Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

*The fairytale tag !!!!/ gr*


Γεια σας γεια σας! Να 'μαι και πάλι εδώ, με ένα πολύ παραμυθένιο tag !

Με tagαρε η Κωνσταντίνα και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!

Εάν λοιπόν σου αρέσουν και εσένα τα παραμύθια και είσαι ονειροπόλα, απόλαυσε το παρακάτω tag με όλη τη μαγεία, συντροφιά με αγαπημένους ήρωες παραμυθιών!



Η Χιονάτη- Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο;

Κάποιες φορές ναι, και κάποιες φορές όχι! Πιστεύω πως αυτό είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας!

Η Ωραία Κοιμωμένη- Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ;

Προσπαθώ να κοιμάμαι όσο πιο πολλές ώρες μπορώ, αν και το ζητούμενο για μένα είναι να κοιμάμαι νωρίς, για να ξυπνάω νωρίς!

Η Σταχτοπούτα- Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι;

Όχι ίσα ίσα πολλές φορές η μαμά μου λέει να ξενυχτάω περισσότερο τώρα που είμαι νέα γιατί μετά δε θα μπορώ :-P! 

H Ραπουνζέλ- Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω;

Ναι μου αρέσει πολύ, ειδικά εάν έχω καλή παρέα! 

Η Κοκκινοσκουφίτσα- Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους;

Βρε Κοκκινοσκουφίτσα μου, εδώ δεν εμπιστεύομαι γνωστούς θα εμπιστεύομαι αγνώστους; 

Ο λύκος και τα 7 κατσικάκια;- Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα;

Όχι αν και νομίζουν το αντίθετο!!!

Η Πεντάμορφη και το Τέρας- Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου;

Όποιος έχει παιδεία είναι όμορφος, γιατί αυτό αντανακλάται από μέσα σου! Όταν έχεις παιδεία έχεις τρόπους, είσαι ευγενικός, χαμογελαστός, και τα πας καλά με τον εαυτό σου, τύφλα να χουν οι μισ γιανκ!

Η μικρή γοργόνα- Τι θα θυσίαζες για την αγάπη;

Θα θυσίαζα πράγματα που δε θα με έκαναν να νιώθω άσχημα που τα θυσίασα, που θα με στεναχωρούσαν ή θα πλήγωναν κάποιον...

Ο πρίγκηπας βάτραχος- Τι θεωρείς αηδιαστικό;

Τη φασολάδα, τις κατσαρίδες, τους ρατσιστές, τους δήθεν,τους ξερόλες, τον Άδωνη Γεωργιάδη, και την τηλεόραση.

Ο Τζακ και η φασολιά- Έχεις κανένα φυτό;

Όχι, αν και πολύ θα ήθελα! Η κηπουρική είναι δουλειά της μαμάς!Γενικώς όμως λατρεύω τα λουλούδια!

Ο Παπουτσωμένος γάτος- έχεις κάποιο κατοικίδιο , και αν όχι θα ήθελες ;

Δεν έχω, και δεν θα πάρω ποτέ. Θα ήθελα πολύ, όμως η καθημερινότητά μου δε μου επιτρέπει να έχω, και δε θέλω να είμαι από αυτούς που τα παίρνουν και τα κακομεταχειρίζονται ή τα αφήνουν μόνα τους...

Πινόκιο-Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί;

Μη μου δώσεις ευχή θα την πάρω πάνω μου! Είμαι από αυτούς που όταν λένε εάν το Τζίνι σου έλεγε να κάνεις μια ευχή, θα έλεγα, να έκανα άλλες 1000! Οπότε εύχομαι να μπορώ να πραγματοποιώ όσα θέλω!

Πίτερ Παν- Πόσο χρονών αισθάνεσαι;

Χμμμ, σίγουρα όχι 24!!! Θα έλεγα από 5-15 ! Αναλόγως!

Η βασίλισσα του χιονιού- Τι θα έκανες για τον καλύτερο σου φίλο;

Θα προσπαθούσα να στέκομαι δίπλα τους, και να τους βοηθάω όσο μπορώ, όπως και αυτοί εμένα!

Η πριγκίπισσα και το μπιζέλι- Είσαι ευαίσθητη;

Ναι τρομάρα μου, και μάλιστα πολύ...

Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα- Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου;

Ναι η αλήθεια είναι πως με ενδιαφέρει, και πάντα με ενδιέφερε, μου αρέσει να είμαι κοκέτα και περιποιημένη! Να ενημερώνομαι για τις τάσεις, να ψωνίζω και φυσικά να έχω στυλ, και όχι να ακολουθώ τυφλά τη μόδα... Και φυσικά με φόρμα δεν πάω πουθενά πέραν του γυμναστηρίου! 

Ο γενναίος ραφτάκος- Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο;

Όχι καθόλου!!! Κανονικά θα έπρεπε να ζω σε κοτέτσι για να καταλάβετε! Για τέτοια κότα μιλάμε!!!


Αυτές ήταν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις μου! Περιμένω να δω και τις δικές σας!!!! Φιλάκια!!!




17 σχόλια:

  1. Χάρηκααα που έκανες το tag!!! Συμφωνώ με πολλές απαντήσεις σου και με έκανες και γέλασα με κάποιες άλλες!! :) Φιλάκιααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο tag,και διαφορετικό απο όσα έχουμε δει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και εμένα μου άρεσε ήταν πολύ παραμυθένιο!!!

      Διαγραφή
  3. Χαχα!ωραιιοο!!
    Σε καποια θα απαντουσα το ιδιο! : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα το κάνω αύριο κι εγώ!
    Ειδικά στην τελευταία απάντησή σου έλιωσα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καντο καντο !!!! Ε ειναι η αλήθεια ντι να λέμε !!!!! :-ρ

      Διαγραφή
  5. Πολύ γλυκό tag! Πολύ γέλασα με την τελευταία απάντησή σου! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!! Κοκορίκοοοοο κοκορίκοοοο!!!! χαχα!!!

      Διαγραφή
  6. Τι μου θύμισες με τον αυτοκράτορα!! Χαχα προχτές μου το λέγε μια φίλη που έλεγα τι θα πάρω μαζί για διακοπές... Αχαχαχα !! Τέλειο tag dear! Well said! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, ε έμα είμαστε κοκέτες αυτά τραβάμε !!!!! ευχαριστώ καλό μήνα!!!! <3

      Διαγραφή

Thanks for Reading!
Leave a comment!

More Jiubilo!

*SEPTEMBER BOOK HAUL!!!*

Γεια και χαρά, Χαρά εδω! Τι κάνετε; Πως ειστε; Το σημερινό post είναι ένα βιβλιοhaul, γιατί κάτι μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία, κάτι το φε...