελία καλλυντικών εκτός e bay που έκανα ποτέ από το internet! Ήταν η αρχή της καταστροφής, και του ολονύκτιο e-shopping που προέκυψε στην πορεία!

Μου αρέσει πολύ αυτό το κραγιόν, γιατί έχει απίστευτη διάρκεια και απόδοση! Είναι μπόμπα! Επίσης η απόχρωση είναι πολύ κολακευτική, και προσωπικά το έχω φορέσει ακόμα και πρωί! Θέλω να πιστεύω πως δεν έδειχνα σαν καρνάβαλος! Ή σαν αρκουδάκι πάντα με κραγιόν...

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προιόντα για το μηνα που μας πέρασε! Θα χαρώ να μάθω τα δικά σας, αλλά και τη γνώμη σας για κάτι που πιθανόν έχετε δοκιμάσει! 

Ααααα, και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα.....





19 σχόλια:

  1. καλημέρα έχουμε το ίδιο concealer μου αρέσει και εμένα το έχω πάνω απο 2 μήνες και δεν λέει να τελειώσει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι οτι πρεπει για καθημερινή χρήση !!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Χαρά!
    Μόλις σε βρήκα!
    Πρόσφατα αγόρασα το πρώτο μολυβάκι μου από ΑΝΝΙΕ και μου άρεσε πολύ, σίγουρα θα πάρω κ άλλα, και το γεγονός οτι έχουν και ονόματα εκτός απο αριθμό μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί συνήθως οι οικονομικές εταιρείες δεν το κάνουν αυτό!
    Το concealer της Essence δεν με εντυπωσίασε δεν ειδα κάτι ιδιαίτερο!
    Τέλος έχω να σου πω οτι έλιωσα με την εικόνα που έβαλες στο τέλος, μια ώρα γελάω :p χαχαχ
    Θα χαιρόμουν πολύ εαν περνούσες μια βόλτα και απ'το δικό μου blog μιας και είμαι εντελώς καινούρια!!
    Φιλιααά ¨*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ ευχάριστο γεγονός αυτο, όντως !!!! Πήρα και χειλιων χιχιχ !!!! Φυσικα και θα περάσω, πολλα φιλια !

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο το κραγιόν!!! Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα η αρχή της καταστροφής, πόσο σε καταλαβαίνω!! Μολυβάκι ΑΝΝΙΕ έχω ένα γκρι και μου αρέσει πολύ. Η μάσκαρα και το κονσιλερ της Essence δε μου ταίριαξαν. Αγαπώ πολύ τα panda και μάλλον ταιριάζουμε γιατί αυτό το κονσίλερ δε με καλύπτει χαχαχα! Επίσης δεν ξέρω αν ταλαιπωρεί περισσότερα τα μάτια σου αλλά εγώ όταν βάφομαι και φοράω γυαλιά χρησιμοποιώ ψαλιδάκι πριν τη μάσκαρα αλλιώς χτυπάνε οι βλεφαρίδες στα γυαλιά και γίνονται χάλια, έχω ένα πλαστικό ψαλιδάκι που είναι πιο μαλακό από το κλασικό μεταλλικό και με βολεύει. Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, μα ετσι ειναι ωρες ωρες απορώ, πως θα ήμασταν χωρις τα ψώνια στο ιντερνετ ! Τρατζικ !!! Ευτυχως οου κάναμε την αρχή !!!! Ποιος δεν αγαπάει τα παντα χιχιχ !!!!! Το φοβάμαι τοσο πολυ τοκι, πραγματικά δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτε, και τρέμω στην ιδεα, ειμαι ατσούμπαλο πλάσμα δε θελω και πολυ να μείνω στα ξαφνικά χωρις βλεφαρίδες !!!!

      Διαγραφή
  6. Το κονσίλερ έχει καλή κάλυψη; Έχω πάρει ένα άλλο από την essence το διπλό κόμπακτ δε θυμάμαι ονομασία και είναι σχετικά καλό, τα μολυβάκια annie τα έχω δει κι εγώ και μάλλον θα δοκιμάσω μιας και φαίνονται καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μέτρια θα έλεγα, εγώ για καθημερινό πρωινό το βρίσκω καλό, σε σχέση και με την τιμή του, γιατί δε θέλω να δείχνω παστωμένη!αν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα είναι πολύ καλό!το διπλό το είχα παλιότερα, μου άρεσε αρκετά! είναι ωραία τα μολυβάκια, και εγώ θέλω να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις!

      Διαγραφή
  7. Χιχι, τι γλυκό το μικρό πάντα! Καλό ακούγεται το concealer (το πήρα πρόσφατα αλλά δεν έχω αρχίσει να το χρησιμοποιώ ακόμη). Το κραγιόν απλά φοβερό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραια να μας πεις και εσυ τη γνώμη σου ! Το κραγιόν ειναι αγαπημένο χρονια τωρα χιχιι !!!!!

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχα πολύ γέλασα με το πάντα! Ο καλύτερος επίλογος ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχα πεθανα με το gif.... τελειο το μπλε μολυβι υπεροχο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!