* SO MANY EMPTIES...SO LITTLE TIME! *


EN/ Hello beauties! How are you? 
Today i have a post with a lot of emtpies that i have used up until the end! Some of them were great and some really bad! Let's go and see!!!

GR/ Γεια σας κοριτσάκια μου! Πως μου είστε;
Όπως είδατε και από τον τίτλο σήμερα έχουμε αρκετούτσικα empties που κυριολεκτικά τα έλιωσα! Κάποια δεν ήταν και τόσο καλά, όποτε ας μπούμε κατευθείαν στο ψήτο!!!



BIOLIFE
BODY TOUCH
Body lotion with aloe vera
ORCHID


EN/ I was so in love with this one and i'm sad it's over! It was one of my favorite body lotions, with this unique scent of orchid- which is also my favorite flower! I'm gonna buy it again because i arleady miss it!
If you want to know more about this one you can read my review here !

GR/ Αυτή η κρέμα σώματος ήταν ένας κεραυνοβόλος έρωτας, και λυπάμαι που μου τέλειωσε... Η μυρωδιά της απλά μοναδική, ορχιδέα- που είναι και το αγαπημένο μου λουλούδι! Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά και ήδη μου λείπει!
Εάν θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα σχετικά με την υφή, τη σύσταση κ.τ.λ. κάντε κλικ εδώ !

GARNIER
ULTRA DOUX
CONDITIONER
Vivid color extracts



EN/ This was a conditioner from Garnier with argan oil and cranberry.Also it's parabens free. It is for protecting colored hair. I also have used the same shampoo.
I like it because it was leaving my hair soft and smooth. I didn't notice a big difference to the color of my hair, but it was a good simple conditioner!

GR/ Αυτό το μαλακτικό της garnier είναι με argan oil και cranberry και δεν έχει parabens. Είναι για βαμμένα μαλλιά, και το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το αντίστοιχο σαμπουάν.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, άφηνε τα μαλλιά μου απαλά και ευκολοχτένιστα, με ένα ευχάριστο άρωμα, αλλά δεν εντόπισα κάποια έξτρα προστασία και ζωντάνια στο χρώμα!

Σημ. Τη σειρά αυτή την είχα βρει στο zampple, όμως δεν έχει τύχει να τη δω ακόμη στην ελληνική αγορά!

BIODERMA
SENSIBIO H20
SOLUTION MICELLAIRE


EN/ I know that you wouldn't expect to hear this but...this product didn't work at all on me!
I had really high expectations so when i use it i try to give it some chances but...no...
It was really hard to remove the make up on my eyes and lips. So, i'm really sorry, but i won't try this one again!

GR/ Και τώρα ξέρω πως έφτασε η ώρα να πέσετε από τα σύννεφα αλλά αυτό το ''μαγικό'' νεράκι ήταν μια σκέτη απογοήτευση...
Είχα πραγματικά πολύ υψηλές προσδοκίες, και μια σιγουριά πως θα είναι τέλειο, και από την πρώτη κιόλας χρήση απογοητεύτηκα.
Δεν ξέβαφε ούτε τα μάτια αλλά ούτε και τα χείλη μου, χρησιμοποιούσα πολύ προϊόν για να δώσω και μια δεύτερη, τρίτη τέταρτη ευκαιρία αλλά δυστυχώς απλά δεν μου ταίριαξε! Δεν πρόκειται να το αγοράσω ποτέ ξανά!

LIPOSVELTE CREAM
MASTIC SPA
Mastic, cocoa and caffeine


EN/ Mastic spa is a greek company from the island of Chios and uses mastic as its primere ingridient. 
This cream was anti cellulite and it was effective enough but the scent was really intense and it was bothering me. Also i didn't find this bottle convinient because i had to take it with my fingers and apply it to my skin. The product was liquid so it was very easy to make my bathroom a totally mess! So, i use it but i didn't like it a lot!

GR/ Αυτή η κρέμα είναι από τη mastic spa και είναι για την κυτταρίτιδα.
Σαν αντικυτταριδική κρέμα δεν ήταν άσχημη, όμως είχε άλλα αρνητικά, και όχι λίγα. Αρχικά, το άρωμα. Πολύ έντονο σε σημείο ενοχλητικό. Το μπουκάλι δε βολεύει έτσι, καθώς έπρεπε να βουτάς το χέρι για να το πάρεις, ενώ η κρέμα ήταν πολύ υγρή σε σημείο να κάνω το μπάνιο χάλια με κρέμες πεταμένες από δω και από εκεί! Αν και τη χρησιμοποίησα δε θα την πρότεινα !


POM PON
EYES & FACE
Cleansing & mattifying 
OILY SKIN



EN/ As you may know, i don't use wipes for removing my make up, but i don't know why i took these!
I didn't like them, i didn't found them effective. They were so dry that you don't have to wonder why they don't work.
The only nice was the scent, myrrh, but nothing else!

GR/ Όπως ίσως ξέρετε δε χρησιμοποιώ μαντηλάκια, αλλά κάπως κάτι με έπιασε και βρέθηκαν στα χέρια μου!
Δεν έχω λόγια να περιγράψω το πόσο χάλια ήταν, αφού δεν έβγαζαν ούτε το μισό μακιγιάζ του προσώπου, πόσο μάλλον των ματιών. Εάν βέβαια σκεφτούμε το γεγονός πως είναι πιο στεγνά και από χαρτομάντηλο δε μου κάνει εντύπωση.
Το μόνο ωραίο είναι η μυρωδιά, μύρος, και τίποτε άλλο απολύτως.

AVON
Nail experts
Quick dry 
Nail spray


EN/ An other product that didn't work for me- ok i swear this is the last one! It is a quick dry spray for nails.
I didn't like it because it is very liquid, it sprays all over, and it smells really bad. 

GR/ Ακόμη ένα προιόν που δε μου άρεσε, και ορκίζομαι είναι το τελευταίο!
Δε θα μακρηγορήσω και πάλι, απλώς θα πω πως ήταν απαίσιο, μύριζε πολύ άσχημα και έντονα, ήταν πολύ υγρό, ψέκαζε παντού, τα χέρια γλίτσιαζαν και αυτή η μυρωδιά δεν έφευγε με τίποτα.

ESSENCE
LASHES GO WILD
Volume mascara


EN/ This was one of my favorites mascaras!
I love essence, and some mascaras of this company are really great, and this is one of them!
It separetes the lashes, gives volume and it's very affordable. I like the result and i found it very dramatic! Just perfect!!!

GR/ Μια από τις πιο αγαπημένες μου μάσκαρα!
Η essence είναι πολύ αγαπημένη εταιρία και ειδικά στις μάσκαρα έχει κάποιες που ειλικρινά δεν παίζονται! Μια από αυτές είναι και η συγκεκριμένη!
Ξεχωρίζει απίστευτα τις βλεφαρίδες και δίνει πολύ όγκο με λίγα μόλις βουρτίσματα! Φυσικά αξίζει τα πολύ χαμηλά λεφτά της και με το παραπάνω! Δίνει ένα πολύ δραματικό αποτέλεσμα! Απλά τέλεια!!!

L'OREAL
SKIN PERFECTION
BB CREAM


EN/ I have used this bb cream until the end and i really really like it!
It gives a mat and natural result and it's not oily. I didn't find something negative, i will buy it again and i think it's ideal for my every day make up looks!

GR/ Χρησιμοποίησα αυτή την bb cream μέχρι τέλους και απλά τη λάτρεψα!
Δίνει ένα ματ και φυσικό αποτέλεσμα, και δεν είναι καθόλου λιπαρή. Δε βρήκα τίποτα αρνητικό, θα την αγοράσω ξανά και τη θεωρώ ιδανική για το καθημερινό μου μακιγιάζ!

LOVIE
NAIL CARE
DOUBLE USE BASE & TOP COAT



EN/ Lovie is a greek drugstore company and has some very good stuff!
I like all the nail polishes from lovie and especially this one. It's a base and top coat.
I prefer to use it as a top coat, it make the manicure really shinny-like a gel and the results lasts for a long time.  
If you are looking for something affordable but effective this one is really working!

GR/ Αγαπώ όλα τα μανό της lovie και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο, είναι βάση και top coat μαζί!
Προτιμώ να το χρησιμοποιώ ως top coat γιατί δίνει υπερβολικά έντονη λάμψη- σαν τζελ- στο μανικιούρ μου η οποία διαρκεί πολλές ημέρες.
Εάν θέλετε κάτι οικονομικό και αποτελεσματικό είναι το καλύτερο που μπορείτε να δοκιμάσετε!

GLISS
HAIR REPAIR
LIQUID SILK - SERUM


EN/ The pink series of Gliss is my favorite, especially the mask that i always have it on my bathroom!
This is a serum that gives results in just 1 minute! It leaves the hair smooth, easy to comb them and gives an extra shine. 
It's ideal for vacations or weekends, because you can have your favorite mask with you without carrying the whole bottle! 

GR/ H ροζ σειρά της gliss είναι η αγαπημένη μου, και ειδικά η μάσκα δε λείπει ποτέ από το μπάνιο μου!
Μόλις βρήκα αυτό τον ορό- στην ουσία είναι η μάσκα σε μορφή αμπούλας- δε μπορούσα παρά να μην το αρπάξω!
Δρα σε μόλις ένα λεπτό, αφήνει τα μαλλιά απαλά, ευκολοχτένιστα και λαμπερά!
Είναι ιδανικό για διακοπές και μίνι εξορμήσεις, για να έχετε πάντα μαζί σας την αγαπημένη σας μάσκα! 

Σημ. Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα σε αυτή τη μορφή!


EN/ These were my empties! Have you tried something of these? 

GR/ Αυτά ήταν τα empties!!!! Έχετε δοκιμάσει ποτέ κάτι από αυτά;


24 σχόλια:

  1. Συμφωνω με την bb την δοκιμασα και την λατρεψα...μου εκανε εντυπωση το lovie top coat,θα το δοκιμασω....μακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι υπέροχη!!!! να το δοκιμάσεις είναι πολύ ωραίο για τα χρήματα του, φιλάκιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  2. Η BB της L'Oreal μου αρέσει και εμένα πολύ! :) Το νεράκι της Bioderma το χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο, για τα μάτια χρησιμοποιώ κάποιο διφασικό προϊόν και μετά περνάω τα μάτια με λίγο bioderma για να αφαιρέσω τη λιπαρότητα που έχει αφήσει το διφασικό! Αν φοράς αδιάβροχα προϊόντα ή πολλή mascara τα νεράκια νομίζω δεν κάνουν δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) !! Κοιτα να δεις δε φοραω πολλα προιοντα ούτε και αδιάβροχα, απλα αποτι εχω καταλάβει δε μου ταιριαζουν ρα νερά, οποία και αμ εχω δοκιμάσει απο όλες τις μάρκες κτλ τιποτα δε μου ξεβαφει ούτε τα ματιά ούτε τα χείλη, με μεγαλύτερο πρόβλημα το μολύβι ματιών στο κάτω μέρος του ματιού, και το κραγιόν ! Σε αντίθεση τα λαδακια μου αφαιρούν τα παντα με πιο αγαπημένο το ideal soft , απλως άκουγα τα καλύτερα για αυτο οποτε καταλαβαινεις την απογοήτευση μου! Τελικά θα μείνω στα λαδακια !

      Διαγραφή
  3. Το άρωμα της κρέμα σώματος της BIOLIFE σε μένα δεν διαρκούσε καθόλου. Το BIODERMA εγώ το λατρεύω...Θέλω να δοκιμάσω την bb και τη μάσκα Gliss! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε ; Κρίμα ! Αααα, δε μου κανει εντύπωση για το νερο, αρεςει σε όλους εκτός απο μενα χαχα !!!! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  4. Τελεια αναρτηση Χαρα μου, τα μαντιλακια αυτα ειναι απαισια εμενα μου προκαλουσαν τραβγηγμα και τσουξιμο απαπα, η bb cream φαινεται ενδιαφερον γενικα ολη η σειρα πρεπει να ειναι καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμενα καθόλου δε μου άρεσαν !!!! Ναι θελω να παρω και τον όρο κάποια στιγμή !!!

      Διαγραφή
  5. Εχω την κρέμα από τ mastic κ το στεγνώτικο μου άρεσαν αρκετά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα οι μυρωδιές τους μου φάνηκαν πολυ ενοχλητικές δυστυχως.... :-(

      Διαγραφή
  6. διαφωνω με αυτο που ειπες το στεγνωτικο νυχιων,εγω λατρεψα τη μυρωδια και μου κανει και δουλεια! =/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ότι σου έκανε δουλειά είναι καλό, εμένα δε με βόλεψε!!! εγώ τη βρήκα έντονη σύμφωνα με τα δικά μου γούστα, και με ενοχλούσε, γενικώς δεν μου αρέσουν οι πολύ έντονες μυρωδιές, γιατί κάποιες φορές μυρίζουν και τα μανό, εάν έχεις ξεβάψει τα νύχια πιο πριν βάλε και το ασετόν, εεε και αυτό πάει πολύ! χαχα!!

      Διαγραφή
  7. Hey,
    I really like your Blog! Awesome Photos and interesting Stuff. Do you want to support each other and follow via GFC? If yes please tell me and i follow back. Lets stay in touch. :)

    Greetings Sophia xx
    M Y B L O G.
    I N S T A G R A M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτο με το Bioderma δεν μπορω να το καταλαβω..δεν γινεται σε καποιες να ξεβαφει τελεια και σε καποιες να μην ξεφαβει καθολου..μηπως φορας πολλ αδιαβροχα προϊοντα??εγω δεν μπορω να ζησω χωρις αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι αδιάβροχα δε φοραω ποτε ειδικα στΑ ματιά ! Αυτο που καταλαβα ειναι πως κανενα νερο μισελερ δε μου ταιριάζει, οποίο και αν εχω παρει εχω απογοητευτεί σε μέγιστο βαθμό ! Απλως ήμουν σίγουρη πως αυτο θα ηταν τέλειο, και στεναχωρήθηκα- απογοητευτηκα ! Θα παραμείνω στα λαδακια τελικά , δεν με θελει με τα νερακια !!!!!!

      Διαγραφή
  9. Εντάξει, καταλαβαίνεις ότι μόλις διάβασα για το Bioderma, όπως λες κι εσύ, έπεσα από τα σύννεφα! Εμένα μου έχει τελειώσει η πρώτη συσκευασία και έχω πέσει σε μια μίνι κατάθλιψη, χαχα...Λογικό είναι βέβαια σε κάποιους να κάνει δουλειά και σε άλλους όχι, όπως όλα τα προϊόντα άλλωστε. Επίσης έχω δοκιμάσει την BB cream από L'oreal και έχω βγάλει από μέσα μέχρι και την τελευταία σταγόνα από το προϊόν,χωρίς υπερβολές!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι έτσι ακριβώς είναι, αλλά πραγματικά για το συγκεκριμένο δεν το περίμενα καθόλου!!!!αααα και εγώ έτσι με την bb χιχιχ!!!! φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Το 'χεις ρίξει στην περιποίηση κι εσύ! Πέθανα με τον τίτλο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχι !!!! Ναι ναι ασε όλο προιοντα περιποίησης παίρνω, μακιγιάζ εχω καιρο η αλήθεια ειναι!

      Διαγραφή
  11. Τα pom pon εμένα μου αρέσουν πολύ. Βέβαια χρησιμοποιώ αυτά που είναι για ευαίσθητο δέρμα και είναι πολύ ικανοποιητικά υγρά!Αλλά και με τα κλασικά τα ροζ δεν είχα θέμα. Μήπως έπεσες σε ελαττωματικά? Θα έχω υπόψιν μου το top coat της Lovie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ροζ τα κλασικά και εμένα μου αρέσουν, αλλά αυτά όντως ήταν υπερβολικά στεγνά!!!δε νομίζω να ήταν ελλατωματικά γιατί πήρα και δύο πακέτα-τα είχε σε προσφορά!

      Διαγραφή
  12. Κρίμα για το Bioderma. Την ΒΒ της L'Oreal θέλω να δοκιμάσω. Τα βερνίκια της Lovie είναι αγαπημένα. Οικονομικά, με τρομερή απόδοση χρώματος και καλή διάρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι από τα αγαπημένα μου μανό, και δεν το περίμενα γιατί είναι πολύ οικονομικά, τα λατρεύω!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!