*AUGUST FAVORITES*



EN/ Hello girls! How are you? September is here, but summer is still in our hearts! Isn't it?
But now it's time to see my top-5 beauty products for August! 

GR/ Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε; Ο Σεπτέμβριος ήρθε, όμως το καλοκαίρι ακόμη παραμένει στις καρδιές μας!
 Ας πάμε τώρα όμως να δούμε το top 5 των αγαπημένων μου προϊόντων για τον Αύγουστο!

1. ROSE WATER- FACE LOTION


EN/ This is a face lotion with rose water. It is a greek product and it's very affordable. I like the smell of rose water!!! 
It is for all skin types, and it's a big quantity (525 ml) 
It refreshes the skin and clean it and leaves a fresh feeling!

GR/ Αυτή είναι μια λοσιόν προσώπου με ροδόνερο. Είναι ένα ελληνικό και πολύ οικονομικό προϊόν. Προσωπικά, λατρεύω τη μυρωδιά του ροδόνερου!!!
Είναι για όλους τους τύπους δέρματος, και έχει πολύ μεγάλη ποσότητα (525 ml)
Καθαρίζει και φρεσκάρει την επιδερμίδα, και αφήνει ένα αίσθημα αναζωογόνησης!

2. SESAME OIL


EN/ I love natural oils and i use them as much is possible! One of my favorites, that i used almost every day, is sesame oil!
This is from Macrovita, and has vitamins E,F and C. I use it for massaging and it is absorbed quicly and leaves the skin soft and moisturizing. Also it helps to detox your skin. 

GR/ Αγαπώ τα φυσικά έλαια, και προσπαθώ να τα χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά γίνεται! Ένα από τα αγαπημένα μου, που χρησιμοποιούσα κάθε μέρα είναι τα σησαμέλαιο!
Αυτό είναι από την εταιρία Macrovita, και έχει βιταμίνες E,F και C. Το χρησιμοποιώ στο σώμα μου κάνοντας μασάζ μέχρι να απορροφηθεί- κάτι που γίνεται πολύ γρήγορα! Αφήνει την επιδερμίδα πολύ απαλή και ενυδατωμένη. Επίσης βοηθάει στην αποτοξίνωση της επιδερμίδας.

3. ESSENCE LIPSTICK
 No 12/Blush my lips


EN/ This is just another longlasting lipstick from Essence! I have won it on Maria's giveaway and i love it!
*If you want to read a review on all the lipstick i have visit this link!*

GR/ Ένα ακόμη κραγιόν από την longlasting σειρά της Essence! To κέρδισα στο διαγωνισμό της Μαρίας και το λάτρεψα!
*Εάν θέλετε να δείτε το review μου για τα υπόλοιπα κραγιόν της essence πατήστε εδώ !*


ΕΝ/ It's called blush my lips and it has a very nice dark fuchsia color with red tones. It is creamy and pigmented!
Also the price makes them just perfect!!!

GR/ Ονομάζεται blush my lips και είναι ένα πολύ σκούρο φούξια με κόκκινους τόνους. Είναι πολύ κρεμώδες και έχει πολύ έντονη απόδοση.
Εάν συνδυάσουμε και την τιμή τους είναι απλά σούπερ!!!

4. RILKEN CROMATICS
Trio rouge 02

EN/ This blush was a freebie from a greek magazine. I usually don't like rilken's make up products but this one was absolutely gorgeous!
It has three terracota shades, and all mixed up are giving a nice tan look! 

GR/ Αυτό το ρουζ ήταν δώρο από κάποιο περιοδικό. Σχεδόν κανένα προϊόν αυτής της εταιρίας δε μου αρέσει, όμως αυτό ήταν μια ευχάριστη εξαίρεση!
Έχει τρεις καφέ/ τερακότα αποχρώσεις, που σε συνδυασμό δίνουν ένα όμορφο μαυρισμένο λουκ!


ΕΝ/ I use it as a blush on my cheecs but also you can use it as a terracota powder or for contouring! 

GR/ Το χρησιμοποιώ σαν ρουζ, όμως μπορεί να σας βολέψει και ως τερακότα, αλλά και για κοψίματα!

5. ESSENCE
All about candies eyeshadow
 02/candies


EN/ This eyshadow palette was included in Maria's giveaway!( thumbs up for Maria!she is a really beauty expert!) 
It is so cute and it's really like a candy!
It has six pale shimmering shades!

GR/ Και αυτή η παλέτιτσα περιλαμβανόταν μαζί με αρκετά πραγματάκια ακόμα στο δώρο που κέρδισα από την Μαρία (thumbs up για τη Μαρία! Είναι μια πραγματική beauty expert!)
Είναι πολύ γλυκιά παλετίτσα, σα ζαχαρωτό!
Έχει έξι παλ αποχρώσεις με shimmer τελείωμα!


ΕΝ/ The texture is very smooth and they have a medium pigmentation. But when i apply them with my finger i think they are much better! Some colours are better than others- i don't like the purple one, because when i use it is like silver/white and no purple at all! All the other shades are really nice, and easy to blend and create romantic looks! 

GR/ Η υφή είναι πολύ απαλή, και η απόδοση μέτρια. Όταν όμως απλώνονται με το δάχτυλο, νομίζω πως είναι πολύ καλύτερα! Κάποια χρώματα είναι πολύ καλά- το μόνο που θα έλεγα ότι δεν μου αρέσει είναι το μοβ, και αυτό γιατί δε βγαίνει μοβ αλλά άσπρο/ασημί, και καθόλου μα καθόλου μοβ! Οι υπόλοιπες αποχρώσεις είναι μια χαρά, επίσης μπορεί να γίνει πολύ εύκολα το blending και να δημιουργήσετε ρομαντικά looks!


EN/ These are the swatches!
If you want a palette with pale shades this is a good and affordable option! I have loved this one and i would like to take some other shades sometime!

GR/ Επάνω είναι και τα swatches!
Εάν ψάχνετε μια παλέτα με παλ αποχρώσεις, είναι μια καλή και οικονομική επιλογή! Την έχω αγαπήσει, και θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις!

ΕΝ/ So these were my August favorites! What's yours?

GR/ Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Αυγούστου! Ποια είναι τα δικά σας;

27 σχόλια:

  1. Hey, you have a really nice Blog with interesting Stuff on it! :)
    Do you want to follow each other via GFC? If yes please let me know and i follow back :*

    Greetings & Kisses from Germany
    www.sophias-fashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως οι σκιές από την συγκεκριμένη παλέτα της Essence είναι καλύτερες όταν απλώνονται με τα δάχτυλα! Αλλά είναι πολύ γλυκά χρωματάκια! Τα δικά μου αγαπημένα είναι εδώ αν σε ενδιαφέρουν: http://theweeklybeautynews.blogspot.gr/2014/09/2014.html ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα !!! Ναι όταν τις βάζω. Ε το πινέλο το περισσότερο μένει στο πινέλο και οχι στο μάτι ! Φυσικα και θα τα δω!!

      Διαγραφή
  3. Αυτή η συλλογή κραγιόν της Essence είναι πολύ καλή πραγματικά!
    Ωραία όλα τα δωράκια από τα giveaways! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην αρχή μου φάνηκε κάπως παράξενη η λοσιόν με το ροδόνερο, δεν έχω ξανακούσει κάτι παρόμοιο..θα ήθελα να το δοκιμάσω, από που το αγόρασες;; Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ροδονερο μπορεί άνετα μα χρησιμοποιηθεί ως λοσιόν αφού αναζωογονεί και τονώνει την επιδερμίδα ! Ακομη και αυτο που χρησιμοποιούμε στη μαγειρική. ! Το συγκεκριμένο το πήρα απο το Σκλαβενίτη !

      Διαγραφή
  5. πρωτη φορα βλεπω σησαμελαιο..κανει και για τα μαλλια ή μονο για το σωμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο οσα έψαξα και διάβασα ναι, κανει για τα μαλλιά ! Ωστόσο όταν το δοκίμασα, δε μου άρεσε τοσο στα μαλλιά, προτιμώ το αμυγδαλελαιο γιατι ειναι λιγο πιο ελαφρύ !

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Το θυμάμαι που το είχε αυτό το ρουζάκι δώρο αλλά επειδή κι εμένα δεν μου έκατσε καλά κανένα προϊόν δεν το ρίσκαρα. Παρεπιμπτόντως κι εμένα μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του ροδόνερου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα και εμένα μου έκανε πολύ εντύπωση πως μου άρεσε το συγκεκριμένο!!! χεχε!!! ναι, την αγαπώ αυτήν τη μυρωδιά!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Πού βρίσκουμε το συγκεκριμένο ροδόνερο; Μου έκανε εντύπωση η συσκευασία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφες οι επιλογες σου!
    Η παλετιτσα πολυ ωραιες αποχρωσεις εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι τέλειο χρώμα το κραγιόν!!
    Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!
    Φιλιά :)
    http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι έχει πολύ όμορφη απόχρωση!!! σε ευχαριστώ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το κραγιόν!!
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/2014/09/summer-favorites.html Δες εδώ τα δικά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχχχ κι εγώ λατρεύω την μυρωδιά του ροδόνερου!!Θα την ψάξω την λοσιόν σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια τα αγαπημένα σου! Για το κραγιόν συμφωνώ και επαυξάνω! Αν θέλεις δες και τα δικά μου εδώ! http://shopnhaul.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ροδόνερο το λατρεύω και τα τελευταία χρόνια έχει αντικαταστήσει επάξια τις τονωτικές λοσιόν. Τα κραγιόν της Essence αγαπημένα. Ούτε κι εγώ συμπαθώ τα προϊόντα της Rilken. Ότι έχω δοκιμάσει πετάχτηκε πολύ γρήγορα γιατί δεν μου άρεσε. Έτσι πλέον όποτε τα βλέπω σε κάποιο περιοδικό, απλά τα αγνοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!