*SEPTEMBER FAVORITES !!! *


EN/ Hello again!!!! How are you girls? I hope you feel great! As October is here, it's time to see September's favorites! I have for you five beauty relative things that i really loved! 

GR/ Γεια σας και πάλι!!!! Πως μου είστε κορίτσια μου; Ελπίζω να είστε όλες τέλεια! Αφού υποδεχτήκαμε τον Οκτώβρη, πάμε να δούμε τα αγαπημένα του προηγούμενου μήνα! Πέντε προϊόντα ομορφιάς και μακιγιάζ που έκλεψαν την καρδιά μου τον Σεπτέμβριο!


1. DOVE
Purely pampering
Nourishing body oil
Pistachio cream and magnolia


EN/ What can i say about this one? A nourishing body oil from dove with a wonderful scent! It's non greasy and leaves the skin smooth! 

GR/ Τι να πω για αυτό το υπέροχο λαδάκι σώματος από την Dove? Θα μείνω στα βασικά! Ένα ενυδατικό λάδι σώματος με υπέροχη μυρωδιά (φυστίκι και μανόλια)! Καθόλου μα καθόλου λιπαρό, αφήνει το δέρμα απαλότατο!

2. VENTUS
Body milk
pink lotus and yalng ylang with aloe vera


EN/ As you know i really love body lotions, so i couldn't write a post with my monthly favorites without a body lotion! This one is from ventus. It has a pink lotus and ylang ylang scent with aloe vera. The scent bases on aromatherapy and helps you relax. I like using this one at nights! Also it is very moisturising , it hydrates the skin and it's not greasy! Love love love!!! <3

GR/ Όπως είναι πια γνωστό, λατρεύω τις κρέμες σώματος! Πως θα μπορούσα λοιπόν να είχα ένα post με αγαπημένα χωρίς έστω μια! Αυτή η κρέμα σώματος είναι από τη ventus και μυρίζει απίστευτα, ένας μοναδικός συνδυασμός από ροζ λωτό, υλάνγκ υλάνγκ και αλόε βέρα. Το άρωμα αυτό βασίζεται στις αρχές της αρωματοθεραπείας, και όπως αναγράφει βοηθάε στη χαλάρωση, και όντως το κάνει! Για το λόγο αυτό το χρησιμοποιώ πάντα πριν κοιμηθώ! Πέρα όμως από το υπέροχο άρωμα είναι πολύ ενυδατική κρέμα αλλά καθόλου λιπαρή! Μόνο αγάπη!!! <3

3. L'OREAL
Mega volume Miss manga mascara


EN/ When i had used this mascara for the first time i was dissapointed. But after a couple of months i use this one again and i change my mind. Maybe the fact that was a bit dried up help this mascara, and now is one of my favorites. I can't tell that it gives the super-duper result but it's a good mascara that gives volume, separate the lashes and it's perfect for every day looks(especially for evenings!)!

GR/ Όταν είχα πρωτοπάρει αυτή τη μάσκαρα ήμουν εντελώς απογοητευμένη. Με μια δεύτερη ευκαιρία, που στέγνωσε κιόλας, τελικά βρέθηκε στα αγαπημένα μου. Δε δίνει κανένα super-duper αποτέλεσμα, όμως δίνει αρκετό όγκο και ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες. Τη θεωρώ ιδανική για καθημερινά απογευματινά look!

4. AVON
Smooth mineral foundation
Sand beige


EN/ This is a smooth mineral foundation from avon. It's easy to apply with a big fluffy brush and gives a natural result. Even thought it gives a natural effect it is coverage enough. It is a light product, tottaly matte and i really love it!

GR/ Αυτό το απαλό mineral foundation από την avon είναι πραγματικά τέλειο. Απλώνεται εύκολα με ένα μεγάλο χοντρό πινέλο και αφήνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα, χωρίς να στερεί την κάλυψη! Είναι ελαφρύ προϊόν, εντελως ματ, και πιστεύω ιδανικό και για λιπαρές επιδερμίδες! Πως να μην το αγαπώ λοιπόν;

5. BEAUTY LINR COSMETICS
Lipstick no 10


EN/ The ultimate drugstore autumn-red lipstick! I love the smell of it- it is like vanilla, and also the fact that it lasts for a long time! 

GR/ Το απόλυτο οικονομικό φθινοπωρινό κόκκινο κραγιόν! Αγαπώ ιδιαίτερα τη βανιλένια μυρωδιά, καθώς και το γεγονός πως διαρκεί για ώρες!

EN/ Have you tried something of my favorites? What's yours?

GR/ Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα αγαπημένα μου; Ποια είναι τα δικά σας;



16 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα κραγιόν από beauty line και είχα απορία αν έχουν διάρκεια, οπότε μου την έλυσες, φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το καλο ειναι πως το χρώμα φεύγει σταδιακά και οχι κατα τόπους ! Καλο μηνα γλυκιά μου!!

      Διαγραφή
  2. το λαδακι το θελω απεγνωσμενα..τη μασκαρα την πηρα προσφατα..μη μου λες τετοια..εγω θελω να τις κανει τεραστιες τις βλεφαριδες..θα δειξει ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην άγχωνεσαι, εγω ειπα απλα τη γνώμη μου, η οποία τυχαίνει να ειναι αντίθετη με τις περισσότερες κριτικές που την εκθειάζουν ! Εύχομαι σε σένα να ισχύουν οι αλλες κριτικές και οχι η δική μου χαχα !!! :-p

      Διαγραφή
  3. έχω 2 αποχρώσεις από αυτά τα κραγιόν, και τα θεωρώ εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω και εγώ να δοκιμάσω το λαδάκι της dove γιατί μου αρέσουν όλα τα προϊόντα σώματος! Η μάσκαρα αυτή δεν μου πολύ άρεσε πάντως...φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ ωραίο το λαδακι !!!ναι ε ; Εμενα στην αρχή δε μου άρεσε, τωρα μου αρεςει χιχι ! Φιλακια !!!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίες οι επιλογές σου !!! το λάδι από dove θα το εχω στα υπόψην μου !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο το λαδάκι, δεν το είχα δει πουθενά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω το ειχα παρει απο το zampple αλλα νομίζω πως πλέον κυκλοφορεί στην αγορα !!! Αν το δεις μύρισε το !!!

      Διαγραφή
  7. Όμορφα όλα!!Το λαδάκι θα το πάρω σίγουρα άμα το βρω και μάσκαρα θέλω πολύ να την δοκιμάσω!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτές τις μέρες είναι και σε προσφορά! φιλιάαα!!!!

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά το κραγιόν φαίνεται να έχει καταπληκτικό χρώμα! Θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!