*AND.... EMPTIES!!!! *



EN/ Hello beauties! How are you? As you can see form the photo i have an other empties post for you! And let's see what i think about these products!

GR/ Γεια σας ομορφιές μου! Τι κάνετε; Όπως βλέπετε και από τη φωτογραφία, σήμερα σας έχω ένα post με empties, που ξέρω πως σας αρέσει! Και πάμε να δούμε την γνώμη μου για αυτά τα προϊόντα που χρησιμοποίησα ως τέλους!


1. BIOTEN
FIRMING BODY LOTION


EN/ It's the second time i use this one! It is a firming cream from bioten , that smell mandarin. It is paraben free and i use it before my zumba lesson. So when i'm dancing this cream is absorbed and it's more efficient. I love every cream from bioten!

GR/ Είναι η δεύτερη φορά που χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα από την bioten. Είναι συσφιγκτική, και μυρίζει μανταρίνι. Είναι χωρίς parabens, και τη χρησιμοποιούσα πριν το μάθημα της zumba. Με το χορό και την κίνηση, ανοίγουν οι πόροι του δέρματος, και έτσι απορροφούνταν πιο εύκολα, και ήταν πιο αποτελεσματική. Γενικώς λατρεύω όλες τις κρέμες από τη bioten!

2. VENTUS
HAIR MASK


EN/ This hair mask is for colored hair, with goji berries, pomegrate and aloe.It smells very nice! Surprisingly it was very good, and very economy. Both of them cost four euros. It has grains so you can feel your hair clean and smooth !

GR/ Αυτή η μάσκα μαλλιών είναι για βαμμένα μαλλιά και περιέχει goji berries, ρόδι και αλόη, και μυρίζει πολύ ωραία. Με μεγάλη μου έκπληξη με ικανοποίησε αρκετά, και δεν το περίμενα καθώς ήταν πολύ οικονομική. Οι δύο κόστισαν περίπου τέσσερα ευρώ. Το ιδιαίτερο είναι πως έχει κόκκους, οπότε νιώθεις τα μαλλιά σου καθαρά και φυσικά τα αφήνει απαλά!

3. TOMMY G
BODY SCRU & BODY BUTTER



EN/ Ok, i just love these products!!!! The scrub smell vanilla and sugar, and it is very good, as for the cream, i have nothing to say! It is just perfect!!!! If you love caramel you must take it!

GR/ Τι να πω για αυτά τα προιόντα! Απλά τα λατρεύω!!!! Το scrub μυρίζει βανίλια και ζάχαρη, και είναι πολύ καλό. Όσο για την κρέμα, τι να πω; Είναι απλά τέλεια!!!! Εάν αγαπάτε την καραμέλα απλά πρέπει να το πάρετε!

4. OLIVIA
BODY LOTION



EN/ I didn't like anything from these products. I throw away the shampoo and the conditioner, and i use this. It was very liquid, it didn't absorbed, the only nice was the smell. I won't buy it!

GR/ Δε μου άρεσε κανένα προιόν από αυτή τη σειρά. Τα πέταξα όλα, και το σαμπουάν και το μαλακτικό, και κράτησα αυτό, μιας και κάπως μπορούσα να το χρησιμοποιήσω, αλλά και αυτό με το ζόρι. Πολύ υγρό για κρέμα σώματος και δεν απορροφούνταν εύκολα. Δε θα το αγοράσω σε κανονικό μέγεθος.

5. ΜΥ MASK



EN/ I took this mask from Italy because of my sister who lives there. She loves it and when i use it i understand why! It costs only one euro, but leaves the skin clean and bright in just ten minutes! I will say to mister to send me at least ten!!!

GR/ Πήρα αυτή τη μάσκα, όταν πήγα στην Ιταλία, εξαιτίας της αδερφής μου, που την εκθείαζε συνέχεια! Μόλις τη χρησιμοποίησα κατάλαβα γιατί! Κοστίζει μόλις ένα ευρώ, και αφήνει το δέρμα καθαρό και λαμπερό σε δέκα λεπτά! Σίγουρα θα της πω να μου στείλει τουλάχιστον δέκα!!!

6. H&M Wet whipes
SHAKA Wet whipes



EN/ Both of them dissapoint me, even i thought they were good, because of the smells-the first smell orchid and the other caramel! They weren't wet at all! I won't buy them again! 

GR/ Και τα δύο με απογοήτευσαν οικτρά, αν και στην αρχή πίστεψα πως θα είναι τέλεια λόγο της μυρωδιάς, το ένα μυρίζει ορχιδέα, και το άλλο καραμέλα. Δυστυχώς όμως δεν ήταν καθόλου υγρά, και δεν πρόκειται να τα ξαναπάρω!

7. MAKE UP FOREVER - HD PRESSED POWDER
LANCASTER - SKIN THERAPY OXYGEN EYE CARE




EN/ I found the powder at a magazine and it really impressed me! It gives a natural effect and sets the make up, giving a matte finish. I will buy the full size for sure!

As for the serum, it is an eye care product with oxygen. I have use three bottles and i have seen a big difference! I will also buy this one at full size!

GR/ Βρήκα αυτό το δείγμα σε ένα περιοδικό και πραγματικά με εντυπωσίασε. Πολύ καλή πούδρα, ελαφριά,  ταυτόχρονα, απομακρύνει τη λιπαρότητα και δίνει ματ τελείωμα. Σίγουρα θα την αγοράσω.

Όσο για τον ορό, είναι μια θεραπεία για τα μάτια με οξυγόνο. Λόγο μιας μεγάλης αγοράς που είχα κάνει, μου έδωσαν τρία μπουκαλάκια, οπότε το έχω σε καθημερινή χρήση, και μπορώ να πω ότι είδα μεγάλη διαφορά. Άλλο ένα προϊόν που θα προστεθεί στο ντουλάπι του μπάνιου!


ΕΝ/ If you have use any of these i would like to know your opinion!

GR/ Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Ποια είναι η γνώμη σας;

18 σχόλια:

  1. Περιακτικα και χωρις περιαυτολογιες!Ετσι πρεπει να ειναι τα empties οπως το κανεις εσυ!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοριτσάκι μου, χαίρομαι που το βρίσκεις χρήσιμο !!!

      Διαγραφή
  2. Το γαλάκτωμα σώματος της Bioten μου αρέσει πολύ για το καλοκαίρι, γιατί είναι ελαφρύ, δεν κολλάει και φυσικά μυρίζει μανταρίνι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αυτο ακριβώς !!!!!! Ειναι κάποια αλλα που μυρίζουν πολυ έντονα !!!

      Διαγραφή
  3. Koίτα θησαυρούς που έχουν και οι Ιταλοί ε?
    Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα αλλα΄μου έκανε εντύπωση η μάσκα μαλλιών που έχει κόκκους!!άκου κόκκους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θησαυρούς χεχε !!! Η μασκα υπάρχει και στα χοντος , ναι και εγω μολις το ειδα λεω τι κανει και πιλινγκ ; Χαχα !!!

      Διαγραφή
  4. Οι κρέμες της Bioten κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Το γαλάκτωμα της Olivia εμένα μου άρεσε... αν και λίγο βαρύ σαν άρωμα για τα γούστα μου αλλά σαν γαλάκτωμα μου άρεσε!Γούστα είναι αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα bioten τα λατρευω !!!! Ναι σιγουρα δε αρεςουν σε ολα τα ίδια, αλλα εμενα δε μου άρεσε και σαν υφή, έτρεχε πολυ δ εν ξερω !!!

      Διαγραφή
  5. Δεν το γνώριζα ότι η tommy g έχει και προϊόντα περιποίησης! Ωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει και ειναι πολυ ωραια, αν και ευρείας αρκετα ακριβά !

      Διαγραφή
  6. δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα...τα προϊοντα της Natural spa πρεπει να μυριζουν θείκα..βανιλια, καραμελα..πω πω..τρελαινομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειδικά την καραμέλα, σου έρχεται να την φας!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέροντα!!! Την πούδρα την έχω βάλει και εγώ στο μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο ποστ! Εμείς έχουμε βολευτεί πολύ τα προϊόντα από τη σειρά Olivia και κυρίως το σαμπουάν. Και φυσικά βάλαμε στο μάτι τον ορό της Lancaster!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα με απογοήτευσαν, γιατι ειχα μεγάλες προσδοκίες αλλα προιοντα που εχω δοκιμάσει απο Παπουτσάνη ειναι πολυ ωραια !!! Δυστυχως δε μου ταίριαξαν! Ο όρος ειναι φανταστικός !!!

      Διαγραφή
  9. Μόλις post με empties και εγω και μου τελείωσε η ίδια body lotion απο bioten αλλά δεν την συμπεριέλαβα στο post! Δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα συστατική όμως μυρίζει πολύ ωραία, απορροφάται εύκολα και είναι απαλή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου αρέσει γιατί είναι δροσερή, και δίνει μια ωραία και ελαστική όψη στην επιδερμίδα μου!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!