*APRIL'S FAVORITES/ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ !!! *



En/ Hello girls! How are you? May is officially here and we are one step closer to summer! It's time for our monthly habbit of the top-5 things i've used last month !

Gr/ Γεια σας κορίτσια! Πώς είστε; Σας εύχομαι καλό μήνα με πολλά χαμόγελα! Και πως να μην τα έχουμε όσο πλησιάζουμε όλο και πιο πολύ στο καλοκαίρι! Μιας και ήρθε ο νέος μήνας, πάμε να σας δείξω τα 5 προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο το μήνα που μας πέρασε !




1. Lavera 
    2 in 1 compact foundation 



En/ This is a biologic foundation lavera. Although is very coverage it does not gives the mask effect. It gives a natural effect and it's perfect for my daily rutine! I also love the smell!
I have the caramel 02 shade !

Gr/ Ένα βιολογικό foundation από την lavera. Ενώ είναι πολύ καλυπτικό, δεν είναι καθόλου βαρύ. Δίνει ένα πολύ φυσικό εφέ, και είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση! Επίσης έχει τέλεια μυρωδιά!
Η απόχρωση αυτή είναι η caramel 02!



2. CATRICE
    Defining blush
   050 Apropos Apricot



En/ One of my favorite blushes ! I think it's the best ''peach'' colour! Very affordable, i want to try more shades for sure! One thing i like about this one is that even it has shimmer it does not leave glitter. It is very pigmented and you don't need to use a lot ! 

Gr/ Ένα από τα αγαπημένα μου ρουζ! Νομίζω πως έχει την τέλεια ροδακινί απόχρωση! Πολύ οικονομικό, και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις! Αυτό που μου αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο ρουζ, είναι πως ενώ έχει shimmer, δεν αφήνει αυτό το αντιαισθητικό glitter. Έχει πολύ καλή απόδοση, και έτσι δε χρειάζεται πολύ προϊόν!


3.H&M Body Splash
   Vanilla Twist



En/ This bodyspray from H&m is the best vanilla bodyspray i have ever tried! And trust me i have tried a lot! It costs only 2.95 so you must take it! And it contains 200ml! And i use it all the time! And it never ends! And i am in love with it! I have use it every single day since the time i bought it! And i am not going to stop until it finishes!

Gr/ Αυτό το σπρέι σώματος από την H&m είναι το καλύτερο σπρέι με άρωμα βανίλια από όσα έχω δοκιμάσει! Και πιστέψτε με, έχω δοκιμάσει πολλά! Κοστίζει μόνο 2,95 οπότε δεν έχετε να χάσετε τίποτα! Και φυσικά περιέχει 200ml! Εγώ το χρησιμοποιώ συνέχεια! Και δε λέει να τελειώσει! Και το αγαπώ τόσο πολύ!!! Από τη στιγμή που το πήρα το χρησιμοποιώ κάθε μα κάθε μέρα! Και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να τελειώσει!

4.FLORMAR 
   Waterproof eyeliner no112


En/ I like very much blue eyeliners and blue eye pencils! This one has stolen my heart and i use it a lot especially for underlining the eyes! It has a great pigmentation, it lasts for a long time and doesn't smudge!

Gr/ Αγαπώ πολύ το μπλε χρώμα, ειδικά σε eyeliner ή μολύβια ματιών! Αυτό εδώ έκλεψε την καρδιά μου το μήνα που μας πέρασε, ειδικά όταν το χρησιμοποιούσα σαν περίγραμμα, και πιο πολύ στο κάτω μέρος του ματιού! έχει τέλεια απόδοση και εξαιρετική διάρκεια και φυσικά δεν τρέχει κάτω από το μάτι!



5. WHITE ALOE 
      Foot & nail cream



En/ After two months i am using this cream i have notice a big difference! My feet are soft and the heels are moisturised! Also it has a great and fresh aloe scent!

Gr/ Ύστερα από δύο μήνες καθημερινής χρήσης , είδα μεγάλη διαφορά στα πόδια μου! Είναι πιο απαλά, και ειδικά οι φτέρνες είναι ενυδατωμένες! Επίσης αφήνει μια φρέσκια και απαλή μυρωδιά αλόης!

En/ These products were on my list! What's yours?

Gr/ Αυτά τα προϊόντα ήταν στη λίστα μου για αυτό το μήνα .Ποια είναι τα δικά σας; 

28 σχόλια:

  1. αυτό το 2.95 body mist μόλις μου έκανε νόημα...τα catrice μου αρέσουν πολύ...μόνο swatch έχω κάνει βέβαια προς το παρόν...για την lavera γενικά ακούω θετικά σχόλια,ειδικά για τα blusher!!!ωραία αγαπημένα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι τέλειο αν το μυρίσεις και σου αρέσει η βανίλια θα τρελαθείς!!εγώ θα πάρω οπωδήποτε και άλλα ρουζ της catrice !!! many kisses!!!

      Διαγραφή
  2. Ααα το πήρες το body spray!!!! Θέλω να το πάρω κι εγώ!!! Είναι καταπληκτικό!! Πολύ όμορφα όλα!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι βρε αυτό το είχα , και ήθελα να πάρω το καρπούζι, αλλά δεν το βρίσκω πουθενά πλέον!!!! Φιλάκια πολλά !!! <3

      Διαγραφή
  3. Το καλύτερο που έχεις δοκιμάσει ε? Χμμ με βάζεις σε σκέψεις!
    Δεν χρησιμοποιώ συχνά αρώματα αλλά τα body spray είναι άλλο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ άνοιξη και καλοκαίρι τα προτιμώ από αρώματα γιατί είναι πιο ελαφριά!!! ναι από βανίλιες είναι το καλύτερο χαχα!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα όλα! Το body mist θα το επισκεφτώ πολύ σύντομα! ;)
    Το μπλε μολύβι κι εμένα μου αρέσει πολύ στο κάτω βλέφαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω ! Ναι το χρησιμοποιώ συνέχεια !!! :-) και εμενα μου αρεςει !

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία αγαπημένα!Ακούγεται ενδιαφέρον το make up απο Lavera..Που βρίσκουμε??Εχω ενα ρόζ ρουζ από Catrice και μου αρέσει πολύ!Αυτό το body mist απο H&M θα το πάρω σίγουρα την επόμενη φορά που θα βρεθώ εκεί..Πολύ οικονομικό λατρεύω την βανίλια!Το έχει και σε άλλα αρώματα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lavera υπαρχουν σε κάποια φαρμακεία και σε καταστήματα Αμε βιολογικά και οργανικά προϊόντα ! Και εγω θα παρω και αλλα σιγουρα !!! Ναι το εχει σε καρπούζι αλλα δεν το εχω βρει σε κανενα απο τα πεντε μαγαζιά που εχω παει... :-(

      Διαγραφή
  6. αααααααα το πήρες τελικά???Ναι!Αλλά δεν είπες ποια στο έδειξε!!χαχα!
    Αμα το βρω θα το τσακώσω και γω!!
    Επίσης,θέλω να δοκιμάσω και το makeup της Lavera τώρα!!
    καλό μήνααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηναααα!!!!!!!!!!!! Τη βανίλια την ειχα το καρπούζι ήθελα ! Και τωρα δεν υπάρχει πουθενά ! Ασε !!!!! Το make up μου αρεςει πολυ και σκεφτομαι να το ξανά παρω !!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραια όλα!!! το fountation lavera το εχω και εγω αλλα ακομη δν τ εχω χρησιμοποιησει :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!! Αντε χρησιμοποίησε το χιχιχιχ !!!!!! ;-) :-) φιλακια !

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραια τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτό το body splash μου κλείνει το μάτι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγορασα αρκετα προιοντα με αλοη βερα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα καθως επισης εχω δοκιμασει μια καταπληκτικη οδοντοκρεμα! Φανταζομαι γι αυτο κ η κρεμα ειναι στα αγαπημενα σου! Ολα υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οδοντοκρεμα ε ; Θα ήθελα να τη δοκιμάσω !!!! Εγω τωρα θελω να κάτω και φυτό αλοη φαντάσου χαχα !!!! Φιλακια !

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει που δείχνεις λίγα προϊόντα στα αγαπημένα γιατί δε "χάνομαι" , μου άρεσαν πολλά απ'αυτά, θα τα έχω στο νου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποφάσισα να δείχνω πεντε για αυτο το λογο ! Να εισαι καλα ! :-)

      Διαγραφή
  12. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου Χαρα!
    Το μολυβακι μου αρεσε πολυ!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!είναι πολύ ωραίο και πολύ οικονομικό!!!

      Διαγραφή
  13. Ωραία αγαπημένα Χαρά μου.. Χαίρομαι που διάβασα κριτική για ρουζ της Catrice :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πεθαίνω για το body splash από H&M! Όμορφο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!