*HELLO 2015!!!*



Γεια σας κοριτσάκια μου! Πως είστε; 31 Δεκέμβρη του 2014 σήμερα, και πριν υποδεχτούμε τη νέα χρονιά, σκέφτηκα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, και κατόπιν να σας ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου!



ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ 2014

Ομολογώ πως η χρονιά που πέρασε δεν ήταν και από τις καλύτερες, για εμένα προσωπικά (και όχι μόνο!). Ωστόσο υπήρχαν και κάποιες πολύ όμορφες στιγμές, οι οποίες έκαναν τη χρονιά πιο υποφερτή, αλλά και μου έδωσαν πολύτιμα μαθήματα! 

Με τον ερχομό της περσινής χρονιάς, η ανεργία χτύπησε και τη δική μου την πόρτα, και όχι μόνο για εμένα αλλά και για άλλα μέλη της οικογένειας μου... Ήταν κάτι που μας χτύπησε σαν ηλεκτρικό ρεύμα, έτσι στα ξαφνικά χωρίς να το περιμένουμε... 

Είναι 'εύκολο' να λες σε κάποιον να κάνει υπομονή, όμως όπως γίνεται πάντα, το να δίνεις συμβουλές από το να αντιμετωπίζεις εσύ ο ίδιος μια κατάσταση απέχει πολλά χιλιόμετρα!

Και όμως, το να σου συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορεί να έχει και τα θετικά του, και μπορεί να μου πήρε λίγους μήνες, αλλά κατάλαβα πως μπορείς να βρίσκεις τρόπους να κάνεις την καθημερινότητα σου πιο όμορφη, ακόμα και αν αντιμετωπίζεις κάτι δύσκολο!

Έτσι λοιπόν, λίγους μήνες μετά (2-3,δεν το λες και λίγο, αλλά ούτε και πολύ!) αποφάσισα να αλλάξω ριζικά τρόπο σκέψης! 

Αφοσιώθηκα περισσότερο στο blog μου, και αυτό μου απέφερε καινούρια μέλη, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα!Μπορεί να μην είναι κανένας μεγάλος άριθμος, όμως για μένα είναι πολύ σημαντικό! Κάτι που για κάποιος δείχνει ασήμαντο, για κάποιους είναι πολύ σημαντικό!

 Είχα την ευκαιρία να κάνω μια νέα συνεργασία με ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, κάτι που με χαροποίησε ακόμη περισσότερο, μιας και είχα απογοητευτεί αρκετά με το χώρο της δημοσιογραφίας και σκεφτόμουν να τα παρατήσω! Κατάλαβα λοιπόν, πως εάν αγαπάς κάτι και ζεις για αυτό, τότε ναι, θα μπορέσεις να το κάνεις!

 Ξεκίνησα -πάλι- μαθήματα, αφού αποφάσισα να ασχοληθώ και με κάτι άλλο, και έτσι έχω τη χαρά και την τύχη να φοιτώ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, στο τμήμα Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό! Η γνώση είναι εφόδιο, και δεν έχει τελειωμό!

 Και φυσικά, μπόρεσα και έκανα κάποια ταξίδια, τρια στον αριθμό!
Βέβαια, τίποτε δεν είναι εύκολο, και όμως, οι θυσίες που κάνεις για ένα ταξίδι, αξίζουν και μάλιστα με το παραπάνω! Το ταξίδι είναι επένδυση ζωής, και παρά τις στερήσεις που χρειάζεται, είναι κάτι που σε γεμίζει σαν άνθρωπο! Εξάλλου, όταν κοπίαζεις για κάτι, μετά το απολαμβάνεις περισσότερο, και αυτό ήταν το μεγαλύτερο μάθημα που μου έδωσε η δύσκολη αυτή χρονιά!

Φυσικά, οι δυσκολίες, μπορεί να σε φέρουν ακόμη πιο κοντά με τους δικούς σου ανθρώπους, και να σφίξουν περισσότερο τις σχέσεις, κάνοντας τες πιο ανθεκτικές, και πιο δυνατές! Οι σχέσεις στα δύσκολα φτιάχνουν, αρκεί να αφήσει κάποιος τον εγωισμό του στην άκρη!

Κάπως έτσι πέρασε η δική μου η χρονιά, με δυσκολίες, αποφάσεις, και νέα ξεκινήματα! Και ταξίδια φυσικά!

ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 2015;

Δε θα ζητήσω πολλά από τη νέα χρονιά! Το μόνο που θα ήθελα είναι υγεία για όλους! Νομίζω πως εάν έχεις την υγεία σου, είτε σωματική, είτε ψυχική, μπορείς να κάνεις τα πάντα! 

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!!!

Εκτός από υγεία, σας εύχομαι μια υπέροχη, χαμογελαστή και γεμάτη μαθήματα χρονιά! Ακόμη, εύχομαι να συνεχίζετε να παλεύετε για όλα σας τα όνειρα, και να τα βλέπετε να γίνονται πράξεις! Μη ζηλεύετε αυτούς που τα έχουν όλα έτοιμα, αυτοί στην ουσία δεν έχουν τίποτα! Κάθε δυσκολία που έρχεται στη ζωή, είναι μια ευκαιρία να γίνετε πιο δυνατοί!

Χαμογελάστε-ζήστε την κάθε στιγμή-και κάντε πράγματα για τον εαυτό σας!!! Σας φιλώ!!! Τα λέμε του χρόνου!!!!!!



12 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Φίλη χαρά, πόσο όμορφα τα είπες. Και πόσο συμφωνώ έτσι όπως τα είπες. Όντως το 2014 ήταν από τις πιο δύσκολες χρονιές.... για όλους και για εμένα προσωπικά. Σου εύχομαι το 2015 να σου φέρει όσα δεν σου έφερε το 2015 και να συνεχίσεις να παλέυεις για τα όνειρά σου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις!
    Τα φιλιά μου και την ❤ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη μου φίλη!!!και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα σε όλους τους τομείς, αν και δε σε φοβάμαι, γιατί έχεις αποδείξει ότι είσαι ''παλικάρι''!!!και είμαι σίγουρη πως θα καταφέρεις τα πάντα!!!!! σε αντιφιλώ!!! <3

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφο post! Χρόνια πολλά και καλά! Και μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, χαμόγελα, ομορφιά και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη χρονιά Χαρούλα !!! Έχει και η ανεργία τα καλά της όπως βλέπεις , εγω ειμαι τρία χρόνια ανεργη και στην αρχη ήταν πολυ δύσκολο και για εμένα αλλα η ζωη συνεχίζεται με τα καλα της και τα ασχημά της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονια κοπέλα μου ! Ναι όντως ετσι ειναι !

      Διαγραφή
  4. Φιλάκια Χαράαα!!!
    δώσε θετική ενέργεια και από δωωω!!!
    Καλή Χρονιά να χουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιαααααααα !!!!!!! Στελνωωωω μπολικηηηηη!!!!! Μουτς !!!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Χαρά! Τι ωραία που τα είπες και μακάρι να πάνε όλα καλά για όλους μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω το 2015 να σου φέρει ό,τι σου στέρησε η προηγούμενη χρονιά. Έχεις τελειώσει και συ δημοσιογραφία; Εμπειρικά και μόνο τη θεωρώ λάθος σχολή τελικά. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σε σένα εύχομαι το ίδιο!!! ναι ναι και θα συμφωνήσω απόλυτα!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!