*ΤΟ....''ΑΚΥΡΟ'' ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ HAUL!!!*


Καλημέρα κοριτσάκια!!!! Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, και ένα ''άκυρο'' χριστουγεννιάτικο haul έκανε την εμφάνιση του!!!

Αν αναρωτιέστε τι μπορεί να σημαίνει αυτός ο αινιγματικός τίτλος, θα σας λύσω αμέσως την απορία! Είναι όταν πας στο super market να πάρεις φρέσκο βούτυρο για τους κουραμπιέδες, και κάτι ο κόσμος και η μουσική, κάτι το καταναλωτικό σου πνεύμα, κάτι που είναι γιορτινές μέρες και σε τρώει το χέρι σου να χαλάσεις λεφτά γυρνάς με σακούλες που περιλαμβάνουν τα πάντα μέσα!!! Εκτός από το βούτυρο φυσικά!!!

Πάμε να σας δείξω τα καλούδια που αγόρασα!!!



BIOTEN
Skin moisture 24hour cream
Normal combination skin 
&
Gel καθαρισμού



Αυτή η προσφορά απλά έπρεπε να μπει στο καλάθι μου! Λατρεύω τη bioten, και η συγκεκριμένη κρέμα ημέρας είναι η αγαπημένη μου! Την έχω χρησιμοποιήσει ξανά, και την κρέμα και το gel, που ήταν δώρο!

Ήταν το τελευταίο που απέμεινε και το άρπαξα χωρίς καν να το σκεφτώ! Εάν το δείτε, και έχετε κανονική επιδερμίδα μην το πολυσκεφτείτε!!!

Η κρέμα ημέρας, έχει πολύ ωραία υφή, υπέρ- ενυδατική, ωραία μυρωδιά και ενδείκνυται για ηλικίες 20-35!!!

Το gel έχει πολύ όμορφη και δροσιστική μυρωδιά-κυδωνιού, καθαρίζει την επιδερμίδα και δεν ''τραβάει''. Θέλει μόνο λίγη προσοχή, καθώς είναι ρευστό και βγαίνει αρκετό προϊόν!

VALLEY
Body butter caramel































Αυτή η κρέμα σώματος, ήθελε από καιρό να μπει στο ντουλάπι μου, και μιας και ήταν και αυτή σε πρόσφορα είπα να της κάνω τη χάρη!

Μυρίζει καραμ(μμμμμμιαμ)μέλα και έχει και ρόδι! Η εταιρία είναι ελληνική, και η προσφορά 1+1 δώρο, ή με άλλα λόγια περίπου 5 ευρώ δύο κρέμες, είναι δύο πολύ θετικά! Εγώ τη μοιράστηκα με την αδερφή μου, και έτσι μας κόστισε περίπου 2,50 ευρώ η μια! 

Αυτό γενικά το προτιμάμε στις προσφορές, και πάντα όταν πετυχαίνω κάτι 1+1 πρήζω τον περίγυρο μου(αδερφή και μαμά) , μέχρι να θελήσει κάποια να μοιραστεί κάτι μαζί μου! Στην πορεία αυτό αποδεικνύεται πολύ συμφέρουσα επιλογή, αφού και εγώ είμαι από τα άτομα που προτιμώ την ποικιλία, και είναι μια καλή ευκαιρία να παίρνεις κάτι σε χαμηλότερη τιμή! Ζήτω οι συναιτερικές αγορές!

Πέρα από την υπέροχη μυρωδιά, δε μπορώ να πω κάτι άλλο για αυτήν την κρέμα, μιας και είναι η πρώτη φορά που τη δοκιμάζω! 

POM PON
Eyes& face
with argan oil




Άλλη μια συνεταιρική αδελφική αγορά ήταν αυτά τα μαντηλάκια της pom pon (1+1). Γενικώς δεν είμαι φαν των μαντηλακίων, ότι έχω δοκιμάσει με έχει απογοητεύσει, αλλά λόγω εορτών και πιθανών ξενυχτιών, σκέφτηκα πως θα χρειαστούν! Απέφυγα τα πράσινα, που ήταν πολύ ξηρά, και όπως σας είχα πει και σε παλιότερο post, δεν ήταν καθόλου υγρά!Δοκίμασα ένα, και πιστεύω πως θα τα πάμε καλά! Μιλώντας πάντα για ένα γρήγορο τρόπο ντεμακιγιάζ! Θα δείξει και με τα μακιγιάζ των γιορτών!

DOVE
Purely pampering
nourishing lotion
Shea butter&warm vanilla



Αυτή ήταν η πιο παρορμητική αγορά, και αυτό γιατί όταν θέλω κρέμες dove τις παίρνω από τα oggi. Στα oggi κοστίζουν 2.50 ευρώ, ενώ στα s/m,h/c κ.τ.λ. 4.50. Βέβαια η παρορμητικότητα υπερίσχυσε της πρακτικότητας για ακόμη μια φορά, και έτσι βρέθηκα με μια αγαπημένη, και χιλιοδοκιμασμένη υπερενυδατική κρέμα σώματος, με υπέροχη μυρωδιά!

ECHO
Body buttet
Intensive skin treatment
-Βασιλικός πολτός
-Παπάγια
-Ανοιξιάτικα άνθη



Ή είσαι παρορμητικός άνθρωπος ή δεν είσαι! Ή έχεις λατρεία στις κρέμες σώματος ή δεν έχεις! 

Μου κίνησαν αφάνταστα την περιέργεια αυτές οι μυρωδιές, δεν έχω μυρίσει παπάγια, δεν έχω δοκιμάσει κρέμα που μυρίζει ανοιξιάτικα άνθη-ουάου-, αλλά σκέφτηκα πως και ο βασιλικός πολτός θα μυρίζει ωραία! 

Η μια κρέμα αν θυμάμαι καλά κόστιζε περίπου 2 ευρώ, πολύ οικονομικές, και έχουν 125 ml. Μετά από πολύωρη σκέψη αποφάσισα να πάρω και τις 3!Μέχρι στιγμής άνοιξα μόνο την παπάγια, γιατί είχα την περιέργεια! Μυρίζει πολύ δροσερά, σαν πεπόνι, οπότε θα την αφήσω για το καλοκαίρι!

LE PETIT MARSEILAIS
Μη λιπαρό λάδι σε σπρέι
Θρέφει την πολύ ξηρή επιδερμίδα
Με
Καριτέ
Γλυκό αμύγδαλο
Έλαιο αργκάν




Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ αυτό το λαδάκι, και ούτε η τελευταία! Έχει μια τέλεια, υπέροχη, πάν γλυκιά μυρωδιά! Αν και λάδι δεν είναι καθόλου λιπαρό, και το σπρέι βολεύει για να το βάζεις σε δύσβατες περιοχές - πλάτη-. Είναι πολύ ενυδατικό, και νομίζω πως για αυτούς τους κρυουλιάρηδες μήνες είναι ότι καλύτερο!


GARNIER
Oil beauty
-θρεπτική λοσιόν
-θρεπτικό scrub




Αυτή τη σειρά της garnier ήθελα πάρα πολύ να τη δοκιμάσω, αφού έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια! Πήρα την κρέμα σώματος και το scrub. 
Περιέχουν 4 έλαια: Argan
                                Macadamia
                                Αμύγδαλο
                                Τριαντάφυλλο

Η μυρωδιά είναι απίστευτη! Μόλις τα τεστάρω περισσότερο θα σας πω και εγώ τη γνώμη μου!

GLISS
Hair repair
Total repair
Αστραφτερή λάμψη και επανόρθωση
Ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά



Δεν έχω δοκιμάσει ξανά το συγκεκριμένο προϊόν, αλλά η gliss είναι η αγαπημένη μου εταιρία μαλλιών! Κάτι λοιπόν η εταιρία, κάτι που δεν το είχα δοκιμάσει ξανά, δεν ήθελε και πολύ!

Δίνει λάμψη στα μαλλιά, κάτι που μοιάζει λογικό, αφού έχει μικρούς κρυστάλλους λάμψης. Χρησιμοποιείται σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο! Θα μπει σύντομα σε εφαρμογή, οπότε θα δούμε!!!


BIOTEN
Body nutrients
Firming body lotion



Με τόσα γλυκά και φαγητά που θα φάμε στις γιορτές, δεν πρέπει να παραμελούμε το σώμα μας! Η bioten είναι μια εταιρία που εμπιστεύομαι, και δε με έχει απογοητεύσει σχεδόν ποτέ!

Έχω δοκιμάσει όλα-μα όλα- τα αντικυτταριδικά προϊόντα, και αυτό, που είναι συσφιγκτικό μου είχε ξεφύγει, οπότε είπα να το τιμήσω!

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα! Πως σας φαίνονται; Έχετε δοκιμάσει κάτι;

Ααααα, και για να μην πάει χαμένο και το τελευταίο, σας αφήνω ! Πρέπει να πάρω το βούτυρο για τους κουραμπιέδες!!! Σμουτς!!!! <3


24 σχόλια:

  1. παιδί μου την παλεύεις???
    Πόσες ΚΡΕΜΕΣ????
    Ελεοοοοοοος!!!
    Θα ρχομαι σπιτι σου να πασαλείβομαι!!χαχαχ!!
    Με γεια ριιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κανω ειμαι κρεμου!!!!! Χαχαχαχα !!!!! Ευχαριστωωωωω!!!!!

      Διαγραφή
  2. χαχα πάντα παθαίνω το ίδιο στο super market...
    πολύ ωραία πράγματα πήρες!!
    τα προϊόντα της garnier τα έχω βάλει στο μάτι κι εγώ..όταν χρησιμοποιήσεις το scrub ενημέρωσε αν αξίζει
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε ειναι κλασικό φαινόμενο !!! Φυσικα θα σας ενημερώσω !!! Φιλακια πολλα !!!!

      Διαγραφή
  3. τα πήρες όλα και έφυγες !!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ πηγαίνω να ψωνίσω 2 πράγματα, τα γράφω και σε χαρτί πανάθεμα με, και μετά φεύγω με ένα καρότσι πράγματα! Εντάξει, έχεις ένα θεματάκι με τις κρέμες αλλά σε καταλαβαίνω, ποτέ δεν είναι αρκετές! Πολύ ωραία όλα, με έβαλες σε πειρασμό και θα φταις για ότι συμβεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε οου ειμαστε λουσουδες ακομη και στο σουπερ μάρκετ ! Κοιτα, μπορει να τις παίρνω δεκα δεκα αλλα πλέον δεν τις ανοίγω, μεχρι να τελειώσουν οι ηδη ανοιχτές, αν και ειναι πολυ δύσκολο αυτο χαχα !!!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραια πραγματακια! Να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου :)
    Η κρέμα Hair repair της Gliss μυρίζει πολύ ωραία και προσωπικά μου άρεσε, ελπίζω να βολέψει και σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!!!! Το εύχομαι και εγω Χιχιχι !!!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το παθαίνω στα χοντος! 3 μέρες πήγαινα με σκοπό να πάρω οδοντόβουρτσες, μόνο αυτό σου λέω! Γεμίζεις ντουλάπα με τις κρέμες σου ή είναι ιδεα μου;; χαχαχα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, τις πήρες τελικα τις οδοντόβουρτσες ή οχι ακομα ! Οχι αλλα δυο ντουλαπάκια άνετα Χιχιχι !!! :-) :-ρ

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχα! Πήρες τόσες κρέμες που είσαι καλυμμένη και για όλο το 2015! Με γεια σου! Το body butter με το βασιλικό πολτό πολύ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Λες ;;; Αν και κατι μου λέει οτι όλο και καμία ακομα θα παρω !!! Μνμ, βασικα δεν κρατήθηκα και πήρα ηδη ! :-ρ

      Διαγραφή
  9. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα το παθαινω συνεχειααα...Τελεια ολα με γεια σου Χαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο μα πόσο ωραία η εισαγωγή σου!!! Γέλασα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραίο το Χριστουγεννιάτικο σκηνικό! Αλλά πιο πολύ γελάω με τα σχόλια για τις κρέμες σου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!