*ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ!!!*



Γεια σας κοριτσάκια μου!!! Τι κάνετε; Επιτέλους μπήκε ο Δεκέμβρης!!! Το πόσο λατρεύω αυτόν το μήνα δεν περιγράφεται! Είμαι παιδί του χειμώνα και το δηλώνω, και εκτός από τα αγαπημένα μου ζεστά χουχουλιάρικα ρούχα, τις ζεστές κούπες καφέ και τσάι, και τις ατέλειωτες σοκολάτες, ένας ακόμη λόγος είναι τα Χριστούγεννα!





Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα λάτρευα αυτήν την εποχή, που πιστεύω πως έχει κάτι μαγικό! Ευτυχώς αυτή η τρέλα δε μου φύγει ακόμα και σήμερα, και αρχές Δεκέμβρη αρχίζω να στολίζω το σπίτι με την οικογένεια μου, ακούγοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Βέβαια η τρέλα μας είναι οικογενειακή, και αυτό φαίνεται από τη διακόσμηση του σπιτιού! Έτσι λοιπόν,  θα σας δείξω κάποιες ιδέες για να στολίσετε και εσείς το σπίτι σας, σύμφωνα με τον τρόπο που διακοσμήσαμε το δικό μας σπίτι!

Εγώ προσωπικά είμαι λάτρης του κλασικού, ειδικά σε ότι αφορά τη διακόσμηση! Επίσης δε μου αρέσουν οι υπερβολές! Εκτός εάν πρόκειται για Χριστούγεννα!

Στην πρώτη φωτογραφία (επάνω) βλέπετε το δέντρο μου, που κινείται σε μπρονζέ, πορτοκαλί και καφέ τόνους. Πιστεύω πως ένα κλασικό χρώμα ταιριάζει πάντα, οπότε ότι αλλαγές και αν γίνονται στο σαλόνι, πάντα ταιριάζουν! Δείτε παρακάτω κάποια από τα αγαπημένα μου στολίδια!




Και φυσικά, κάτω από το δέντρο, δε θα μπορούσε να λείπει η πατροπαράδοτη φάτνη!


Εκτός όμως από τη φάτνη, σας έχω και μια άλλη ιδέα!!! Το σάκο του Άι-Βασίλη! Όλα τα δώρα μπαίνουν μέσα, και ανοίγονται την Πρωτοχρονιά! Νομίζω είναι μια καλή ιδέα, και αν έχετε παιδιά θα τα κάνετε να ανυπομονούν να τον δουν γεμάτο!



Αφού τελειώσαμε με το δέντρο, πάμε να δούμε μερικές ιδέες για τους υπόλοιπους χώρους του σπιτιού!!! 

Κάτι που μπορεί να αλλάξει τη διακόσμηση εύκολα και χωρίς πολλά στολίδια είναι η εκμετάλλευση των καλοριφέρ, ειδικά φέτος που δεν ανάβουν και τόσο συχνά! 




Και να πως να κρύψεις ένα πολύμπριζο:




Εάν δε θέλετε να βάλετε πολλά μπιχλιμπίδια, δυο μαξιλαράκια με χριστουγεννιάτικο σχέδιο μπορούν να ανανεώσουν το χώρο, και να δώσουν μια γιορτινή αίσθηση!


Και επειδή όλοι έχουμε ένα τραπεζάκι στο σαλόνι δε μπορούμε να το αφήσουμε παραπονεμένο! Ωστόσο εγώ επέλεξα να μη βάλω πολλά πράγματα, αλλά λίγες μικρές λεπτομέρειες, ανανεώνοντας τα πράγματα που ήδη είχα!


Πιο συγκεκριμένα:

Ένα χειροποίητο γούρι, πάντα έχει αξία, αφού το κάθε ένα είναι μοναδικό!


Οι γιορτινές συσκευασίες από τα αγαπημένα μας μπισκότα εκτός από την υπέροχη γεύση που μας χαρίζουν, μπορούν πάντα να χρησιμοποιηθούν ως διακοσμητικά στοιχεία! Το ίδιο ισχύει και για τις μπάλες που δεν ταιριάζουν στο δέντρο! Ποιος είπε πως δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με άλλο τρόπο;


Ένας ακόμη απλός τρόπος για χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα είναι να βάλετε σε ένα ψηλό ποτήρι ή βάζο, λίγο χιόνι!


Τέλος, η πιατέλα μπορεί να ανανεωθεί με τον εξής τρόπο: ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι, και στη μέση ένα κόκκινο κερί! Και εάν δεν έχετε λευκό στεφάνι, μπορείτε να το βάψετε με ένα σπρέι όπως εγώ! Έτσι, κάθε χρόνο μπορείτε να αλλάζετε κάποια αντικείμενα ανάλογα με το στυλ που θέλετε!



Μιας και είπαμε πιατέλα όμως, ένας άλλος τρόπος για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση πιατέλας είναι ο επόμενος! Κόκκινα κεράκια, σε διάφορες αποχρώσεις και σχήματα, και γύρω γύρω μπορείτε να τοποθετήσετε διάφορα διακοσμητικά! Εγώ επέλεξα κόκκινα αστεράκια!


Όσες με ακολουθείτε στο instagram (follow me here ) θα είδατε τη χαρά μου, για τις νέες μου βιβλιοθήκες! Έχω πάρα πολλά βιβλία, αφού είναι η μεγάλη μου αγάπη, και δυστυχώς (ή ευτυχώς) δε χωρούσαν πια στο δωμάτιο μου! Έτσι, χάρηκα τόσο πολύ για τις δύο βιβλιοθήκες μου, και τις καμαρώνω συχνά πυκνά! Δε θα μπορούσα να τις αφήσω ξεστόλιστες όμως!!!

Από μακριά φαίνονται κάπως έτσι:



*Για όσες ενδιαφέρεστε, οι συνθέσεις είναι από τα ikea!

Κοντινά διακοσμητικά:

1η βιβλιοθήκη-


2η βιβλιοθήκη-





Όπως βλέπετε τίποτε δεν πάει χαμένο!!! Κουτάκια από δώρα, χιονόμπαλες, διακοσμητικά και άλλα στολίδια ταιριάζουν μεταξύ τους, όσα χρόνια και αν τα έχεις! Επίσης, μια χρυσή γιρλάντα που δε χρησιμοποιείτε πια, μπορεί να κοπεί σε διάφορα μεγέθη, και να μπει σε γλαστράκια και άλλα διακοσμητικά, ή σε ένα διάφανο βάζο, να βάλετε μικρά πραγματάκια που παραπέμπουν στα Χριστούγεννα (εγώ έβαλατα αστεράκια που περίσσεψαν, μαζί με λίγα καρύδια, φουντούκια κ.τ.λ.) Αφήστε τη φαντασία να δουλέψει και αυτοσχεδιάστε!

Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην εκμεταλλευτώ αυτήν τη ψηλή macarons-ο-θήκη (whatever!!!) και να τη γεμίσω με κόκκινα γυάλινα βατομουράκια!


Ένα παλιό μπαούλο, μπορεί να αποκτήσει γιορτινό χαρακτήρα με την κατάλληλη διακόσμηση! Φυσικά, αντι για μπαούλο, μπορεί να είναι ένα τραπεζάκι ή ένα έπιπλο, ή ότι έχετε σε μια γωνιά ανεκμετάλευτο!


Το κλουβί που βλέπετε ήταν λευκό, και το έβαψα χρυσό με σπρέι, βάζοντας μέσα αυτές τις στρογγυλές μπάλες με φωτάκι που κρεμιούνται στο δέντρο!




Μια πιατέλα με σχέδιο, είναι πάντα ευπρόσδεκτη, αφού δε χρειάζεται κάτι επιπλέον!


Μια μικρή γωνίτσα σε κάποιον χώρο του σπιτιού που δεν έχει γιορτινή ατμόσφαιρα αλλάζει με την προσθήκη δυο γλυκών χιονάνθρωπων!


Ένας μικρός και άδειος τοίχος μπορεί να αλλάξει μορφή με μια μικρή χριστουγεννιάτικη σκούπα!


Και τα παλιά κάδρα μεταμορφώνονται με την προσθήκη ενός ημερολογίου που μετράει αντίστροφα ως τα Χριστούγεννα!


Ακόμα και οι καρέκλες της κουζίνας μπορούν να αλλάξουν όψη, αφού στην αγορά μπορείτε να βρείτε πολλά μαξιλαράκια για τις καρέκλες σε πολλά σχέδια! Εάν ψάξετε καλά θα βρείτε πολύ οικονομικές επιλογές!


Και μιας και είμαστε στην κουζίνα, πως θα μπορούσα να αφήσω το νεροχύτη χωρίς μια-δυο-τρεις(τέσσερις, πέντε, έξι!) λεπτομέρειες!


Εάν έχετε μικρή μπαλκονόπορτα, όπως και εγώ, είστε τυχερές, αφού μπορείτε να κόψετε ύφασμα με το μέτρο σε χριστουγεννιάτικο pattern, και να στολίσετε τη γωνίτσα σας! Και φυσικά μια πλαστική τσάντα από αυτές που κυκλοφορούν στην αγορά, μπορεί να αντικαταστήσει για λίγες μέρες τη σακούλα ανακύκλωσης, κάνοντας ακόμα και τη γωνία με τα σκουπίδια όμορφη και γιορτινή!


Και αφού λατρεύω το τσάι, δε θα μπορούσα να μην βάζω την κούπα μου πάνω στα κόκκινα σουβέρ μου! Τόσο μικρά, και όμως, σε βάζουν σε γιορτινή διάθεση! Τα έχουμε πει αυτά εξάλλου, η διαφορά κρίνεται στις λεπτομέρειες!


Όμως λατρεύω και τη μαγειρική, αλλά και το φαγητό! Ακόμα και αν δε φοράω ποδιά, τις γιορτινές μέρες κάνω πάντα μια εξαίρεση! Και αφού το ετοιμάσω, ώρα για μαμ!!!! Θήκη για χαρτοπετσέτες και αλατοπίπερο τσεκ!!!



 Και...τι θα ήταν το φαγητό χωρίς αλατοπίπερο;;;

Ότι θα ήταν η ζωή χωρίς Χριστούγεννα! Άνοστη και χωρίς νόημα!

Αφήστε τα προβλήματα στην άκρη, και απολαύστε αυτές τις όμορφες και οικογενειακές μέρες! Δημιουργήστε αναμνήσεις που θα σας κρατούν συντροφιά για μια ζωή!  

Χαμογελάστε και περιμένετε υπομονετικά τον Άι-Βασίλη!!!! Είμαι σίγουρη πως δε θα σας ξεχάσει φέτος!!!!!!!! <3

23 σχόλια:

  1. Μα τι απολαυστική και χριστουγεννιάτικη ανάρτηση είναι αυτή;;;
    Ωραίες ιδέες Χαρά μου!
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε να μπούμε στο κλίμα επιτέλους !!!!! Καλες γιορτές κούκλα μου !!! ❤️

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία διακόσμηση Χαρά μου! Εκμεταλλευτήκατε κάθε γωνίτσα! Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Μαράκι μου, καλες γιορτές !!!! :-)

      Διαγραφή
  3. Αυτή η ανάρτηση ήταν αρκετή για να με βάλει σε σούπερ χριστουγεννιάτικη διάθεση!! *-* Πολύ ωραία το διακοσμήσατε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για αυτο χιχιχ !!! Ευχαριστω να εισαι καλα !!! Καλες γιορτές !!! :-) :-)

      Διαγραφή
  4. Άχου τι ωραία που στολίσατε, και του χρόνου!! Το κάνατε να φαίνεται πολύ χουχουλιάρικο το σπίτι, τι ωραία!! Σας ζήλεψα λιγάκι (με την καλή έννοια) που στολίσατε μεγάλο δέντρο, εγώ από τότε που έχω τον σκυλάκο μου, δεν στολίζουμε μεγάλο δέντρο, γιατί θα τραβάει τα στολίδια και θα του πέσει στο κεφάλι :P Πολύ μου άρεσε το post σου, πολλά φιλιά και Καλά Χριστούγεννα (;;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω, επιςης !!!!! Αχ με αυτα τα σκυλακια ειναι δύσκολο, αλλα εντάξει η διάθεση παντα να υπαρχει,μπείτε με μεγαλο ειτε με μικρο δέντρο !!! :-)

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες ιδέες, τωρα εχω πολύ καλή διάθεση να στολίσω το σπιτι ^_^ φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι πιατέλες με κεριά all time classic αλλά και ο σάκος του Αη Βασίλη τι ωραία ιδέα για οικογένειες με παιδιά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως για τα παιδάκια ειναι οτι πρεπει !!! :-) :-) :-)

      Διαγραφή
  7. Πολλή όμορφη διακόσμηση μου άρεσε πολύ ο σάκος του Άι-Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δέντρο σου είναι υπέροχο , μου αρέσει πολύ το μπρονζέ, και όλη η διακόσμηση όμορφη και γιορτινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mairas life & @despoina ευχαριστώ !!!!!!καλές γιορτές και ότι επιθυμείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πρωτοσχολιάσω;; Δεν άφησες κανέναν χώρο ανεκμετάλλευτο, και φαίνεται πως λατρεύεις τα Χριστούγεννα!! Υπέροχη διακόσμηση! Λάτρεψα το ψηλό ποτήρι στο τραπεζάκι, το σάκο του Άη Βασίλη και το χρυσό κλουβί!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Chara ειναι πολυ ομορφος ο στολισμος!!! ειδικά στα ράφια.. που σκαρφαλώνουν δίπλα απο τα βιβλία.. :)
    πολυ γλυκό αρθρο.. μας εβαλες για τα καλα στο πνευμα των εορτων .. ακομα και για εμας.. που για διαφορους λόγους δεν θα μπούμε..
    Καλές γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ, χαίρομαι πολύ που σε έβαλα στο κλίμα!ελπίζω οι λόγοι να μην είναι σοβαροί-υγεία...όπως και να έχει καλές γιορτές με χαρά και χαμόγελο!!!!

      Διαγραφή
  12. μαρεσει που εγω το διαβαζω τωρα που κοντευει Πασχα χαχαχαχαχα!!!!Πολυ ωραια διακοσμηση χαρας το κουραγιο σου Χαρα!!!Ετσι διακοσμεις ολο το σπιτι και για το Πασχα;;;Let me know !φιλακια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, δε βαριέσαι, κάλλιο αργά παρά ποτέ!!!όχι όχι, μόνο τα Χριστούγεννα!!!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!