*The greek TMI tag!!! *



Άλλη μια εβδομάδα έφτασε στο τέλος της και πάμε να την αποχαιρετήσουμε με ένα tag!!!



 Η Μαρία με έκανε tag και την υπερ ευχαριστώ!

Ας ξεκινήσουμε!

1.Τι φοράς αυτή τη στιγμή;

Πυτζαμούλες!!!

2.Έχεις ερωτευτεί ποτέ;

Μια και δυο...!!!;; Από τσάντες, παπούτσια, ταξίδια, τον καθηγητή μου στο γυμνάσιο και τα λοιπά!!

3.Πόσο ύψος έχεις;

1.57! Κιλά δε λέω!

4.Έχεις τατουάζ;

Όχι!

5.Τι τρύπες έχεις κάνει;

Σαν επαναστάτρια έφηβη κατάφερα και έφτασα τις 13 τρύπες στα αυτιά, μια στη μύτη και μια στον αφαλό! Τώρα φοράω μόνο στη μύτη!

6.ΟTP (Ποιους δύο ανθρώπους θέλω μαζί)

Τη Σοράγια και το Ναντίτο.. Ακούς εκεί... Να φιλήσει την ανάπηρη;;;

7.Αγαπημένη σειρά

Πολλές! Αυτή τη στιγμή έχω φάει κόλλημα με το Dexter!

8.Τι σου λείπει;

Ύψος;; :-P

9.Πόσο χρονών είσαι;

24...

10.Τι ζώδιο είσαι;

Αιγόκερως!

11.Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο;

Αυτόν που θα με κάνει να σταματήσω την αναζήτηση! Τώρα το τι θα έχει... ας το βρει μόνος του! Όλα στο πιάτο; 

12.Αγαπημένος ηθοποιός;

Ο Μάρλον μου!!! Αχ!!! <3

13.Αγαπημένο χρώμα;

Μοβ μπορντώ και κυπαρισσί!

14.Αργή ή γρήγορη μουσική;

Αναλόγως τα κέφια και τις ορέξεις!

15.Που πας όταν είσαι λυπημένη;

Το θέμα δεν είναι που πηγαίνω εγώ όταν είμαι λυπημένη, αλλά που πηγαίνουν οι άλλοι! Συνήθως στο Δαφνί τους στέλνω!

16.Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;

40-45  λεπτά!

17.Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;

Ανάλογα αν θα έχω όρεξη να βαφτώ, εάν θα έχω αποφασίσει τι θα φορέσω, κτλ, από 5 λεπτά έως και μια ώρα!

18.Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;

Στα ατίθασα μου νιάτα ναι! Τώρα δεν ασχολούμαι! Έχω καταλάβει πως η αδιαφορία είναι το πιο δυνατό όπλο, ειδικά σε αυτούς που θέλουν ντε και καλά να καβγαδίσουν!

19.Τι φοβίες έχεις;

Πάρα πολλές... Μα πάρα πολλές... Μα υπερβολικά πολλές όμως... :-(

20. Τελευταία σειρά που είδες;

Dexter!!!

21. Τελευταίο άτομο στο οποίο μίλησες;

Στο αγόρι μου!

22.Τι σχέση έχεις με το άτομο στο οποίο έστειλες μήνυμα τελευταίο;

Με το αγόρι μου, έχουμε την καλύτερη σχέση! Χα!!! 

23. Αγαπημένο φαγητό;

Ότι έχει ζυμαρικό!!!

24.Ποια χώρα θέλεις να επισκεφτείς;

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια, και έχω στόχο τα τελευταία χρόνια να κάνω ένα το χρόνο!Έχω ξεκινήσει με ευρωπαϊκούς προορισμούς , όμως το όνειρο μου είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο! Οπότε δεν υπάρχει μόνο μια χώρα που να θέλω να επισκεφτώ!

25.Που ήσουν πριν λίγο;

Μπροστά από το ψυγείο και το κοίταζα. Το έκλεισα. Και μετά το άνοιξα πάλι! Σε λίγο θα ξαναπάω!

26.Σου αρέσει κάποιος;

Ο George Clooney, ο Colin Firth, ο Hugh Grant, o Antonio Banderas o Leonardo Di caprio, ΟΣΑΚΗΣ KAI O Stam Geo, δηλαδή το αγόρι μου! 

Αγάπη μου, επίτηδες σε έβαλα στο τέλος! Τελευταίος και καλύτερος!!!!

27.Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον;

Σήμερα το πρωί!!!!

28.Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε προσβάλανε;

Πριν από κάποιες μέρες... Δεν αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες γιατί και ο κόσμος είναι μικρός! Γενικώς ενώ έχω χιούμορ δεν το δέχομαι από όλους, ή μάλλον είναι πολύ λεπτές οι γραμμές χιούμορ και προσβολής... Κάποιοι άνθρωποι ίσως εσκεμμένα με την ταμπέλα του χιούμορ βγάζουν τη χολή τους, αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να τους αντιπαθώ! :-P

29.Αγαπημένο κόσμημα;

Έχω λατρεία με τα κοσμήματα, για αυτό το λόγο ήμουν και κατασκευάστρια κοσμήματος! Έχω αγάπη στα χειροποίητα που κρύβουν ένα κομμάτι του καλλιτέχνη που τα φτιάχνει, στα faux που μου γυαλίζουν στο μάτι και αλλάζουν το στυλ και το ντύσιμο, και στα δώρα που έχουν συναισθηματική αξία! 

30.Τελευταίο άθλημα που έκανες;

Αν μετράει ο χορός είναι η zumba που έχω φάει έρωτα τελευταία! Εάν δε μετράει ο χορός πήγαινα μπάσκετ όταν ήμουν 8 χρονών! Και ναι για 8 χρονών και 1.57 ήμουν ψηλή! :-P

Ήταν ένα από τα tags που διασκέδασα! Κάνω tag όσες κοπέλες δεν το έχουν κάνει και περιμένω τις δικές τους απαντήσεις!!


20 σχόλια:

  1. MARLON, LEO, HUGH, ΧΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΟΥΣΤΑ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Χαχαχαχαχα! Ρε ήταν τόσο ωραίο tag!!! Απολαυτικές απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!!μα δεν είναι ΘΕΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; και εμενα μου άρεσε αυτό το tag/!!! ;-)

      Διαγραφή
  2. χαχαχα!Γεια σου ρε Χαρά!!
    Θα το κάνω και γω σύντομα γιατί έχει φάση!!
    Μοιάζουμε σε αρκετά!!Γι αυτό και σε πάω!Δεν ξέρω εσύ!χαχα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται και αλληλοσυμπαθιούνται χαχαχα!!!!!!ναι καντο!!!! Φιλακια !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχ!! Πέθανα με την απάντησή σου με το ψυγείο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το dexter σκεφτομαι να το αρχισω..δεν εχω δει ουτε ενα επεισοδιο..εγω εφαγα κολλημα με το Breaking bad τωρα τελευταια..εχω αρχισω τον 5ο κυκλο..οσο για τις προσβολες, νομιζω οτι συμφωνω...οποιος το κανει απο κακια φαινεται, με τους υπολοιπους απλα δεν κινειστε στο ιδιο μηκος οσον αφορα το χιουμορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τέλειο να το αρχίσεις!εγώ είμαι στον 7ο κύκλο, έχει 8 και μόλις το τελειώσω θα δω το breaking bad!!!!ναι μα είναι νομίζω αρκετά ξεκάθαρο !!!αλλά σου λένε κιόλας με ύφος, πλάκα κάνω δεν πιστεύω να παρεξηγήθηκες!!! τι να πεις!!!!

      Διαγραφή
  5. Να σου πω ομορφιά μου; Με έκανες να γελάω με τη ψυχή μου σε κάθε σου απάντηση! Είσαι υπέροχη! Αχ, αυτό με το ψυγείο... τώρα τλευταία μια περίεργη σχέση έχω μαζί του! Χαχα! Φιλιάάά! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, χαίρομαι που γέλασες!!!!!! μα ναι, έτσι είναι η σχέση με το ψυγείο χαχα!!!καλή εβδομάδα!!!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες και με χιούμορ απαντήσεις!! Σε έχω κάνει tag εδώ :) http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/03/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό tag και έχω να πω μη χαλιέσαι με τις προσβολές! We love you :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό !!!!!! Ναι προσπαθώ χαχα !!! ;-) ;-)

      Διαγραφή
  8. χαχα το κανω και εγω συνεχεια αυτο με το ψυγειο :P τελειες απαντησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ε κλασική κίνηση!!!!!!! Φιλακια κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  9. Απο τα πιο ωραια ταγκ που κυκλοφορουν...μου αρεσαν πολυ οι απαντησεις σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχ και εμένα μου άρεσε αυτό το ταγκ πολύ!!!! <3

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου! Απολαυστικές!Βασικά νομίζω η καλύτερη απάντηση για το OTP!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!