*EMPTIES APIVITA/ESSENCE/ORIFLAME AND MORE *


EN/ Hello my girls! How are you? Another post with some empties is here for you! Enjoy !

GR/ Γεια σας κοριτσάκια μου! Τι κάνετε; Σήμερα σας έχω ένα post με κάποια empties ! Για πάμε να δούμε!





APIVITA
Express beauty
with ginkgo biloba


EN/ This was the first mask i used for my eyes and i really like it! I saw a big difference on my dark circles and i'm going to use it again! 

GR/ Αυτή ήταν η πρώτη μάσκα που χρησιμοποίησα για τα μάτια μου, και πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ! Είδα μεγάλη διαφορά ιδίως στους μαύρους κύκλους, και σίγουρα θα τη χρησιμοποιήσω ξανά!

APIVITA
Lip care
With cocoa butter 


EN/ At first i didn't like this one beacause it smelled weird. But after a couple of uses somehow the weird smell gone! It was ok, i have used better than this one, so i don't think i wll buy it again!

GR/ Μόλις το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά απογοητεύτηκα, και αυτό γιατί είχε μια πολύ περίεργη μυρωδιά! Ευτυχώς μετά από κάποιες χρήσεις η μυρωδιά έφυγε και έτσι μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω! Ήταν ένα καλό προϊόν, όχι κάτι το ιδιαίτερο, οπότε και δε νομίζω να το αγοράσω ξανά!

NEUTRO ROBERTS
Extra delicate
powder fresh


EN/ I just love this deodorant! It smells so great and also is long lasting! I have nothing negative to say about this one! It's my all time favorite!!!

GR/ Απλά λατρεύω αυτό το αποσμητικό! Μυρίζει τόσο μα τόσο τέλεια! Και φυσικά έχει φοβερή διάρκεια! Δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω για το συγκεκριμένο! Είναι το νούμερο ένα για μένα!

SEPTONA
Wet wipes green apple


EN/ I loved these wet wipes from septona! They smell very nice -freshness-, and they are very soft, and you can feel that they are antibacterial. After using them i feel my hands soft and clean like i have washed them! 

GR/ Αγάπησα και αυτά τα μαντηλάκια από septona! (παστρικιά μέχρι εκεί που δεν πάει!) Μυρίζουν πολύ όμορφα, φρεσκάδα και καθαριότητα! Είναι πολύ απαλά, και όντως μπορείς να νιώσεις την αντιβακτηριακή τους δράση! Μετά από κάθε χρήση ένιωθα τα χέρια μου απαλά και καθαρά σα να τα είχα μόλις πλύνει!

ORIFLAME
Nature secrets
Hand cream 
with basil and peach



EN/ I have told you again how much i like this hand cream! For more details read this post!!!!!

GR/ Σας έχω πει ξανά πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η κρέμα χεριών! Για να θυμηθείτε όλες τις λεπτομέρειες επισκεφτείτε το σχετικό post εδώ !!


1. 2in1 volume mascara
2.Lashes go wild 

Essence


EN/ I did finished two of my favorite drugstores mascaras these days and i'm very sad about it!
The good news is that they are very affordable so i will buy them again soon!
I like them both very much! They were perfect!

GR/ Και ναι, τέλειωσα δύο από τις αγαπημένες μου drugstore mascaras! Η αλήθεια είναι πως στεναχωρήθηκα γιατί μου άρεσαν πολύ και οι δύο!
Τα καλά νέα όμως είναι ότι είναι πολύ οικονομικές οπότε σύντομα θα τις αποκτήσω και πάλι!
Τις λατρεύω, και θεωρώ πως είναι οι καλύτερες στην κατηγορία τους!

EN/ This was today's post! As always i'm waiting for your comments! 

GR/ Αυτό ήταν και το σημερινό post! Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!


31 σχόλια:

  1. Τα μαντηλάκια τα έχω και είναι πολύ καλά!!!Το αποσμητικό θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ ωραία τα μαντηλάκια, θέλω να τα ξαναπάρω!!! το αποσμητικό το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Η μασκα ματιων ειναι υπεροχη!! Και τις δυο μασκαρα πρεπει να τις δοκιμασω:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γενικως όλες οι μάσκες της apivita θα έλεγα ειναι υπέροχες !!! :-)

      Διαγραφή
  3. Θα προσθέσω τον εαυτό μου και εγώ σε αυτές που έχουν λατρέψει τα μαντηλάκια αυτά χιχι εγώ παίρνω εδώ και ένα χρόνο συνέχεια ένα σε ροζ συσκευασία με μελισσοκέρι, αβοκάντο (και άλλα διαφορά) της apivita! Το έχω λατρέψει, δοκίμασέ το μπορεί να σ' αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εχω δει και δεν το εχω πάρει ποτε, την επόμενη θα το δοκιμάσω !!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα septona μου αρέσουν και εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poly orea pragmata

    des to teleuteo post mou kai pes mou tin gnomi sou gia tis teleutes agores mou

    Lady-Pa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2014/05/would-you-rather-tag-greek-edition.html σε εχω κανει tag φιλια@!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω και εγω αυτο το αποσμητικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω δοκιμασει καποιο ομως θα ηθελα να δοκιμασω το αποσμητικο και τις μασκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για το αποσμητικό σου έχω πει πολλές φορές! Το λατρεύω και δεν παίρνω άλλο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ όσα κια να δοκιμάζω πάντα εκεί γυρίζω!!! <3

      Διαγραφή
  10. Το αγαπω το roll on απο neutro roberts!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αρκετα empτies αυτή τη μασκαρα με το σωληναριο θελω τοσο πολύ να την δοκιμασω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχουμε πολλά κοινά!
    Την 2in1 την αγαπώ, τις μάσκες apivita επίσης, το αποσμητικό μου αρέσει πολύ και γενικά έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ όσα δείχνεις!
    Μου αρέσει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μόνο την κρέμα χεριών δεν έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα ωραια, ειναι καλο που έχουμε πολλα κοινα χεχε !!!!! ;-)

      Διαγραφή
  14. Η μάσκαρα με τη μωβ τη συσκευασία τις σκληραίνει τις βλεφαρίδες? Θέλω να πάρω μία της essence αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει σε ποια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα οχι δεν τις σκληροί ει, και χρησιμοποιώ μονο το δεύτερο βουρτςακι δλδ το πιο μεγαλο !!! Τωρα δοκιμάζω και άλλη μια απο essence οπότε θα ερθει και αλλο review !

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!