*TAG/ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ/GR *



Γεια σας και πάλι!!! Σήμερα θα κάνω ένα tag το οποίο έχει το πιο τέλειο όνομα!!!  Το παιχνίδι της αγάπης!!! Για να μας κλείσει ωραία η εβδομάδα!


*Κανόνες*

    - Να αναφέρεις το όνομα της κοπέλας που σε έκανε tag
       - Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
   -  Να γράψεις επιπλέον 5 δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag
      - Να κάνεις tag 10 κοπέλες.
- Με έκανα tag δύο κοπέλες από τα εξής blogs!!!

και


Πάμε για τις ερωτήσεις!

1.Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (υλικά ή άυλα)
  1. Το αγόρι μου
 2.Την οικογένεια μου 
  3.την τέχνη
 4.Τη σοκολάτα
  5.Το να γελάω

2.Γράψε 5 πράγματα που μισείς

  1.Το ρατσισμό
       2.το φόβο
       3.τις παρωπίδες 
       4.την αδικία
       5. την έλλειψη παιδείας

3.Γράψε 5 πράγματα που σου λείπουν

1.Κάποιοι άνθρωποι...
2.Κάποια συναισθήματα...
3.Κάποια μέρη...
4.Η παιδική μου ηλικία...
5.Χρήματα!!!

4.Γράψε 5 ευχές για το 2014
1.Υγεία
2.Αγάπη
3.Έρωτας
4.Χαρά
5.Ευτυχία

5.Γράψε 5 όνειρα που θες να γίνουν πραγματικότητα.
1.Να μην κλάψω ποτέ ξανά.
2. Να αδυνατίζει η σοκολάτα,τα γλυκά να κάνουν καύσεις, ενώ το βραστό κοτόπουλο και τα λαχανικά να θεωρούνται απαγορευμένες τροφές.
3.Να παντρευτώ στο Las Vegas ντυμένη Mairilyn Monroe
4.Να υπάρχει υγεία για όλον τον κόσμο, και όλες οι άσχημες ασθένειες να εξαφανιστούν.
5.Οι διαφορές των ανθρώπων να μη χωρίζουν, αλλά να ενώνουν...

Οι ερωτήσεις των κοριτσιών!

Lovely Reviews->


1) Μετανιώνεις για πράγματα και επιλογές που έχεις κάνει;
Φυσικά!
 
2) Μετανιώνεις για πράγματα και επιλογές που ΔΕΝ έχεις κάνει;
Φυσικά και νομίζω πως είναι χειρότερο !
 
3) Θα έπαιρνες ποτέ την απόφαση να κάνεις κάποια αισθητική επέμβαση;
Δε νομίζω, αλλά ποτέ δε λέω ποτέ!
 
4) Θα ήθελες να γινόσουν διάσημη;
Μπορεί!!!
 
5) Έχεις νιώσει ποτέ μίσος για κάποιον;
Ναι αλλά μην το πείτε πουθενά!

Beautiful bloggers

1) Ποιο είναι το προϊόν ομορφιάς για οποίο νιώθεις


         υπερήφανη που απέκτησες το 2013?


Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο!



2) Αν έδινες ένα χρώμα στην ζωή σου, ποιο θα ήταν αυτό και 

γιατί?


Το μοβ γιατί είναι μυστηριώδες και σου προκαλεί διακυμάνσεις,

 μιας και δε μπορούν όλα να πηγαίνουν όπως τα θέλουμε!




3) Ποια καλή σου πράξη έχεις να θυμάσαι από το 2013?


Το ότι βοήθησα κάποιους ανθρώπους που είχαν ανάγκη.




4) Τι θέλεις να διαγράψεις από την μνήμη σου, που συνέβη το 

2013? 


Το ότι έχασα έναν άνθρωπο...



5) Ποιο είναι το προϊόν ομορφιάς το οποίο θέλεις μετά μανίας να αποκτήσεις;

Πάρα πολλά, όμως ένα που μου έρχεται στο μυαλό είναι η naked της urban decay!


Οι δικές μου ερωτήσεις είναι

1-Λογική ή συναίσθημα;
2- Τι θα ήθελες να έχεις πετύχει σε πέντε χρόνια οπωσδήποτε;
3-Ποιο τραγούδι σου ανεβάζει τη διάθεση;
4-Εάν ο Σάκης χώριζε την Κάτια, και τα έφτιαχνε μαζί σου υπό τον όρο να αφήσεις για πάντα το blogging θα το δεχόσουν;
5-Εάν είχες την ευκαιρία να γυρίσεις το χρόνο πίσω, ποια μέρα της ζωής σου θα ξαναζούσες και γιατί;


Επειδή το tag αυτό είναι αρκετά παλιό, και οι περισσότερες κοπέλες ίσως το έχετε κάνει, καλώ όσες δεν το έχετε κάνει να απαντήσετε στις ερωτήσεις και να μου αφήσετε το link με τις απαντήσεις σας!


Σας φιλώ και τα λέμε από αύριο με νέα posts!


10 σχόλια:

  1. Αχ πόσο απλά τα είπες αλλά με νόημα! Σου εύχομαι να μην κλάψεις ποτέ ξανά και να έχεις πάντα αυτό το λαμπερό χαμόγελο που βλέπω στις φωτο! Θα τις απαντήσω κι εγώ, μια ςκαι έχω πολλέ ςερωτήσεις σήμερα να απαντήσω σε post που ελπίζω να καταφέρω να ανεβάσω σήμερα. Τα φιλιά μου, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάκι μου!!!!! μακάρι όλοι να είμαστε μονίμως με ένα χαμόγελο!!γίνεται;;;;;Θα περιμένω και τις δικές σου απαντήσεις!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου αλλά εγώ κόλλησα στη δική σου ερώτηση με τον Σάκη!!Ω Θεε!!Τι ερωτήματα είναι αυτάα??Αχ!Τον αγαπώ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα είδες δε ρωτάω ότι κι ότι!! :-P :-P :-P Σάκης είναι μόνο ένας!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ομορφες οι απαντησεις σου αυτο το tag ηταν απο τα αγαπημενα μου γιατι με αυτο το τροπο γνωριζουμε η μια την αλλη καλυτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Και εμένα ένας λόγος που μου αρέσουν τα tag είναι ο λόγος που είπες!!!

      Διαγραφή
  4. Α γιατί ο κακός ο Σάκης να θέλει κάτι τέτοιο???χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ αυτό το tag γι' αυτό το έκανα κι εγώ! ;)
    http://tonesesermou.blogspot.gr/2014/03/tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!