*MARCH FAVORITES !!! *


Hello girls! How are you?
It's time for my five favorite beauty products for March!

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε;
Ήρθε η ώρα να σας δείξω τα πέντε αγαπημένα μου προϊόντα για τον Μάρτιο!







1. BIOTEN FIRMING BODY LOTION


I have told you again how much i like this body lotion! It improves skin elasticity and firms skin. It absorbs quickly it is parabens free and contains mandarin oil. I use it every day! I love bioten's skin products!

Σας έχω μιλήσει ξανά για αυτήν την κρέμα και σας έχω πει πόσο την αγαπώ! Να ανακεφαλαιώσουμε! Βοηθάει στην ελαστικότητα του δέρματος και στη σύσφιξη! Απορροφάται γρήγορα και δεν περιέχει parabens! Επίσης περιέχει μέσα έλαιο μανταρινιού! Γενικώς λατρεύω τα προϊόντα της bioten ειδικά για το σώμα!


2. VICTORIA'S SECRET
FRAGRANCE MIST
AMBER ROMANCE


I used this one almost every day! I love all the body mists from Victoria's secret, and the fact that they doesn't smell alcohol! 
This one smells amber and creme anglaise and i love it beacause it is very discreet !

Αυτό το σπρέι το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα! Μου άρεσαν όλα τα σπρέι από αυτή τη σειρά και ειδικά το γεγονός πως δε μυρίζει καθόλου οινόπνευμα! Αυτό μυρίζει κεχριμπάρι και creme anglaise και το λατρεύω ιδίως γιατί είναι ευκολοφόρετο και διακριτικό!

3. BALMI LIP BALM


Without a lot of effort i almost finish it just in two weeks! I'm going to buy it again! For more details read the review here !!!

Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια σε περίπου δύο εβδομάδες το τελείωσα! Θα πάω να το αγοράσω οπωσδήποτε! Διαβάστε το ολοκληρωμένο review εδώ !

4. L'OREAL 
SKIN PERFECTION
BB CREAM 5 IN 1


I love this bb cream and i think is one of the best! It is very smooth, and hydrates the skin, doesn't crease, is not oily and gives a natural effect ! 

Αγαπώ και αυτήν την bb πολύ, και θεωρώ πως είναι μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει! Είναι πολύ απαλή, ενυδατώνει την επιδερμίδα, δεν μαζεύει, δεν τραβάει, και δε βγάζει λιπαρότητα! Δίνει ένα όμορφο και φυσικό αποτέλεσμα!

5. H&M
LIP PEN
Passionata Pink



This is one of the most great colours for spring! This lip pen from h&m is very pigmented and long lasting! It is a little treasure! You have to try it!!!

Αυτό το lip pen από τα h&m είναι ότι πρέπει για την άνοιξη! Έχει πολύ καλή απόδοση και μεγάλη διάρκεια! Είναι ένας μικρός θησαυρός! Αξίζει να το δοκιμάσετε;



Have we got anything in common? What is your favorites products?

Έχουμε τίποτα κοινό; Ποια προϊόντα αγαπήσατε το μήνα που μας πέρασε;

28 σχόλια:

  1. πωπω αυτά τα bioten μυριζουν τελεια! δν τα εχω ακομα αλλά θα τα πάρω γιατί η μυρωδια τους ειναι φανταστικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ ωραία, όπως και τα καινούρια αφρόλουτρα!

      Διαγραφή
  2. Έχουμε! Την κρέμα της bioten, αλλά σε διαφορετικό άρωμα!!! Περνάω μια φάση καραμέλας/γλυκού/yummy/delicious ας πούμε και χρησιμοποιώ το άρωμα βούτυρο κακάο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και αυτό το έχωφυσικάχιχιχ!!!!! είναι απίστευτοοο!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μα να μην έχω δοκιμάσει τίποτα απ'αυτά?? Φαίνονται ωραία πάντως! Φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την Body lotin από την Bioten την έχω και εγώ και μυρίζει φοβερά!!! Τα lip pen των H&M είναι πολύ ωραία!! Έχω το πιο ανοιχτό χρώμα, ένα nude αλλά και αυτό που έχεις εσύ είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για συσφιγκτικη κρέμα μυρίζει πολυ ωραια ! Ααα ναι ξερω ποιο λες και ειναι το επόμενο οου θα αγοράσω χιχιχ !!!!!!!

      Διαγραφή
  5. φαινονται πολύ ομορφα τα αγαπημένα σου .. φιλακια χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέροντα όλα! Το Fragrance mist της Victoria Secret από που το πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είχα το αντίστοιχο άρωμα από victoria secret και το αγάπησα!!!και την bb της loreal θελω πολύ να την δοκιμάσω!φιλιααα
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι θα ειναι τέλειο και το άρωμα !!!! Ειναι πραγματικά πολυ καλή !!! Φιλάκι ααα !!!!!!

      Διαγραφή
  8. Έχω το lip pen αλλά σε nude! Φανταστικό αυτό το καρπουζί το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα αυτά που έδειξες τα θέλω όλα ! Ειδικά τα lip pen από h&m γιατί σε εμάς δεν φέρνει καλλυντικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ αλήθεια ;;; Κρίμα γιατι εχουν πολυ ωραια καλλυντικά !!!

      Διαγραφή
  10. nice products!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απ'ολα αυτά μόνο το balmi έχω(φράουλα αγαπημένο)...
    αυτό που φαίνεται πολύ ενδιαφέρον είναι το Victoria's Secret...
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ενα Body mist Της Vs μπηκε και στα δικα μου αγαπημενα.μου αρεσουν πολυ τωρα που ανοιξε ο καιρος...αυτη τη bb με εχετε βαλει σε σκεψεις να την παρω...αααχ..εχω γεμισει BB..xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ειναι τελεία ;;;; Εγω τα λατρευω !!!!! Χιχιχι !!! Εγω λέω τωρα να αρχίσω καμία cc αρκετα με bb !!!!!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το γαλάκτωμα της Bioten αν και δεν το έχω το έχω μυρίσει και μυρίζει τόσο όμορφα! Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω πως πρέπει να το μυρίσεις γιατί είναι υπέροχο!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!