*MY BIG FAT GREEK EASTER HAUL !!! *


Hello hello!How are you?
Another haul post is here, with my new goodies!

Γεια σας γεια σας!!! Πως μου είστε; 
Άλλο ένα haul post με τα πασχαλινά μου ψώνια είναι εδώ! 
Και αφού η νονά μου έχει να έρθει από τη βάφτιση μου, κάθε χρόνο παίρνω μόνη μου τα δώρα μου! Πάμε λοιπόν να σας δείξω τι αγορές έκανα αυτή την εβδομάδα!




FACE/ ΠΡΟΣΩΠΟ







1. Apivita- express beauty with ginkgo biloda
    dark circles and eye-puffines mask

2. Rose water -face lotion

3.Beauty formulas Honey and almond facial scrub

4.Bepanthol face cream plus sun face cream


I love apivita's masks so i couldn't resist to another one! I am very curious to try the rose water lotion, and i can't wait to use the scrub! As for the face cream i was looking for something simple and light, and because i need also a sun face cream, when i saw this offer i grab it!

Τις μάσκες τις apivita τις εμπιστεύομαι με χίλια, οπότε δε θα μπορούσα να μην πάρω! Η λοσιόν με το ροδόνερο μου κίνησε την περιέργεια και έτσι την πήρα! Ανυπομονώ να δοκιμάσω το scrub, όσο για την κρέμα ημέρας, ήθελα μια ελαφριά, και μιας και χρειαζόμουν μια αντηλιακή επωφελήθηκα την προσφορά και πήρα και τις δύο με περίπου 11 ευρώ, από ηλεκτρονικό φαρμακείο! 


L'oreal Paris
Extraordinary oil

With 8 essential oils / Με 8 αιθέρια έλαια

Lavender
Marjoram
Romarin
Geranium
Rose
Camomile
Orange
Lavandin

BODY/ ΣΩΜΑ


1.Garnier body
Intense 7 days
intense body lotion with shea butter

2.Donna valente
Tropical dream
Sea sal exfoliator with coconut oil/ body scrub

3.Vaseline 
essential moisture cocoa radiant
vitalising body gel oil

4. Rose cream
Hand and body

My weak spot is this! Busted! I can open a store with my body lotions, but i can't stop bying them! 
I have used again garnier's body lotion, and since there was an offer, i took advantage of it! As for the scrub since i smelled it, i couldn't resist! Vaseline's body gel oil, is an essential product for me especially in spring ! As for the rose hands and body cream, it is the first time i saw this, so i decided to give it a chance and see if it's worthing!

Ναι το αδύναμο μου σημείο, είναι αυτό... Με όλες τις κρέμες σώματος που έχω, δεν ανοίγω μόνο μαγαζί, αλλά προμηθεύω κιόλας! Αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να αγοράζω! Ούτως ή άλλως τις χρησιμοποιώ δεν κάθονται απλώς! Είναι ο έρωτας μου!
Έχω χρησιμοποιήσει ξανά κρέμες σώματος της garnier και έτσι μιας και τις βρήκα σε ευκαιρία είπα να τις πάρω ξανά! Όσο για το scrub , μόλις το μύρισα έπαθα εξάρτηση, οπότε.... Το gel της vaseline είναι για μένα απαραίτητο, ειδικά την άνοιξη... (ξέρετε τώρα...για μετά το ξυραφάκι στις γάμπες! Είναι το καλύτερο!) Η rose cream, πρέπει να είναι καινούρια εταιρία, είναι ίδια με το ροδόνερο, οικονομική και ελληνική, (αυτό έκανε αν θυμάμαι 2,50 ευρώ περίπου, και μπορεί και πιο λίγο) οπότε είπα ας το δοκιμάσω!

HAIR/ ΜΑΛΛΙΑ


1.GLISS 
Hair repair with liquid keratin 

2. Garnier fructis
Goodbye damage

I love gliss masks! As for garnier's oil i had try a tester and i like it so know that i let my hair lenghten i think it will help me protect them! Let's see!

Αγαπώ τις μάσκες τις gliss! Όσο για το λαδάκι της garnier, το είχα δοκιμάσει σε δείγμα και μου άρεσε πού, και μιας και μακραίνω τα μαλλιά μου, ελπίζω να με βοηθήσει και να μην εμφανίσω ψαλίδα! Θα δούμε!

These were my new beauty things! Have you ever tried something of these?

Αυτά ήταν τα καινούρια μου πραγματάκια! Έχετε δοκιμάσει ποτέ κάτι από αυτά;

Όπως βλέπετε περνάω την κρίση των 24... Μεγαλώνω και θέλω πράγματα για την επιδερμίδα μου! Αχ, Παναγία μου!!! 

32 σχόλια:

  1. Ωραίες οι αγορές σου Χαρά μου! :)
    Να τις χαρείς!
    Το λαδάκι για το πρόσωπο από L' oreal πόσο σου κόστισε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Δεσποινάκι μου! Το είχα πάρει από το zamplle αλλά κοστίζει 19.90 !!!

      Διαγραφή
  2. με γεια σου! Πολύ ωραία πράγματα πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I love a good beauty haul! Feels like a present to myself. x

    www.prettybigbutterflies.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια όλα! Το gel από Vaseline και το ροδόνερο τα αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!!! το έχεςι χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο; είναι καλό; εγώ χρησιμοποιώτο σκέτο το ροδονερο σαν λοσιόν, αυτό είναι έτοιμο! εύχομαι να μη απογοητεύσει!!!

      Διαγραφή
    2. Τι εννοείς είναι έτοιμο ρε; Σαν λοσιόν το βάζω κι εγώ, είναι πολύ ενυδατικό!

      Διαγραφή
    3. Ναι ρε συ, εννοω πως περνώ ροδονερο , το απλο, το κανονικό, και το βάζω σαν λοσιόν!!! Το συγκεκριμένο ειναι λοσιόν με ροδονερο! Λογικά θα εχει και κατι αλλο μεσα , δλδ εχει αποτι ειδα, δεν ειναι αγνό ροδονερο, αλλα για να το πουλάνε κατι θα ξέρουν !!! :-ρ

      Διαγραφή
  5. Εμένα η κρίση μ'' έπιασε γύρω στα 27... λίγο αργά. Νομίζω ότι η πρόληψη πρέπει να στοχεύει στην προφύλαξη από τον ήλιο και στο ντεμακιγιάζ, ενώ το αναπόφευκτο δεινό είναι οι γραμμές έκφρασης στα μάτια που ίσως μπορούν να περιοριστούν αν η περιοχή είναι μονίμως ενυδατωμένη. Το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν ότι έκανα αυτά που έπρεπε μόνο όταν θυμόμουν! Δλδ μπορεί να έβαζα κρέμα ματιών το πρωί κα μετά να την ξεχνουσα για 3-4 μέρες. Ή έπεφτα για ύπνο βαμμένη... Ξεχνούσα την αντιηλιακή... Δεν είχε νόημα έτσι... Θέλει συνέπεια για να διατηρήσεις αυτό που έχεις όσο περισσότερα χρόνια μπορείς. Δλδ ελεγα τότε "γιατί να βάλω κρέμα ματιών; αφού δεν έχω ρυτίδες"...μα αν δε βάλεις τώρα, μια ωραία πρωία θα ξυπνήσεις με γραμμές και δε θα ξέρεις από που σου ήρθαν. και όταν θα έχει γίνει το κακό, θα βάζεις κρέμες και δε θα σου κάνουν σχεδόν τίποτα -ή πολύ λίγα πράγματα-.

    Αν γινόμουν πάλι 24, θα χρησιμοποιούσα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, κι όχι όποτε θυμομουν, 3 πράγματα:
    1.αντιηλιακή με μεγάλο δείκτη spf καθημερινά, ειδικά Μάρτιο-Νοέμβρη,
    2. μια ελαφριά ενυδατική κρέμα ματιών πρωί-μεσημέρι-βράδυ ...βασικά δε θ' αφηνα τα μάτια χωρίς ενυδάτωση ούτε λεπτό!!!!!!!!
    3. κάποιο απαλό καθαριστικό για διπλό/τριπλό ντεμακιγιάζ στο πρόσωπο κι ένα πιο ισχυρό για τα μάτια πχ διφασικό
    Επίσης, μία φορά τη βδομάδα χρησιμοποιούσα απολέπιστικό με κόκκους και στο καπάκι μάσκα αργίλου για βαθύ καθαρισμό.

    Α! και δε θα εβαζα στο πρόσωπό μου τίποτα απο το σουπερ μαρκετ, μόνο φαρμακευτικά καλλυντικά. Μάσκες ενυδάτωσης, μάσκες λάμψης, μάσκες ματιών, οξέα, λαδάκια αντιγηραντικά, κρέμες νύχτας κτλ κτλ κτλ δε τα βρίσκω καθόλου απαραίτητα, εκτός κι αν υπάρχουν σχετικές ανάγκες. Ακόμα και την ενυδατική προσώπου δε θεωρώ απαραίτητη αν τα καθαριστικά που χρησιμοποιεί κάποιος είναι απαλά (δεν "τραβάει" μετά το δέρμα) ή δεν έχει θαμπό ή ξηρό δέρμα γενικότερα.

    Αυτά από τη δική μου εμπειρία, αλλά ξέρεις, καθεμια έχει της δικές της ανάγκες!

    xxx



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου Μάτα μου! Είναι υπερ-ευπρόσδεκτες!!!Και εγώ κάπως έτσι ήμουν, γιατί να χρησιμοποιώ πχ κρέμα ματιών από τωρα; Αντηλιακή ευτυχώς βάζω πάντα! Και λέω να ξεκινήσω και την κρέμα νυκτός! Άσε, με έχει πιάσει μεγάλη κρίση όχι αστεία χαχα!!!! Πάντως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ασχετως τις ανάγκες κάθε γυναίκας, κάποια πράγματα είναι στάνταρ! Ευτυχώς πάντως η μα΄μα μου, με ''πίεζε' από την εφηβεία για μια ελαφριά κρέμα ημέρας/αντηλιακή, και τότε μου φαινόταν χαζομάρα, όμως τώρα που βλέπω τις φίλες μου, που εύχομαι να μη διαβάζουν, την ευγνωμονώ!!! Και φυσικά για το ντεμακιγιάζ, συμφωνώ και δεν το διαπραγματεύομαι καν!!!! ΠΑΝΤΑ!!!!!!!όΤΙ ΏΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΄ΝΑΙ!!! ;-)

      Διαγραφή
  6. Το gel απο Vaseline είναι τέλειο!! Περιμένουμε οπωσδήποτε τη γνώμη σου για τις Bepanthol γρήγορα!!! :):) Να τα χαρείς όλα κοριτσάκι μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ ωραίο!!!! σίγουρα θα κάνω review μην ανησυχείς!!!!!

      Διαγραφή
  7. πολύ όμορφα όλα τα προίοντα που αγόρασες .. Με γεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oπως σου είπα και στο Instagram...η ροζ gliss είναι από τις αγαπημένες μου μάσκες!
    Οπως και η μάσκα ματιω΄ν apivita!!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω το scrub Donna Valente!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δεν εχω δοκιμάσει ξανά μασκα ματιών οπότε είμαι περίεργη ! Τη μασκα την εχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, και το scrub πρώτη !!!

      Διαγραφή
  9. axaxaxaxaxa τώρα το είδα..και εμένα η νονά μου,μία από τα ίδια!!
    Θα πάρω κι εγώ δωράκι στον εαυτό μου..έχω και τα γενέθλιά μου σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εντάξει ν μην στεναχωριέμαι πως είμαι η Μόνη που τη γράφει η νονά της χαχαχα !!!! Αντε ωραια μια χαρουλα τότε να πάρεις ενα μεγαλο δώρο να το υπέρ ευχάριστηθεις!!!!

      Διαγραφή
  10. Με γεια, με γεια! Ενδιαφέροντα τα βρίσκω όλα αυτά που πήρες!
    Πάντως κι εγώ δεν είχα τη νονά μου κοντά οπότε καταλαβαίνεις, ό,τι πάρω μόνη μου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοραλλία μου! Ασε ξεχασμένη απο χρόνια με εχει !!! :-ρ

      Διαγραφή
  11. Θα περιμένω το review σου για το goodbye damage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γειααα!
    Θελω να ακουσω/διαβασω γα την ενυδατικη προσωπου και το σκραμπ προσωπου σιγουρα!!!
    Εγω παλι ειμαι αυτη που κυνηγαει την μανα της να βαλλει καμια κρεμα!!χαχα αλλο ακρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!!!!! Ναι μολις τα δοκιμάσω θα κανω σιγουρα !!! Ωχ αλήθεια υπάρχει και αυτο ε ; Χαχαχ !!

      Διαγραφή
  13. Με γεια σου θα ήθελα να δοκιμάσω το ροδονερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοφορετα!! Πολύ μου άρεσε το λάδι για πρόσωπο και λαιμό.. :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!!!φιλακια και καλες γιορτές !!! :-)

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες! Ροδόνερο θέλω κι εγώ να δοκιμάσω κάποια στιγμή αλλά περιμένω να μου τελειώσει πρώτα η λοσιόν που έχω... Οι ενυδατικές αυτές της garnier εμένα δε μου άρεσαν...Δεν μου έκαναν τίποτα... Αλλά γούστα είναι αυτά... Να μας πεις τη γνώμη σου για όλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Εγω προσωπικά το λατρευω το ροδονερο !!! Μολις τα δοκιμάσω αρκετα θα σας πω τη γνώμη μου για ολα εν καιρώ !!! Αλήθεια ; Εγω την ειχα ξανά στο παρελθόν και μου άρεσε πάντως ! Αν και τωρα εχω κολλήσει με τις κρέμες του Κορρέ !!! Φιλακια !

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!