*ASK JIUBILO!!! 4 *



Όλα αυτά τα προϊόντα για την κυτταρίτιδα κάνουν δουλειά ή είναι πεταμένα λεφτά;

Χ.Π.



Καλησπέρα!

Η αλήθεια είναι πως κανένα προϊόν δεν είναι μαγικό! Κανένα τζελ δεν εξαφανίζει την κυτταρίτιδα , καμία κρέμα δε διώχνει μακριά τις ρυτίδες, κανένα λάδι δεν εξαλείφει τις ραγάδες κ.τ.λ. .

Παρόλα αυτά , εάν χρησιμοποιείς συστηματικά ένα προϊόν σε συνδυασμό με ένα σωρό άλλα πράγματα θα δεις μια σημαντική διαφορά!

Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά!

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε είναι να χρησιμοποιούμε την κρέμα μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες! Αυτό είναι λάθος! Πρέπει να τη χρησιμοποιούμε συστηματικά όλο το χρόνο! Και πάλι όμως αυτό δεν είναι αρκετό! Η κρέμα είναι το πιο μικρό βήμα!

Το νούμερο ένα ''μυστικό'' είναι το νερό! Τουλάχιστον δύο λίτρα την ημέρα! Δεν είναι δύσκολο, δεν είναι ακατόρθωτο , και δεν είναι τίποτα τραγικό! Και φυσικά με το νερό θα δεις μεγάλη διαφορά, όχι μόνο στο σώμα σου, αλλά και στο πρόσωπο, στα μαλλιά, στα νύχια κι εννοείται στην υγεία σου!

Έπειτα θα πρέπει να κάνεις μια καλή διατροφή. Να τρως κανονικά , ότι φαγητό θέλεις, και να το συνδυάζεις με φρούτα και λαχανικά! Επίσης να καταναλώνεις πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και ναι, βοηθάει !

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάς να προσθέτεις στη ζωή σου την άσκηση! Περπάτημα, γυμναστήριο, χορό, ότι τραβάει η διάθεση σου! Και μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετό για να δεις την κυτταρίτιδα να σε αποχαιρετάει! 

Μια φίλη διαιτολόγος, μου είχε πει να βάζω την κρέμα για την κυτταρίτιδα πριν τη γυμναστική, γιατί με την κίνηση οι πόροι ανοίγουν , και έτσι εισχωρεί πιο γρήγορα στο δέρμα, και έχει πιο δυνατά αποτελέσματα!

Επίσης να περιορίσεις λίγο τους καφέδες, να βγάλεις από τη ζωή σου τα αναψυκτικά το πολύ αλκοόλ, και φυσικά το τσιγάρο. Αυτά δεν καταστρέφουν μόνο το σώμα μας , και την ομορφιά μας αλλά και την υγεία μας!

Έτσι λοιπόν θα πρέπει να τα συνδυάσεις όλα αυτά! Και τότε σίγουρα θα δεις αποτελέσματα και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα!


18 σχόλια:

  1. συμφωνω με καποια απο αυτα που λες για το συνδυασμο ολων αυτων...ομως κατα τη δικη μου ταπεινη αποψη οι κρεμες κατα της κυτταριτιδας βοηθανε μονο στην υφη της επιδερμιδας οχι στο ιδιο το προβλημα..η κυτταριτιδα ειναι θεμα ορμονικο οποτε μπορουμε να την καταπολεμησουμε μονο εσωτερικα, δηλαδη με διατροφη, νερο κτλ και οχι εξωτερικα με κρεμες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα το πρόβλημα είναι εσωτερικό, όμως αυτό που θέλω να πω είναι πως απλά χρησιμοποιώτας μια κρέμα , δεν κάνουμε τίποτα! επίσης είναι περισσότερο ψυχολογικό! η κυτταρίτιδα δε φεύγει ποτέ, όμως βελτιώνεται, εγώ έχω δει διαφορά και σε μένα, και σίγουρα δεν πιστεύω ότι με βοήθησε η κρέμα! όμως τη βάζω πάντα πριν τη γυμναστική, και έχω παρατηρήσει πως το δέρμα γίνεται πιο μαλακό!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες συμβουλές .Δεν ήξερα ότι την κρέμα πρέπει να την βάλουμε πριν την γυμναστική ! Θα το εφαρμόσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο πόστ .. Μπράβο ..
    Φιλάκια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν Διαιτολόγος θα συμφωνήσω ότι η κυτταρίτιδα επειδή έχει να κάνει με βαθύτερες στοιβάδες του δέρματος και όχι απλά την επιδερμίδα λύση της δεν ειναι μία απλή κρέμα. Συνδυασμός διατροφής και γυμναστικής (και υγιεινής ζωής γενικότερα, δυστυχώς χαχα) με σκοπό τη σύσφιξη στα επίμαχα σημεία... Οι κρεμούλες ωστόσο βοηθούν προσωρινά στην όψη και δεν είναι κακό να τις χρησιμοποιούμε για να νιώσουμε καλύτερα!! Και θα συμφωνήσω με όσα γράφεις και με το γυμναστήριο και ότι πρέπει να τα χρησιμοποιούμε κανονικά όλο το χρόνο.. :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μοιράζεσαι μαζί μας τη γνώμη σου, σαν ειδικός !!!!! Πάντως ολα μια συνήθεια ειναι !!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο post Χαρά, πολύ χρήσιμο, αυτό για την κρέμα πριν τη γυμναστική δεν το ήξερα και είναι απόλυτα λογικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοριτσάκι μου !!!!! Ναι όντως εγω πλέον ετσι τι χρησιμοποιώ !!!

      Διαγραφή
  6. κοριτσακια θα σας πω την γνωμη μου εχω κανει διατριβη,,,,,εαν δεν περπατας και δεν κανεις διατροφη καμια κρεμα δεν κανει τιποτα...σας το λεω εγγυημενα....ολα ειναι συνδιασμος..και μην φανταστειτε τρελα πραματα οι κρεμες οτι κανουν..εγω κανω τωρα 5 μηνες γυμναστηριο.κανω 90 λεπτα την ημερα διαδρομο εντονο περπατημα και διαιτα στην αρχη τωρα προσεχω αλλα πρεπει να ξαναρχισω διαιτα...και το αποτελεσμα..ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΟΥς ΠΟΝΤΟΥς ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΕΧΑΣΑ..ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΑΤΩΘΕΙ!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ!!!!!ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς. Μπράβο για την προσπάθεια σου !!!!!! Ειναι σημαντικό μα χάνεις ΠοΝτους !!! Εαν συνεχίσεις και αλλο θα δεις σιγουρα ακομα μεγαλύτερη διάφορα ! Πάντως εγω κανω 40 λεπτά δεν ειναι ανάγκη να κανεις τόση ωρα διάδρομο, θα πρεπει να εισαι λιγο προσεκτική γιατι η καθημερινή άσκηση στο διάδρομο δημιουργεί προβλήματα στη μέση, το εχω πάθει ασε ! Λογο των κραδασμών ! Καλή συνέχεια ! Φιλακια !!! ;-)

      Διαγραφή
  7. Συμφωνω οτι μονο οι κρεμες δεν βοηθανε, χρειαζεται και αλλα πραγματα ωστε να λειτουργησουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως και για την όψη της κυτταρίτιδας και για τις ραγάδες έχω βρει προϊόντα που βοηθάνε πάρα πολύ στη μείωση του προβλήματος και όταν λέω πάρα πολύ το εννοώ. Φυσικά σε συνδυασμό με αυτά που αναφέρεις τα αποτελέσματα σίγουρα είναι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ απόλυτα και εγώ σε αυτό, όλα είναι θέμα συνδυασμού, πρέπει να γίνει μια γενικότερη αλλαγή για να δούμε αποτελέσματα!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!