* VENTUS HAIR BALSAM-ΜΙΑ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ/GR *



Με την οικονομική κρίση έχουμε αναγκαστεί να κόψουμε πολλές ''πολυτέλειες'' και προσπαθούμε να συμβιβαστούμε σε μια νέα πραγματικότητα.




Όμως είμαστε γυναίκες, και στο κάτω κάτω δεν πρέπει να νιώθουμε τύψεις επειδή θέλουμε να κάνουμε κάτι για τον εαυτό μας. Ειδικά όταν δε μας έχει χαριστεί τίποτα. Σπουδάζουμε, δουλεύουμε, κάποιοι προσπαθούμε να τα κάνουμε, κάποιοι δεν έχουμε δουλειά, άλλοι έχουμε οικογένεια άλλοι προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα σπίτι κ.τ.λ., είμαστε όλοι το ίδιο. Εμένα προσωπικά όταν μου λένε πως πρέπει να συμβιβαστώ, θυμώνω, γιατί προσπαθώ να προσφέρω στον εαυτό μου κάποια εφόδια για να έχω μια ζωή καλή, όχι πολυτέλειες, ποτέ δεν τις είχα, μια απλή ζωή , όχι όμως την επιβίωση!

Δυστυχώς όμως έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να θεωρούνται πολυτέλειες και κάποια πράγματα που κάποτε ήταν απλά! Πολλές φορές βλέπω στο σούπερ μάρκετ ανθρώπους να παίρνουν κάποια πράγματα μετρημένα στα δάχτυλα του χεριού, και πραγματικά σφίγγεται η καρδιά μου. Βλέπω γονείς- νέους, με όρεξη για δουλειά, χωρίς όμως να την έχουν, με παιδιά που βλέπεις στο βλέμμα τους την απόγνωση και βλέπεις πως λείπει η παιδικότητα. Παππούδες και γιαγιάδες που είχαν αφιερώσει όλη τους τη ζωή σε μια δουλειά να πληρώνουν με τα λεφτά τους ίσα ίσα. Και πολλά καθημερινά παραδείγματα. 

 Ο σκοπός μου δεν είναι φυσικά να συζητήσουμε για αυτό, είναι ένα θέμα που το ζούμε όλοι, και μας πληγώνει,και δε νομίζω πως χρειάζεται να αρχίσουμε ένα θέμα που δεν έχει αρχή και τέλος, όμως βρήκα ένα προϊόν, που νομίζω πως πραγματικά σε κάποιους ανθρώπους θα είναι χρήσιμο.  




Πρόκειται για αυτή τη μαλακτική κρέμα μαλλιών από την εταιρία ventus, με άρωμα vanillia musk. Είναι δύο λίτρα, και κοστίζει 4.40 ευρώ.

Αρχικά να πω πως μυρίζει ωραία, και ξεμπλέκει τα μαλλιά. Το άρωμα διαρκεί, και τα μαλλιά μετά είναι απαλά και ευκολοχτένιστα. Δεν είναι το σούπερ-ουάου προϊόν που κάνει θαύματα, όμως είναι μια καλή οικονομική επιλογή, που δε μετάνιωσα !

Πιστεύω πως εάν είστε πολλές γυναίκες στο σπίτι, ή το να παίρνετε ένα μαλακτικό κατάντησε μια απρόσιτη πολυτέλεια , ή απλά δε μπορείτε πια να δίνετε τόσο συχνά χρήματα για ένα μαλακτικό, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή!

Εγώ έχω ίσια μαλλιά, η αδερφή μου σπαστά και η μαμά μου μπούκλες, και στις τρεις μας είναι ένα πολύ καλό προϊόν!  




Το βάζουμε σε ένα μικρό μπουκαλάκι και μόλις μας τελειώσει θα το ανανεώσουμε!

Φυσικά προβλέπεται να μας κρατήσει για ΠΑΑΑΑΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΟΟΛΛΛΛΛΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ καιρό!

Πως σας φαίνεται; Θα το δοκιμάζατε ποτέ; 






23 σχόλια:

  1. :( asta...:(
    γενικά κι εγώ προτιμώ οικονομικές μαλακτικές κρέμες μαλλιών και λόγω οικονομίας αλλά περισσότερο επειδή δεν βλέπω ουδεμία διαφορά με τις ακριβότερες πχ pantene,gliss κλπ!
    Αγοράζω ξανά μετά από χρόνια την πολυαγαπημένη μου Miss Sandy Balsam που την χρησιμοποιούσε η μαμα μου σε εμένα από μωρό!Την αγαπώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεσοκ ενα δικιο σε αυτο... Εγω Β;ζω καθε φορά μάλακτικο ακόμη και αν βάλω μασκα γιατι τα μαλλιά μου αλλιώς θα ειναι σαν σταχια !!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ χρησιμοποιώ ένα από Open Cosmetics και έχει κι αυτό μεγάλη συσκευασία, άσε που είναι απ'τα καλύτερα conditioners που έχω δοκιμάσει! Κι αυτό όμως, πρέπει να μυρίζει τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα τελικά υπαρχουν πολλά τέτοια , καλο ειναι αυτο !!! Ναι εχει τέλεια μυρωδιά και μένει κιολας !!! Θα το κοιτάξω και αυτο που λες, αλλα ΟΟΟΟΟΟΤΑΝ θα τελειώσει αυτο χαχα !!!

      Διαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχεις σε αυτά που λες. Κι εγώ κυνηγάω τις προσφορές 1+1. Η αλήθεια όμως είναι ότι είμαι στη φάση που είμαι υπερπροστατευτική με τα μαλλιά μου και δεν ξέρω αν θα το αγόραζα αλλά είναι μια πολύ καλή λύση. Επίσης για όσες δεν μπορούν να αποχωριστούν τα επαγγελματικά προϊόντα υπάρχουν συνοικιακά καταστήματα καλλυντικών που έχουν τις μεγάλες συσκευασίες των επαγγελματικών προϊόντων (γνωστών εταιριών) σε πάρα πολύ συμφέρουσα σχέση τιμής- ποσότητας. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω δει αρκετα συνοικιακά αλλα δεν εχω μπει ποτε μεσα να τσεκάρω τι παίζει !!!! Πάντως η αλήθεια ειναι πως αυτές οι προσφορές ειδικα 1+1 ειναι αρκετα συμφέρουσες ειδικα εαν έχεις κάποιον να τα μοιραστείις εγω τα παίρνω συνήθως με τη μαμα μου που

      Διαγραφή
    2. Ταιριαζουμε σαν τύποι στα περισσότερα και ετσι έχουμε πάρει αρκετα πραγματα !

      Διαγραφή
  4. Μαλακτική βάζω μια φορά στο τόσο μιας και βαραίνει πολύ τα μαλλιά μου, αλλα why not ,θα την δοκίμαζα αν είχα πολύ πολύ μαλλί και χρειαζόμουν μεγάλες ποσότητες. ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι να έβαζα και εγω μια στο τοσο !!!!! Χιχιχ !!! :-)

      Διαγραφή
  5. Χμμ πολύ καλή επιλογή!Την βλέπω συνέχεια σε Χόντο κλπ αλλά δεν έχω κάνει τον κόπο να την κοιτάξω και να την πάρω!Αλλά ίσως τη δοκιμάσω γιατί και είμαστε 3 στο σπίτι αλλά έχουμε και πολύ μαλλί!!Για σαμπουάν δε ούτε λόγος!Δεν φτουράνε πάνω από 2-3 βδομάδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτο ακριβώς τι να φτουρησουν !!!! Άστα να πανε !!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ είμαι σε αναζήτηση μαλακτικής κρέμας και αυτό φαίνεται τέλειο! Πρέπει να μυρίζει πολύ όμορφα! Εγώ για το μόνο που το θέλω είναι για ξεμπέρδεμα, οπότε δε ζητάω θαύματα. Από που είναι αυτό? Έχω χρόνια να δω τέτοιες συσκευασίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μυρίζει τέλεια !!!! Μια χαρα ειναι για ξεμπέρδεψαν ! Στα χοντο και στα γκαλερί υπάρχει !

      Διαγραφή
  7. Για πες???? Της μαμάς σου τα μαλλιά που είναι σγουρά τα ξεμπλέκει? Εχω μαλλιά που μπλέκονται συνέχεια. Τώρα εχω πάρει της L'oreal την μαλακτική και δεν μου κάνει τίποτα. Μόνο με τη μάσκα σώζομαι. Αλλα ρε γαμώτο είναι ακριβή για να τη χρησιμοποιώ σαν μαλακτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο όντως δε συμφέρει καθόλου .... Ναι μια χαρα τη χρησιμοποιεί και μια φορά την εβδομαδα βάζει και μασκα. ! Ειναι πολυ ευχαριστημένη ! Η μαμα μου εχει μεγάλη και χοντρή μπουκλα για να καταλάβεις !

      Διαγραφή
  8. Ενδιαφερουσα φαινεται!
    Πρεπει να μυριζει πολυ ομορφα παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yparxei mia marka pou legete "Norina" k eixa parei 2 conditioners prin arketo kairo... To ena itan 1lt kai to allo 500ml... Eksairetika k ta 2! :) Nomizw oti k i Corpus vgazei terasties suskeuasies, den eimai 100% sigouri! Pantws tha agorasw kapoio oikonomiko malaktiko tin epomeni fora! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ θα τα ψάξω και τα δυο που λες, αλλα εαν βρω της corpus σιγουρα θα το προτίμησω μιας και στις κρέμες σώματος δε με εχει απογοητεύσει !!! Οπότε πιστεύω και το μάλακτικο θα ειναι καλο !

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ πολύ στεναχωριέμαι που είμαστε νέοι, μπορούμε να κάνουμε τόσα πράγματα και στην τελική δεν αξιοποιούμαστε! Καλέ όλο αυτό κρέμα μαλλιών?! Τρόμαξα! Έχω δει αφρόλουτρα της ίδιας εταιρίας αλλά δεν ήξερα ότι σε τόσο μεγάλες συσκευασίες βγάζουν και κρέμες μαλλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πανε, και αμα έχεις και όνειρα και τα βλεπεις να κάθονται ειναι ακόμη χειρότερο ! Ναι και εγω στην αρχή δεν το κοίταζα γτ λέω θα ειναι αφρόλουτρο ! Μολις ειδα οτι ειναι κρέμα μαλλιών λέω ας το Παρω και οτι γινει και τελικά ευτυχως ήτανε πολυ καλή !!

      Διαγραφή
  11. Και απο ποιο καταστημα μπορούμε να την προμηθευτούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την πήρα απο τα gallerie de beaute ! Δεν ειμαι σίγουρη εαν υπαρχει στα χοντος !

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!