* ΣΚΟΥΠΙΔ....EMPTIEEESSSSS!!!!!*



Γεια σας και πάλι!!! Τι μου κάνετε;;;

Ήρθε η ώρα να σας δείξω κάποια empties που έχω, σύμφωνα πάντα με τη δική μου άποψη ,
 ή να ''μαζέψω τη σαβούρα από το δωμάτιο καμιά ώρα, όλα εγώ τα μαζεύω εδώ μέσα,δούλα έχω καταντήσει, να δω τι θα κάνεις στο δικό σου σπίτι,τι τα θέλεις τώρα αυτά,κάνουμε συλλογή από σκουπίδια;πότε θα πάρεις πτυχίο;εγώ εγγονάκι δε θα δω ποτε;ζακέτα να πάρεις!'' σύμφωνα με την άποψη της Ελληνίδας μάνας! 

Όπως και να έχει, πάμε να δούμε!!!!



1. Ventus body milk/aromatherapy
2.  Papoutsanis aromatics/cotton blossom -shower gel
3. Nivea/ Irresistibly smooth/ body lotion



Αρχικά, θα μιλήσω για το αφρόλουτρο στα γρήγορα μιας και δεν έχω πολλά να πω! Όμορφη μυρωδιά, κρεμώδης υφή, πλούσιος αφρός, και διάρκεια στο άρωμα! Όλα καλά δηλαδή!!!

Πάμε και στις κρέμες σώματος, που λατρεύω και υπερκαταναλώνω- και όχι δεν τις τρώω, όπως μου τη λένε μερικοί μερικοί!

Για την κρέμα από την εταιρία ventus έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές, και σίγουρα ξέρετε ότι την αγαπάω! 

Πάμε να δούμε όμως και την κρέμα της nivea! Ενυδατική, ακόμα και για πολύ ξηρές επιδερμίδες, με πυκνή υφή, απορροφάται με λίγη προσπάθεια, και αφήνει την επιδερμίδα απαλή. Από μυρωδιά τίποτα σπουδαίο, μυρίζει nivea! Δε με ξετρέλανε ιδιαίτερα όπως καταλαβαίνετε, χωρίς να σημαίνει πως έχει κάτι άσχημο! Επίσης δε μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι είναι σε βαζάκι και πρέπει να κάνω κλααατς το χέρι μέσα για να τη βάλω! Και ακόμα με κούρασε το ότι δεν τελείωσε εύκολα, μόνο και μόνο γιατί προτιμώ την ποικιλία! Σε συνδυασμό με τη μη μυρωδιά της, δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή, οπότε έμεινε για αρκετό καιρό στο ράφι! Δε νομίζω να την προτιμήσω ξανά!

4. Neutro Roberts / extra delicate/ powder fresh
5. Apivita/cleansing/ 3 σε 1 



Αυτό το αποσμητικό το λατρεύω! Αγαπώ τη ντελικάτη του μυρωδιά αλλά και την αποτελεσματικότητα του! Είναι πάντα στις πρώτες μου επιλογές, και παίζει να είναι και το 10ο μπουκαλάκι που τελειώνω!!!

Αυτή η συσκευασία της apivita και του συγκεκριμένου καθαριστικού είναι η παλιά, καθώς πλέον κυκλοφορεί σε μπουκαλάκι! Ήπιο καθαριστικό, με 99% φυσικά συστατικά, χαμομήλι και μέλι, χρησιμοποιείται σε πρόσωπο, μάτια και χείλη. Ενώ καθάριζε αποτελεσματικά το πρόσωπό μου, με τα μάτια και τα χείλη δεν είδα ιδιαίτερη προκοπή! 

6. Avon /color trend concealer
7.Balmi/lip balm/coconut



Και τα δύο αυτά προϊόντα τα χρησιμοποίησα κυριολεκτικά μέχρι τέλους! Το lip balm, σας έχω ξαναπεί, όχι το λάτρεψα, όχι το ερωτεύτηκα, όχι το αγάπησα, του έστησα άγαλμα στο μπουντουάρ μου!

Είμαι ήδη στο δρόμο για το επόμενο!!!!!!!

Το concealer της avon ήταν σε μορφή στικ. Δουλευόταν πολύ εύκολα, και ήταν αρκετά καλυπτικό! Αν τύχαινε θα το δοκίμαζα ξανά! 

Αυτά ήταν τα σκουπίδ.....empties που είχα!!! Έχετε δοκιμάσει κάποιο;

Σας αφήνω, και πάω να τα πετάξω στην ανακύκλωση γιατί
'''Ολα εγώ τα κάνω εδώ μέσα, τίποτα δεν κάνετε πια, να δω ποιος θα σε πάρει,η Χριστίνα της Μαρίας από απέναντι παντρέυτηκε αφού πήρε πτυχίο,εσύ να δω τι θα κάνεις...Παντρέυτηκε επειδή έμεινε έγκυος; Και τι με νοιάζει εμένα τι κάνουν οι άλλοι, εσύ με νοιάζει τι κάνεις;... Πέτα και σκουπίδια.... Μα που πας; ΖΑΚΕΤΑ να πάρεις''......



34 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει και εγώ το καθαριστικό της Apivita και δε με βόλεψε καθόλου για τα μάτια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα τέλεια η αρχη του κειμένου αλλα και το τέλος , όσο για τα empties την ενυδατική Nivea έχω χρησιμοποιήσει και έχω θετικη γνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρώτη φορά πήρα το συγκεκριμένο αποσμητικό και μου αρέσει πολύ πολύ!!!
    και συμφωνω με όσα λες για το καθαριστικό apivita!το έχω και γω σε τέτοιο δείγμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τέλειο το αποσμητικό δεν το συζητώ!

      Διαγραφή
  4. το concealer της avon έχω δοκιμάσει, αλλά παραήταν λιπαρό κ κάπως κολλώδες για τη δική μου επιδερμίδα και δεν το τίμησα ιδιαίτερα...αλλά ήταν αρκετά καλυπτικό...
    και το balmi είναι στην wishlist μου :)
    Φιλιά & πολύ ωραίο post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το balmi ειναι απλα απίστευτο !!! Σε ευχαριστω !!! Φιλια !!!!

      Διαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει μόνο το αποσμητικό και είναι απο τα αγαπημένα μου! Μυρίζει όντως καταπληκτικά και πουλιέται συχνά 1+1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αλήθεια ειναι οτι σχεδόν παντα το βρίσκεις σε προςφορα !!! :-)

      Διαγραφή
  6. ΤΟ Balmi to λατρευω και εγω. το αποσμητικό ομολγώ ότι ηταν για χρόνια το αγαπημένο μου, όμως λόγω που περιέχει καποια βλαβερά αλουμινοστοιχεια, το γύρισα στον κρύσταλλο και βρήκα την υγεια μου!!
    φιλια Χαρούλακι
    Καλες γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι μονο ο κρύσταλλος ειναι το πιο υγιεινό αποσμητικό, και εγω κάποια στιγμή στο μέλλον σιγουρα θα κανω μια αλλαγή ! Καλες γιορτές !!!

      Διαγραφή
  7. μονο την κρεμα σώματος τη Nivea έχω δοκιμάσει και συμφωνω...το αποσμητικο εμένα δε με τρελαίνει η μυρωδια του, γιαυτο και δεν το παιρνω αν και έχω ακούσει τα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτι ξερω η εταιρία βγάζει και αλλες μυρωδιές πάντως ! :-)

      Διαγραφή
  8. Αυτό το αποσμητικό το ακούω συνέχεια από όλεςςς αλλά δεν το έχω πάρει ακόμα γιατί δεν είμαι φαν των rol on αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα το τιμήσω γιατί το βλέπω συνέχεια σε 1+1!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχει και σε σπρέι, και βγαίνει και αυτό συχνά σε προσφορά!φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχαχα και η μάνα μου τα ίδια μου λέει, ότι μαζεύω σκουπίδια! Μα δεν είναι σκουπίδια, είναι empties!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το αφρόλουτρο του Παπουτσάνη, πρέπει να μυρίζει πολύ ωραία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα καμία μάνα να μην καταλαβαίνει;;;χαχα!!!!τουλάχιστον εμείς εάν ποτέ βρεθούμε στη θέση τους, ελπίζω να μη λέμε τα ίδια!!!ναι μυρίζει απίστευτα, έχω και την κρέμα σώματος, βέβαια δεν τη χρησιμοποιώ τώρα, γιατί μου φαίνεται πιο καλοκαιρινό άρωμα!

      Διαγραφή
    2. Και εμείς λογικά τα ίδια θα λέμε χαχαχα! Δεν το έχω μυρίσει καν, αλλά θα το τσεκάρω την επόμενη φορά που θα το βρω μπροστά μου ;)

      Διαγραφή
    3. χαχαχα!!!!!!!για το καλό των αντρών μας ελπίζω εάν κάνουμε κορίτσια να μην πάρουν από μας!!!!! ναι ναι να το μυρίσεις!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο post και φυσικά η αρχή και το τέλος του κειμένου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχα αυτό το liposan το ήθελα κάποια εποχή αλλά το είχα ξεχάσει ^^. έχω και γω το αποσμητικό με το κόκκινο καπάκι και μου αρέσει πολύ! Το γαλάκτωμα καθαρισμού από apivita το χα πάρει από περιοδικό και ήταν αρκετά καλό! Γενικά νομίζω δε μου αρέσουν τα γαλακτώματα. Προτιμώ μαντηλάκια ή νεράκια καθαρισμού! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοκκινο τι μυρωδιά εχει ;;;; Εγω παλι πιστεύω οτι σε μενα ταιριαζουν τα λαδακια, βεβαια τη μεγάλη απογοήτευση την έφαγα με τα νερά μισελερ οου κανενα δυστυχως δε μου ταίριαξε... :-(

      Διαγραφή
  12. Ααααα θελω και εγω balmi +_+ χιχι πολυ ωραια ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαεινή η ιδέα να μας παρουσιάσεις τις άδειες συσκευασίες σου και να μας πεις τη γνώμη σου.Τώρα ξέρουμε τι θα χρησιμοποιήσεις ξανά!Όσο για τη μανούλα άστη να λέει, όλες η μανούλες έτσι είναι, μόλις της δώσεις μια αγκαλιά θα λυώσει και ίσως και να σε βοηθήσει στο ξεκαθάρισμα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω, αν και το κάνουν πολλές bloggers και you tubers, χαίρομαι οου σου αρεςει, και εμενα μου αρεςει αυτη η ιδεα, γιατι έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για ενα προϊόν ! Ναι, ναι τι να τις κάνουμε !!!! Λενε λενε αλλα.....!!!!!! :-) ;-)

      Διαγραφή
  14. I want the nivea body souflee. Sounds so good!

    Adoorablee.blogspot.com ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes, it's very nice !!! Even though it doesn't have a special smell, if you have dry skin it's perfect !!! :-)

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!